Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
  2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Vraagje wanneer hebben jullie de babykamer laten komen met de hoeveelste week en wanneer moet het kamertje ongeveer klaar zijn met 30 weken?

Het is hier wel rustig vandaag zeg,zit ik gezellig in mijn eentje te kletsen:D
    Heb de hele dag mijn hangpak al aan lekker lui, en af en toe mario-en tussendoor die heb ik maar weer eens uit de kast gehaald:)
    Is het echt weer voor:)

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi

Marleen beterschap.

Nijn: mooie foto hoor, echt heel apart dat de techniek van tegenwoordig alles al kan laten zien.

Smokey: wat een leuke kamer, zou helemaal mijn stijl zijn.
    Kinderwagen ook erg leuk, heb laatst toevallig er één gezien. Deze is helemaal om te bouwen toch? Nou ja in ieder geval helemaal leuk.

Wanneer de babykamer laten komen, tja dat is ieder voor zich, hier was de babykamer nu helemaal klaar met 26 weken. Bij Damian pas bij 39 a 40 wk. Hebben destijds een bouwval gekocht en het huis was pas klaar bij 39 a 40 wk zwangerschap.
    Als het kan dan lekker zo snel mogelijk laten bezorgen.

Hier vanochtend naar mijn schoonmoeder geweest, heeft erg last van haar arm en hebben haar even geholpen met wat dingetjes. Nou mijn man dan. Damian was zo lekker aan het spelen en toen gebeurde er helaas een ongelukje, had gepoept in zijn onderbroek. Helemaal overstuur was hij ervan. Gelukkig hebben we altijd een reservesetje kleding bij ons. Was wel heel sneu maar ja ongelukjes horen er bij.

Daarna zijn we het bos ingegaan, wilde nog een paar foto's hebben van de zwangerschap. Gaat nu zo hard. Zal zo een paar foto's plaatsen. Gaan bij 35 wk zwangerschap nog een fotoshoot doen bij de fotograaf. Wil nog een paar mooie foto's hebben van de zw buik en met mannentje erbij.

Morgen moet hij weer aan het werk, vakantie is weer over, al neemt hij over een week of 3 a 4 weer een weekje vrij.

4. Gerritsen

samen met Damian

5. Gerritsen

6. Gerritsen

7. Gerritsen

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Wauw Samantha wat een prachtige buik heb je!!
    En super mooie foto's:)
    Ik zal ook eens even op je hyves spieken vind ik wel leuk:)

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden!

Wow samantha wat een mooie foto's en wat ben jij een mooie meid voor op de foto's.. klinkt ook vaag he :D maar je hebt een hele mooie uitstraling en ziet er echt heel mooi uit buik en bos! :D

nijn wat een mooie foto!! je ziet het toch goed vind ik, bij ons zaten ook de handjes en navelstreng ervoor.. maar toch een duidelijk beeld van hoe het gezichtje eruit gaat zien! :D
    heb je stiekem kunnen spieken tussen de beentjes? :D

SMokey, wat een mooi kamertje en wagen! mooie smaak heb je zeg! hier hadden we zo goed als het kamertje af met 26 weken.. maar.. helemaal af is ie nog steeds niet.. de kleine dingen moeten nog gebeuren.. maar mocht hij nu geboren worden en wij geen tijd meer hebben om veel te klussen zou hij er zeker wel in kunnen slapen! :D
    hoe voel je je verder? je gaf aan een paar dagen wat onzekerder te zijn? is dat weer een beetje bijgetrokken? Heb je nog wel eens over een angelsound nagedacht?

marleen, jeetje wat balen dat je zo ziek bent.. en helemaal ook nog als Jens zich niet helemaal lekker voelt.. zielig als zo'n kleintje ziek is.. rust lekker uit en ziek maar goed uit zover dat gaat.. dikke knuffel voor jou!

marianne, anouk en yaraah, alles goed met jullie? hebben jullie een leuk weekend?

vanmorgen mijn broer en schoonzus op bezoek gehad.. nog wat bbkleertjes gekregen van hun kindertjes die nu 3 en 6 zijn.. altijd super handig, ook al hebben we zo goed als alles al, maar je weet nooit hoe groot hij is en hoelang hij in een bepaalde maat blijft hangen dus we zijn er erg blij mee.. gelukkig is ze ook iemand die wat meer merk heeft en ook wat stoerdere kleertjes, een beetje mijn smaak dus..
    daarna kwamen schoonouders even langs om te kijken hoe het opschiet hier.. het ziet er gellukig allemaal al een stuk beter uit en het werk wordt wel zichtbaar minder op al het verfwerk nog na!
    En ja daarna nog een aantal buikfoto's gemaakt! joehoe wat een knaller zeg die buik! zal er vanavond een plaatsen, schrik niet dan he! :D
    voor de rest gaat het zoals het gaat.. ik wil niet weer klagen dus zal er niet verder op ingaan! :D

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou verd*mme sorry hoor maar mijn hele tekst klapt er weer uit grr

Ele je hebt dus een lekker druk dagje gehad, altijd leuk als je allemaal kleertjes krijgt helemaal als het je smaak ook nog is:)
    Ik kan ook kleertjes van mijn schoonzus krijgen maar dan moet het wel een meid worden:D (en dat word het denk ik niet haha)
    Onzekekerheid was er idd maar nadat ik bij de babydump geweest ben was ie weg, en was ik op hol geslagen zoals mijn vriend zei:D
    helemaal verder met ideeen op doen voor babykamer dus toen ging het wel weer:) en nu ook wel weer.

Angelsound wou ik wel, maar de laatste x toen ik bij de vk was kon ze het hartje ook niet vinden met zon soort ding, en moest ze met een echo apparaat kijken/luisteren, en mijn placenta ligt ervoor, waardoor ik ook waarschijnlijk de beeb pas na de 20 weken ga voelen, dat vind ik wel weer jammer maar ja niks aan te doen.

