zeker erg rustig hier! Nijn, lekker weer aan het werk vandaag! Hoe is het gegaan?Oke je bent nog niet vrij, maar als je dit leest wel....hahaha Ele, hoe heb je geslapen vanacht?Heb je erg veel last van je BI? Samantha: gezellig zeg, lekker zwemmen. Smokey, hoe voel je je?heb je nu nog last van misselijkheid en moeheid? Anouk, hoe gaat het met jou en de kleine meid? Marleen, super gegroeid dus?Gelukkig maar. Dat zal ook een reden zijn dat hij al zo'n voedingschema heeft. Gewicht is daarin erg belangrijk. Wij moeten 11 maart weer heen en dan krijgt ze ook haar 1e prikje, altijd zo zielig he?!Esther heeft er nooit last van gehad naderhand, hoop dat melissa net zo is.Esther huilde niet altijd bij prikjes maar als ze huilde dan alleen als de prik kwam daarna direct weer stil.Alleen de laatste keer niet....hahaha, maar toen was ze ook al 14 maanden geloof ik.Toen werd ze heel erg boos op de arts. Gelukkig een geslaagde dag gister. En hopelijk weet je morgen wat meer over de bult van jens. Melissa en Esther liggen hier lekker te slapen. Nou ja, melissa bij opa en oma. Mannetje ligt ook te slapen, hij heeft weer nachtdiensten. Melissa slaapt hier ook heel erg goed, de ene dag 5 flessen en de andere dag 6.Ze krijgt telkens 150+5, oftewel 165ml. Ze is echt een super vrolijk meisje, ze lacht heel erg snel en vaak, zo super geweldig om te zien. In de box vind ze het ook super leuk, dan trappelt ze enthousiast met de beentjes en met haar armpjes en dan raakt ze met haar handjes de speeltjes. Ja.....ben echt een trotse mama!
marianne, super leuke foto's! ze ziet er niet meer zo heel klein en fijn uit maar eerder een echt meisje wel jammer dat het babybaby er snel vanaf is, maar deze tijd lijkt me ook super leuk, vooral als ze zo gaan lachen gelukkig gaat het drinken nu goed, heeft ze geen last meer van diarree en spugen? vind het zo'n zielige gedachte zo'n hummeltje en dan spugen.. hoe is het verder met je? ik vraag me nog steeds af of je ondertussen nog je bloed hebt laten controleren? yaraah, wat leuk om van je te horen! hoe gaat het met je? zou wel heel leuk zijn als jullie samen zwanger kunnen zijn! ik ben nu ook samen zwanger met mijn beste dinnetje alleen is ze pas 6 weken en ik ben er bijna klaar mee echt super gezellig wat heerlijk dat zwemmen samantha, moest gelijk weer denken aan hoe ik vorige week heerlijk heb liggen dobberen! geniet ervan nu het nog kan! en wat leuk oppassen op zo'n kleintje hoe is het gegaan? en ik lees dat je nog steeds een bezig bijtje bent neem je goed je rust? Marleen, fijn dat je zo'n gezellige verjaardag hebt gehad, voor het eerst als mama! hij is inderdaad goed bijgekomen en gegroeid! gaat snel he, voor mijn gevoel ben je net bevallen.. merk je het ook goed aan zijn kleren? Stiekem wil ik ook zo'n baby met zo'n schema! waar kan ik hem bestellen? Marleen, je kunt dan geen weekendje weg! ik moet dan ergens gaan bevallen hihihihi grapje natuurlijk laat je het hier ook meteen weten wat de ha zegt? ben echt benieuwd wat er uit de echo is gekomen.. Samantha, nog even tussendoor, maken we wel een deal dat ik eerder dan jou ga bevallen? ik ben namelijk niet zo goed in wachten bij de april mama's waar ik overigens pas sinds deze week weer een beetje meeklets, gaan ze iemand over 2,5 week al inleiden.. met 37w.. komt dat toch best stiekem echt echt dichtbij! :S smokey, ik zou ook een dubbel gevoel hebben, alhoewel het zeker niet nodig is.. ik weet niet naar welk land jullie op vakantie willen? dat zou voor mij bepalend zijn.. daar zou ik zeker op letten en persoonlijk zou ik niet meer uit de eu willen.. mijn vriendinnetje