Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Dank je nijn!

Ja Jens is ook erg tevreden. En ja we hebben echt super veel geluk dat hij zo voorbeeldig is!
    Echt genieten dus.

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi,

Daar ben ik weer, heerlijk zo'n weekend. Heerlijk genoten.

Smokey: mooi dat je al iets bent geslaagd in de kleding.

Nijn: veel plezier bij je schoonouders en de carnavalsoptocht.

Marleen: Jens doet het echt super hoor. heerlijk.

Waar is de rest? Allemaal ingesneeuwd?

Damian hebben we zojuist opgehaald en kreeg gelijk een knuffel.
    Zo'n begroeting is toch geweldig. Had het heel goed gedaan bij oma, maar ja oma en Damian zijn ook echte maatjes, dus kon ook eigenlijk niet anders dan goed gaan.

Ohja had nog een buikfoto gemaakt afgelopen dinsdag bij 29 weken.
    Alleen heb ik volgens mij nu een groeispurtje gehad sinds dinsdag. Aankomende dinsdag maken we een nieuwe foto ben dan 30 weken.
    Merk dat de kleine aan het zakken is. Herken het helemaal weer van Damian.

3. Gerritsen

29 weken precies

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

wat een mooie buik samantha! hoe was je weekend verder? ff heerlijk gerelaxed en verwend geworden?

smokey eindelijk heb je al in iedergeval iets van broeken! :):) en leuk een spijkerrokje, hier ook veel aangehad! behalve met de kou, dan heb ik echt het idee dat ik alleen maar moet plassen hihihi :)

nijn, heel veel plezier met alle deingetjes die je aan het doen bent! :) klinkt wel heel gezellig! hier rijden ook de hele dag al wagens op en af! al is de optocht al voorbij :)

hier lig ik ehct stront ziek in bed.. heb koorts en volgens mij best hoog, ben namelijk helemaal wazig.. mijn kop barst er bijna vanaf en ik kan niet hoesten, het doet al zon pijn in mijn buik.. ik kan ook niet meer liggen omdat ik alle posities al gehad heb en ik net keihard begon te huilen omdat ik zo moe ben.. zo wat een klaagzang,. maar zoziet mijn carnavalszondag er dus uit.. en wat baal ik ervan want mannetje heeft vakantie.

marleen, wat een fijn ventje heb je toch, doe mij er ook zo een!!!!!!!! :):):) heb je profielfoto nog niet gezien! maar ga nu echt weer plat zonder laptop.. hopelijk voel ik me snel weer beter..

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Samantha: wat een mooie buik zeg!
    Heerlijk zo'n weekendje weg! Fijn dat je zo genoten hebt!
    Wat lijkt me dat heerlijk zo'n begroeting van zo'n mannetje als je bent weg geweest!

Ele: heel veel beterschap! Balen dat je je zo ellendig voelt! En dat je dan zo moet huilen is logisch! Laat je lekker verwennen en doe het rustig aan! Dikke knuffel

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Onderstaande bericht kreeg ik via een persoonlijk bericht van butterfly en wilde ik even met jullie delen: Het eerste gedeelte is van Butterfly daaronder mijn reactie!

het moet me echt even van het hart!

Je doet net alsof Jens echt helemaal perfect is qua slapen, huilen en voeding.....nou ik geloof er eerlijk gezegd weinig van.
    Alle baby's huilen wel, ook de jouwe.
    misschien is hij juist wel een huilbaby en doe je alsof alles zo perfect is, omdat je dat zo graag wilt.

Net als met het slapen en de voeding, als ik vertel hoeveel melissa drinkt en hoe goed ze snachts slaapt, doet de jouwe dat ook en zo niet dan doet hij het beter.

het gaat net zoals met je zw.schap, wat iemand heeft heb jij ook en zoniet dat erger!

Heb me vaak in weten te houden, maar het moest me nu echt even van het hart.

Ik heb zelf op deze email gereageerd:

Hoi,

Nou sorry,

Maar ik lieg echt niet. Het is zoals ik het zeg.
    Je moet zelf weten of je dit gelooft of niet!

