Deze was van gisteren avond na de fles. Hij sliep zo dat zijn mond zo bleef staan alsof hij de fles nog in zijn mond had haha
Smokey: spannend een nieuw kapsel! Ben benieuwd straks wel een foto plaatsen he haha Ik ben ook steeds korter gegaan met mijn haren. Eerst had ik ze zolang tot aan mijn kont en blond met krullen. (eigen krullen en eigen kleur) en nu heb ik ze kort en rood. Elke keer een stukje korter en donkerder van kleur. En moet zeggen dat korte bevalt me prima helemaal omdat ik heel dik en veel haar heb en dan is dit ideaal.
ele: meid nog even dan heb jij je wondertje ook in je armen het is zo bijzonder!!! En zo genieten! Weet je wat bij mij hielp zitten op zo'n grote gymbal en daar rondjes op draaien. Dat verlicht heel veel. Nijn: jos van oss ken ik niet zal zo eens gaan kijken op google
nijn: lache haha ik houd er wel van haha ik lig helemaal dubbel Krijg spontaan zin in carnaval maar dat zit er dit jaar niet in.
poeh hier ging ik om half 1 "even liggen" toen de poets weg was.. ik werd na een uur wakker, moest natuurlijk plassen, ben weer gaan liggen. werd een uur later weer wakker, met pijn in mijn bekken en ik moest natuurlijk plassen en ben weer gaan liggen en heb nog eens een half uur geslapen.. jeetje! ik ws ook zooooo moe.. nog steeds overigens.. ik denk dat ik ook opnieuw weer verkouden wordt.. 3 weken geleden ook al, maar mannetje is nu ziek en dan merk ik ook gelijk aan mezelf dat ik hoofdpijn krijg en mijn neus dichtzit.. dus extra slaap is welkom! reageer dan ook nog een beetje duf, heb het idee dat ik nog niet wakker ben!
hoi allemaal. Smokey 13 weken alweer, je haar kleuren kan gewoon hoor in je zwangerschap, doe het ook gewoon. Butterfly: hopelijk gaan die vieze oogjes snel weg met die zalf, trouwens wederom weer een mooie foto van je meisje. Marleen: Je wordt verwend door Jens, hij zal snel denk ik helemaal doorslapen. Nijn: doe je het een beetje rustig aan, je lichaam geeft het aan. Hoe bevalt de vakantie verder? Ele: is yoga een beetje wat? Leek mij altijd zo zweverig, maar heb me er eigenlijk nooit in verdiept. Wat wordt er allemaal gedaan? Yaraa: ik gebruikte sensitest testen. Vanochtend naar de dokter geweest, die blauwe plek die zo ineens is gekomen is van de knie afkomstig. Het is vanuit de knieholte naar beneden gezakt. De kruisbanden zijn goed uitgerekt, heb nu een knieband gekregen en over twee weken moet de pijn echt weg zijn. Anders krijg ik fysio. Mijn man was vanochtend en vanmiddag vrij. Damian naar de opvang. Hebben wij ondertussen de boodschappen gedaan en dokterbezoek. Daarna hebben we gelijk Damian opgehaald. Toen we thuis waren zijn we allemaal naar bed gegaan en we werden pas om 16:15 uur wakker, erg he. Maar wel heerlijk bijgeslapen. Mijn man was ook erg moe, druk op het werk ivm verbouwen. Gaan nu even eten. Gr Sam
Goedemorgen, Wat is het hier rustig zeg! Smamantha: heel veel plezier met jullie weekendje weg! Geniet ervan!!! Hoe is het nu met je knie? Smokey: hoe was het bij de kapper? Is het korte kapsel geworden? Hier gaat het nog steeds super! Had me dit allemaal niet kunnen wensen hoe fijn het hier gaat. Jens doet het super en ik voel me prima. We zijn echt een happy family! Ga zo eens even lekker douchen.