die nu 6w zwanger is, gaat over 4 weken naar thailand en cambodja, al geboekt voor de zwangerschap.. zelf zou ik dat niet meer fijn vinden, maar goed ik heb dan ook 2 mk's gehad.. en sta heel anders in een zwangerschap helaas.. bij haar heb ik echt het gevoel dat het allemaal goed gaat en ze eist nog een echo voor ze op vakantie gaat.. dus gewoon lekker met mannetje weggaan en nog even met z'n 2tjes genieten! de kinderwagen heeft idd problemen opgeleverd, vooral de eerste bestelling heeft enorme vertraging opgeleverd waardoor ze bij prenatal dus een 2de bestelling hebben geplaatst, ze hoopten dat die misschien sneller zou komen.. och we hebben geduld en ze hebben nu de eerste bestelling voor ons weggezet.. maar we willen ook nu liever de mura3 uit 2010, scheelt toch weer een par extra's vooral bijna 2 kg verschil met het oude model daarom wachten we geduldig gisteren ook nog een gesprek met mijn moeder gehad.. misschien omdat ik het vanme afgetypt had en daardoor wat rustiger was.. maar het was vrij positief.. ik weet dat ik haar niet kan veranderen, maar heb haar wel een aantal inzichten kunnen geven waar ze iets aan heeft.. het is aan haar wat ze ermee doet.. de tijd zal het uitwijzen verder heb ik best weer goed geslapen van 3 tot 6 vanacht! is de poetsvrouw geweest en de hele bovenverdieping schoon en heb ik denk ik voor het eerst last van nesteldrang gehad! ik heb alle kamerkasten helemaal onderhanden genomen! daarna een dutje gedaan en heb nu giga pijn aan mijn heupen.. maar voel me helemaal happy! en heb kei zin in friet van de frituur! erg?
Ele: dank je wel!Ja het babybaby is er echt wel af, de tijd gaat het snel......soms te snel!Esther word in april ook alweer 2 jaar. Weet je.......ik praat er nooit met iemand over, maar denk nog heel erg vaak aan de bevalling en dat ik dom ben geweest om niet het weekend naar het zh te gaan toen ik zo'n hoofdpijn had en misselijk was.(ze hadden gezegd dat ik dan moest komen omdat ik een te hoge bloeddruk had).Nu moest ik maandags direct blijven.Denk er dus nog geregeld aan terug en beleef dan alles weer opnieuw, van opname tot aan de bevalling en daarna. Vind het ook zo gigantisch jammer dat ik weer niet lekker mijn meisje de hele tijd in mijn armen kon houden, moest haar weer afstaan!Daar baal ik wel van.Hoop dat de volgende keer alles wel een keer soepeltjes verloopt. Ele: overigens nog geen bloed laten prikken, toen ik laatst met melissa naar de ha ben geweest heb ik gevraagd en moest ik nog een maandje wachten, omdat het hb niet zo snel om hoog gaat.Dus ik wacht braaf. Melissa spuugt nog wel en heeft tot nu toe eigenlijk elke voeding een vieze poepluier, vanmorgen 1 keer niet, maar nu net 2 keer achter elkaar.Vind het zo zielig he?!soms verslikt ze zich er ook nog eens in en krijgt ze bijna geen lucht, je ziet dan dat ze het best moeilijk heeft. Vanmiddag de ha gebeld over anti-conceptie, ga maandag heen en hoop dat ik dan een afspraak kan maken om een staafje te laten zetten.Hier heb ik voor gekozen, omdat als je deze laat verwijderen, direct weer zwanger kan raken.Met een spiraal kan het zo zijn dat je pas na een jaar weer goed vruchtbaar bent. De pil vind ik maar niets, en die pleisters lijkt me toch ook niets. Melissa gaat maandag dan met mij mee, omdat haar naveltje nog steeds nattig is en het ruikt.Maak het steeds schoon met alcohol maar tot nu toe nog geen succes.Haar rompertjes worden ook vies door haar naveltje.Gelukkig is het niet rood, dus het is niet ontstoken gelukkig. Dus hoop dat de ha het aanstipt, anders moet ik wachten tot 11 maart tot we naar het cb moeten.
