Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat wat heb je je gister heerlijk vermaakt in het bubbelbad. Ik zie je al helemaal drijven ;)
    Alleen wat een tegenvaller als je dan uit het bad stapt... Nog maar maximaal 10 weken....

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bah, moet in het zh wachten op de uitslag vd urine..... Ze zei want als je misschien aan de ctg moet, moet je weer terug kimen.... Ctg is toch alleen als je weeen hebt?? Nou ja ik ga er iig niet vanuit...

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ben weer thuis! heeft echt super lang geduurd en toen ze me kwam halen kon ik gelijk doorlopen naar de gyno.. helaas was de mijn er vandaag niet.. maar goed.. het eiwit zat er nog steeds in :S en ze wilden weer opnieuw bloedprikken! maar mijn mannetje was er niet bij en ik met mijn angst kon dus niet geprikt worden.. nu kan ik morgen terugkomen en word ik op de verloskamers!!?? geprikt.. wat een gedoe weer..
    hier heb ik echt geen puf voor lijkt het.. ben weer helemaal gesloopt.. dus ga maar even een dutje doen :)

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Marleen, Wat balen dat je nu nog niet echt duidelijkheid hebt.
    Red je je nog een beetje?Kan me goed voorstellen dat het je helemaal opvreet.Dikke knuffel.
    Hopen dat het snel woensdag is.
    (probeer je niet te naar de maken)

Anouk, geeft niet.
    Ge
    niet lekker van de kleine meid.
    Helpt de medicijnen voor de spruw?

Nijn: gefeli met je 26 weken, wat een mijlpaal!!!

Smokey, hoe gaat het met jou?

Ele: Dus nog steeds eiwit, balen zeg!Veel sterkte morgen met bloedprikken.

Samantha: wat super leuk/lief en ondeugend van Damian.

Vandaag naar de makro geweest met mannetje en esther.
    Mijn zusje heeft op melissa gepast.

marleen en anouk, herkennen jullie dit: erge rugpijn onderin en buikpijn onderin, net of je ongesteld moet worden.
    Heb soms zo'n last van dat ik me geen raad weet.
    Ook heb ik zulke pijnlijke borsten.

Even gekheid tussendoor!

5. butterfly1984

De 2 zusjes bij elkaar! Kussie

6. butterfly1984

Wat is het rustig hier, allemaal aan uitslapen?

kan ik mooi nog even foto spammen!hihihihi

Vind deze erg lief!!!

Lachen naar mijn grote zus!:D

7. butterfly1984

lachen maar...........

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi meiden,

Nee, ik heb niet uitgeslapen Marianne.... was het maar waar....
    Mannetje heeft flinke buikgriep en dus weinig geslapen en ik dus ook... Vanavond hebben we een feestje van schoonmoeder, dus ik hoop dat hij toch wel snel opknapt en dat ik niet ziek word....

Ele, wat vervelend dat er toch weer eiwit gevonden is. Hoe is het bloedprikken gegaan vandaag?? Hopelijk gaat het de laatste weekjes nog goed!!

Marianne, wat een schattige meiden heb je!!
    En lekker geshopt gister bij de Makro?

All, ik ben dus weinig hier vandaag. Dadelijk even naar mn moeder en dan vanavond feestje. We wilden vandaag eignelijk naar babydump, maar helaas.... volgende week beter...

Fijne dag allemaal!!

9. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi allemaal,

Het is echt heel rustig hier.

Elegance: hoe is het prikken gegaan? Hopelijk is het allemaal goed.

Marianne, wat een mooie foto's. Echte zusterliefde.

Hier weinig gedaan. Zijn naar de markt geweest en hebben verder van alles en nog wat gedaan in en om het huis.

Nijn: balen dat je mannetje ziek is, zijn echt veel mensen ziek.

Gaan nu zo lekker naar bed.

Tot morgen

10. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen,

Sorry dames we zijn even druk met op visite gaan en visite krijgen. Dus vandaar dat ik er even wat minder ben.

Jens doet het verder super goed. Heeft vanacht geslapen van 23.00- 06.00 en toen om 09.15 weer voor een flesje maar toen heb ik hem wakker gemaakt omdat we zo weg moeten.

Hij is weer erg snotterig hebben nu dus de neusspray en luuf voor baby's dat is een sooret dampo voor op zijn borstje.
    Daarnaats heb ik een andere speen gehaald voor op zijn flesje omdat hij doordat hij benauwd is 1 uur over de fles deed. En nu 20 minuten. Was zo zielig hij moest zo vaak stoppen met drinken door benauwdheid.

Zo ga even douchen, eten en weer lekker op visiste.

Ik ga morgen alles bijlezen!

Fijne zondag allemaal!

11. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hier weinig beleeft, schoonmoeder kwam spontaan langs en heeft met ons meegegeten.
    Verder een stukje gewandeld en 2 wasjes gedraaid en gestofzogen.
    Kortom weer weinig gedaan.

Het is hier wel erg rustig, waar zijn jullie?

