Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    marianne, als je maar even rust, denk dat dat het beste is, gewoone en rustmoment nemen voor jezelf en of dta echt slapen of relaxen is :) ik slaap ook niet altijd, maar toch voelt even lekker relaxen ook als een oppeper :)

hoe kotm het dta je hand bibbert?

Dat kwam wel idd als een verassing om over 2 weken weer even te spieken.. al zie je echt niet meer veel nu, zelfs zijn koppie is moeilijk om in een keer in beeld te krijgen! :)
    en het idee dat ik de volgende ben :S bibber bibber.. het gaat zo snel nu HELP!!!

nijn het komt voor jou zeker ook dichtbij en echt na de 30 weken ga je als een speer!

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Dames ik moet met 30 weken ook zon spuit voor rhesus:$, lekker vooruitzicht hellup heb ik dat weer:)

Ele mijn buikje begint nu inderdaad te groeien, zal een deze dagen weer eens een fototje plaatsen:) genieten doe ik nog steeds stilletjes haha vind nog steeds soms wel eng allemaal. Maar komt goed:)
    Hb waar is dat de afkorting van:( fijn dat ie zo mooi was, en je hoeft je vast geen zorgen te maken hoor, komt helemaal goed:) met herbie:)

Anouk wat fijn dat alles zo goed gaat:)

Butterfly de broeken zitten super spijkerrokje trouwens ook:)

Nijntje waauwa jij gaat ook hard zeg niet normaal,weer een mijlpaal voorbij:) komt helemaal goed ook met jou en mininijntje:)

Ik mag maandag weer voor controle naar de vk, toch wel weer spannend dan!:)

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Heeft Herbie zo'n groot hoofd ;)
    Alleen maar goed toch?

En ja, het gaat nu stiekem toch wel snel. Morgen 26 weken, volg week pret echo, 27 weken en dan ga ik toch al richting de 30 weken....

Smokey, super dat de spijkerbroeken en het rokje goed zitten. Ik heb nu twee dagen mn tennisbroek aan, alleen kan die helemaal niet dicht... De andere broeken liggen in de was...
    Maandag were naar de vk, spannend, maar het gaat helemaal goed hoor meid!!

Marianne, neem je rust!! Maar fijn dat je jullie ritme gevonden hebt!!

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Hoi,

Hier gaat het even niet zo lekker.
    Heb vanmorgen bij Jens een bult in zijn nek ontdekt. Het is een harde bult en de ene keer voelt hij harder en groter als de andere keer. Heb de dokter gebeld en we kunnen vanmiddag om 15.40 terecht. Maak me meteen zo ongerust!
    Ben er helemaal van over de emmer.
    Heb dus ook even nog niets terug gelezen sorry

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi

elegance: jij kreeg hem dus in je bil, lijkt mij niks, al hoewel mijn billen zijn wel voller dan normaal dus misschien iets minder pijnlijk.
    Maar over twee weken weer een kijkje, als je nu minder vruchtwater hebt is het dan ook zo dat je dan eerder gaat bevallen of kan het over twee weken weer helemaal op peil zijn????

Smokey: Mooi zeg dat de positie kleding bevalt. Alweer 14 weken, heb echt het idee dat de tijd voorbij raast.

Nijn: Carnaval achter de rug, volgend jaar samen met de kleine spruit erbij het vieren. Balen dat je last hebt van je rug. Goed warm houden. Heb je ook thuis oefeningen meegekregen van de fysio?

Butterfly: Druk ochtendje zeg. Heb geen ervaringen met marktplaats betreft kleding. Maar waarom niet. Merk kleding is altijd zo vreselijk duur. Zelf heb ik wel het geluk dat mijn buurvrouw een merkkleding winkeltje heeft '' zoem''. Krijg van haar altijd 40% korting. Daar koop ik dus ook alle kleding van Damian. Straks als we het geslacht weten gaan we daar ook de babykleertjes kopen na de bevallin.

Marleen: Getver lijkt me echt schrikken, logisch dat je even van de leg bent, succes straks.

Damian net van de peuteropvang gehaald en op bed gelegd. Viel gelijk in slaap. Ben dan echt blij dat ik dan geen broodje meer hoef klaar te maken, omdat ze op school eten. Zou hij geloof ik ook niet redden. Is helemaal op als i op school is geweest.