Liefs Marleen

Daarop kreeg ik onderstaande email terug van butterfly:

nou sorry,

Ik geloof het niet!Het is nu al zovaak gebeurd.
    Je overdrijft echt veel te veel, het ligt er zo dik boven op en zal niet de enige zijn die er zo over denkt

Omdat ik juist van openheid en eerlijkheid houd post ik haar berichten hier. Zodat jullie allemaal op de hoogte zijn van wat er speelt. Want krijg nu deze berichtjes via de privé email maar vind dat het gewoon openbaar besproken mag worden. Juist omdat ik van eerlijkheid en openheid hou.
    Ik ben juist iemand die heel eerlijk en open is. En zal hier dan ook nooit verhalen verzinnen of liegen. En de dingen mooier voor doen dan dat ze zijn!

Ik heb nou eenmaal een zware ellendige zwangerschap en bevalling gehad en Jens doet het nou eenmaal super goed! Dat heb je allemaal zelf niet in de hand daar heb je zelf geen invloed op. En ik zou er nooit over liegen. Maar zo is het nu eenmaal.

Mochten er mensen zijn die er net zo over denken als Marianne hoor ik het graag!!!!

Ik weet van sommige dat ze mij zeker wel geloven en het fijn vinden dat ik hier op het topic mee blijf schrijven!

Ik merk aan mezelf dat ik juist de laatste tijd al erg op let hoe en wat ik op schrijf omdat ik bang ben dat ik het verkeerd doe omdat ik al vaker van Marianne prive berichten heb gehad dat ze me niet gelooft enz.

Ik probeer dan ook altijd gewoon positief te blijven reageren op wat marianne schrijft.

Marianne: Je hebt zelf ook 2 super mooie kindjes die het beide erg goed doen. En waar je trots op mag zijn! Probeer daar lekker van te genieten. En hoop dat we gewoon gezellig verder kunnen op dit topic!
    Ik heb het vorige topic zelf destijds geopend om al onze gevoelens kwijt te kunnen en merk dat ik en anderen daar nog steeds behoeftes aan hebben. En hoop hier zo mee door te kunnen gaan!

Marianne zal het me misschien niet in dank afnemen dat ik dit openbaar heb gemaakt maar ik wil graag dat jullie op de hoogte zijn van wat er speelt!
    En hoop dat we gewoon verder kunnen in dit topic en dat er open en eerlijk gesproken kan worden. Is voor iedereen prettiger!

Liefs Marleen

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

#587 butterfly1984, 14 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2010
    Marleen:
    Ik heb mijn redenen om aan te nemen dat je niet altijd eerlijk bent.Daarom zei ik het prive omdat dat niet iedereen hoeft te weten.
    Ik heb heel veel aan dit topic gehad en nu nog steeds en ben erg blij met de meiden die ik hier heb leren kennen, en dat wij elkaar wat minder liggen, dat zij zo!

8. butterfly1984

Ele: balen zeg dat je je zo slecht voelt.
    Heb je je koorts nog gemeten trouwens?
    Hoop dat je er snel weer bovenop bent.
    *dikke knuffel*.

Samantha: Wat een super mooie buik heb jij zeg.
    Je draagt wel heel hoog he?Echt super foto.
    Wat ontzettend lief van Damian zeg, wat een schatje!

Nijntje: Vanavond was de optocht toch?Ga je er nog heen of misschien als je dit leest ben je er al heen geweest.
    In dat geval, hoe was de carnavalsoptocht?

Smokey: Joepie!!!!! Geslaagd voor een spijkerbroek....zelfs 2 en een rokje ook nog eens.Super zeg!
    Hoe voel je je nu?

Met Melissa haar oogjes gaat het nog niet echt veel beter, ondanks gebruik van zalfje.Het ene oogje is nu wel wat beter, maar die andere nog niet...........echt zielig om te zien.
    Ze heeft haar oogjes een stuk dichter zitten en is ook wat dik.
    Hoop dat snel over is.

@all: heeft het nog gesneeuwd bij jullie vandaag?

9. Gerritsen

hoi,

Pff ik schrijf zo kort mee met jullie, wat mij enorm goed doet.
    Heb zelf niet het idee dat de één de ander wil aftroeven.
    Zelf heb ik een geweldige zwangerschap gehad met Damian, eigenlijk nergens last van gehad, wel de bekende kwaaltjes zoals opkomend maagzuur en op het eind ook wat last van de onderrug. Daarbij een snelle,makkelijke bevalling gehad met een kleine kink in de kabel door het afscheuren van de navelstreng, wat best wat tranen heeft geleverd. Daarbij is de kraamtijd niet leuk geweest, bv mislukt, maar wel een kindje die heel tevreden was, snel doorsliep bij 6 wk en huilde als het voeding nodig had.

