Goedemorgen meiden, Marleen, heel veel succes vandaag bij de echo!! Morgen de uitslag... spannend.... Marianne, wat een lieverd is die Melissa. Over voedingen kan ik nog niet meekletsen, maar dat komt vanzelf... Ele, inderdaad wat eng.... Je moet niet bedenken wat er had kunnen gebeuren, maar wat gelukkig niet gebeurd is. Op naar de 33 weken, al tel je op je hyves al snel door Samantha, wat een mooie buik! En inderdaad wat strak! Ik zal zo een nieuwe buikfoto maken. Smokey, wat cool!! En echt een mooi buikje hoor!! Leuk!!! All, dadelijk naar de gyn. Ben benieuwd. verder net op de weegschaal gestaan... Gister was ik nog positief... vandaag is het over... ik zit nu op +4,5 kilo.... O wat vind ik dat erg. Ik zei meteen, ik ga lijnen, maar dat mag nu niet... O jee..... Mannetje meteen: "nou weeg je meer dan ik".. grrrr om er meteen achteraan te zeggen (hij zag denk ik mn gezicht...) "maar dat is toch goed met die buik?" Vanavond de eerste keer pufclub met mannetje. Ben benieuwd.... Tot straks!!
nijn: Ik weet helaas niet of ik morgen al de uitslag heb. Die krijg ik van de huisarts. Dus is afwachten! Samantha: wat een mooie buik! En net wat nijn zegt zo strak ben jaloers haha Succes bij de gyn en alvast veel pelzier vanavond! Ele: tjee zeg dat is schrikken. Gelukkig is er niets ernstigs gebeurd!
hahaha.. lief hoor nijn, je mannetje! hij had een moment van slik wat zeg ik en 4,5 is nog steeds heel weinig! ik ben jaloers! Spannend vanavond, jij deed idd ook een cursus met mannetje he.. hoe heette die cursus ook weer? ben benieuwd hoe jullie het gaan vinden succes bij de gyn zometeen! Smokey, wat een mooi buikje al! en je kunt er niet meer omheen he! hoe heeft iedereen op je werk en je omgeving geregaserd op het nieuws? en jeetje samantha, ligt het aan mij of jeeft je buik een groeispurt gemaakt? ik had bij 31 weken wel zo'n groeispurt, dat er opeens niet een buikje maar BUIk is maar je hebt wel een hele mooie buik! en nog steeds geen striae! wat baal ik ervan dat ik dat wel heb.. ondanks dat ik nu zelfs nog 2 x daags smeer ow ik moet even snel afbreken, mijn moeder komt nu hierheen gaan we even snel samen boodschappen doen! tot strakkies! dan kom ik weer verder kletsen!
daar ben ik weer! mooie spam marianne! en ik ken je verder niet dus weet niet of je er anders beter of slechter uitziet, nu ziet het er zoo lief uit dat ik er niet eens oplet! en wat voedingen betreft, sluit ik me bij nijn aan, snap er nog niks van, maar dat komt wel! sttt nijn, op hyves spijbel ik een paar dagen ik wilde mijn www veranderen en vond 32 weken te kort en dachta ls ik er nu ervan maak, deze week 33 weken, klopt het wel wat ik zeg, al moet ik nog 2 dagen wachten gisterenavond was het weer zover, hormoonhorror! ik voelde heel even de beeb niet.. de hele dag wel gevoeld, maar ja de space word ook wat minder he.. en toen ik dus in bed ging liggen bewoog hij niet meteen.. ik in paniek.. en huilen.. mannetje stond op het punt om het zh te bellen.. hij gaf ook meteen al aan, je bent moe en kunt echt niks meer hebben.. ik moet zeggen, we maken echt heel weinig ruzie of woordenwisselingen.. maar ik kan wel heel snel janken.. dat typeert mij meer dan ruzie maken.. opzich wel fijn want na een jankbui ben ik er weer af en heb ik het gevoel dat ik me ook kwetsbaar heb durven opstellen.. vroeger zou ik dat dus noooit gedaan hebben! maar goed.. bijna 33 weken!! wat klinkt dat ver zeg... pff... echt meiden geloof me.. ik denk nog wel eens af en toe terug aan de eerste 12 weken, en dat ik echt nooit gedacht had, dat ik dit ooit mocht gaan meemaken.. en dan voel ik me zoo gelukkig.. ov6erigens de beeb kwam na mijn huilbui vol in actie!
