Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    dank je voor jullie berichten!

Butterfly: ik weet nog niet wanneer we naar de Ka kunnen weet ik pas nadat ik de huisarts vrijdag heb gesproken.

We krijgen zometeen kraamvisite.
    En morgen zal ik er niet zijn omdat ik dan jarig ben en heel de dag door visite krijg!

2. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    nou heb mn best gedaan om alles terug te lezen, maar het viel niet mee hihi.

Ele, heb ik er overheen gelezen, kon nl niet vinden hoe eht was afgelopen met het eiwit in je urine?
    Die nachtmerries herken ik, had ik ook aan het einde van de zwangerschap, je slaapt ook veel lichter dus onthoudt alles helaas veel beter. En het gevoel van het zat zijn zo aan het einde herken ik ook heel goed.
    14 kilo heel netjes trouwens, ik was aan het einde ruim 20 kilo aangekomen, maar na week 2 alweer 16 kwijt (was dus heel veel vocht, was ook echt een michelin mannetje de laatste maand, klomp voetjes en hele dikke neus en lippen hahaha)

Met Erin gaat het super, ze drinkt echt best goed nu, zit op de 650-700 cc gemiddeld per dag. Ze had dus gewoon echt spruw, lekker dat je in het ziekenhuis loopt en zelfs een nacht moet blijven, er meerdere kinderartsen naar kijken maar dat het consultatiebureau het zo oplost.

Marleen, slapen van 23.00-6.00 uur wat een luxe. Wij hebben nog wel een nachtvoeding, ze komt ongeveer na 4,5 a 5 uur, maar dat vind ik al netjes.

Smokey, je begint de rondingen echt al te zien, hoop dat je steeds meer in de zwangerschap kan gaan geloven, en dat het genieten steeds meer wordt. Maar zoals je waarschijnlijk wel gemerkt heb bji ons allen blijft het zorgen maken bestaan op zekere hoogte, hoort er gewoon bij denk ik.

Nijn, hoe is ie bij jou? Geen last van hormonen, lekker he, ik had er ook niet zoveel last van, was na de bevalling wel ff anders hihi, zat echt te huilen bji een tekenfilm (Up) over een donkere wolk die alleen maar lelijke babytjes kon maken, vond ik zo zielig.

Marianne, hoe is het met Melissa, helemaal van alle diarree en spugen af?

Samantha, mooie buik inderdaad!!!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Lang zal ze leven,
    lang zal ze leven,
    lang zal ze leven in de gloria,
    in de gloooooria,
    in de gloria.
    Hieperdepiep, hoeraaaaaa

Marleen, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! Laat je vandaga maar lekker verwennen door je mannen!!

Anouk, fijn om te lezen dat het nu zo goed gaat met jullie! En heel raar dat ze in het ziekenhuis niet konden ontdekken dat Erin spruw had.
    Up schijnt wel ene mooie film te zijn, maar die moet ik dus even kijken voor dat ik bevallen ben, hihi

Hoe is het met de andere meiden?
    Ele, lekker geslapen?

All, gisteravond 1e keer naar de pufclub. We hebben een klein groepje van 5 stellen (waarvan 1 stel misschien nog afvalt). Twee meiden zijn eind april uitgeteld, de andere 3 (waaronder ik) eind mei. Ik was zelfs als 3e, oei, dat was schrikken. Wel had ik de kleinste buik en bij binnenkomst dacht ik echt dat ik het laatste uitgerkeend zou zijn....

Vanochtend was mini Nijn weer goed bezig (helemaal niet erg). Weer zo'n extra bult op mn buik. Meteen een foto gemaakt en naar mannetje gestuurd.
    Vandaag laatste dagje vakantie.... Nu aftellen naar mn verlof... Bedacht me wel, dat ik nu de helft van mn verlof er op zou hebben zitten. Wow, dan gaat het echt wel snel, hoor....

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe marleen is jarig en we zingen zo blij lalala.. :):)

marleen gefeliciteerd met je verjaardag! :) ben je al goed verwend geworden vandaag? en zoals nijn zegt, laat je maar goed verwennen door je mannetjes vandaag! :)
    veel plezier met de visites! :)

marleen, wat ontzettende balen dat je nu nog op de uitslag moet wachten.. het duurt best lang zo.. gelukkig merkte jens niks van de bult.. heel veel succes met wachten.. hopelijk bied zo'n leuke dag als vandaag je ook leuke afleiding..