12. butterfly1984

samantha: hier ben ik..............hahahaha.
    De meiden liggen weer lekker op bed, dus even lekker tijd voor mezelf voor ik naar bed ga.Kruip er lekker op tijd in, ik ben nog steeds heel erg moe, ben er al helemaal aan gewend aan het moe zijn.Zie er dan ook niet meer uit.
    mannetje heeft late dienst, dus die is er tegen half 1 weer vanacht.

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Inderdaad rustig geweest hier zeg:) hier druk weekend gehad schoonouders zijn het weekend geweest.

Gister bij 9maanden beurs geweest, wat een ramp zeg niet echt mijn ding zeg maar, al die dikke wijven met die koffertjes...grr hebberts allemaal zo veel mogelijk gratis spullen meenemen. We moesten alle hallen van de hh beurs door voordat we uberhaupt bij de 9 maanden waren, maar ja. Eindelijk daar aangekomen waren alle kraampjes natuurlijk wel leuk:):) kamertje gezien welke we willen gaan kopen, hele boel leuk folder materiaal:)

Vanmiddag verjaardag van mijn lieve nichtje gehad ze is 2 geworden, was een dolle boel daar maar gezellig:)
    Morgen weer werken nog niet echt veel zin aan, oh ja mag eerst om half 9 nog naar de vk:) toch weer spannend hoop dat alles nog goed is maar vind nog steeds eng wel.

Samantha lekker rustig weekend gehad ook lekker toch!:)

Butterfly als het straks een beetje voorjaar word dan knap je vast wat op en ben/word je vast minder moe:)

Ga lekker vroeg naar bed vanavond heerlijk, tot morgen..!

Hoe gaat het met de rest van de meiden??

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    goedemorgen meiden,

Het was hier inderdaad rustig dit weekend.

Smokey, hoe was het bij de vk?
    Al die drukte op zo'n beurs daar kan ik echt niet tegen, word daar helemaal kriebelig van....
    Wel super dat jullie het kamertje gezien hebben!! Wat voor iets is het?

Ele, niks meer van je vernomen, alles is toch wel goed?

Marleen, lekker druk met de visite.
    En Jens al weer 4 weken... wat gaat het snel zeg!!

Samantha, druk geweest met de schoonouders.

Marianne, is hartstikke moe... Misschien wat hulp inroepen, want je moet ook aan jezelf denken meid!!

Anouk, hoe gaat het nu met jullie?

All, mannetje is weer opgeknapt en weer aan het werk. Deze week nog 3 daagje vrij en dan donderdag weer aan het werk. Ik moet zeggen dat ik helemaal geen zin heb en dat de vakantie me prima is bevallen. Ik kijk dus ontzettend uit naar mn verlof...hihi

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Bij de verloskundige was alles goed, en heb hij/zij/het weer vrolijk zien rond spartellen echt geweldig:)

Valt nu toch wel weer een last van mijn schouders al bijna 15 weken!! alles ziet er goed uit dus moet toch goed komen nu:) denk dat ik nu langzaam aan kan genieten:)
    Oh ja mijn placenta ligt waarschijnlijk aan de voorkant, hierdoor zal ik de kleine pas later gaan voelen, ze probeerde alleen met zon apparaat om het hartje te zoeken die kon ze niet vinden dus heeft ze een echo gemaakt en daar kon je dat op zien maar was verder niet erg.

Hoe gaat het met de rest?

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Super dat alles weer goed was bij de vk, smokey!!
    Ja, je moet er nu echt aan gaan geloven!! Jullie krijgen een beebje!!!

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ja echt super helemaal wauwie haha:)

Zal vanavond het kamertje even opzoeken bij de babydump gezien. Kinderwagen weten we ook al een stokke zon zwarte waarschijnlijk met die bloemetjes:) alleen wil ik even afwachten wat het gaat worden jongen of meisje anders neem ik denk ik een andere kleur, alhoewel ik die zwarte echt erg leuk vind en ook wel voor een meisje kan:) Heb zelf van het begin af aan het gevoel dat het een jongen gaat worden, nijn heb jij zelf een gevoel wat het gaat worden of totaal niet?

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

Hier alles goed, maar als ik zeg ik ben het zwanger zijn even zat.. pff dan meen ik het nog ook erg genoeg.. en ik merk dat ik alleen maar meer ga zeuren, zoals dit weekend dus even niet gepost.. kan me voorstellen dat ik anders ga vervelen..

smokey, wat fijn dat het bij de vk goed was en leuk dat ze meteen een echo maakte! leuk om die groei te zien van de kleine he? nu is het al een echt mensje he? :):) en fijn dat je er niet omheen kunt en af en toe de roze wolk gaat bezoeken! :)

De 9 maanden beurs, wij zijn vorig jaar geweest en precies zoals je zegt.. dikke vrouwen ( hihihi) die zich allemaal dierlijk gedroegen toen ze iets gratis kregen! werd er ook wel lichtelijk gek van :) maar daarentegen hele leuke ideeen opgedaan! ben wel blij dat ik vorig jaar geweest ben, heb ik toch een beetje een idee wat ik me ervan kon voorstellen :)

marianne, misschien idd eens hulp invragen van anderen? je was ook wel na de bevalling heel snel weer op de been en 2 meiden in huis is echt niet niks! nu kun je je rust nog pakken in de kraamperiode.. heb je overigens nog bloed laten prikken?