Hoi, daar ben ik weer. Bij de gyn was alles goed, alleen gaf ik aan dat ik mini Nijn de laatste dagen wat minder vaak voel. Meteen even een echo gemaakt. Wat super!! Mini Nijn heeft gewoon even wat rustige dagen achter de rug. Hij/zij heeft voldoende vruchtwater, de doorbloeding van de navelstreng is goed, verder is mini Nijn ook nog goed gegroeid. Alleen ligt hij/zij niet meer zo ver voor. Zijn/haar benen wel, de rest zit binnen een week nu... Hij/zij weegt nu al meer dan 1000 gram (!) Hij/zij ligt nu nog in een stuit, maar dat is niet erg, nog draai-tijd genoeg. Hij/zij lag nu perfect voor een 3d echo, helaas had de gyn die niet. Hopelijk ligt hij/zij donderdag dus nog zo... Sorry, voor mn lange verhaal... ben gewoon opgelucht! Marleen, ik hoop dat je de uitslag gewoon snel hebt. Is de bult inmiddels al kleiner geworden of veranderd? Ik zal trouwens de echo van net en mn buikfoto even in mn album zetten.
Ele, wat zijn die hormonen toch verschrikkelijk. Ik heb daar gelukkig weinig last van volgens mij.... Gelukkig liet Herbie meteen merken dat hij het nog prima naar zijn zin heeft. Die onzekerheid van de eerste 12 weken is bij mij weer helemaal terug. Toen ging ik vol vertrouwen naar de gyn, vandaag vond ik het wel spannend. Daarnaast heb ik nog steeds check momenten als ik naar de wc ga.... Ik herinner me, Ele, dat jij dat ook nog had. Verdwijnt dat ook nog???
so nijn, wat een mooie buik! Hij gaat ehct mooi vooruit zeg! en ook nog een mooie echo, is wel een hele duidelijke, het koppie is echt goed te zien! ben benieuwd hoe jullie de pretecho morgen ervaren! wat fijn dat je gyno jou zo op je gemak kan stellen! die onzekerheid is hier ook helemaal terug sinds vorige week.. toen ik hoorde dat ik onder het gemiddelde zit van het vruchtwater en daarna ook nog eiwitten.. ik kijk nog iedere keer als ik op de wc ben.. ik zag zelfs sorry voor de ranzige details een beetje slijm.. en werd alweer helemaal gek.. het blijft ook wit/geelig.. en die andere gyno zei me toen dat het normaal is.. zelf denk ik weer in horrorscenario's.. maar vanacht is ook wel een toppunt geweest, ook toevallig dat jij er nu over begint en ik droomde dat ik dus rozeverlies had.. en ik niet wist wat ik moest doen en in mijn droom was mijn bevalling dus begonnen.. en toen schrok ik wakker alsof dat bloed dus helemaal niet zo leuk was.. meer weet ik er niet meer van.. ik denk omdat ik me weer zo'n zorgen maak ik dus ook zo ga dromen ofzo.. ik hoop wel dat het weer weggaat.. dat ik nog even kan genieten van mijn buik.. al weet ik niet soms wat er nu echt te genieten valt.. het is toch leuker als je de baby kunt knuffelen en vasthouden? en ik kon het weer niet laten een heel verhaal te typen! maar nijn wat was dayt ook weer precies voor cursus die jij vanavond gaat volgen?
Die dromen herken ik ook hoor Ele. Ik droomde van de week ook dat de bevalling begonnen was... Het zwanger zijn vind ik echt wel leuk, alleen dan moet mini Nijn natuurlijk wel goed bewegen/meewerken... hihi Thnx, voor de complimenten over mn buik!! Oja, wat ook nog grappig was. Tijdens de echo, had de gyn de beentjes in beeld. Vroeg hij of we het geslacht al wisten/wilde weten... Niet dus, maar o, als ik nou goed had gekeken.... Hij vertelde wel meteen dat het moeilijk te zien was omdat mini Nijn in stuit ligt. Die cursus, hoezo vergeetachtig... Het is een gewone zwangerschapscursus maar dan met partner. Mannetje is dus elke keer welkom. Vind ik wel een fijn idee, hoef ik niet alles te vertellen en weet ik zeker dta hij ook alles gehoord heeft.
