Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje balen meid, die kleine is nu al eigenwijs:)

Snel boterham gegeten ga nu naar Utrecht voor de echo, tot later begin toch beetje zenuwachtig te worden weer:(

Die reclame haha lelijke gozer met zijn grote mond:D

tot later

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ele: wat een giga-lelijke mond, die jongen zelf ook....bleh!!!!

smokey: had niet meegekregen dat je echo hebt vandaag!
    Heel veel succes en maak je niet te druk, alles komt goed.

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: ja een vreselijke reclame!!!

Smoeky: succes bij de echo! Geniet van jullie wondertje!

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ja wil eigenlijk nog wel een foto maar kotm wel goed. De kleine is er nog niet dus een foto kan nog gemaakt worden desnoods in het ziekenhuis haha

5. butterfly1984

marleen: hoe zit dat nu precies met flesvoeding, hoeveel tijd zit er normaal tussen een voeding.Hier is het meestal 3 uur of 4 uur ertussen.Vandaag is er weer iemand geweest van het cb en ze vertelde dat ik nu 120+4 aan mag bieden, maar hoeveel uur moet er dan tussen zitten?Ik bedoel, ze slaapt s nachts nog niet helemaal over, er zit zo'n 5,5 uur tussen snachts.

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: naar mijn idee gewoon zo aanhouden. evt proberen te rekken naar die 4 uur maar ik zou het zo blijven aanbieden denk ik.

7. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ja hoor om de vier uren voeden. Wanneer je kindje een keer extra komt kun je het misschien wat oprekken overdag. Ik heb even gemist hoe oud je kindje is. Ik zou zeggen 4 of 5 voedingen per 24 uur. Drinkt hij/zij de flessen goed leeg? Je moet je kindje iig geen honger laten lijden maar als hij/ zijn flessen niet goed leegdrinkt kun je misschien een beetje rekken zodat de flessen wel leeg komen. Volg vooral je gevoel hierin.

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    owwww nu heb ik smokey gemist en geen succes EN plezier kunnen wensen.. Nou bij deze mijn gedachtes zijn wel bij je smokey!!!! heel veeeel succes maar meer nog plezier!!!! :):)
    vandaag zul je zien dat hij al kan zwaaien meid! :):)

marianne, mannetje en ik hadden ook dezelfde clienten, hij de kinderen ik de pleeg of adoptie ouders als die er waren, anders wonen die kinderen op een internaat.. :) was dus wel grappig dat we dezelfde kinderen konden.. :):)
    hij is gestopt met vollyebal ivm zijn rug, hij kreeg steeds meer pijn in zijn rug en na lang fysiotherapie en tobben om wel niet te stoppen is hij toch gestopt en sindsdien coached hij dus, wat hij overigens heel leuk vind.. helaas heeft hij nu hij gestopt is ook nog vaak last van zijn rug.. :(

looool in het zh: marleen kom nu van dat bed kleed je aan en ga staan we moeten nog een foto maken! whahahhaa.. :):)
    ben ook stiekem wel benieuwd naar je laatste foto :):)

ik heb de boodschappen gedaan whoeha! :)

9. butterfly1984

hoi hoi,

Mijn dochter is 2 weken en 2 dagen, dus 4 of 5 voedingen ga ik echt niet redden.:D
    Bedankt voor je advies.;)

10. butterfly1984

ele: wat naar dat hij zo last heeft gekregen van zijn rug en nu dus nog steeds last heeft.
    Weten ze niet waardoor dat komt dan?
    Erg jammer dat hij volleybal daardoor op moest geven, maar gelukkig kan hij nog coachen, zo blijft hij er tenminste nog bij betrokken.
    Dat is idd wel grappig dat jullie zeg maar dezelfde clienten hadden, dat praat dan ook een stuk makkelijker en is dan ook een stuk makkelijker te begrijpen lijkt me.

Marleen, dus 4 uur ertussen is gewoon normaal overdag?
    Dacht dat het 3 uur moest zijn, maar dan ben ik in de war, ben er ook al helemaal weer uit, met esther lijkt al weer zolang terug.Zij sliep in 1 keer gewoon door snachts, dus dat was wel makkelijk, hopelijk doet melissa dat straks ook.

11. butterfly1984

Meiden, ik zal eens een buikfoto plaatsen...........hahahaha.
    Van 2 weken na de bevalling.hihihihi.

12. butterfly1984

En nog 1 van Melissa!