Heb vanochtend de kinderstoel geschilderd, wordt erg mooi al zeg ik het zelf. Nou ik ga ook even plat, ben best lui.

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    grrrrrrrrrrrr.. ze beden net van het zh.. wederom eiwit in de urine.. en moet morgen weer terug voor een nieuw plasje.. bah bah bah.. kan het niet gewoon even normaal gaan? zelf niet zo'n stressig gevoel als eerst omdat mijn bloeddruk niet heel erg hoog was.. maar toch.. gelukkig mrgen alweer 32 weken, toch weer een fijner idee mocht er echt zwvergiftiging ontstaan dat hij steeds betere kansen maakt om gezond ter wereld te komen..

HB betekend het ijzergehalte in het bloed smokey, ik weet niet wat het wil zeggen haha.. en maak je niet te druk om die spuit.. ik ben gewoon echt een angsthaasje :)iets met mug en olifant! :)

marleen bah, idd wel even schrikken,maar misschien een ontstoken kliertje ofzo? lijkt me ook dat je je keine kereltje zo goed als wilt beschermen voor alles en iedereen... helaas kan dat niet en ik denk ook dat dat een stap is die wij als begin mama's en mama's in spe nog moeten leren ofzo? dus niet te druk maken he! je zult zien het komt helemaal goed! dikke knuffel en succes voor zometeen!

leuk nijn een pretecho volgende week! joehoe!!! :)ik dacht er net aan dat ik de pretecho foto's die wij hebben ik hier helemaal niet geplaatst heb! ik hoop echt dat mininijn zich beter laat zien! :)

ben benieuwd hoe de stoel wordt samantha! weet je al of je hem nog gaat bewerken?

vanavond gaan wij wrs naar de sauna.. we wilden al zo lang gaan en wilden dat eigenlijk vandaag na het zh doen.. maar omdat mannetje is gaan werken weer niet.. en ik wil toch eigenlijk even lekker relaxen in het water.. geen sauna's voor mij dus maar wel een lekker bubbelbad en lekker warme zwembaden!
    weten jullie trouwens of ik ergens nog op moet letten? mag ik in alle baden en bubbelbaden ivm infecties of wat dan ook? wel een beetje gek om naakt te lopen daar met z'n dikke buik :S
    ik las trouwens nog iemand die van plan was om te gaan zwemmen klopt dat? en de mama's? iemand ervaring met zwangerzwemmen?
    ik wilde al gaan zwangerscchapszwemmen maar hier in de buurt is alleen op woensdagavond de avond dat ik naar yoga ga.. en we wilden eerst al dinsdag gaan, maar toen was ik ziek.. toen ik gisteren de pfaffs zat te kijken wist ik zeker dat ik wilde gaan.. :) even gewichteloos voelen! :) oww heb er zin in! :)

7. Gerritsen

Hoi Elegance,
    Probeer je niet al te veel zorgen maken over het eiwit in de urine.
    Er zit altijd iets in. Alleen maar goed dat ze het morgen nog een keer gaan controleren.
    Sauna mag je in als je lichaam het altijd gewend is en houd het dan iets korter dan anders.
    Bubbelbaden mag ook alleen tegen het einde niet meer, weet niet meer vanaf welke week. De bubbels kunnen namelijk zorgen voor ontsluiting. Hier heb ik bij Damian aan zwangerschapszwemmen gedaan, ik vond het heerlijk. Nu zwem ik eigenlijk elke twee weken wel een keer samen met mijn man. Ga aankomende dinsdag ook zwemmen, man heeft dan vrij en Damian gaat dan gewoon naar oma alleen dan voor een halve dag en wij gaan dan zwemmen hihih. Anders is het nog niet ontspannen, maar druk met emmertjes en schepjes in de weer.

Houd zelf niet zo van naakt tijdens de zwangerschap, de onderkant is echt opgezet en dikker dus een beetje schaamte komt hier om de hoek kijken. Dus als ik weer normaal figuurtje heb no problemo.