Deze zwangerschap gaat tot nu toe eigenlijk ook heel goed, hoe het kindje het straks gaat doen, tja dat weet ik nog niet. Maar het kan best zijn dat het straks wel moeilijker is omdat er al een kindje is. Moet aandacht straks verdelen over twee kindjes, kan niet zoals bij Damian alle aandacht van de wereld geven. Daardoor kan het zo zijn dat dit kindje dingen gaat aanvoelen, onrust eventuele jaloersheid van Damian. Kan alle kanten opgaan.

Wat ik wil aangeven is, elk kindje, elke gezinssituatie met nog geen kinderen of wel kinderen is anders. Melissa en Jens doen het beiden fantastisch. Ik hoop dat ik dat straks ook kan zeggen,schrijven.

Hoop dat we met z'n allen door kunnen praten, want ik ben echt benieuwd hoe het met jullie allen gaat. Zou het jammer vinden als dat niet meer kan. Hoop dat jullie eruit komen.

Groetjes Samantha

10. Gerritsen

Butterfly, kan het misschien komen dat Melissa een allergie heeft voor iets, bv dieren.
    Wel sneu hoor dat ze nu een zalfje heeft en het niet werkt. Echt balen. Hoelang moest je deze smeren?
    Wil even laten weten dat ik een klein berichtje heb geplaatst op het voorval tussen jou en marleen. Hoop echt dat je hier nog blijft schrijven over jezelf, mellissa en je gezin.

De buik begint nu pas echt hard te groeien. Heb af en toe het idee dat het kindje in mijn ribben ligt, zo hoog voor het gevoel, heb ook sinds gister echt ook overdag last van opkomend maagzuur. Hoop dat het snel gaat indalen.

Liefs

11. butterfly1984

Samantha: wat lief van je!Als iedereen er zo over denkt blijf ik zeker meekletsen, vind het zelf ook erg leuk, gezellig en leerzaam bovendien.
    Denk dat wij straks ook wel heel wat afkunnen kletsen, omdat wij allebei 2 kids hebben.
    Wij hebben idd dieren, wij hebben 3 katten, hoop dat het geen allergie is, dan zou de ha daar toch ook wel naar moeten vragen als hij daaraan gedacht had?

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ik zou het alleen maar leuk vinden als je gewoon blijft meekletsen! Heb ook aangegeven in mijn stukje dat ik het juist een fijn topic vind en dat ik hoop dat het zo blijft voor iedereen!

Ik vind het alleen wel prettig om open en eerlijk te zijn en dat ben ik geweest. De rest voelt echt wel eens spanning tussen ons en nu weten ze hoe het zit. En wat er tussen ons is geweest vandaag.

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    samantha: je hebt ook helemaal gelijk wat betreft je stukje dat elk gezin en kind en situatie anders is. Iedereen gaat anders met dingen om en elke kind is anders. Daarnaast doet elke moeder (ouders) het beste voor zijn eigen kind. Wat bij dat kind past en waar je je als moeder het beste bij voelt! En ik vind dan ook dat iedereen dat moet accepteren van elkaar! Soms kunnen we zelfs van elkaars tips leren!

14. Gerritsen

hoi marleen, ook lees ik graag jou dingen, gebeurtenissen en ervaringen.

Gr samantha

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    samantha: fijn om te horen! Ik blijf hier ook zeker meekletsen hoor! Vind het veel te gezellig en kan echt niet zonder haha Heb zelf het topic geopend dus stop er echt niet mee haha

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen!

Samantha: beetje bijgekomen van je lekkere weekendje weg?

Ele: Voel je je al wat beter? En een beetje kunnen slapen? Ik sta telkens versteld hoe snel jou zwanegrschap gaat elke keer zie ik je banner en dan denk tjee zeg wat gaat de tijd snel!
    Geniet nog lekker van het zwanger zijn voor je het weet is het zover en ga het zwanger zijn nog missen!

