Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Fijn zo'n ervaringsdeskundige in het midden!! Thnx, Marleen!!

En tja, alle schade van het weekend moet ingehaald worden, hihi

Ik ben nu inderdaad ook pas 2,5kg aangekomen, maar volgens mij gaat het nu ook wat sneller. Maar 10 kg is toch helemaal niet veel, toch?

Wassen met het gewone wasmiddel is inderdaad misschien ook wel een idee. Als de kleine er namelijk is, ben ik eigenlijk niet van plan om zijn/haar was altijd apart te doen. Of we moeten met z'n allen overstappen op neutral mocht het nodig zijn...
    Hydrofiele luiers in de droger, daar worden ze lekker zacht van....

Ik ga nu even op de bank liggen, even wat rusten met mn warme chcomelletje....

to straks!!

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: 10 kilo is helemaal niet veel nee maar alles kwam op het eind er pas aan haha

Daarom was ik alles van het begin af aan gewoon met wasmiddel en wasverzachter. Er is maar een enkel kindje wat allergisch is voor deze producten en dacht dan kan ik alsnog gewoon ovegaan op neutral. Maar nu kan alle was gewoon bij elkaar gewassen worden vond ik wel zo prettig en het ruikt lekkerder haha

Ele: spannend zeg de vlag al besteld wel leuke dingen heb je allemaal he voor als ze net geboren zijn!

Nijn: leuk dat jullie nu waarschijnlijk ook uit de namen zijn!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn, heb je niet zo'n extra dun dekje op het matras die je met elastiek vastzet aan de hoeken? mij werd verteld dat buiten het matrasje het gaat om dat dunne matraje wat op het matrasje ligt ofzoiets.. ik gebruik oveirgens badstof hoeslakens omdat ze geen oranje aerosleep hadden :)

luca hele leuke naam haha, maar moet toch echt aan de adhdkat van ons denken en hoor gelijk een stemmetje, niet die naam.. niet die naam.. bescherm het kind hihihii :)
    nick ook een leuke naam overigens, wij hebben ook een korte naam.. en makkelijk om te schrijven, hoeft hij later niet zo moeilijk te doen! :) nee niet daan ;)
    het kriebelt wel soms om het te vertellen, maar gelukkig kan ik me nog goed inhouden! :)

kleertjes, hmm niet in de droger? wat dan? op het wasrek? dan worden ze zo hard.. :S heb overigens zwitsal geurbuiltjes gekocht voor in de kast.. als ik nu de kamer inloop ruik ik het al! :)

gelukkig heeft jens er geen last van, van mijn moeder weet ik dat ik vroeger wel last had van de parfum etc die erin zit.. vandaar dat ik uit voorzorg met neutral ga wassen.. maar zal dit wel zeker afbouwen als de flessen leeg zijn! en mocht hij er dan last van krijgen, ga ik het gewoon weer gebruiken :)

ook maar 10 kilo aangekomen, lekker hoor al hoewel ik bij jou ook nog weet dat je ook zo ziek was ervan.. jeetje dat was toen ook best heftig he..

ik moest ook wel even slikken toen we de vlag bestelden.. het was idd een bevestiging van de naam zeg maar en idd dat maakt het weer meer echt... brrr :)

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    relax ze nijn, ik denk dat ik een soepje maak en even een dutje ga doen!

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ik hang jens zijn kleertjes in de woonkamer op de verwarming en door de wasverzachter worden ze niet hard maar blijven lekker zacht en doordat ze op de vrewarming hangen ruikt heel de woonkamer heerlijk naar wasverzachter haha Lekker he die geurbuiltjes die heb ik hier ook overal liggen.
    Ik had er ook moeite mee om de naam niet te zeggen hoor! Moet zeggen heb me ook nooit versproken tegenover familie en vrienden enzo. Maar moeilijk was het wel helemaal omdat wij de naam thuis ook gewoon gebruikte. En we de naam al 2,5 jaar hadden haha.