nijn, balen dta je vakantie bijna om is, al is deze week pas donderdag beginnen en 2 dagen werken ook wel relaxed :) dan is het ook weer zo weekend! :) hoe gaat het trouwens met je zwangerschapskwaaltjes? merk je dat je langzaam in het 3de trimester komt?

samantha, als ik soms naar je banner kijk, heb ik het idee dat 6je me gaat inhalen! dan schrik ik weer even van hoe snel het gaat en ik al over de 32 weken ben.. merk jij ook dat alles steeds langzamer gaat? lijkt wel of ik een slow motion knop heb die 24/7 aanstaat!

marleen, gezellig die visite, geniet er maar van, nu is het jullie tijd om de kleine te showen en troste papa en mama te zijn! :)
    wat heeft hij overigens goed doorgeslapen! kan dat al zo lang na 4 weken? je geeft me namelijk hoop! :):):)

yaraah, hoe is het met jou meid?

Hier dus zaterdag in het zh geweest.. moest ik op de verloskamers op het bed gaan liggen... en daar werd mijn bloed dus geprikt.. ik was zo doodop dat het maar goed was dat ik lag.. ik was zo gestressed door alles.. en zo moe door het niet slapen.. het slapen wordt echt met de nacht erger.. een uu rop een zij liggen is er niet meer bij, het wordt nu ongeveer 45 minuten.. als ik op mijn rug ga liggen wordt de kleine nu wel wat drukker.. ik voel zijn bellen echt uitsteken boven de navel.. en net alsof ie de billendans aan het doen is! het contact met de baby in debuik wordt dus idd steeds meer naarmate de einddatum aanbreekt zo lijkt het!

verder niet heel veel gedaan.. wel een hoeslaken gekocht voor over de box in de woonkamer, had ik gelezen hier van het forum. zodat de katten niet in de boz kunnen liggen.. na een uurtje lag er al een kat in en vond hij de nieuwe hangmat wel heel relaxed :S

helaas is mannetje zijn vakantie ook weer voorbij, zo jammer dat ik bijna de hele vakantie ziek ben geweest.. daardoor lopen we weer meer achter wat betreft het verf werk in huis.. en ik met mijn scriptie :( de volgende vakantie die hij heeft begint eind mei... 2 weken na de uitgerekende datum! ik ben er zoooo blij mee! Dan kan hij lekker in huis helpen :) en van zijn zoontje genieten! :):):)

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, allereerst een hele dikke knuffel voor jou!!
    Het valt allemaal niet mee en doordat je zo slecht slaapt, kun je ook weer minder hebben van anderen en heb je minder weerstand...
    Wel leuk dat Herbie de billendans aan het doen is, cool!!
    Ik ben trouwens erg benieuwd naar jullie naam...

Smokey, mijn gevoel was in het begin dat het een jongetje is/was. Nu ben ik overgestapt naar een meisje. Ik heb echt geen idee... en dat vind ik nu ook wel het leuke van dat we het geslacht niet weten.....
    Willen jullie het bij de 20 weken echo weten, of doen jullie van te voren nog een pret echo?

Wij hebben onze 3d echo trouwens a.s. donderdag!!

20. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames!

Smokey: fijn dat alles goed was bij de vk! En lekker he dat rond neuzen voor de kleine!

Ele: ja hoor dat kan dat doorslapen is zo heerlijk! We hebben het echt getroffen met Jens.
    Vanacht ook weer super goed gedaan om 20.00 een fles en toen geslapen tot 01.45 en toen om 06.00 weer een fles en daarna om 10.15 een fles. Dus echt luxe.

Nijn: nog even vakantie en dan moet je weer gaan werken. Geniet er nog even van!

Ele: snap meid dat je het even helemaal beu bent dat zwanger zijn. Ik herken je maar al te goed. Weet je nog dat ik het de laatste maanden ook zo zat was!? En nu mis ik het zelf had ik toen nooit kunnen denken haha. Dikke knuffel voor jou! En het je bent al ruim 32 weken dus uiterlijk 10 weken nog te gaan en dan hebben jullie ook jullie wondertje!

Butterlfy: mooie foto's zag ik weer voorbij komen!

Samantha: lekker van jullie vakantie aan het genieten?

Hier gaat alles goed. Jens is alleen erg verkouden en lijkt niet veel minder te worden.
    Vanavond heb ik het vervolg van de cursus zwangerschapsbegeleiding. Het is de cursus samen na de bevalling. Het zijn 4 lessen en we krijgen dan oefeningen om weer een fit lichaam te krijgen en lekker ervaringen delen enz. We hebben als het goed is dezelfde groep als de vorige keer. dus heb er zin in! Het begint alleen pas om 21.30-22.30 en dat vind ik erg laat als ik eerlijk ben.

Deel Deze Pagina