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh nu je het zegt, viel me op met scheren alsof het idd dikker is :S
    net even opgezocht, in de thermale baden is zwemkleding verplicht pfjuw! :) ik ga nu toch niet naar de sauna :)
    ik wistdat idd niet van die bubbels enontsluiting.. maar kan het ook niet via google vinden.. maar idd wel uitkijken dus!

wat een fijn idee om te gaan zwemmen, is dat dan ook gericht op zw? of is het vrij zwemmen? hier zijn altijd zoveel kids met vrijzwemmen.. dat we dat maar niet doen..

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Zwemmen, als ik ergens een hekel aan heb is het zwemmen. Heb het wel voorgesteld aan mn vriendin, maar zij houdt er ook niet zo van... Misschien binnenkort een keer met mannetje, al weet ik niet of ik dat durf met die dikke buik in een bikini...

Marleen, oei, dat is schrikken. Ik weet dat ik als klein meisje (3 jaar of zo) eens een heel opgezette klier in mn nek had zitten. Hij was zo groot als een ei, zegt mn moeder. Hopelijk is het bij Jens ook een klier, want dan is het goed op te lossen. Inmiddels ben je al bij de ha geweest en viel het mee?

Ele, weer eiwit... maar wat je zelf al zegt, je bent al bijna 32 weken. Misschien valt het wel mee en is het morgen weer minder/weg.

Samantha, maak je wel een foto als de stoel af is? Ik ben benieuwd. En elke 2 weken nog zwemmen, goed bezig!!

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Smokey: hb staat voor hemoglobine.

Marleen: als ik je niet meer spreek, heel veel sterkte morgen.
    Het valt vast allemaal wel mee, maak je niet te druk.

Ele: mijn hand trilde omdat ik zoveel had gedaan......hahahaha

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Helaas vandaag niet meer bij de huisarts geweest de assistente belde om 15.20 dat de huisarts weggeroepen was voor een spoedgeval en dat het nog wel even kon duren. Er zaten toen nog 3 mensne in de wachtruimte op de huisarts te wachten. Heb toen afgesproken om morgenvroeg om 8.30 langs te gaan bij de dokter. Dus we weten helaas nog niets. Zal blij zijn als het morgen is zodat we iets weten. Weet dat ik me niet zo druk moet maken maar dat is moeilijk als het je eigen kindje is. Gelukkig heeft Jens er helemaal geen last van maar toch wil gewoon weten wat het is.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Morgen om 8.30u zal ik zeker voor je duimen, Marleen!!
    Hopelijk valt het allemaal mee...
    Wel vreemd dat de ha weggeroepen werd en dat jij afgebeld werd. Wat nou als jij ook dringend hulp nodig had? Of heeft de assistente dat gevraagd?

Meiden, allemaal een hele fijne avond en tot morgen!!
    Morgen wordt mn schoonmoeder trouwens 50, zaterdag dus weer een feestje.... poeh, poeh...

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen dames,

Smokey, wauw jij gaat ook al lekker zeg, 14 weken

Nijntje, hoe leuk dat jet het zo goed hebt gehad

Marleentje, ik hoop dat alles goed is met de kleine Jens

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Dames,

We zijn al terug van de dokter. Ze voelde een duidelijke bult het was ook zichtbaar. Maar ze kon zo niet zeggen wat het was. Het was in ieder geval een bult die niet uitliep. Dat was positief zei ze. Het was geen opgezette klier. Ik wil perse weten wat het is dus nu krijgt Jens dinsdag om 12.00 een echo van zijn hals. Ben benieuwd wat daar uitkomt en hoop maar dat het allemaal meevalt. Ben nog steeds niet gerust.

15. Gerritsen

hoi,

Marleen: zou er ook niet gerust op zijn, tegenwoordig zijn de huisartsen helemaal niet meer zo goed in hun vak, gelijk heb je dat je perse wilt weten wat het wel is. Nog even een paar dagen wachten en dan hopelijk weet je wat het is.
    Hoe is het verder met je?

Yaraa: hoe is het verder met jou?

Damian heeft net onze prullebak gesloopt, hoe hij het heeft gedaan is me een raadsel. Dus moet zo even naar het pleintje toe, gelukkig zit er een blokker. Moet zowiezo daarheen, zag dat de stofzuigerzakken op zijn.
    Verder lekker geslapen, mannetje heeft het schaatsen van de vrouwen nog gekeken, zelf ben ik 22:15 uur naar bed gegaan en volgens mijn man lag ik heerlijk in coma toen hij naar bed kwam.