Ik heb even alles bijgelezen en probeer op iedereen te reageren! Anouk: fijn dat het goed gaat met jullie! Tjee wat een fout van het ziekenhuis als het gewoon spruw is. Een antibiotica kuurtje en erin is ervan af. Is de spruw al over? Ele: fijn dat je zo goed slaapt! De tijd gaat inderdaad heel snel voor je het weet ben je bevallen! En wat een verhaal van je moeder. Je kunt ze inderdaad niet veranderen maar kan me je gevoel heel goed voorstellen! Fijn dat je nu een goed gesprek hebt gehad. Hopelijk doet ze er wat mee! Fijn dat je ook al alles in huis hebt geeft een goed gevoel of niet? En ja nesteldrang het hoort er allemaal bij! Moet zeggen ik heb er nu nog last van haha ben heel de dag aan het poetsen en opruimen al sinds de bevalling dus de nesteldrang blijft hier flink aanwezig haha Ele jij krijgt gewoon ook zon makkelijk jongetje met zon super schema dat kan niet anders! Je hebt ook behoorlijk wat pech in je zwangerschap dus komt goed. Ik weet zeker dat marianne en nijn me op de hoogte houden mocht je dat weekend gaan bevallen! Ik wil dan ook zeker op de hoogte gehouden worden als er weer een jongetje geboren gaat worden hier!! Smokey: Ik zou inderdaad ook niet heel ver op vakantie gaan. Ik zou zeker ook in europa blijven gewoon dat je altijd weer vrij snel thuis bent en dat de medische zorg daar goed is. Butterfly: Ik gebruik sab simplex voor jens voor de darmkrampjes en moet zeggen het werkt super. De eerste dag werd het heviger maar sinds dien heeft hij er eigenlijk geen last meer van. Heel soms maar dan is het een krampje die lang niet zo hevig is en dan is het weer over. Je kunt die druppeltjes niet in de winkel kopen maar wel via internet. Ze komen uit Duitsland en werkt echt super! En wat komen er weer mooie fotos voorbij het is inderdaad echt een meisje meisje! Jens is inderdaad dus super goed gegroeid. En het is zo fijn om even de bevestiging te krijgen dat je het helemaal goed doet als ouder zijnde en dat Jens het zo goed doet. Leuk is dat he als ze zo tevreden kunnen spelen. Ik hoop dat het plaatsten van zon staafje meevalt heb er eigenlijk geen ervaring mee ook niet in de omgeving. Nijn: Was het wel de moeite waard de pufclub? De kleinste buik is niet erg toch. Die groeit echt nog wel zo erg dat hij in de weg gaat zitten haha Veel plezier bij de echo! Het is zo bijzonder om je kleintje al ze gedetailleerd te zien! Jens lijkt ook echt sprekend op die echo dus je weet gewoon vanavond hoe je kindje eruit gaat zien! Ook veel succes bij de infoavond in het ziekenhuis. Ik vond het erg interessant om te zien waar je komt te liggen enz. Samantha: nou de zenuwen zijn er behoorlijk maar we moeten geduld hebben. Het zal ook vast nog even duren voor we bij de KA terecht kunnen ben ik bang voor. Hoe was de 1e les van de cursus samen bevallen? Yaraah: hoe gaat het met jou? Je zit nu rond je eisprong toch? Hoop dat ik niets bealngrijsk ben vergeten.
Ik heb trouwens sinds afgelopen weekend weer ontzettend veel last van mijn bekken. Kan soms weer amper lopen. En heb weer veel pijn. Zak ook soms door mijn benen heen. Heb nu een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag bij de osteopaat. (had de vk me al geadviseerd voor na de bevalling om mijn bekken recht te laten zetten enz. Hoop dat het helpt. Heb maar meteen een dubbele afspraak gemaakt ook een voor Jens zodat die man kan kijken naar zijn voorkeurshouding. Ben benieuwd. Want baal ontzettend dat de klachten weer terug zijn. Jeoren heeft gisteren dus ook alles gedaan rondom mijn verjaardag zodat ik niet hoefde te lopen. En vanmorgen naar het cb gelopen met Jens en jeroen en was blij dat ik er was is maar 300 meter hier vandaan zo'n pijn dat ik weer had.
hoi. De cursus was heel erg gezellig, ben als laatste uitgerekend van de groep. Ik ben wel dikker dan de rest dus ik dacht dat ik dan wel de eerste zal zijn. Maar alles is voor 3 april uitgerekend en ik pas de 27 e. Vanmorgen is Damian naar de opvang geweest en wij hebben de week boodschappen gedaan. Ook zijn we vanmiddag naar de kermis geweest. Damian vond het helemaal geweldig, grote ogen van plezier. Gelukkig was de muziek niet te hard, want dat vind hij echt niets. Heb zelf met hem in de draaimolen gezeten, mijn man van zo'n hoge glijbaan afgegaan met hem, op zo'n motor gereden die rondjes rijdt. Daarnaast nog eendjes hengelen en zwevende ballen vangen. Echt super. Ga nu even eten bereiden.
