Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    marleentje, het is echt een schat van een kind hoor

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    mijn moeder zei me ook al de ha te bellen.. ik zelf heb nog het gevoel dat ik het even wil aankijken tot morgen..

leuke foto's marleen! je ziet wel al dat hij groeit he, het echte babybay is er een beetje vanaf, nu wordt het echt een kleine knullie :) wat ik overigens wel leuker vind omdat je er al weerwat meer mee kunt :)

ik had de rest gelezen en ben het ook weer vergeten :S

nou ja een hele fijne dag dan allemaal... ik ga weer proberne iets te slapen...

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ele: meestal heeft je eigen gevoel wel gelijk, dus als je vind dat je nog even aan kan kijken, zou ik dat idd doen.

marleen: echt hele mooie foto's hoor, 1tje had je al keer geplaatst, maar geeft niet, kunnen we nog weer even genieten.
    Je kan idd zien dat ie gegroeid is.
    Die laatste is ook erg leuk, dan zie je dat ie lekker moe is aan zijn oogjes.........zo lief!

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: vervelend dat je je dus nog steeds niet beter voelt. Inderdaad toch maar even naar de dokter lijkt me!
    Ja klopt hij groeit als kool en het echt baby baby is er wel af! Het gaat zo snel. Maar deze tijd is ook weer erg leuk! Maar dat echt babybaby ook haha

Butterfly: ik denk dat dat dan een foto is geweest die er erg op lijkt want deze foto's heb ik zojuist pas van het fototoestel op de pc gezet dus zijn allemaal nieuwe foto's maar maakt niet uit!

Butterfly en ik hebben het trouwens uitgepraat en beginnen met een schone lei! We respecteren elkaar en blijven beide hier lekker meekletsen!
    En mocht er ooit nog iets voorvallen dan bespreken we dat gewoon hier in dit topic. Maar daar gaan we niet vanuit.
    We genieten allebei van onze wondertjes en dat is het belangrijkste! En we zijn allebei trots en willen dit graag met jullie delen!!

5. butterfly1984

marleen: mooi gesproken! Ik sluit me helemaal bij je aan, heb niets toe te voegen.

6. butterfly1984

marleen: hihihi, kijk maar eens op bladzijde 55, daar heb je ook die mooie foto staan, echt een geweldige foto is dat.

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly haha ik snap er helemaal niets van mijn fototoestel heeft kuren dan denk ik haha

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoi,

Wat is het hier rustig vandaag!
    Waar is iedereen?

Hier eigenlijk geen nieuws. Vanmorgen lekker geshopt nieuwe kleertjes voor Jens.

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nog een beetje aan het nadutten vandaag.. gaat gelukkig al een stukje beter.. en toen ik wakker was de kledingkamer beetje opgeruimd.. mannetje is de badkamer aan het verven.. die is ook lekker bezig :)
    mannetje wil heel graag een netwerkcamera kopen, zodat hij vanuit zijn werk naar de baby kan kijken als de cam aanstaat.. het is weer iets anders als een webcam.. dan hoeft je computer niet aan te staan ofziets.. nou ja nu even een soepje eten en dan weer een dutje doen! :)

10. butterfly1984

het is hier zeker erg rustig!

Marleen: Leuk he dat shoppen voor de kleine?
    Je ziet dan altijd zoveel leuks, maar is dan eigenlijk weer zonde om zoveel te kopen, omdat ze er zo weer zijn uitgegroeid.
    Hoe is het met Jens, nog steeds snotterig?

Ele: gelukkig knap je alweer op.En wat een lief mannetje heb je zeg!Kan me goed voorstellen dat hij dat graag wil hebben.
    Hoe heeft het soepje gesmaakt?

11. butterfly1984

O ja, Melissa is alweer 6 weken vandaag, wat vliegt de tijd voorbij zeg!
    Ze ligt lekker even bij opa en oma te slapen.
    Esther en ik zijn even naar de Lidl geweest, daar hadden ze een hele mooie magnetron met grill in de aanbieding.
    Heb toen Melissa even naar opa en oma gebracht en oma heeft haar eten gegeven en nu ligt ze dus al een hele tijd te slapen.
    Esther ligt nu ook net weer even op bed, dus kan ik even rustig zitten, ben echt giga moe.
    Was vanmorgen om 5 uur al wakker.Heb toen melissa de fles gegeven, maar ze had haar neusje zo dicht zitten, zelf otrivin hielp niet.Ze stopte zelf even met ademen......doodeng!
    Dus heb haar lekker bij me in bed gehouden toen.

12. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi,

Kon tot nu, niet op zwangerschapspagina komen. Echt stom.

Marleen: Ben je goed geslaagd? Leuk he dat winkelen !

Marianne: Om 5 uur al wakker, ja dan zou ik ook megamoe zijn. Heb je zelf nog wel gerust toen esther op bed lag? Heerlijk dat je ouders zo dichtbij wonen, dan kun je af en toe even ook aan jezelf denken.
    Is Melissa wel tevreden met de voeding nu ze verkouden is of is ze daardoor huilerig?