hoi meiden, Wat een leuke foto's weer!! En Ele, weer een week verder!! Herbie mag over 6 (!) weken al geboren worden... Samantha, balen van je knie zeg. Maar nogmaals rust het goed uit, anders blijf je er last van houden. All, even een korte reactie. Ben vanmorgen naar de ha gegaan, omdat ik al een week flinke hoofdpijn heb. Nou blijkt een aanhechtingsspier in mn nek overbelast te zijn (geen idee hoe dat kan), daarnaast is mijn bloeddruk aan de lage kant (118/58 ). Ik ben dus niet helemaal fit. Vanmiddag ga ik op de bank 3 uurkes vurraf kijken (begin van carnaval op omroep brabant) en dan hoop ik weer wat opgeknapt te zijn. Vanavond (weer) geen carnaval voor mij denk ik.... O ja, Marianne had je Jos van oss nog kunnen vinden?? Liefs
hey meiden, Samanthe dat is kl*te van je knie, kan me voorstellen dat je er last van hebt, vandaag al weer wat fitter?? Nijntje wat balen dat je je wat minder voelt goed rusten, en die carnavale ja toch maar aan klein nijntje denken hoor!! Volgend jaar is er weer carnaval Mijn haar is weer wat blonder, maar nog niet kort volgende week vrijdag ga ik weer en dan knipt ze het kort, komt ik heb extensions en die moeten er eerst uit dan en daar had ze helaas geen tijd voor dus moet nog een weekje geduld hebben Hier ga ik zo op jacht naar een fatsoenlijke spijkerbroek skinny jeans, wat een drama modellen allemaal die broeken zeg ouwe wijfen broeken haha en ik heb echt een spijkerbroeken verslaving, hoop dat het lukt
hoi hoi allemaal. Nijn, wat naar zeg dat je je niet fit voelt. Hoe hoog is normaal je bloeddruk? Doe maar lekker rustig aan. Jammer dat je niet naar carnaval kan, maar zoals smokey ook al zegt, volgend jaar is er weer carnaval. Jij en de kleine gaan nu voor. Smokey, hoelang heb je het van jezelf? Extensions, is dat erg duur?zo klinkt het wel iig.....hahaha. Samantha, hoe gaat het vandaag met je? Ele, waar ben je?Heb je al even niet gezien hier! Gaat alles goed? Hier ligt Melissa lekker weer op bed, we zijn even naar mijn ouders gelopen met ons drietjes. Mijn zusje brengt nu net Esther weer hierheen. Zij moet met een uurtje ook nog even naar bedje toe. Vanmorgen alles al even schoongemaakt, dus vanmiddag lekker rustig.Boodschappen hoeft ook niet meer, hebben mijn ouders vanmorgen meegenomen. Mannetje ligt nog lekker op bed, hij heeft een drukke nachtdienst gehad. Had een minimonkey besteld en daar heeft melissa nu al een aantal keer in gelegen, vind ze wel fijn. Hij hangt nu in de box. Wou graag zo'n ding hebben, omdat me dat wel makkelijk lijkt als ik alleen weg zou moeten samen met de kids.
Nijn: balen van die spier. Doe maar lekker rustig aan en laat je verwennen! Jammer van de carnaval vanavond maar je lichaam is belangrijker. En vanmiddag lekker voor de tv omroep brabant aan en dan krijg je ook heel wat mee van de carnaval. Was ik vanmiddag ook van plan te gaan kijken. Smokey: dus al lekker blond. En volgende week weer terug naar de kapper. Is toch lekker. Ik vind het altijd heerlijk naar de kapper lekker relaxen haha Butterfly: heb ik ook eens naar gekeken naar zo'n minimonkey. Lekker voor melissa! Helemaal met 2 kids. Hebben toch maar niet gedaan. Je bent al druk geweest. Leuke foto weer! Heb je de foto's van Jens ook gezien?
Marleen: ja ik zag ze gisteren, maar vergeten te antwoorden. Leuke foto's weer hoor! De speen die Jens heeft, wil melissa niet, esther wou die destijds ook al niet.wij hebben zo'n difrax met 2 bolle kanten. Waarom geef jij Jens de speen als ik vragen mag? O ja, vandaag word een nichtje ingeleid. Ze is 37 weken zwanger vandaag!
butterfly: haha en Jens wil juist die difrax spenen niet want die zijn te klein voor hem. Jens krijgt een enkele keer een speen om in slaap te komen. Hij is dan vaak te onrustig en oververmoeid om in slaap te komen en word daar rustig van. Als hij dan eenmaal slaapt gooit hij de speen eruit en heeft hem niet meer nodig. Zowiezo 's nachts gebruikt hij hem nooit. Dus het is meestal 10 minuten en de speen ligt er weer uit. Hij is overdag ook zoveel wakker dat hij soms gewoon te moe is om te slapen en dan werkt de speen voor hem ideaal. Maar hij krijgt hem dus nooit zomaar om te tutten.
de difrax te klein?dat vind ik raar. Waarom heb je eigenlijk zo'n difrax gekocht als hij deze wil?die jij hebt zat gratis bij de blije doos.Dan ga je toch niet zomaar de difrax halen met dubbele bolle kanten. Sorry hoor, maar vind het zo raar.