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Was ik weer!! wat was dit leuk:):) en inderdaad hij kan al zwaaien en voetballen haha
    Al 3,7 cm groot:$ haha gaat echt snel
    Hele leuke vrouw ze vertelde waar alles zat kon de kaaklijn zien navelstreng handjes voetjes alles eigenlijk al heel bijzonder:):)

Echo heb ik alleen twee onduidelijke ze had ruzie met papier van dat apparaat, heb ik weer.. dus er zitten wat witte strepen door, maar we hebben een scan dus laat ik mannetje vanavond even aan werken dan kunnen jullie ook eindelijk kennis maken:)

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    oh ja vandaag precies 10 weken!

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: wat een super geod nieuws!! Dat is nog eens genieten fijn dat ze alles goed uitlag!!!

Butterfly: so die buik haha kan me er nog niets bij voorstellen haha
    En wat kijkt melissa wijs zeg!

16. butterfly1984

smokey, super zeg dat alles goed is!
    Probeer dan nu echt te genieten, morgen lekker zw.broeken kopen en misschien ook al de 1e kleertjes??
    Ben erg benieuwd naar de echo-foto's.

Marleen, hahaha dat komt nog wel, na de bevalling heb jij ook weer zo'n buik....hihihihihi.
    Het is wel weer wennen hoor dat de grote buik weg is, maar eigenlijk ook wel weer lekker.Het is net of ik nu een hele platte buik heb, voel zelfs mijn ribben weer goed........hahaha.

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly nog even en dan is je buik weg!
    En inderdaad een erg wijze foto van Melissa leuk hoor:)

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    *doet een dansje voor smokey*
    dus stiekem meer gaan genieten nu he!!!! :)
    het is echt echt waar!!! minismokey doet het geweldig! :)
    morgen dus een nieuwe broek! joepie!! en ben heel benieuwd naar de echo! :)

wat een super mooie foto van melissa! echt heek wijs alsof ze wel even gaat vertellen wat er zometeen gaat gebeuren hahaa.. geweldig.. en die haartjes!!!! heerlijk dat gezwijmel.. :):)
    gek he, dat je buik zo weg is ineens.. sinds 1 week heb ik ook echt het gevoel dat ik een BUIK heb.. voor mijn eigen gevoel is nu echt aan zijn top hahahaha.. en ik moet dus nog even! :)

Een zenuw zit beklemd in zijn rug marianne, daar kunnen ze heel weinig aandoen, hij kan zich laten opereren, maar de kans dat het beter wordt is vrij klein... de kans dat het erger wordt oftewel ze het verkloten.. is groter zei de arts.. dus tja.. hij moet gewoon niet teveel tillen en bukken, dan gaat het wel.. maar met al dat geklus in huis heeft hij er wel vaker last van nu..

ik ga even een dutje doen!!! hihih :X

19. butterfly1984

Ben even weer een emo-muts zeg!
    Ben de geboorte foto's aan het bekijken (op de achtergrond muziekje erbij)en zie dus foto's met mannetje en melissa in zijn armen, en je ziet gewoon dat hij echt super trots en gelukkig is.
    Krijg er toch even een brok van in mijn keel en moet toch even huilen...............dom he?!

Weet niet hoe ik het kan verwoorden, maar zie nu eigenlijk echt pas in hoe het voor hem zou moeten zijn geweest, hij is de hele tijd heel erg lief voor me geweest tijdens de bevalling en ook een enorme steun, hij heeft me er echt doorheen geholpen!
    Nadat melissa bij mij lag, moest ze wel naar bobbie,omdat de placenta niet wou komen, maar wat kijkt hij gelukkig.
    Maar dat werd al snel omgeslaan naar enorme bezorgdheid omdat het echt slecht met me ging, daardoor heeft hij melissa aan mijn zusje gegeven en is bij me komen staan en heeft me steeds wakker gehouden.
    Achteraf besef ik dus pas hoe dat voor hem moest zijn geweest die onzekerheid!Hij dacht echt even dat hij me kwijt was.
    En na de bevalling thuis, helpt hij ook zo goed mee, zelfs als hij moet werken gaat hij snachts uit bed om melissa eruit te halen, fles klaar maken en melissa weer naar bed brengen!
    Geweldig toch zo'n lieve man!!
    Alleen wat is een leuke manier om hem te laten zien dat ik dat ik dat allemaal waardeer?!
    sorry voor het hele verhaal, ik draaf natuurlijk weer helemaal door!!!Sorry, sorry, sorry.

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly wat geweldig toch van je mannetje de tranen vliegen bij mij ook over mijn wangen, als ik je verhaal lees, maar als je boe zegt tegen mij dan huil ik al de laatste dagen:):)
    Kan me voorstellen dat je mannetje daarvoor wilt "bedanken" Moeilijk is dat zal er eens over nadenken.

Deel Deze Pagina