hoi hoi, Even een heel snel, kort berichtje van mij. We mogen zaterdag terug, omdat mini Nijn niet mooi op de foto wilde. Hij/zij ligt in een onvolkomen stuit en dus met zijn armpjes en beentjes voor zijn/haar gezichtje... Wel naar het hartje gekeken en geluisterd en dat was prima. Zaterdag dus de tweede kans om mini Nijn in 3d te zien. Dadelijk naar het ziekenhuis ben benieuwd. De echoscopiste (ook verloskundige in het ziekenhuis) zei dat het hele leuke avonden zijn. Verder zijn we er achter gekomen dat ik over 3 weken bij haar op consult kom. Ga dan een keer naar het vk-spreekuur in het ziekenhuis en toevallig heeft zij dan dienst... Tot morgen!! Liefs
en de laatste..... samantha, ik kolf inderdaad en dat geef ik, ze heeft nog geen kunstvoeding gehad, ik ga van het weekend weer proberen aan te leggen, maar durfde het met de spruw niet aan. Het gaat opzich best goed hier, ze drinkt nu per beurt gemiddeld 110 (niet echt veel vergeleken bji Jens en Melissa, maar ik denk dat ik slagroom produceer hihi), en daar groeit ze goed op. Gister was ff minder, toen wilde ze weer niet drinken en dat schiet ik meteen in de stress, maar ze had gewoon last van veel krampjes en vandaag was het weer prima. En ze ziet er gezond uit (beetje witjes op 2 fotos misschien, maar dat is de flits hihi) Ze vonden Erin ook super sterk bij het consultatiebureau, maar dat is ze ook, de dame kan trappen hihi en gister kroop ze gewoon over mn buik omhoog (door met haar beentjes zich vooruit te duwen). vanaf dag 1 tilde ze ook al haar nekkie op
Anouk wat een schattige foto's Nijntje wat jammer, mini nijn is nu al eigenwijs haha hoop dat je zaterdag meer geluk hebt. Marleen leuke kleertjes ziet er leuk uit zo hoor. Over de vakantie wij willen zowieso in Europa blijven maar vind Spanje/Italie al heel wat daar lig ik ook liever niet in een ziekenhuis, moet er helemaal niet over nadenken maar ja zo ben ik nu eenmaal. Gister zat ik te kijken in Nederland bij een Landal park denk dat het zoiets word neem ik lekker hondje mee en da gewoon lekker met zijn 2-en relaxen komt best goed ook in Nederland Hoe gaat het met de rest van de dames?
Anouk, wat een super schattige foto's. Ze lijken idd witter door de flits, hier ook weleens last van! Slagroom?Hihihihi, vandaar dat ze zo goed groeit. Leuk he dat ze zo omhoog klimmen, niet alleen op je buik, maar melissa doet het ook op het aankleedkussen. Ze zeiden dan ook dat melissa een kleine krachtpatser is....hahaha, altijd leuk om te horen. Erin ziet er echt heel goed uit zeg, mooie bolle toet.Super! Smokey: dat is ook een heel goed idee, om lekker hier in nederland te blijven, gezellig hondje mee! Marleen: balen dat het even niet zo lekker met je gaat, hopelijk valt het allemaal mee.bedankt voor de tip over krampjes. Melissa deed het gister/vanacht niet zo heel goed qua tijden, maar goed kan gebeuren, is ook helemaal niet erg, ze is nog zo jong, dan hoeft dat ook niet. Gister de fles gehad om: 18:15, 22:30, toen was ze om 03:00 wakker, maar heb haar toen bij me in bed gelegd en toen heb ik haar om 04:30 de fles gegeven.Daarna in bed gelegd, maar vanaf 07:30 was ze alweer wakker.Maar toch kunnen rekken tot 08:30 met de fles.