Elegance: Fijn dat je al iets beter voelt. Hoe is het met de kleine in je buik, druk?

Vandaag even thee gedronken op mijn werk, ( mans winkel) even lekker gekletst en zo blijf ik ook op de hoogte. Heb nog wel stiekem twee dingetjes gedaan, kon het niet laten.
    Verder ben ik druk met een kinderstoel voor Damian en straks de baby. Ben deze stoel zelfde kleur aan het geven als het bedje van Damian. Het is een soort triptrap stoel alleen deze is al van iedereen in de familie geweest. Dus vond het nu tijd worden om deze is flink onder handen te nemen. Vorige week al helemaal ontvet en kaal gemaakt tot op het hout en gisteravond heb ik deze nog in de grondverf gezet. Heb hem zojuist weer licht opgeschuurd en ga deze van de week afschilderen, als ik alleen ben.
    Ben ideeen aan het opdoen of ik deze nog ga decoreren met iets, maar ben zo bang dat het zo snel verveeld. Ben er nog even niet over uit, maar heb alle tijd.

Vandaag 30 weken zwanger en de baby is erg druk aan het spetteren in mijn buik. Vandaag ook weer veel druk bij het schaambeen, denk dat de baby echt bezig is met indalen of iets. Zullen het morgen bij de vk wel horen. Ben wel nieuwsgierig.

Nou ga zo eten aanzetten zodat als mannetje met Damian komt, dat we gelijk aan tafel kunnen.

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: voel je je al wat beter? Lekker he dat nadutten!
    ken het niet die cam waar je het over hebt. Lijkt me inderdaad wel leuk voor vaders om op het werk te kunnen kijken.

Butterfly: inderdaad even lekker geshopt. Ik had best wel wat kleertjes maat 50 maar daar past hij niet meer in. EN maat 56 zit nu goed maar had daar maar een paar pakjes van en dat is niet echt handig. Heb nu 2 nieuwe setjes gekocht van het merk noppies zit hem als gegoten. Die zitten tenminste om zijn middel goed. Vaak zijn de pakje svan de hema en prenatal zo wijd aan de middel. En dat slobbert dan zo. Dit is mooi om zijn lijfje heen.
    Dus toch maar lekker nieuwe gekocht. Had nog een bon liggen en daarna kwam de moeder van jeroen en die zag die kleertjes en heeft de rest betaald haha ze vond de kleertjes ook zo leuk. Dus dat is helemaal lekker shoppen haha

Ik zal morgen een foto maken als hij ze aan heeft.
    Het snotteren van jens is gelukkgi een stuk minder. Dus heb verder nog niets in huis gehaald denk dat het wel overgaat zo.

Butterfly: hoe gaat het nu met de oogjes van melissa? Tjee lees nu dat je al zo vroeg wakker was. Dan zou ik ook helemaal op zijn. Dat lijkt me ook eng als ze even stoppen met ademen! Gaat het nu al weer iets beter?

Samantha: ben benieuwd hoe je stoel gaat worden! Moeilijk he of je er nou wel of niet iets mee moet decoreren. Het is natuurlijk wel zo dat je het wel weer kan veranderen als je het beu bent.
    Lekker he dat gespetter in je buik! En ook alweer 30 weken zwanger!
    Ik verlang er ook echt weer naar stom he heb zo'n ellendige zwanegrschap gehad maar zou het toch al wel weer willen. Gewoon dat je zo'n mooi wonder bij je draagt alleen dat gevoel al!
    Alvast veel plezier morgen bij de vk!

Nijn: en lekker naar de carnaval geweest? Het zit er alweer bijna op.

Smokey: hoe gaat het met jou meid? En hoe gaat het met de kwaaltjes? Heb je ook al lekker geshopt voor de kleine smokey?

Yaraah: heb je je ei al gevonden?

14. butterfly1984

marleen: melissa heeft ook maat 56 sommigen zijn 50/56.
    klopt idd wat je zegt, heb 2 pakjes van hema en die broekjes, wat een ellende zeg!heb ook 3 pakjes van noppies en idd die zijn al wel beter, al is er 1tje bij die best strak zit (broekje).
    Oogjes gaan steeds beter, soms zijn ze helemaal niet vies meer.
    Ben benieuwd naar de foto's.En dat is zeker lekker shoppen, dat wil ik ook wel...........hahaha.

Samantha: veel succes morgen!En gefeliciteerd met de 30 weken, nu is het aftellen geblazen.

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen meiden,

nog geen eitje hier hoor, zit nog maar op dag 8 in de cyclus, maar we zijn vastberaden om deze ronde zeker om de dag te klussen (zo missen we zeker het eitje niet)

Samantha gefeliciteerd met de 30 weken

Butterfly, wat leuk dat je kleine spruit alweer 6 weken oud is

16. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Goedenmorgen allemaal,

Vandaag naar de vk, heb er zin in, behalve dan de rhesusspuit.
    We moeten er 18:00 uur zijn. Dus begin avond.