Anouk, met het eiwit blijft het schommelen.. gelukkig had ik nog een vrij normale bloeddruk.. wel moest ik ook nog bloed laten prikken.. 2 dagen achter elkaar.. bleh.. meer dan dat het nu ok is weet ik ook niet.. volgende week dinsdag echo en woensdag naar de gyno.. maak me ook wel ongerust dat ik onder het gemiddelde zit van het vruchtwater.. gelukkig nog minder dan een week en kan ik herbie weer zien!

Dat is ook erg dat ze het zh niet aan spruw hebben gedacht.. en zoals je zegt, moet je in het zh blijven en blijkt het later makkelijk op te lossen.. gelukkig maar dat ze het bij het CB wisten.. heb ook jij nog leuke spam? :):):)
    is ze al flink geggroeid trouwens?

nijn, je hormonen speelden gisteren op las ik.. zo irri he.. en je kunt er zo weinig tegen doen! gelukkig heeft de avond het goed gemaakt zo te lezen bij de pufclub! :)
    wat leuk zo'n klein groepje, krijg je wel meer aandacht :) en kun je makkelijker iets vragen.. heb je al iets nieuws gehoord? en wat vond je mannetje ervan?
    heb je er ook een foto van kunnen maken als nijn een bult van je buik maakt? iedere keer als ik een foto wil maken is de bult weg :S

hier heb ik best veel geslapen! jajajaja! echt waar! ik wasgisteren toch ineens weg? :D ik heb toen tussen 3 en 5 ofzoiets al 2 uur geslapen :) en daarna ben ik om 11 uur gaan slapen en heb ik wel met iedere 45 minuten pauze om me te draaien en te plassen kunnen slapen tot 7 uur.. voorheen zou ik dit al erg gevonden hebben om zo om de 45 minuten wakker te worden.. maar nu was het echt een verademing dat ik dan ook iedere keer na het plassen en draaien weer in slaap viel!
    en toen ben ik dus met mannetje opgestaan en heb ontbeten en toen.. ja echt.. heb ik nog even van 8 tot 10 geslapen!
    mijn gezicht zit nu helemaal in de kreukels en ik ben er kei blij mee! :)

Nijn hoe bedoel je je had de helft van je verlof er al op zitten? je verlof is toch ook 16w he?

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat super dat je zo goed geslapen hebt!!
    Ga zo door!!

Ja, mijn verlof is 16 weken, maar ik neem 6 weken van te voren op. Ik heb nu 3 weken vakantie gehad en bedacht me toen dat dat al de helft van mijn voor-bevallingsverlof is, snap je??

Ik zal kijken of ik een foto van de bult hier kan laten zien. Heb nl elke keer ruzie als ik foto's van mn telefoon op de computer wil zetten....

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik krijg de foto niet op mijn computer...
    Ik kan wel bestanden van de computer overzetten naar mn telefoon, maar niet van mn telefoon naar de computer... :(

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik ken het! :) ik moet het iedere keer via de laptop doen, via bleutooth.. en dan nog lukt het niet via het fotoapp.. alsof de usb uitgang niet werkt.. ben dus niet de enige :)

die 3 weken gaan idd heel snel voorbij he? ik kan me ook niet voorstellen dat ik als sinds 7 dec thuis ben :S toen dacht ik nog wat moet ik met zoveel tijd! en nu... het gaat zo snel! en ik moet nog steeds zoveel!

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb ook al gekeken of er bluetooth op de vaste computer zit, maar helaas... Misschien krijgt mannetje het vanavond nog voor elkaar....

De tijd gaat echt zo snel... maar dat is niet erg, want des te eerder hebben wij onze wondertjes vast!!!
    Hoe is het trouwens met je scriptie? Of is dat een heel fout onderwerp? En met de babykamer?