nijn: zaterdag nog een keertje kijken, dat is wel heel leuk. Heb je al een glimp gezien van het geslacht. Hoe is het met je rug? Smokey: Landal is ook erg leuk, in welke periode wil je gaan? Als je richting spanje/frankrijk zou willen gaan, zou ik het ook nog aandurven hoor, aangezien de ziekenhuizen daar ook van zeer hoge kwaliteit is, de Turkse ziekenhuizen zijn ook erg goed. Vliegen houd ik totaal niet van, maar als je ergens wilt komen moet je soms wat. Als levert het mij altijd toch wel diverse slapeloze nachten. De schuur opruimen is niets geworden, regent constant. Anouk: Wat een mooie foto's, ze is echt al een echte meid. Fijn dat je borstvoeding goed loopt, heerlijk. Marleen: vandaag kun je bellen voor de uitslag, hoelaat. Spannend hoor, hoop dat er niets verontrustend is. Mooie kleertjes. Zag de folder van Hans Textiel en daar stonden hele leuke baby polo s in. Met stoere tekst. Marianne: hoe is het met jou? Goed geslapen? Elegance: hoe is het met jou, is je wasdroger inmiddels gemaakt? Het oppassen op zo'n kleintje vond ik geweldig, kon weer gelijk even wennen hoe het is om het op de arm te hebben en te verzorgen. Gisteravond kreeg ik heel last van mijn rug, werd er erg onrustig van. Kon niet in slaap komen omdat ik ook weer eens onrustige benen had. Gelukkig slaap ik wel goed als ik eenmaal slaap. Heb vanmorgen gelijk de fysio gebeld en kon gelijk komen. Ben goed gekraakt zowel rug als nek. Daarbij een aantal oefeningen meegekregen om thuis te doen. Volgende week moet ik bellen of ik nog last heb, zo ja dan kan ik weer komen. Voelt nu wel erg lekker. De onrustige benen was echt een kwaal van de zwangerschap en de pijn in de rug komt van de grote groeispurt die mijn buik heeft gemaakt. Tenminste dat denkt hij. Nou ik eigenlijk ook hoor, het gaat ook nu zo hard,vorige week al en nu weer. Mijn man zegt telkens'' wat doe je snachts dat je ineens weer zoveel dikker bent. Nog een paar daagjes en dan moet mannetje weer werken, snik. Morgen ben ik 7 maanden zwanger, dan klinken nog twee maanden best lang, terwijl 8 weken veel korter lijkt.
op verkeerde knop gedrukt, dan maar even opnieuw. Samantha: heb wel goed geslapen, alleen niet zo heel erg lang, lees mijn verhaal hierboven.Maar ik vind wel dat doordat je korter slaapt als normaal, dat als je dan slaapt dat je wel vast slaapt, en dat terwijl ik normaal een lichte slaper ben. Gekraakt?!Dat klinkt pijnlijk....auw!Hoop dat het wel geholpen heeft.Zere benen herken ik ook maar al te goed, werd er snachts erg vaak wakker van, moest me telkens draaien.En ja, dat ging niet zo makkelijk met een dikke buik. Ik praat even voor mijn beurt, sorry marleen. Marleen heeft de uitslag al gehad en dat is hetzelfde als wat ze in het zh al hadden gezegd, ze weten niet wat het is. Ze heeft nu een afspraak met de ka gemaakt, geloof voor 12 maart.De bult is iig niet groter geworden en hij heeft er ook geen last van.
hoi meiden, even heel kort moet over 5 min naar school bellen... anouk wat een geweldig mooie foto's.. heerlijk meisje! ik vind haar nog steeds niet dik uitzien! waar laat ze het he! dat ze al zo sterk zijn dat ze zich helemaal opduwen.. jullie zijn zo aan het genieten met z'n 3en he.. ik kan echt niet wachten tot ik mee mag genieten! Marleen, wat balen dat je nog niks opgeschoten bent.. ik vind wel dat ze je lang laten wachten tot 12 maart.. konden ze niet eerder? marianne, jou tijden klinken mij eerder normaal in de oren dat die van marleen! ik denk dat onze spruit ook een nachtbrakertje zal zijn! marleen heeft gewoon giga geluk! Samantha, misschien wel een teken dat je het rustiger aan moet doen? ik ga nu ff bellen tot zo!
Butterfly misschien draait ze vannacht wel weer een top nachie Samantha we willen graag in mei nog een weekje weg of begin juni, ja klopt Spanje zou best kunnen maar als ik er nu al zo over denk moet ik maar wat anders verzinnen dus gezellig hondje mee en bos in of strand op vind hondje ook geweldig die ook eens blij Kraken klinkt altijd pijnlijk, ik ben ook zo bang dat ik last van mijn rug ga krijgen dat is een hele zwakke plek van mij helaas en voelmijn rug soms nu al naar lang zitten of staan/lopen. Ik ga eens in de maand naar een masseuse helemaal geweldig sinds ik bij haar ben gaat het een stuk beter gelukkig 8 weken klinkt idd beter Ele hoe gaat ie bij jou? Klopt ze zijn alle 3 zo gelukkig met hun kleintjes maar jij bent de volgende!!! mag je ook lekker foto's spammen Marleentje spannend zeg weet je al wat? Ga zo even naar mijn paardje lekker rommelen en dan verder helemaal niks wasjes draaien en rustig aan doen heerlijk