Mannetje is om 13:00 uur vrij en dan hebben we weekend met aansluitend vakantie. Hoeft pas 1 maart weer te werken, heerlijk he.

De baby is echt heel druk de laatste dagen, soms echt pijnlijk die schoppen. Heb het idee dat hij/zij mij bont en blauw van binnen aan het schoppen is.

Ohja nog iets grappigs. Damian lag gister met zijn hoofdje op mijn buik. Baby niet mee eens en schopt me toch even flink. Damian veerde overeind en zegt ooohhhhhh. Wat doet i nou?
    Vanochtend tijdens het eten, kreeg ik een schop onder de tafel van hem, ik zeg dat mag je niet meer doen. Zegt meneer, mama de baby mag jou toch ook schoppen. hahah lag echt helemaal in de deuk.
    Zie je maar weer, dat ze echt veel begrijpen al op 2,5 jarige leeftijd.

Nou ik ga even naar het pleintje toe, dan hebben we dat ook weer gehad.

Heeft het bij jullie vanochtend ook zo hard geregent, de sneeuw is nu helemaal weg, yes yes.

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    samantha: haha is wel een goeie van damian haha lig in een deuk

Hier gaat het helaas minder. Voel me er echt ellendig onder moet ik zeggen. Vind het maar eng die bult. Heb ook amper geslapen vanacht haal de gekste dingen in mijn hoofd. Zal blij zijn als het woensdag is moeten dan wel nog op de uitslag wachten die krijgen we van de huisarts dus kan ook nog wel enkele dagen duren.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Marleen, ik zou er ook ongerust van worden. Eigenlijk weet je nu nog niks. Goed dat je hebt aangegeven dat je wilt weten wat het is.

Samantha, wat leuk van Damian!!! Die redenatie van die kids is zo leuk!!

Yaraah, kijkend naar je temp moet je maar flink aan de klus! Gebruik je nu ook ovu testen?

Ele, proficiat met je 32 weken!!

Marianne, Smokey en Anouk, hoe s het met jullie?

Fijne dag allemaal!

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Marleen, kan me voorstellen dat het schrikken is, je maakt je gewoon snel zorgen bij je kleintje (en ik hoorde laatst dat het zorgen maken nooit meer overgaat, fijne gedachte he hihihi). Maar ik hoop gewoon dat het niks ernstigs is, zal wel niet toch. maar ik snap dat je gewoon wil weten wat het is, zou ik ook hebben!

Marianne, sorry dat ik ff niet gereageerd heb, beetje druk hier, speelt van alles in mn priveleven, niet bij mij hoor maar met de mensen om me heen, vandaar.

Mijn meisje kan nu al echt lachen, zo schattig. Ze was al een paar weken vaak aan het lachen maar dat was in haar slaap of als je over haar wang aaide, dus meer reflex, maar vanaf deze week doet ze het echt als ze je ziet, ben helemaal verliefd.

Ele, die omtrekken zou ik me niet zo druk om maken, die lopen altijd uit een, had ik met 30 weken echo ook, was haar romp ook kleiner dan de rest (is helemaal bijgetrokken hahaha).
    Dat eiwit is wel minder, maar wat je zegt je bloeddruk is oke, sterkte in ieder geval (nog wel een beetje kunnen genieten van de sauna, of bubbelbaden)
    Ik heb zwangerschapszwemmen gedaan en vond het heerlijk!!!

Nijn, bij jou ook alles goed, mini Nijn lekekr aan de wandel in je buik? Heb me gister opgegeven voor het nieuwe seizoen tennis in mn nieuwe woonplaats, dus eind maart mag ik weer beginnen. (Tennis je moet er waarschijnlijk niet aandenken nu hihi)

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!!
    En dat lachen echt schattig zeg!!

Tennis, ik moet er wel aan denken, vind het echt jammer dat ik nu niet kan tennissen. Mn tennismaatje doet overal mee aan toernooien, maar mist me wel, haha Morgen ga ik haar weer aanmoedigen....
    Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat na al die tijd... Succes in ieder geval!!