Ben reuze benieuwd naar je buikfoto ele??

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    jippiieee, het is weer drukker in ons topic!!

Smokey, wat een leuke kamer en kinderwagen!! Ik moest wel lachen, want ik keek op het plaatjes en wist niet of het 3 grote lades zijn. Zie ik in de beschrijving: het lijkt het og het 9 lades zijn. Ligt het dus toch niet aan mij ;)
    Wow en jouw banner.... al ruim 15 weken!! En fijn dat je 'op hol geslagen bent' alleen wel minder voor je portemonnee....

Angelsound: soms vind ik het wel jammer dat ik er geen heb, maar ik zou heel onzeker worden als ik het hartje niet zou kunnen vinden....
    Ons kamertje is gekomen met ongeveer 23 weken en is nu nog niet helemaal af. Gordijntjes en de lamp en dan nog een kapstokje, schilderijtje enz...

Samantha, wat een mooie foto's!! Maarruh, was het niet koud in het bos zonder jas?? Hier is het de hele dag al zo'n ellendig weer (stortregen, storm enz).
    En ik ga zo eens even op je hyves kijken!!

Ele, ik ben benieuwd naar je buikfoto....
    En ik zal niet schrikken ;)

All, ik zit even in een dipje... voel me zo rusteloos, moe en ik weet niet. Maar gewoon niet fijn...
    dus ik kruip dadelijk maar snel onder de wol (hopelijk gaat mannetje mee en kijken we samen tv).
    Verder wil ik de zon zien!!!!! Ik ben al die nattigheid helemaal beu!! En nou die wind. Waait het bij jullie ook zo hard??

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    samantha, wat een mooie foto's!!!
    Is jouw vriend fotograaf of zo??

En Darren wat lief....

13. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Goedenavond meiden,

anouk, hoe gaat het met jullie?
    Jullie zijn inmiddels vast al bij cb geweest, maar misschien dat je het hier ook al hebt gezegd.
    Hoeveel woog erin op het cb en hoelang was ze?

Marleen, beterschap voor jullie 2tjes.

Smokey, super mooi kamertje hoor!Prachtig gewoon, helemaal mijn smaak!

Nijn, wowie, wat een mooie echo foto!
    Was je niet heel nieuwschierig om te vragen of het een hij of een zij was?

Ele, altijd leuk om kleertjes te krijgen en helemaal als het je eigen smaak ook is.Merk kleertjes maakt me niet heel veel uit, als ze maar mooi zijn.
    Balen zeg dat je zo slecht slaapt, hopelijk komt daar met een paar weken verandering in.Misschien al over 4 weken!!!!
    Ben ook heeeeeeel benieuwd naar je buikfoto's

Samantha: Jeetje zeg wat een mooie buikfoto's echt heeeel mooi.Je lijkt wel een model!

Melissa heeft het vanacht ook weer heel goed gedaan, weliswaar geen 9uur, maar dat was toch ook wel extreem lang.
    Ze word nu echt al een dametje, het baby-baby is nu echt helemaal weg!en ze is zo'n lachebekkie...........zoooooooo leuk he?Soms zet ze ook echt hele grote ogen op, hihihihi, ook geweldig om te zien.

a.s. woensdag moet ik op na-controle bij de verloskundige in het ziekenhuis.Zij was bij de bevalling aanwezig.
    Ik ben inmiddels nog niet weer ongesteld geworden zal mijn benieuwen hoelang dat nog duurt, dinsdag is ze al 8 weken.
    ik moet eerlijk bekennen dat we al een aantal keer onveilig hebben gevreeen, dus het wachten is best wel spannend, want stel je voor dat.............

14. Gerritsen

Elegance: heb je uitnodiging hyves geaccepteerd.
    Druk ontvangst bezoek heb je gehad, wel erg lief dat je kleertjes hebt gekregen. Kunt er idd er niet genoeg van hebben.
    Heb vaker gehoord dat ik op één of ander manier een uitstraling heb om gefotografeerd te worden. uhm. Na de zwangerschap ( als de dikke hamsterwangen weg zijn) krijg ik ook een fotoshoot, de fotograaf wil ze insturen voor reclamewerk. Heb gezegd dat ik wel een fotoshoot wil maar dat ik in ruil een fotoshoot wil met ons gezin als de baby er is met een x aantal fotoafdrukken erbij.

Nijn: het was hier tot iets na de middag droog, dus het viel wel mee. Het was jas aan en jas uit. haha. Mijn man heeft de foto's gemaakt, we houden allebei erg van fotograferen, daarbij vind ik het bewerken en fotoshoppen ook erg leuk. Hoe is het verder met je?
    Heb jij trouwens ook een hyves pagina?

15. butterfly1984

zal nog even spammen dames!
    hoop niet dat jullie dat erg vinden.....

16. butterfly1984

wat een bolle wangetjes krijgt ze he?!

17. butterfly1984

18. butterfly1984

hoezo nieuwschierig?!hahaha

19. Gerritsen

hoi marianne

Dank je, wat fijn dat het slapen weer goed is gegaan. Zal best dat het hele baby achtige eraf is, gaat echt zo hard he.
    Nog niet ongesteld geweest, zo dat is spannend, misschien komt je moeheid daar mede van, hihi
    Als het zo zou zijn dan is dit idd een zeer vruchtbaar topchiq.
    Ben heel benieuwd.

20. Gerritsen

Ga door met spammen, haha. Zo mooi meisje hebben jullie gekregen. Krijgen het straks druk met al die mannen aan de deur die uit willen met jouw dochters.

Deel Deze Pagina