Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Stiekem banner even aangepast vind ik leuker als ie overeen komt:) loop ik helaas niet meer helemaal gelijk met jullie.

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    butterfly: kan me voorstellen dat je daar emo van word!!
    Ik heb voor jeroen al een horloge gekocht en daar laat ik straks door mijn moeder de naam en geboortedatum van de kleine ingraveren! Als dank voor wat hij allemaal gedaan heeft voor mij tijdens de zwangerschap en bevalling!

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier even een update van cyber:

Het gaat iets beter met haar en krijgt binnenkort hulp ze is in contact met haar huisarts en die gaat haar helpen.
    Ze heeft haar familie op de hoogte gebracht en krijgt daar ook veel steun van. Ik moest iedereen bedanken voor de lieve steun berichtjes. Ze leest nog wel mee maar reageert even niet.
    Vandaar dat ze mij persoonlijk een pb stuurt.

Anouk: ik moet je namens cyber hartelijk feliciteren met je dochtertje!!!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #64 Elegance, 21 jan 2010
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
    Jouw verhaal marianne, ik zie in edachte mijn mannetje dus :):) en tja de brok in mijn keel maakte langzaam plaats voor nog meer emo en kom er niet onderuit weer een traan.. het lijkt overigens echt erger te worden laatste tijd, huil zelfs nu nog voor iemand boe zegt.. dus hoop voor jou smokey dat het bij boe blijft :)
    en een heel mooi cadeau dat horloge, dacht gelijk zou ik ook wel willen, maar hij draagt nauwelijks een horloge..
    misschien idd iemand een ander idee? :)

wat goed van cyber, ik weet dat ik best hard gereageerd heb.. maar ik heb geleerd dat je soms mensen moet beschermen voor zichzelf.. klinkt misschien heel vaag.. dat gevoel kreeg ik bij cyber heel erg, ze zal eerst zelf moeten aansterken, dat is voor haar het belangrijkste als je met zelfmoordgedachtes hebt gespeeld..
    dus bij deze ook voor jullie nogmaals mijn excuses dat ik zo hard overkwam, jullie weten dat ik echt niet zomaar iemand zal zeggen dat het beter is om even afstand te doen van.. hopelijk pakt ze de draad snel op en heet ze hier heel veel van geleerd.. en word ze dan gelukkig en gezond zwanger! :)
    maar echt goed dat je hulp hebt gezocht cyber! :)

joepie mannetje belde :) hij komt nu rond kwart over 7 thuis.. als alles volgens plan loopt :):) joepie :)

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: haha ik was dat met dat horloge marianne weet nog niet wat ze wil gaan geven

En ik vind je niet hard hoor naar cyber en dat vond ze zelf ook niet! Ze vond het juist fijn onze reacties!!!

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

cyber: heel erg veel sterkte voor de komende tijden!

Ele: dat is wel lekker dat je mannetje eerder thuis komt, toch weer een meevaller.
    Je vond het toch niet erg he dat ik dat verhaal heb geschreven over mijn mannetje?Het moest me echt even van het hart.

Marleen: hoe gaat het nu met het rommelen in je buik?

Nijn: hoe gaat het met jou?

Smokey: 10 weken zwanger!!!Joepie, nu zit je lekker in de dubbele getallen, klinkt in 1 keer al een stuk verder zeg!
    Nog een paar weken en de eerste trimester zit eral weer op.

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ik weet het niet meer word er zo moe van! Het ene moment rommelt het ontzettend en dna is het weer 2 uur stil en begint het weer enz. Elke keer denk ik ja het begint maar dan stopt het daarna weer. De harde buiken blijven. Het lijtk wel of deze week mijn buik ook nog extra gegroeid is!

8. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    marleentje en butterfly ik ben ons clubje kwijt :(
    heb de mail wel gehad maar die is ook ineens verdwenen
    snap er niks meer van wil een van jullie mij de link nog een keer sturen in pv berichtje of hier dan kan ik er morgen weer op :)
    ga nu naar bedje toe ben erg moe

trusten dames

ps sorry voor het inbreken

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier zojuist de vk gebeld had ineens weer veel rose slijmverlies sinds gisteren avond. En het rommelt weer ontzettend veel harde buiken! Ik dacht ik bel even omdat ik wo gestript ben en toen veel bloedverlies had en daarover gebeld had en diut moest gisteren over zijn. Nou dat was 's morgens helemaal weg maar gisteren avond begon het weer en heel de nacht rose slijmverlies. De vk zei dat het een naderende bevalling kan betekenen of dat alles nu nog beter verweekt en evt al meer ontsluitign krijg. Dus op zich positief. Mocht ik me vanmiddag nog druk maken dan komt de vk even kijken.

syboena: er is nog geen nieuw topic geopend. Maar zal eens kijken of ik de mail naar je door kan sturen als ik hem nog heb?