All, vandaag trouwens 26 weken!! Een mijlpaal, al is het beter dat mini Nijn nog 11 weken blijft zitten. Maar toch een geruststelling....
    vandaag is schoonmoeder jarig, ze ziet sara!! Vanavond gaan we daar dus eten en dan hebben we morgen weer feest. Wat een week....

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

marlen wat goed van je dat je doorgzet hebt en een echo krijgt volgende week.. ik zou ook kei bezorgd zijn hoor, maar zoals anouk zegt, het gaat denk ik nooit meer over.. kon je niet meteen terecht in het zh voor een echo?

anouk, fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat! en jij ook al een fanatiek tennisser! lekker sportief! goed hoor :)
    wat leuk dat erin nu al echt kan lachen! wat een geweldig moment lijkt me dat, dat je echt al contact krijgt en dat ze reageert op je :) ik wist ook niet dat dat al zo snel zou gaan!
    JIj had het dus ook met die omtrekken met 30w.. mij viel gisteren opeens in dat ze met de 26w prectecho al vonden dat hij langere benen had.. het hoort dan denk ik echt gewoon bij hem.. weet jij nog hoeveel ze woog met 30 weken? ik geloof nml dat 1878 gram echt gemiddeld is.. maar vraag me af hoeveel daar de laatste weken nog gaat bijkomen!

yaraah, leuk om weer iets van je te lezen, maar ben ook wel heel benieuwd hoe het met jou gaat! Ga je deze maand ovu testen gebruiken?

samantha, leuk jou verhalen over damian altijd, je verteld het ook altijd zo leuk.. Leuk dat hij wel al beseft dat je een "baby" in de buik hebt en ze zijn idd slimmer dan dat wij soms denken he :)
    lijkt me wel pijnlijk als hij je zo hard schopt overigens.. ik moet zeggen dat ik daar gelukkig (nog) niet zo'n last van heb.. herbie is meer een draaikont! :) ik zit nu ook iedere keer over zijn kontje ( ja sorry dames) hihihi te wrijven nu ik weet dat zijn kontje boven mijn navel uitsteekt! ik weet ook niet waar ik anders kan wrijven hahahaha.. die kont steekt echt uit! :)

NIjn, het feestbeest, jeetje je krijgt er geen genoeg van he! en ook nog eens 26 weken! :) joehoe proficiat! veel plezier vanavond op de verjaardag. en nog een week en dan heb je de pretecho! :)

hier gisteren dus nara thermae geweest.. echt geweldig.. fantastisch en iedereen aan te raden.. ik was hier al een tijdje niet geweest, maar omdat ze hier meer thermale baden hebben dan waar we tegenwoordig gaan vond ik deze meer geschikt en er was een bad waar het water echt warm was.. en het was zoutwater.. met muziek onder water.. en allemaal kleine lichtjes die van kleur veranderen.. je kreeg er dan 2 schuimdingen, een voor onder je nek en een onder je knieen en kon je zo floaten in het water... pff wat heerlijk.. ik heb geloof ik 3 uur in dat bad gehangen! mannetje heeft wel af en toe een sauna genomen op mijn aandringen en ik maar verder dobberen!
    wat was dat een tegenvaller toen ik het water uitging! mijn lijf voelde opeens dubbel zo zwaar! ik geloof dat herbie het ook lekker vond, af en toe voelde ik een schopje en toen ik uit het water ging werd hij heel druk...
    ik kan het echt aanraden, wist echt niet dat zwemmen zo lekker kon zijn tijdens de zw!

zojuist in de intake van de kraamzorg geweest, geindiceert op de normale 49 uur.. ze zag me waggelen en dus ook aangegeven dat ik BI heb.. na de bevalling moet ik aangeven of het weg is of nog niet ivm evt meer uren.. ook heb ik aangegeven dat ik het liefst 1 iemand zou willen..
    en zodra ik hier uitgetypt ben ga ik richting het zh om de urine weg te brengen :( dat is zo'n beetje nu geloof ik :) ik blijf toch te lang typen anders! :p

smokey en marianne hoe is het met jullie?

Deel Deze Pagina