Gisteravond kwam ik moeilijk in slaap, had zulke onrustige benen. Heb oefeningen gedaan, sokken aan en voeteneind omhoog en nog onrustige benen. Echt balen. Hoop dat het nu niet elke avond gebeurt want daar kan ik echt chaggie van worden.
    Vanochtend is mannetje er vroeg uit gegaan wilde samenvatting van het schaatsen zien, heeft mij tot 08:00 uur laten liggen. Had Damian al gewassen, aangekleed en samen mee gegeten. Ook zijn tanden en haren waren al gedaan. Kortom een rustig begin voor mij.

Zometeen komt een vriendin koffie drinken, ga nog even gauw de stofzuiger erdoor halen en dan lekker kletsen betsen.

Doei

17. butterfly1984

Samantha: wat lief van je mannetje.
    Wat naar dat je zo veel last van je benen had, hopelijk komt het niet veel vaker voor, je bent je rust hard nodig nu.

Yaraah: wat spannend zeg!Hopelijk is het zeker raak!
    Gebruik je nu ook ovu-testen?

Smokey, nijn, ele en anouk hoe gaat het met jullie?

Marleen, Zit te wachten op de beloofde foto's van je mooie mannetje.Hahaha.
    Hoe gaat het met de voeding van Jens?Hoeveel krijgt hij nu?
    Melissa krijgt nog steeds 150+5schepjes, meer mag ze absoluut niet, omdat ze meestal 6 keer de fles krijgt per dag.Heel soms eens 5.

mannetje heeft net 2 nachtdiensten erop zitten en zou nu 2 dagen vrij zijn en dan vrijdag,zaterdag en zondag weer moeten.
    Bellen ze op of hij nu nog nacht kon draaien omdat er iemand ziek is!Dus nog een nacht erbij!Daar gaan onze plannen......
    En kijk er ook altijd zo naar uit als hij vrij is, dan heb ik ook wat hulp hier met onze 2 meiden.Nu sta ik er eigenlijk dag en nacht alleen voor, als hij nacht draait.

Bestellen jullie weleens 2e hands kleertjes?met name merkkleding omdat nieuw zo duur is?Heb er weleens bij zitten kijken, maar heb eigenlijk nog niet durven bestellen.

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: haha Jens ligt nu nog in zijn pyama in de box dus moet zijn kleertjes nog aan doen. Hebben een lekkere luier dag haha

Ik bestel weleens 2e hands kleertjes via marktplaats van noppies en het merk Lief. En moet zeggen het ziert er altijd keurig uit! Die kleine maatjes dragen ze maar zo kort. En ik vind toch dat de merkkleertjes vaak een betere pasvorm hebben dan andere kleertjes. Dus ga voor merk haha (niet voor het merk zelf hoor maar voor de pasvorm)

Ik heb gisteren nog een pakje van lief besteld en een pyama van merk lief. Krijg vandaag het pakje in huis morgen als het goed is het pyamatje. Ben benieuwd!
    Dan heb je voor een paar euro leuke en goede kleertjes! Een keer wassen en hij kan het aan.

Jens krijgt nu 120+4 en 2 schepjes nutriton komt uit op 140ml per fles. Soms drinkt hij die op andere keer drinkt hij 110 of 120 ml. 's nachts drinkt hij vaak maar 100 ml. Per 24 uur komt hij uit op ongeveer 725 ml voeding. Dus dat is netjes.
    Zijn schema is nu ongeveer:
    22.45-04.00-08.00-12.00-15.30-19.30
    Hij komt dus altijd uit op 6 flessen.

19. butterfly1984

marleen: goed om te lezen dat het er altijd keurig uitziet, ja het is ook wel zo dat het maar kort gedragen word.
    esther komt uit op 165ml per keer en die drinkt ze ook altijd leeg, soms wil ze nog meer maar dan mag dus niet.
    Heb jij misschien nog tips?
    Wou destijds overstappen op forte, maar dat kon dus niet doordat gespuug en daarna door de diaree.
    Ben nu bezig om die comfort een beetje af te bouwen en kijken hoe ze het dan doet met spugen, want volgens mij is de comfort ook niet zo'n goede vuller als de standaard omdat het een dieetvoeding is.Misschien kan ik dan over een weekje eens de forte proberen.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi meiden,

Carnaval zit er weer op en ik heb me dit jaar netjes gedragen. Ben ook alleen 's middags op pad geweest, omdat ik 's avonds veel te moe was. Nu wel last van mn rug/heupen, maar ja.
    Vandaga ben ik ook nog niet veel hier, want we moeten weer oppassen op het neefje van mannetje. Gelukkig zijn we vandaag met zn 2-en, want anders zou ik het niet trekken denk ik....
    Dadelijk worden mn gel-nagels verwijderd... helemaal niet leuk, maar als de kleine geboren is, wilde ik ze er toch al afhalen. Maar dat ga ik nu al eerder doen, omdat door de hormonen ze niet meer goed blijven zitten...

Tot morgen!!

Liefs

Deel Deze Pagina