dank je voor de knuffel nijn! spannend als je het geslacht nog niet weet ben heel benieuwd of we een meer blauw of roze topic gaan krijgen!
O ja, jij vroeg of ik nog echte zw kwaaltje had, eigenlijk valt het wel mee.... Heb wel veel last van mn rug/stuitje en onderin mn buik heb ik, als ik die spieren aanspan, wat meer last... Verder veel moe, maar dat was het eigenlijk wel... Ik ben ook echt benieuwd naar wat mini Nijn is... Nog 14 weken ongeveer.... Maar heb het idee dat mini nijn eerder komt (of wil ik dat graag ) Marleen, ik vind die bijeenkomst ook wel erg laat hoor... Zeker omdat jullie nu allemaal mama's zijn en toch nog moeten voeden enz... Vervelend dat Jens zijn verkoudheid maar niet over gaat...
hehe dat eerder komen heb ik ook nijn! heb ik ook altijd gedacht! denk ook omdat ik het wil hihihi geniet nog maar van die 14 weken hahaha.. voor je het weet... ik denk nu ook steeds aan de 37 weken.. zo van ik moet nog 4,5 week! maar ja het kan dus nog wel 8,5 week duren! gelukkig krijgen we al een week kado omdat ze ons niet meer tot 42 weken laten doorlopen maar tot 41
marleen, ik weet het nog en ik weet ook nog dat je toen nog blij was dta je even naar de hunkemuller bij jullie onder kon gaan toch? dat was toch ook rond de 32 weken? en gelukkig geen 10 weken meer! maar nog maar 8,5! jaja ik ben echt aan het aftellen! hihihihi wat leuk van die cursus, ik heb er nog niet eerder van gehoord.. wat leer je dan precies?
Ele wat balen dat je zo moe bent, echt kl*te hoop dat er toch nog wat betere weken voor je aankomen en de billendans geweldig dat van die katten is een goeie ja moeten wij denk ik ook maar gaan aanschaven die katten liggen echt overal waar het maar lekker zacht is. Maar het begint bij jou echt op te schieten hoor echt, en wie weet inderdaad wel eerder Nijn spannend leuk donderdag de 3d echo, wij laten het geslacht bepalen met de 20 wk echo ga niet speciaal een echo ervoor laten maken die weekjes kan ik ook nog wel wachten Marleentje dat is zeker laat ja pff haha dan lig ik al lekker in bed maar wel erg leuk lijkt me
Hopelijk laat Herbie zich snel zien (maar toch niet voor de 37 weken).... De laatste loodjes wegen.... het is dus echt zo... Waarom laten ze je niet tot 42 weken doorlopen??
nijn, de gyns nemen hier het risico niet meer, ivm de hoge sterftecijfers in ned.. schijnt dat er tussen de 41 en 42 toch wel eens wat mis gaat.. weet het verder ook niet, maar vond het wel een heel fijn idee die week smokkel ik er dus ook gelijk vanaf! smokey, wat leuk dat je het met 20w weet! ga je het dan ook vertellen? gaan jullie wel ergens nog een pretecho doen of helemaal niet? het is idd zo nijn dat de laatste loodjes.. ik dacht ook altijd dat ik sportief, gezond en wel ff zwanger zou zijn.. niks is dus minder waar..
hebben jullie dat ook wel eens, dat je je echt zielig voelt? mijn mannetje was zooo lief tijdens de vakantie, ik heb nog niet verteld dat hij gisteren een princessentaart voor me gemaakt heeft he klinkt dat duf! maar hij is echt keigoed in de keuken! en als ik iets lekker vind, is het kindersnoep etc en hij had een cake gekocht die je helemaal kon versieren met van dat roze tompoezenspul met allemaal frutsels die was echt smullen zeg! en vorige week had hij me al verrast met kwarktaart met gelatine ( ook zo'n lekkere tic) en nu is het opeens weer zo stil in huis.. zelfs de katten liggen op apengapen! en dus voel ik me best zielig en ben ik super blij dat jullie er zijn!
Ele, ik voel me ook wel eens heel zielig. Afgelopen weekend was mannetje dus echt ziek, maar ik was niet fit. Toch wilde ik heel lief voor hem zijn, maar zelf lag ik gister uitgeteld op de bank... Ik heb ook zo'n zin in cake, maar deze zw schap nog niet op, goed he? Ik zou dat weekje er ook meteen aftellen... Ik weet niet hoe dat in ons ziekenhuis zit. Maar om dat morgen al aan de gyn te vragen... beetje vroeg denk ik... Smokey, mogen wij het geslacht ook weten? Of houden jullie het voor jezelf? Ik ga nu even eten, tot vanmiddag!! Misschien laat ik mannetje vanavond wel cake meenemen bij de boodschappen... Ele, waarom vertel je al die lekkere dingen...
