butterfly: die difrax ik ook niet gekocht die zat ook in een pakket en heb die ook geprobeerd maar die pakt hij niet. (weet zo niet meer welk pakket maar in een van de pakketten zat hij want heb geen enkele speen gekocht of verder gekregen) Die van bibi is net wat groter/langer en dat pakt hij wel. Ik heb toch ook niet gezegd dat ik die gekocht heb? Sorry vind het een beetje een felle reactie van je. Ik heb alleen gezegd dat hij die niet pakt meer niet. Heb het helemaal niet over kopen gehad. Maar Jens is dus tevreden met de Bibi speen. Zo heeft ieder kind zijn eigen voorkeur.
butterfly: leuke foto's weer. Ik heb hier van de week handjes en voetjes geplaatst blijft leuk! Ele:hoe gaat het met je? Ik heb je hier nog niet gezien vandaag! Anouk: hoe gaat het met je? Yaraah: hoe gaat het met je meid? Weet je al welke ovutesten je gaat gebruiken? Ik heb er geen ervaring mee omdat we vaak in het ziekenhuis cyclus volgingen hadden met de echo en ik dus precies wist wanneer mijn ei was.
joehoe! hier ook iemand naar de kapper geweest niet veel bijzonders, mijn haar zit al super sinds ik zwanger ben! dus beetje bijgekleurd en puntjes eraf! en vanmorgen fysio, ik was wat laat, ik was in slaap gevallen toen mannetje werken was.. marleen dat staat me nog vaag bij, viel jij ook niet altijd tegen de morgen nog eens in slaap waarbij je soms nog ff lekker 1 of 2 uurtjes kon meepikken? Samantha, je zal misschien al weg zijn en dit niet meer lezen, maar een super fijn lekker relaxed weekend met z'n 2tjes! laat je maar goed verwennen! en ben ook heel benieuwd hoe het met je knie gaat! nijn, balen dat je nu geen carnaval kunt vieren, helemaal als je mannetje er ook zin in heeft en je ook nog op tv gaat kijken.. kan me voorstellen dat het dan alleen maar meer gaat kriebelen.. maar zoals gezegd, volgens jaar hup de kleine naar opa en oma om op te passen en helemaal los bij de nieuwe plaat van jos komt ook dit jaar weer uit oss! ik hoop dat je nek weer snel hersteld, maar hoe je daaraan komt, ik kon het ook niet en klinkt ook heel vaag.. wat zwangerschappen niet allemaal met zich meebrengen! Hier nog steeds last van mijn hielspoor het schijnt niet zomaar weg te gaan en van de fysio moest ik opnieuw naar de ha.. :S smokey, ik heb een skinny jeans gezien van noppies, ik heb hem zelf aangehad omdat ik een jeans zocht voor in de laarzen, maar ze hadden mijn maat niet meer en dus ook niet gekocht.. dat was bij babyplanet.. en dezelfde hadden ze toen ook in antwerpen in de winkel noppies... maar ja dat is aleer een tijdje terug, augustus/september denk ik.. merk je dat je al minder misselijk bent en de kwaaltjes aan het afnemen zijn? marleen zat die speen niet in de felicitas doos? dat was de enige die ik had gekregen een tijdje terug en volgens mij was dat er een.. in die van de prenatal zat die i love mama.. en ik heb ook al de kruidvat doos! kreeg wel de kriebels van het kraampakket! mijn mannetje zegt wat is dit! ja schat dat is kraamverband... en wat moet je daaaaarmee? ja schat, bereid je maar voor hahahaha leuke foto's marianne! je blijft een bezig bijtje! maakt het overigens wat uit welke speen je gaat geven?? ik lees dat hier en denk euhh... ik denk dat ik ook gewoon geef wat de kleine wil... als ie iets niet wil dan niet gewoon alles proberen toch of mag dat niet? vraag me ook af hoe het met nisa gaat, ze gaat toch ook al richting 8w zwangerschap?
ele: ja denk dat hij daarin zat! Een beetje limegroen met lila en er staat op mama en papa. Ja dat is ook zo met spenen. Het ene kindje vind dit fijn het andere dat. Gewoon proberen en kijken wat je kindje fijn vind. Kan geen kwaad. Daarom zijn er ook zoveel verschillende vormen en merken omdat elk kindje iets anders prettig vind. Haha dat kraampakket ja die grote lappen jeroen had ook zoiets van tjee wat moet je daarmee haha. Ik heb ze gelukkig maar 1 dag nodig gehad en kon toen al over naar kleinere gelukkig. Maar dat is bij iedereen verschillend. Slapen: klopt ele! Vaak 's nachts veel wakker en tegen de ochtend viel ik vaak nog 1 a 2 uurtjes heerlijk in slaap kon toen echt bijtanken in die uurtjes!
grappig, want dat heb ik dus nu ook! ik weet niet meer of jij ook elke uur moest plassen? omdat ik dan echt wakker word van de pijn in de heupen, g aik met moeite op de andere zij en dan MOET ik plassen! pfff hier sneeuwt het weer zo hard, zelfs de wegen zijn weer helemaal wit!