Klopt inderdaad ele ik was ook ellendig ziek de eerste 17 weken en daarna begon de BI extreme vormen aan te nemen. Maar moet eerlijk zeggen zou het er zo weer voor over hebben hoor! Je krijgt zo iets moois ervoor terug!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hmm toch geen dutje :(

wil ik de was in de droger doen en ruik ik een penetrante snirkgeur :S ik dacht nog dat het van buiten kwam..
    loop ik de waskamer in zie ik dat de droger uit is en de wasmachine en het licht doet het ook niet :S
    dus trek ik de droger open, komt me een water tegenmoet :S
    denk iets van kortsluiting ofzo :S
    gelukkig komen mijn ouders over een uurtje hierheen en heeft mijn vader er veel verstand van.. mijn mannetje moet werken tot half 10 vanavond :(

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ojee dat klinkt niet goed! Hoop dat je vader weet wat het is! Want die geur en water uit de droger is niet al te best lijkt me! Sterkte!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sorry, het water kwam uit de wasmachine :) die dus ook uit was.. beetje verkeerd opgeschreven.. meestal weet mijn vader het wel.. ik ga er dus nu ook vanuit... en mijn moeder neemt gelijk spagethi mee! :) joehoe hoef ik niet te koken voor mijn eentje zometeen! :)

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    hoop het voor je! Want hoop dat het niet kapot is! Want dat kun je nu niet gebruiken! Succes en wat een luxe al eten voor je klaar geniet ervan.

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    denk niet dat ze stuk zijn aangezien het licht het ook niet doet.. maar gewoon kortsluiting ofzo.. ik blijf positief hahaha.. :)

en zoals ik vanmiddag al zei ik voel me zielig, voel ik me nu dus nog zieliger! pff.. wil mijn mannetje knuffelen!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    mijn ouders zijn onderweg! :)
    en vanavond weer grey's anatomy kijken heb er zin in! :)

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat een pech. Hopelijk weet je vader wat het probleem is...
    En lekker spaghetti gegeten? Wat een luxe, je wordt verwend, hihi :)

De rest heb ik wel gelezen, maar ik weet het niet meer... ;)

Ele, heb je trouwens gezien dat je banner in het één na laatste vakje terecht gekomen is?? :$

Zwitsal geurbuiltjes, hier ook aanwezig. Nog in de verpakking, maar ze zijn in ieder geval al in huis.

O ja, ik ging nog even kijken naar het matrasje.... Ga ik nu even doen....

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    er zit een hoesje om het matrasje... Dus dat zo er evt afkunnen, maar dat ben ik ook niet van plan.... Heb het niet voor niks aangeschaft....

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jadat ding willen ze er dus af hebben tijdens de kraamzorg..ga ik dus ook niet doen!

de banner ziet er best eng uit he

mijn vader heeft idd ontdekt wat het was.. en was best eng.. het stopcontact was helemaal doorgefikt ondanks dat de schakelaar afslaat.. de stekker was helemaal gesmolten en er lag een jas tegenaan.. dus het had zo kunnen gaan branden.. echt een heel eng idee... dezeweek wordt het gemaakt..maar de schrik zit er wel goed in..

hoe is het met marianne,anouk en yaraah?:)

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Buikfoto.. als het lukt.. haha

16. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

jeetje meiden, ik ben er even niet en jullie kletsen gigantisch........hahahaha, grapje hoor overigens, klets maar lekker raak.

kleertjes wassen: hier wassen we met omo wasmiddel, soms doe ik er wasverzachter bij van robijn, doorzichtige fles met witte verzachter.Meestal was ik op 30, maar sommigen mogen ook op 60 en die was ik dan met de handdoeken mee.In de droger doe ik ze nooit, hang ze over de verwarming, en zoals marleen ook al zei, dan ruikt je hele huis ook nog eens lekker.
    Hydrofiele luiers overigens wel in de droger.

Smokey: Wow:$ wat een buik al!!!:$
    Echt super mooi!
    Word je er al op aangesproken door mensen die vragen hoever je al heen bent?

Marleen: met de voeding gaat het goed, doe nu de forte gemengd met comfort en dat gaat wel goed.alleen is ze giga aan de diaree, elke voeding, echt waar, heeft ze een vieze luier, soms ook nog eens tussen de voedingen door.Dus weer vaak kleertjes verschonen.
    Vanavond had ze ook krampjes erbij, ze krijste het uit.....:( echt heel zielig:(
    En hoe gaat het met Jens?Heel veel sterkte voor morgen, ik denk aan jullie?Hoe laat moet je er zijn.

Smokey, nog een paar daagjes en dan mag je weer werken?
    Zie je er tegenop?

Ele: 14 kg aangekomen!:$ Nee hoor grapje, is netjes toch?
    Zelf kom ik eigenlijk niet veel aan in de zwangerschap, weinig tot niets.
    Hoe is het met je BI?
    Volgende week komen de allernieuwste afleveringen er weer op van grey's anatomy!!!Joepie:D

Samantha: Hoe gaat het met jullie?Doet Damian het met zijn zindelijk nog steeds zo goed?Nog veel last van je knie?
    Ben erg benieuwd hoe je kinderstoel ik geworden.