Ele wat geweldig lief van je mannetje haha echt zo leuk. Oh dat is inderdaad al weer een weekje minder lijkt me ook wel een fijn idee dat ze dat doen Nijn wij vertellen het aan iedereen wat het word dus jullie mogen het uiteraard ook weten
leuk smokey! moeten we nog 6 weekjes wachten dus.. spannend he ik merk ook, wat ik voorheen ook niet zo sterk had dat ik echt benieuwd begin te worden hoe herbie eruit gaat zien.. misschien omdat hij in mijn buik ook steeds duidelijker vorm krijgt van hoe het eindresultaat gaat worden? hehe nijn! dat was wel niet de bedoeling dat ik je zou gaan aansteken met die cake! maar af en toe zondigen mag wel he ik was overigens nog steeds maar 14kilo aangekomen afgelopen donderdag.. vond het nog steeds niet veel inverhouding hoe ik eruit zie! gelukkig ben ik dus niet de enige die zich soms zo zielig voelt.. lijkt me ook idd niet leuk nijn als je je mannetje wil verwennen omdat ie ziek is, maar zelf al kapot bent.. gelukkig hebben we allemaal zo'n lieve mannen dat die ons wel begrijpen ik heb overigens een nieuwe tip voor diegene die het niet wisten.. ik vertelde toch vaker dat ik de tekst wel eens kwijt was, dat ik op een verkeerde knop drukte en plop tekst weg? nou gebeurde dat vorige week weer en ik sjit daar gaan we weer.. en toen stond mannetje naast me.. en met een druk op de knop had hij mijn tekst weer terug! met ctrl-z en toen stond mijn oude tekst er weer! misschien een tip voor als iemand van jullie dit ook weer eens gebeurd want ik ben toch echt niet de enige he?
Tot nu toe 14 kg aangekomen, netjes hoor! Ik ga mezelf morgenvroeg weer even wegen, ben ik een beetje voorbereid op de weegschaal bij de gyn. Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik tot nu toe aangekomen ben, het is nl behoorlijk weinig... Morgen komt er ook weer een buikfoto... Mijn buik groeit echt met de dag volgens mij... Smokey, spannend en super leuk dat jullie het ook met ons willen delen!! Ele, thnx voor ctrl+z, alleen ben ik mn tekst niet echt vaak kwijt, volgens mij nog nooit zelfs....
Haha ele nee je bent zeker niet de enige, dat heb ik ook regelmatig bedankt voor de tip Kan me wel voorstellen dat je nu nieuwsgierig bent hoe herbie eruit gaat zien, ben je er al helemaal uit welke naam het gaat worden. Wij vinden de jongensnamen makkelijker dan de meisjesnamen die vind ik erg moeilijk. 14 kilo is toch erg netjes niet? Ik ben 1 kilo afgevallen haha dat wist ik al wel door de misselijkheid enzo at ik veel minder maar eetlust is sinds goeie week weer terug dus komt vast goed Hoop ook echt niet dat ik zon 10 tonner ga worden maar dat zal nog afwachten worden, zal aan mannetje vragen of hij mijn buik weer eens op de foto wil zetten kunnen jullie weer eens zien.
Ik ben benieuwd naar je buikfoto Smokey!! Ik ben in het begin ook afgevallen en daardoor zit ik nu nog niet zo heel erg in de +-kilo's. Vind ik niet erg, want alles wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af....
hehe, dat was bij mij dus echt niet het geval in het begin.. toen moest ik juist meer eten om geen 'leeg"maag gevoel te hebben.. dus daar liep ik al vooruit op de kilo's.. het voordeel was dan wel dat ik niet misselijk was.. maar ja bij mij moet er dus wel af wat er nu aanzit Ik denk dat ik deze week de babykleertjes eens ga wassen :S de neutral is wel al in huis.. voor de witte en gekleurde was.. alles op 30 graden en in de droger? doen jullie dat ook zo? :S en de sokjes in een bhding? overigens de vrouw van de kraamzorg zei dat ze wrs de aerosleep niet zal gebruiken tijdens de kraamzorgperiode ivm het doorlekken van de kruik, dan zou je de baby kunnen verbranden? ik dacht juist dat de aerosleep goed was om water af te vervoeren als het kindje spugt etc etc? Ben benieuwd naar jullie buikfoto's smokey en nijn! hier is er al lang geen meer gemaakt.. moet ook idd weer eens gebeuren! zie je ook al een buikje smokey?