Wij gaan, als het goed is, zaterdag naar babydump/prenatal enz. Heb er weer zin in!!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    de babykamer is echt bijna af! :) joehoe! :) alleen nog het licht, de nijntjelichtbak, stoel en gordijnen.. de stoel is in de maak.. en de gordijnen zullen nogmaals onder handen genomen worden door schoonmoeder.. ze trokken heel erg naar een kant :S

als het goed is komen mijn ouders vandaag zodat mijn vader de stroom kan maken van de wasmachine en droger...maar ik zie er best tegenop omdat ik gisteren weer eens een flinke woordenwisseling met mijn moeder heb gehad.. en het zit me best nog dwars..
    ik ga het ook even van me aftypen :)
    mijn moeder is een lieve (te) lieve TE zorgzame vrouw.. altijd geweest en dat zal wrs ook altijd zo blijven.. maar nu kreeg ik gisteren weer een verhaal te horen waarvan ik denk.. wat moet ik ermee en waarpm vertel je dit?
    ze vertelde dat vrienden van hun.. lang geleden.. een gehandicapt kind hebben gekregen.. en nu komt het.. die vrouw sliep ook slecht en had ook BI... pff.. zien jullie de bui al hangen?
    bij de geboorte van het kind bleek al meteen dat hij een zuurstof te kort had.. en de zuster (de tegenwoordige vroedvrouw denk ik) had toen een paar keer dwingend gevraagd of ze paracetamol had geslikt..?? die vriendin van mijn moeder voelde zich zels zo rot eronder dat ze zelfs zoiets had dat ze zich moest verdedigen.. dus.... ik kreeg dit gisteren te horen.. ohjee ohjee want mijn gyno had me aangeraden dat als ik niet goed slaap snachts van de BI ik 2 paracetamols kan nemen..
    en het gaat niet zozeer om wat mijn moeder me hier verteld.. het zit veel dieper.. ze staat ook absoluut niet open om te praten.. nooit niet.. nergens over.. dan zit ze gelijk in de slachtoffer rol.. en gisteren ook het eerste wat ze zei was.. had ik het maar niet gezegd.. tis dat ze nog niet aan het huilen was.. zucht.. ik kan dus nooit ergens over praten.. ze voelt zich aangevallen en is dan zoo zielig.. zeis best een slimme vrouw, ze weet veel.. maar laat zich door emoties, vooral van anderen en indianenverhalen zo meeslepen..
    als ik nu terugkijk op mijn leven is dat altijd al gebeurd.. ze was zo beschermend.. ook toen ik vorige week ziek was.. ze komt dan als een muisje binnen en fluisterd hallo.. hoe is het met je? pff.. ik denk alleen maar doe normaal.. als ik naar buiten loop wil ze altijd mijn jas dichtmaken of wilze me opknopen in mijn sjaal.. en vraagt zich af of het niet te koud is.. en het ergste is.. dan loopt ze zelf mee naar de auto zonder jas.. geef dan het goede voorbeeld.. pff maar nee.. en als ik er wat van zeg.. klapt ze helemaal dicht.. ik vertelde gisteren dus aan mannetje welk indianenverhaal ik nu weer had gehoord.. en oh ja.. later bleek die vrouw een verkalkte nier of lever ofzoiets te hebben.. en ja ze sliep ook niet dus.. we lijken echt op elkaar vinden jullie niet? met andere woorden als ik nu paracetamol slik en ik krijg een gehandicapt kind komt het daardoor.. bah.. ik baal soms zo dat ik geen moeder heb waar ik mee kan praten.. of die mij op zijn minst gewoon begrijpt.. maar ze is zo manipulatief.. dat zie ik ook pas sinds kort.. ik gaf jaren de schuld aan mijn vader omdat het contact niet goed liep.. nu zie ik steeds meer welk aandeel zij hierin heeft.. we hebben een waskelder en als ze heir is helpt ze me altijd.. ik bedoel daarin is ze weer zo lief.. maar ze dwingt altijd haar zin af.. als ik zeg dta wij de was niet vouden in de waskelder maar gewoon in de woonkamer omdat ik daar ook kan zitten en het warmer is.. gaat ze een paar uur later toch naar beneden en staat ze daar de was te vouwen.. want dat is makkelijker? ook weet ze dat de deuren dichtmoeten als de katten in de buurt zijn of dat de tussenduur dichtmoet zodat ze niet naar buiten kunnen lopen.. en iedere keer weer.. doet ze het niet.. en dan reageert ze gelijk met een.. ik weet wel waar ze zijn.. ze komen niet tot hier of de deur is al dicht.. zucht.. ik vertrouw haar dus ook gewoon niet.. ik krijg er de kriebels van.. ze doet het echt niet bewust om mij te pesten.. dat is echt een ding wat zeker is.. ze is echt heeel lief... maar ze lijkt zo beschadigd.. zo in haar eigen wereld.. samen met mijn vader is ze echt gelukkig.. dat zie je dat weet ik.. dat is gewoon zo.. ik zie ook dat mijn broer echt misbruik van mijn moeder maakt.. daar ga ik maar niet teveel op in want dat zijn hun zaken..