ele: ja klopt ik moest ook zeker 5 a 6 keer per nacht eruit om te plassen. Inderdaad ook met omdraaien dan moest ik er direct uit. En vaak moest ik dan maar 5 druppels plassen maar het leek een waterval haha Hier geen sneeuw nog. Wie weet komt het nog zal wel vaak trekt het vanuit jullie naar onze richting haha
jeetje, wat een heerlijk weer, ik vind het zo jammer dat ik niet naar buiten kan! mijn mannetje s vanavond met zjn werk carnaval vieren.. die za lpas vanacht binnenvallen.. Gelukkig is dat de enige dag dat hij wilde gaan, hij is vorig jaar niet geweest omdat we net die mk hadden en het jaar ervoor was ie zelf ziek.. kan ie zich nu tenminste eens goed uitleven, zover dat kan met collega's bah maar wel saai, mis hem al de hele dag ik ga weer verder grey's anatomy kijken
oh ik heb net iets liefs gezien zo grappig als ik erover nadenk.. we hebben een balkon en tuin en toevalig had ik brood en wat druiven op het balkon gegooid voor de vogeltjes.. kijk ik net naar buiten, het sneeuwt nog steeds.. zie ik dat er allemaal strepen over het balkon lopen alsof er iets geschreven staat... zo'n soort strepen.. ik alleen thuis kon het niet waarderen hahaha.. ik dacht ohjee.. sccarymoviecarnaval ofzo... dus ik doe het licht uit om de strepen beter te kunnen zien, zie ik een heel klein lief muisje zitten... oh ik had zo'n medelijden, het is zo koud buiten... ben maar weer weggeslopen vond hem echt zo lief.. ik bedoel.. een muis is voor mij iets anders dan een rat en ik weet dat de buren 2 buitenmuizen hebben die zijn ook ooit komen aanlopen en zijn nooit meer weggegaan.. misschien is er dit er wel een van hun nou ja wat een emo verhaal ook, gaat ook eigenlijk nergens over haha.. moest het gewoon even kwijt! gisteren ook al een eekhoorn in de tuin gezien terwijl ik dacht dat die een winterslaap hielden.. de poets heeft hem ook gezien.. geef ik dan teveel eten buiten hahaha nou weer terug naar grey's anatomy
ele: eindelijk weer online.............hahahaha. Ik heb felicitas ook aangevraagd, maar nooit gekregen. Best wel balen. Heb jij alle afleveringen ook al gezien van grey's anatomy of volg je het sinds kort? Balen dat je zo slecht slaapt zeg! En nog gefelciteerd me je 31 weken alweer.......jeetje zeg.....31 weken alweer!!!!!!! Nichtje is bevallen van een jongen en weegt 6 pond.
proficiat met je nichtje! mooi gewicht 6 pond en hoe gaat hij heeten? nijn ik vergeet jou ook helemaal te feliciteren met je 25 weken!!! joehoe!!!!! nog een week en een geweldige mijlpaal is binnen!!! ik had wel vaker afleveringen gezien, maar nu volg ik het zo'n beetje iedere dag onder het eten mannetje vind het ook leuk dus komt goed uit
Morgen meiden, Jeetje veel gekletst weer jullie heb even niet alles terug gelezen sorry Hier gister weer niet gelukt voor zw broek ze hadden precies de broek die ik bedoelde alleen mijn maat natuurlijk weer niet. Nu ga ik vanmiddag met mannetje even naar Prenetal in Arnhem hopen dat ze daar wat hebben Misschien ga ik de angelsound ook kopen vanmiddag heb af en toe van die vreselijk onzekere momenten, mijn misselijkheid is een stuk minder gelukkig en ben inderdaad wat fitter ik heb veel witte afscheiding bah echt vies moet wel paar keer onderbroek verschonen niet echt lekker Eind van de dag komen mijn 2 nichtjes die blijven slapen 1 van 2 en 1 van 6 dus dat word gezellig die van 6 is al heel makkelijk maar die van 2 is een echt dondersteen een ondernemend type-tje. Hopen maar dat ze door slaapt want dat wil ook nog wel eens feest zijn kan ik er vast aan wennen zegt schoonzus lief Hoe gaat het verder met jullie allemaal, en inderdaad ele al weer 31 weken schiet echt hard op nu, man wat gaat het toch snel kan me nog een jaar geleden goed voor de geest halen toen was alles anders, wie had dit gedacht
hoi Even een kort berichtje voor we weg gaan. Gisteren naar vriendin geweest, vandaar dat ik niet online was. Hier gaat alles goed, knie gaat met die steunband best goed, alleen einde van de dag moet deze er wel vanaf, krijg er dan last van. Wens jullie allemaal morgen een leuke valentijnsdag toe. Heb echt zin om even zonder Damian weg te gaan, even alleen wij met z'n tweeen. Al zal ik wel 10.000 keer mijn moeder bellen of alles goed gaat. Smokey: Bij C & A hebben ze ook leuke positiebroeken, normaal draag ik het merk Replay, dus wereld van verschil maar het zit echt goed voor de zwangerschap. Succes met de zoektocht. Ohja als je toch naar Arnhem gaat, achter de bijenkorf in de steeg 200 mtr doorlopen ( richting kerktoren) zit een positiekleding winkel, deze is bij weinig mensen bekend, maar zo gave winkel. Heb daar bijna alles gekocht. Succes