haha, stiekem kijken tussen iemands benen hihihi jij droomt dus ook al zo vaag! echt raar he! en heb je dan ook het idee dat het zo levensecht is met emoties etc.. laatst moest mannetje me wakker maken omdat ik heel vaak idioot riep ik riep naar iemand die bij ons de trap op kwam en daar niet hoorde... er werd in mijn droom dus ingebroken.. en ik maar idioot roepen! ik wist niet dat jij de laatste dagen een beetje onzekerder werd.. wat ben ik slecht... ik ben zo druk met mezelf bezig dat ik dat niet eens goed heb meegekregen.. sorry daarvoor.. zal er ook wat meer op letten dat ik niet alleen in mijn eigen wereldje ga zitten.. sorry dat ik ook de cursus weer vergeten ben hahaha. ik ben zo goed bezig! klopt idd je hebt het al uitgelegd maar ergens is het weer door mijn hoofd gevallen ik ben ook sowieso benieuwd wat voor jou de meerwaarde is van de cursus en wat je er allemaal leert.. tot nu toe ben ik echt blij met de yoga en merk ik dat de ademhalingsoefeningen nu al van pas komen als ik zit te stressen
volgens mij heb je weinig gemist wat betreft mn onzekerheid, want volgens mij heb ik dat hier niet echt laten merken, haha Dus lekker over jezelf kletsen!! Ik droom ook heel vaag en ook over hele vreemde dingen. Slaat echt nergens op, maar ja, zal er wel bijhoren... hihi Mannetje heeft nog niet geklaagd dat ik vanalles aan het roepen ben, al wordt hij ook niet heel snel wakker... Ik ben ook benieuwd of de cursus meerwaarde heeft. Dan weet dik dat in ieder geval bij een evt volgende zwangerschap (die zeer gewenst is). Wat ik een fijn gevoel vind, is dat ik dan in ieder geval een beetje voorbereid ben op wat er komen gaat. Ik merk nl dat ik daar wel behoefte aan heb... Ik ga nu even eten, mannetje komt thuis en is denk ik benieuwd naar de kleine, hihi, moet ie maar meegaan, dan had hij het live gezien!! Tot straks!!
smakelijk! ik ga ook even eten... alleen hahaha.. bah, maar gelukkig komt mannetje vandaag weer gewoon rond 18 uur thuis!
Mijn eten zit er weer in, maar ik heb nog steeds honger.... Ik heb echt het idee dat ik de laatste tijd veel meer honger heb. Lekker gegeten Ele? Mijn mannetje is vanavond om 17.15u thuis, want dan staat de lasagna op tafel. Normaal is hij ook altijd rond 17.15u-17.30u thuis, dus dat valt wel mee, gelukkig.
Zo we zijn weer thuis. Jens heeft een echo gehad. Maar die man wist ook niet wat het was helaas . Dus zijn nog niets wijzer geworden. Deze uitslag word nu naar onze huisarts gestuurd en dan krijgen we een verwijzing voor de kinderarts. Dan krijgt Jens waarschijnlijk een punctie uit die bult. Maar nu eerst nog afwachten wanneer we terecht kunnen bij de kinderarts en tot die tijd in onzekerheid helaas. Sorry heb verder nog niet bijgelezen ga eerst even eten dan zelf b12 injectie halen bij de dokter om 14.30 en dan heeft Jens weer een flesje nodig.
balen dat je nu nog niks weet, Marleen... Hopelijk komt de uitslag snel. En nogmaals goed dat je bij de ha aan hebt gedrongen, want als als de echo-man het al niet weet...
hoi hoi meiden, Heb niet alles terug gelezen, sorry! Ben veel te druk.Heb nu net voor eerst heel even tijd om te reageren, wou net al reageren, maar kwam er weer wat tussen, heb toen alleen reactie bij nijn haar buikfoto geplaatst. Marleen, had je al via sms gesproken. Echt enorm balen zeg!Weet je al wanneer je bij de ka terecht kan? Nijn: Super dat alles weer goed was.Hele mooie foto's heb je geplaatst.Heb je donderdag de pretecho?Super leuk hoor. Ele: Ik las iets over dromen, ik droomde ook raar en vaag tijdens de zwangerschappen.Hihihhihi, zal er wel bij horen. Smokey, hoe gaat het met jou? Samantha: Nogmaals echt een super foto.
Marianne, thnx voor je reactie op mn buikfoto! Hij gaat echt hard nu, maar dat mag ook...hihi Jij rustig aan he? Denk aan jezelf!! Dadelijk 1e keer naar de zw gym, ben benieuwd. Straks echt last gehad van die stomme hormonen... niks lukte en daardoor ging ik mopperen en daardoor lukte nog minder... grrrr Gelukkig was mannetje snel thuis.... Tot morgen!!