sorry voor dit ego lange rot verhaal.. als je geen izn hebt om te reageren snap ik best :) moest het denk ik even van me af typen... ik zit er nu gewoon iets meer mee omdat ik ook weet dat ik haar meer ga zien de komende tijd vm zwangerschap en geboorte.. en ik ook heel blij met haar ben met wat ze allemaal voor ons doet..

scriptie is een fout onderwerp :p nee grapje, ik heb een het concept van wat ik tot nu toe heb opgestuurd naar school en hoop daar snel een reactie op te krijgen zodat ik weer verder kan.. want ik denk dat ik op 1/4 zit ofzo :S

Oh heerlijk nijn dat geshop! hier hebben we zo goed als alles in huis.. het lakentje van nijntje komt nu per post omdat de vorige zendig een fabrieksfout bevatte.. nog een thermometer en we hebben het binnen denk ik! :) oh en de kinderwagen komt ook pas volgende maand :S goede service overigens van prenatal.. we hadden de wagen al in sept besteld.. en omdat het zo lang duurde hebben ze een nieuwe bestelling aangemaakt.. ondertussen is de eerste bestelling bij hun binnen maar mogen we wachten op de 2de bestelling :) dat is ook de nieuwe uitvoering van de kinderwagen.. :) en tot die tijd zouden ze de eerste bestelling achter laten staan! snappen jullie het nog? :D

Bah voel me weer eens misselijk vandaag! :S

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat een verhaal over je moeder. Ik denk dat het goed is dat je het hier van je af getypt hebt. Alhoewel van je afgetypt, jij zit er mee en blijft er mee zitten.
    Is het misschien een idee om er eens met je vader over te praten of met je broer (ook al maakt hij misbruik van je moeders situtie). Of misschien toch een poging wagen en aangeven dat jij nu wilt zeggen wat je dwars zit.
    Ik weet het is moeilijk, maar zoals je zelf al zegt, de komende tijd zul je je moeder nog vaak zien.... En als je je nu al irriteert, wordt dat alleen maar erger....

Super dat je al bijna alles hebt voor de komt van Herbie!!! Helemaal leuk lijkt me dat. Wel een vreemd verhaal van Prenatal... Ik weet dat de mc mura 4 moeilijk te krijgen is. Bij mij heeft de levering ook vertraging opgelopen, maar ik krijg hem als het goed is over een week of 3. Maar als je hem al in september besteld hebt...

Scriptie, hopelijk wordt het de eerste opzet goedgekeurd. Ik ben benieuwd... En hopelijk kun je het nog afsluiten voordat Herbie er is.

Hey Doortje, on topic. Hoe is het met je??

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ben er nu even vandoor. Misschien tot straks en anders pas tot vrijdag.

Morgen werken (kijken of ik de weg nog weet) en dan 's avonds de 3d/4d echo en de infoavond in het ziekenhuis. Druk dagje dus....

Niet te veel kletsen he?? Doe ik ook nooit ;)

Liefs

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dank je voor je lieve reactie nijn!
    helaas is mijn broer niet geschikt om mee te praten omdat ie nooit eerlijk hierover zou zijn.. hij zei dit jaar nog letterlijk tegen me.. ouders zijn er toch om voor je te zorgen? mijn schoonzus ziet het ook niet zo, ziet ook dat mijn broer dat doet, maar kan er ook niet tegenop omdat ze dan tussen 2 kampen terecht zou komen.. dat zou ik haar niet aan willen doen..
    mijn vader is geen prater.. hij legt dingen verkeerd uit, verkeerde woordkeuzes etc.. dat is de rede dat ik jaren dacht dat het slechte contact door mijn vader kwam.. hij kan nu gelukkig sorry zeggen als hij weer eens een foute woordspeling gebruikt en iemand kwetst.. daar ben ik al heel blij mee!
    En mijn moeder, ik probeer het telkens weer op met haar te praten.. juist omdat ik een prater ben.. maar niks noppes nada.. ze loopt werkelijk gewoon weg..