Hoi meiden, Samantha, een heel fijn weekend!!! En laat je maar lekker verwennen door je mannetje!! Smokey, ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede zw spijkerbroek. Ik heb er één en die is aan de kleine kant aan het worden... Nu afgelopen woensdag alles afgelopen, maar nog niks gevonden.... Succes met de zoektocht!! Ele, nu gaat het aftellen echt beginnen!! Leuk!! Fijn dat je haar al de hele zwangerschap goed zit!! En als jij behoefte hebt aan een klein slaapje 's ochtends, lekker doen!! Marianne, wat een leuke foto's weer! Marleen, ik denk dat die difrax speen inderdaad in de felicitas doos zat. Ik heb hem nl ook. All, mn hoofdpijn is nog steeds niet weg.... grrrr Verder zit ik even in een onzekere periode, heb gister een verhaal gelezen van iemand met een vroeggeboren kindje (27 weken) dat het niet gehaald heeft. Daarnaast gister volgens mij wat harde buiken gehad (het lijkt of ik ze krijg als ik languit op bed/de bank lig, ik doe dan verder niks), maar weet het niet zeker, omdat ik dus niks doe... Ook was gisteren de dag dat we er achter kwamen dat het 2e hartje ook niet meer klopte. Mini Nijn stuitert wel volop in mn buik, maar toch. Misschien omdat ik nu zo dicht bij de 27 weken grens zit... Hopelijk gaat dit snel weer over.... *sorry, voor mn geklaag* Vanmiddag ga ik naar de jeugdoptocht in het dorp kijken en dan even naar de prijsuitreiking. Kijken hoe lang ik het volhoud. Vanavond ga ik maar weer geen carnaval vieren. Morgen wil ik nl echt de verlichte optocht lopen. Voor de liefhebbers www.verlichteoptocht.nl Fijne dag allemaal!! Oja, ik zal de komende dagen dus wat minder online zijn, maar dat heeft dus te maken met carnaval. Ben ik er wel, dan ben ik thuis en vier ik dus geen carnaval... haha
O ja, de ha vond dat ik nog maar weinig aangekomen ben 2,4 kilo. Maar ik eet gewoon chocolade, drink chocomel met slagroom enz.... Dus ik doe mn best om aan te komen, alleen lukt het niet. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat niet heel erg vind, want 'alles wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af'
Samantha bedankt voor de tip! En een heel fijn weeekend geniet er lekker van met zijn tweeen Nijn veel plezier bij de optocht vanmiddag, heb al gedacht ik ga een handeltje beginnen in zw spijkerbroeken dat is een gat in de markt Ele butterfly marleen hoe gaat het met jullie, en Anouk jij bent volgens mijn heerlijk aan het genieten hoop dat alles goed gaat
Waar is iedereen het is hier echt rustig Dus ga ik maar lekker even tegen mezelf aan kletsen Gister 2 spijkerbroeken gevonden en een spijker rokje nog niet helemaal wat ik bedoel maar het is in ieder geval wat. Nichtjes hebben vannacht keurig geslapen vanmiddag gaan we naar vrienden hoop dat het eens stopt met de sneeuw want we moeten wel een uurtje rijden. Nou tot later/morgen allemaal
Hoi hoi, Hier ben ik dan weer. Eigenlijk geen nieuws. Alles gaat goed hier. Gisteren veel visite gehad. Vandaag lekker rustig. Straks komt de optocht hier voorbij dus kunnen lekker vanuit het raam kijken. SMokey: fijn dat je geslaagd bent! Haha ik zou zeggen succes met je eigen winkeltje
smokey, ik ben je eerste klant!!! Waar heb je goede spijkerbroeken gevonden?? Iedereen is natuurlijk carnaval vieren!! haha Gistermiddag naar de optocht geweest en wat was het koud... Daarna naar de prijsuitreiking geweest en toen lekker onder de douche en op de bank nar Sven gekeken... Vandaag is mannetje er al vroeg uit (hij lag er ook vroeg in, haha) omdat de carnavalswagen opgebouwd moet gaan worden. Zondags is altijd een drukke dag... Ik ga zo mn (warme) spullen pakken en dan naar mn schoonouders. Daar gaan we eten en dan de optocht lopen. Daarna weer naar mn bedje... En dan nog 2 dagen te gaan, al weet ik niet of dat voor mij ook geldt... haha Doeiiii
Nijn: veel plezier met de optocht! Jens drinkt hier sinds gisteren standaard 6x per dag 130-140 ml voeding! Dus dat gaat hard. Maar hij is super tevreden en spuugt helemaal niest terug dus zal het wel nodig hebben.
Malreen, jij hebt een voorbeeldig ventje!! Super leuk!! Lekker van genieten!! En wat een leuke profielfoto op hyves!!!