Kleertjes wassen: met neutral en geen wasverzachter toch? Mij lijkt het dat op 30 graden goed genoeg is... Aerosleep: niet gebruiken? Ik heb het matrasje en het lijkt me toch wel handig als mini Nijn op een matrasje ligt en niet op de lattenbodem.... Ik zal het binnenkort wel horen denk ik....
hehe het bovenmatrasje zou ze eraf halen dan ofzoiets.. en dan zou ik gewoon een molton moeten gebruiken.. zelf doe ik er niet aan mee.. zou ik alleen al voor die ene week een molton moeten kopen? dacht het niet aerosleep was al duur genoeg smokey, jij vroeg geloof ik of we al de naam wisten he? we hebben nog steeds dezelfde naam die me bij de kapper inviel toen ik 19w zwanger was! en we hebben zelfs gisteren de gevelvlag besteld met de naam die wordt hetzelfde als het geboortekaartje dus.. nu moeten we wel! de meiden naam die we in het begin hadden, blijft nog steeds een super naam vinden we wie weet.. ooooooit.. ik denk het niet, maar ik zeg nooit nooit wat leuk dat jullie de jongensnaam eerder hebben! ik vond het echt heel moeilijk! tot me deze naam inviel! nijn hebben jullie de naam ook al? en samantha? want jij weet ook niet wat het wordt he? die nieuwsgierigheid zo goed kunnen bedwingen knap hoor!
Wij hebben toevallig gister weer gekletst over de namen en ik denk dat we er uit zijn. Het zijn de namen die we al erg snel mooi vonden... De jongensnaam vinden wij wel het moeilijkste hoor. Zeker omdat 2 neefjes van mannetje allebei een mooie naam hebben; luca en nick. Die namen vielen dus sowieso al af... Matrasje: ik wacht even af wat de kraamzorg zegt. Maar die matrasjes mogen echt niet verkocht worden als het niet veilig is. Bij mij kan er volgens mij geen hoes vanaf hoor... Al zal ik nog eens goed gaan kijken.... Marleen, wat adviseren jullie als kraamzorg? Wel super dat jullie de vlag al besteld hebben. Het wordt dan zo echt, vind je niet?? All, mini Nijn is vandaag erg rustig Misschien/hopelijk stilte voor de storm.... Morgen gelukkig weer bevestiging bij de gyn...
tjonge wat kletsen jullie veel zeg haha ele: 14 kilo is netjes toch! Dank je voor de tip voor de tekst. Maar ik doe vaak als ik veel ga type het type in word document en dan hier plakken. Want ik had het eerst ook zo vaak dat ik alles kwijt was. haha Kleertjes wassen: ik heb gewoon alles gewassen met omo wasmiddel en lenor wasverzachter haha wel op 30 graden en babykleertjes doe ik nooit in de droger. Wel hydrofiele luiers enz. Dat wassen met neurtral is ivm evt allergieen. Ik had zoiets ik was gewoon alles normaal met de rest mee en mocht hij allergie hebben voor wasmiddel of wasverzachter dan stap ik alsnog over op neutral. Maar jens heeft dus nergens last van gehad. Aerosleep: wat vreemd dat dat niet mag. Hier juist wel omdat het water zakt en dus niet bij het kindje kan komen. En juist bij gewoon matras wel want dan loopt het water uit zeg maar en kan bij het kindje komen. En met earosleep juist niet omdat het zakt in de aerosleep en de toplaag dus droog blijft. Heb het hier uitgetest en het werkt echt je kunt er dan gewoon op gaan liggen en je ligt helemaal droog. Dus ik zou zeggen gewoon er op leggen. Kraamverzorgende mag je niets verbieden alleen adviseren en als jullie je prettiger voelen met een aerosleep op het matrasje dan gewoon doen. Vaak maken ze dan een aantekening in het dossier dat jullie hun advies niet opvolgen maar dat maakt verder niet uit. Het is jullie eigen beslissing!! Nijn: ik was tot aan die termijn ook nog maar 2 kilo aangekomen maar daarna ging het wat harder in totaal was ik 10 kilo aangekomen nog erg netjes. Maar bijna alles dus vanaf de 26 weken. Dus wie weet gaat het nu ook bij jou langzaam wat harder met de kilo's Smokey: spannend dat jullie het hier willen delen! Ben benieuwd of de jongens of meiden dan een voorsprong krijgen! Butterfly: hoe gaat het nu met de voeding van melissa?
nijn: wij adviseren dus juist wel de aerosleep en heb hem zelf ook gebruikt! Ideaal vind ik. En heb zelf getest met kokend water op de aerosleep en alles blijft juist droog dus geen gevaar met kruiken!