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Marleen, klinkt idd alsof de bevalling steeds dichterbij komt....
    Duim voor je dat je dit weekend eindelijk mag gaan genieten van de kleine man!

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    wendelaa: nou zou mooi zijn! Ben er ook echt aan toe. En word gek van al die telefoontjes en sms elke dag hoe gaat het nu is er nog niets enz. Net alsof ik al een week geleden bevallen zou zijn en tegen niemand iets zeg.

12. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Heb lekker weekend, betekent ook dat ik nu vaker achter de pc kan kruipen. Jullie hebben veel gekletst, lees het allemaal nog even rustig door.

Hoe is het verder met jullie? Marleen hoop dat je kindje dit weekend komt, meeste kindjes komen in het weekend. Maar ja de jouwe is erg eigenwijs, hahah

Fijne dag meiden.

Gr

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dat klinkt positief marleen :) zo hij zich toch lichtelijk aan het bedenken zijn in je buik of ie er toch niet eens langzaam uit moet gaan komen? :) ik blijf duimen hier :):)

wendelaa heerlijk he dat meeleven.. alleen lijkt het mij ook super vervelend van mensen als ze me gaan bellen of smsen om te vragen hoe het is.. alsof je idd niet als eerste zou bellen!
    kom marleen, ik wil de volgende zijn die gaat bevallen hihihihi :):)

oh ik ben erg vanmiddag naar de gyno en zou niet weten hoelaat, moest maar eens even gaan bellen dan :)

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje ik duim voor je dat het nu eens gaat doorzetten voor je:)

echo scannen nou daar gaan we van het weekend even proberen is nog niet zo makkelijk haha

Eindelijk hebben we een nieuwe vaatwasser!!:):D helemaal blij.
    Vanmiddag shoppen dus:D:)

tot vanavond

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    ele veel suc6 plezier bij de gyno:)

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dank je smokey:)
    jij heel veel plezier met zwangerschapsmode en babyshoppen! :):) geniet ervan, eindelijk ben je aan de beurt!!! :):)

net 2 uur in bad gelegen... beetje erg lang hihihihi :)

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: succes bij de gyn!

Smokey: veel plezier met shoppen!

Hoe gaat het verder met nijn (is nu aan het werk), butterfly, yaraah en gerritsen?

Hier blijft het rommelen en af en toe een wee! Dus wie weet maar zal wel niet heb er niet meer zo'n vertrouwen in dat hij zelf bedenkt te komen!

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O Marleen, dat vond ik ook zo erg!
    Idd, alsof je dan ineens zegt; och verrek, vergeten te vertellen...
    Ik nam vaak de telefoon niet meer eens op hahaha, zaten ze helemaal in de stress;)

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    wendelaa: haha nou inderdaad je word er echt gek van.
    Heb ik van de week ook gedaan gewoon niet opgenomen gaan ze jeroen bellen tijdens het werk of het toch wel goed ging hier!
    Vreselijk ja het gaat goed en hij zit nog lekker warm binnen en heeft geen zin om te komen kijken naar die nieuwsgierige mensen haha

Is er trouwens al een nieuw topic geopend van ons clubje?

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe wat is het stil hiero :)

even in het kort, alles was goed bij de gyno, urine afgegeven en maandag even bellen.. ze gaf an dat de pijn die ik heb komt omdat mijn middenrif tegen de bm drukt..
    wat heel gaaf was, ze voelde hoe de baby lag en ze voelde dat het ruggetje aan de zij lag.. toen ik voelde voelde ik het ook...en het besef dat ik nu aan zijn ruggetje zat.. zo apart.. werd er weeeeer emo van! :):)

nu duik ik het bed in ben kapot..
    marleen ben wel benieuwd hoe het bij jou is :)
    en ook naar nijn en butterfly, beiden allang niet meer gezien ;)
    en smokey goed gehopt? :)
    en samantha bijna weeeeeekend! :)

Deel Deze Pagina