Butterfly: hoe gaat het met de ontstoken oogjes van Melissa? Hoop dat het weg is is altijd zo zielig als de kleintjes iets hebben! Leuke nieuwe banner trouwens!

Nijn: en hoe was de optocht? Was het vol te houden? We hebben hier gisteren de optocht zitten bekijken achter het raam want ze kwamen hier door de straat! En moet zeggen het kriebelt wel hoor die carnaval! Voorheen ging ik ook altijd elke dag zat bij een cv maar Jeroen houd er helemaal niet avn en met zo'n klein mannetje zie ik het ook niet zitten moet ik zeggen haha. Volgend jaar misschien weer!

Smokey:hoe gaat het met jou? Je bent ook al een eindje op weg ondertussen! Kun je er nu meer van genieten?

Yaraah: hoe gaat het met jou?

Hier gaat het goed. Jens werd vanmorgen alleen een beetje snotterig wakker hoop dat hij er niet teveel last van heeft en dat het snel over is vind het zo zielig zo'n kleintje die verkouden is!
    We hebben Jens gisteren avond lekker in bad gedaan (doen we altijd 's avonds omdat hij dan lekker ontspannen en moe is voor de nacht) Daarna om 22.15 de fles toen kwam hij om 03.45 en daarna om 08.30 dus dat was netjes. Gisteren avond hebben we hem nog gewogen (heb zelf een babyweegschaal van mijn werk als kraamverzorgende dus kunnen hem lekker gebruiken) en hij weegt alweer 4500 gram! Netjes dus. Gewoon volgens het boekje.

Ik ga lekker even knuffelen met Jens en probeer straks nog even foto's erop te zetten.

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi Meiden,

Even over de onenigheid tuusen butterfly en marleen. De "spanning" tussen jullie heb ik al wel vaker opgemerkt inderdaad. Ik zelf ga ervanuit dat iedereen hier de waarheid spreekt en dat het tussen jullie niet helemaal klikt dat is jammer. We hebben juist zon gezellig hecht topic en vind het heerlijk om hier mijn verhaal kwijt te kunnen.
    Ik hoop dat dat zo blijft, ik kan er verder geen oordeel over geven, ik ken jullie hele verhaal/mail correspondentie niet en dat hoef ik ook niet te weten. Ik geloof jullie beide en hoop dat we hier nog lang met elkaar mogen blijven kletsen:) Ik zou zeggen probeer elkaar te respecteren en in waarde te laten, en het is toch alleen maar super dat het met jullie beepjes zo goed gaat:)

Butterfly ik voel me zelf eigenlijk wel goed misselijkheid word minder word wat fitter, dus komt helemaal goed zeg ik nu:)

Samantha en hier weer sneeuw ja wat een ellende ben het zo zat ik wil voorjaar!! Hoe was je weekend weg of had je dat al verteld, weet niet meer:(

Hoe gaat het met de rest van de meiden Ele?? En Nijntje nog druk aan het carnavallen of toch maar niet??

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: precies zo denk ik er ook over zoals ik hier al heb geschreven. Gewoon elkaar in hun waarde en blij zijn dat het met de kleintjes allemaal goed gaat!
    En dat ga ik dan ook doen haha

ps ik begrijp dat het voor andere moeilijk is te reageren dat hoeft ook niet ik wil gewoon dat jullie weten wat er speelt dan begrijpen jullie wat er is.

19. Gerritsen

Goedenmorgen.

Marleen: het is ook echt weer om snotterig van te worden, he.
    Constant die sneeuw en kou. Nog een paar weekjes en dan gaan we echt naar het voorjaar toe. Maar wel heel sneu voor zo'n kleintje.

Smokey; hier is het inmiddels weer sneeuwvrij gemaakt, kunnen we weer veilig naar de schuur en auto toe.

Het weekend was echt heerlijk, ben helemaal bijgekomen. Hebben veel gerust en lekker de tijd met z'n tween doorgebracht.

Hoe is het met de rest van de meiden?

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    samantha: dat is het zeker dat snotterige weer bah! En het sneeuwt hier weer voor de verandering! Bah heb er wel genoeg van van al die sneeuw! Op naar het voorjaar kun je tenminste lekker een eind gaan wandelen met de kleine!

Deel Deze Pagina