dooooor!!! wat leuk om je hier te zien!!!!! hoe is het met je en je meisje? :D:D:D

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn heel veel plezier bij de echo en in het zh!!!!!!
    ben heel benieuwd naar de nieuwe echofoto's!
    werk ze morgen :(

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hahaha ben betrapt! Kwam even kijken hoe het met jullie gaat!
    Wat gaan jullie snel, ele en nijn! ongelofelijk! Vind het zo spannend voor jullie! (ele, ben je toevallig op msn? zocht je nog! haha daar ben je)
    Hier gaat alles goed! Sara is zo'n heerlijk tevreden, vrolijk meisje! In het begin hebben we wat te stellen gehad met het slapen overdag, maar (de aanhouder wint) gaat nu echt heel goed. Ze is al 9 weken! Moet helaas snel weer aan het werk... kan wel huilen..

15. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi meiden,

Marleen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Geniet er lekker van met je 2 mannen!

Ele, wat een verhaal!Maar de dingen wat ze voor je doet, komt wel heel erg lief over.Alleen jammer dat je dan niet een echt goed gesprek met haar kan aangaan.

Nijn, heel veel plezier morgen!

Doortje, 9 weken alweer, gaat snel he?!
    Melissa is alweer 7 weken, de tijd vliegt voorbij.

Samantha:hoe gaat het met jou?

Anouk, spugen en diaree nog steeds niet voer, het word alsmaar weer slimmer.
    Ze heeft echt elke voeding een vieze poepluier en dan soms ook nog eens tussen de voedingen door.Zo zielig,want ze heeft er soms ook nog eens krampjes bij.Ook het spugen is weer meer.
    Weet het echt even niet meer qua voeding, welke het beste is.

Vanacht heeft ze weer erg netjes geslapen, alleen vanacht met de voeding had ze daarna krampjes en dus ook weer vieze luier.
    Ze moest wel even keihard huilen, omdat het zo zeer doet.

Zal nog even foto spammen van gisteravond.....

16. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

gistermorgen!:D

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    aaaah zo'n schatje butterfly

een goede vriendin van mij is ook weer gestopt met haar pil (ze hebben al een dochtertje van 17 maanden) zou wel leuk zijn om samen zwanger te zijn hoor

18. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Elegance: lijkt me moeilijk hoor zo met je moeder, je wilt haar ook niet afvallen maar denk wel dat het verstandig is dat je rustig met haar erover praat. Misschien komt dan de aap wel uit de mouw, waar het vandaan komt.

Marleen: Hoe is het met je, houd je het nog vol zo met die zenuwen? Is die bult nog veranderd of groter geworden?
    Hoe was de terugkom avond van de zw groep, kon je nog wakker blijven tot 21:30 uur?

Butterfly: ja de buik is strak he. Het is echter wel zo dat het nog lekker flexibel voelt hoor.
    Ben wel blij dat het net zo'n buik is als bij Damian, al ging ik toen de laatste weken zo hard, dat je me kon omrollen.
    Foto met de duim in de mond, echt zo schattig. Echt een lieverd.

Nijntje: Morgen weer werken, nog even dus en je hebt verlof. Lekker zeg. Vind jij de weken ook zo voorbij vliegen?
    Heet de zw cursus ' Samen Bevallen'? Je buikfoto is echt heel mooi hoor, ook al had je nu de kleinste buik, dat kan zo met een paar weekjes helemaal anders zijn.

Yaraa: Zou wel leuk zijn als je gelijktijdig met je vriendin zwanger raakt. Kun je alles samen delen en ervaringen uitwisselen.

Smokey: Hoe reageerde ze op het nieuws van je zw? Of heb je dat al aan ons verteld? Hoe is het verder met je?

Anouk: Fijn dat het nu goed gaat met drinken. kolf je nu en geef je dat per fles of ben je geheel overgestapt of kunstvoeding?