Melissa is nog steeds verkouden, ze heeft het soms er benauwd van, ze is nu al verkouden vanaf de geboorte, de ene dag is het erger en de andere dag weer minder.
    Gister had ze voor de 2e keer bloed uit haar neusje!

Zal nog even foto plaatsen van ons 2tjes!
    Zelf sta ik er totaal niet leuk op, dat vind ik nooit, maar deze vind ik wel heel erg!Zie er nog helemaal niet fit uit, sorry!Dus let er maar niet teveel op.:)

17. butterfly1984

weet niet of ik deze al heb laten zien?
    anders excuus!

18. butterfly1984

o ja de tijden van de voedingen vanaf gisteravond zijn:
    18:45, 23:30, 04:30, 08:30, 12:30, 16:45.
    Vind het al heel erg netjes, hoop dat de nachten steeds iets langer rekken, al hoef ik er nu snachts eigenlijk ook niet meer uit, want half 5 is al ochtend!
    Dit waren we met esther totaal niet gewend, toen ze 6 dagen was mocht ze voor eerst mee naar huis en heeft toen vanaf dag 1 overgeslapen, we hoefden er nooit uit snachts...........heerlijk!
    Dus dit van melissa waren we helemaal niet gewoon, maar goed elke kindje is anders.Denk ook dat misschien gewicht en wanneer ze zijn geboren (zoals melissa met 38+4 en esther met 40+4) meespeeld.
    Maar hoe ze het nu doet, vind ik al geweldig!Daarna kon ik overigens slapen tot 08:15:$, toen was esther pas wakker.dikke slaapkop!

19. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hey allemaal,

Tjonge het hele weekend wordt er niets gekletst en nu moest ik een paar pagina's lezen.

Elegance: ik heb gelezen dat de bloed hebt geprikt, maar was de uitslag verder goed of heb ik daar over heen gelezen?
    Ook al voel je je zielig, geeft helemaal niets. Voor ons ben je echt niet zielig als je je gewoon zo voelt. Klets lekker van je af, vind altijd het erg leuk om je verhalen te lezen.
    Ja, misschien ga ik wel eerder bevallen dan jij, je weet het tenslotte nooit, ik te vroeg, jij te laat. Nou zelf wil ik wel ergens vanaf week 38 bevallen. In ieder geval hier laten ze je ook niet meer langer lopen dan 41 weken.
    Heb zelf al het volgende afgesproken, ben ik 40 wk zwanger wordt ik gestript, is er 3 a 4 dagen later nog niets dan nog een keer strippen en bij 41 weken inleiden. Dus hoef in ieder geval geen 11 dagen meer overtijd lopen.

Iemand vroeg of we al uit de namen zijn, meiden naam al heel lang.
    Jongens naam weten we sinds afgelopen week definief zeker.

Nijn: Jij hoeft ook niet meer zoveel te werken he.
    Gaat ook al echt hard. 2,5 kg aangekomen is erg netjes hoor.

Smokey, geweldig dat je de kleine weer mocht bekijken en fijn dat alles weer goed was. Het is nu echt zeker hoor dat alles goed gaat.
    Ben benieuwd naar het kamertje wat jullie gezien hebben.

Marleen: wat laat zeg, pff zou bijna al in slaap vallen als je er nog naar toe moet.

Butterfly: Vreselijk dat je zo moe bent, maar ondanks je moeheid vind ik niet dat je er belabberd uitziet. Ook een mooie foto is het hoor. Ja de zindelijkheid gaat nog steeds goed en de stoel is geschilderd en klaar. Zal er van de week een foto maken, heb besloten om deze gewoon zonder decoratie te laten.

Yaraa: hoe is het met jou? Ei al gevonden?

Hier was ik alles met robijn en geen wasverzachter. Heb de kleertjes gewassen op 30 graden en opgehangen op het droogrek. Heb het daarna getreken. Strijken is een tik van me, heb een hekel aan kreukels. Haha. Kleding strijk ik wel altijd binnenste buiten. Heb echt tientallen geurbuiltjes.

Hier vandaag het één en ander gedaan aan de kastindeling van de bijkeuken. Stond niet naar tevredenheid. Verder lekker veel genixt.
    Morgen gaan we zwemmen, center parc Heijderbos. Heb er echt zin in. Heb vanmiddag bolletjes en pakjes/blikjes drinken gehaald en heb vast de sporttas ingepakt.

Hoop dat ik niet teveel ben vergeten en zo ja bij deze mijn excuus.
    Ohja zal zo even een buikfoto plaatsen, mannetje heeft er net 1 gemaakt na het douchen.

20. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

30 wk en 6 dagen

Deel Deze Pagina