Gisteren zijn wij wezen zwemmen bij Heijderbos, was echt leuk.
    Toen we thuis waren, kreeg ik een telefoontje van mijn vriendin of ik die avond kon komen oppassen. Zoontje van 2,5 jaar en zoontje van 11 wk oud. Tuurlijk wilde ik dat.
    De oudste moest om 20:15 naar bed en de kleine na de fles van 21:00 uur. Dus heb heerlijk weer kunnen oefenen. Zij bakkeren de kleine in, daar had ik alleen geen ervaring in. Maar na uitleg en demonstratie had ik het zo onder de knie.
    Heel misschien krijgen we de kleine over een week een nachtje te logeren, ach geweldig. Hoop zo dat het doorgaat.

Vanavond hebben wij de eerste les van de zw cursus '' samen bevallen''. Deze is ook samen met de partner. Hebben nu herhalingslessen 3 avonden van 2 uur en 1 keer een terugkom avond als alle kleintjes geboren zijn. Hebben bij Damian deze curus ook gedaan alleen was het toen 10 avonden van 2 uur.

Vandaag hebben even druk geweest met de huishouding, baal alleen ervan dat het regent. Had de schuur samen met mannetje willen doen. Heb altijd het idee dat in de winter dat de schuur een dumphok is van alles en nog wat.

19. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Wat is het hier rustig vandaag!

Dank jullie voor de felicitaties gisteren. Ik heb een leuke verjaardag gehad eigenlijk heel de dag en avond door visite. En goed verwend met leuke cadeautjes.

Zojuist zijn we voor het eerst met Jens naar het consultatiebureau geweest. Hij is alweer 58 cm groot en 5050 gram. Dus een flinke jongen haha. Hij zit nu in de groeicurve op de bovenste lijn.

Voeding: Jens zit nu al 2 dagen op 5 voedingen per dag. Hij krijgt dan 170 ml aangeboden en drinkt tussen de 140-170 er keer op. Dus komt mooi uit in aantal ml's per dag.
    Zijn schema is nu: 23.00-06.00-10.30-15.00-19.00 Dus erg luxe. De consultatie arts vond dit al erg knap van hem om 5 voedingen per dag te krijgen. Kregen complimenten dat hij zo snel was om over te gaan naar 5 voedingen en de nacht doorslapat en zo sterk is in zijn nekje en lichaampje.
    Ze was dus helemaal tevreden. Nu moeten we 25 maart terug en dan krijgt Jens zijn 1e prikje.

Hij is dus super tevreden en het is echt genieten van hem. Gisteren met alle visite erbij ging het ook goed. Hij lag lekker rond te kijken in de box en heeft veel geslapen in zijn bedje.

We hebben nog een weekendje weg geboekt we gaan 26-29 maart lekker er even tussen uit. Naar een bungalowpark. Samen met zijn knuffeloom en tante en nichtje.

Morgen kunnen we dan de huisarts bellen voor de definitieve uitslag van de echo van de bult in de hals van Jens. En hopen dat we dan vandaar uit snel een afspraak kunnen maken bij de kinderarts.
    Ik probeer straks even alles bij te lezen.

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Even snel druk geweest de laatste dagen en ga vannmiddag ook weer weg, even met mijn moeder naar tuincentrum leuke dingetjes kopen:)

Marleentje alsnog van harte met je verjaardag!:)

Samantha heb je de schuur gister nog kunnen doen of is het er niet van gekomen?

Butterfly hoe gaat het met de kleine worden de krampjes en het spugen al minder? Zo zielig is dat bij zon kleintje.

Nijntje vandaag de dag voor de echo, heel veel plezier en ben reuze benieuwd hoe je het vond:)

Ele zit er zon lange levertijd op de kinderwagens:$ of waren er problemen, misschien had je dat al verteld maar heb alleen even het laatste blad terug gelezen. Wij gaan zaterdag kijken/informeren voor een kamertje wandelwagen etc even kijken wat levertijden enzo zijn spannend en erg leuk:) Hoe gaat het nu met je slaap je al wat beter?

Ik wil straks graag nog een weekje met vriend op vakantie met zijn 2en, maar durf niet meer ver weg of te vliegen stom he hebben jullie dat ook of stel ik me aan en moet ik me een schop onder mijn kont geven en gewoon gaan. Ben zo bang dat als er wat gebeurt dat ik dan in een ander land naar ziekenhuis moet en daar kennen ze mijn hele situatie niet. Moeilijk moeilijk haha:) een ander zal wel denken mens stel je niet aan en gewoon gaan.

Nou ga snel weer verder kom vanavond weer even kijken

Deel Deze Pagina