Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Smokey: mooie kinderwagen en kamertje!!
    We hadden hier de kinderkamer al met 14 weken dit omdat we hem via marktplaats hadden gekocht. Dus we waren er vroeg bij haha

Samantha: wat een leuke kids zeg! Ze lijken ook ontzettend veel op elkaar. En damian heeft er ook wel wat van weg toch? Mooie foto’s van je zwangerschap. Wow wel bijzonder om zo’n reportage te maken. Ik zal zo je foto’s op hyves eens gaan bekijken!

Nijn: bijzonder he zo’n pretecho je krijg meteen een heel beeld bij je kindje! Fijn dat het nu in ieder geval beter te zien was! Mooie foto heb je geplaatst.
    Nijn: voel je je weer wat beter vandaag? Je zat gisteren niet zo lekker in je vel las ik.

Ele: fijn dat het thuis allemaal opschiet. En leuk dat je weer allemaal kleertjes hebt gekregen je kan er niet genoeg hebben. Ik denk dat Jens hier zo meteen met maat 62 elke dag een andere truitje aan kan zoveel heeft hij inmiddels. Tja je buik zal wel bijna ontploffen nu haha
    Ook al zo’n super mooie buikfoto mag je trots op zijn!

Angelsound: hebben we wel gebruikt. Moet zeggen vond het ideaal. Heb er veel aan gehad we luisterde ongeveer 1 x per week dus valt wel mee. Maar gewoon als ik even onzeker was dan luisterde we. Mijn placenta lag ook aan de voorkant maar kon het hartje toch goed horen met de angelsound.

Yaraah: druk aan het klussen!!

Anouk: hoe gaat het met je en met erin?

Marianne: spannend de nacontrole! Gaat snel he zo moet je nog bevallen en zo alweer nacontrole. Weer even bijkletsen over je bevalling. Dat is wel prettig lijkt me. Wij moeten 9 maart naar de vk voor nacontrole. Spannend onveilig gevreeën en eigenlijk nog geen nieuwe zwangerschap willen. Kan me indenken dat je een beetje op je ongi zit te hopen nu! Hopelijk komt de ongi snel!
    En wat een mooie foto’s heb je weer geplaatst! Je ziet inderdaad dat ze een stukje ouder geworden is.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    marleen, ik weet niet echt hoe ik me voel. Soms super goed en dan duikel ik weer evan in een dipje... Ik heb met mannetje afgesproken dat ik gewoon rustig aan ga doen en dan zien we wel hoe het gaat. Ik ben behoorlijk moe en veel simpele dingen kosten me erg veel moeite. Ben benieuwd hoe het werken deze week gaat, want ik moet 3 dagen... Gaat het niet, dan toch maar eens aan de bel gaan trekken... al ben ik niet zo iemand die dat snel doet... en dat is dan weer het lastige...

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi hoi goedemorgen,

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst zit op het werk dus kan even niet terug lezen.

Wou even melden dat ik sch**t ziek word zo vaak als ik naar het toilet moet om te plassen sjezusss snachts 3x eruit elke nacht en als ik overdag iets drink kan ik het net zo goed op de wc doen :x
    Incontinentie nou dat begint volgens mij nu al bij mij alleen dan in de vorm van wit slijm verlies sorry voor vieze detail maar word er nu niet goed van. Soms voel ik het er gewoon uit lopen, is dat normaal allemaal:(

verder voel ik me prima haha:)

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ja, smokey dat is allemaal normaal...
    Ontzettend vervelend, maar het hoort er bij....

Werk ze en dan zullen wij niet meer te veel kletsen ;)

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi,

Marleen: wat fijn dat de longentjes in ieder geval schoon zijn. Gelukkig wordt het nu wat beter weer, hopelijk knapt iedereen dan een beetje op. We hebben gewoon zon tekort.

Nijn: 3 dagen werken, pfff. Nog even en dan heb je gelukkig verlof.
    Volgens mij is je lijstje compleet. Doe idd gewoon lekker rustig aan, meer kun je niet. Nu de zon weer aan het komen is, krijg vele ook meer energie. Die komen dan helemaal uit de winterdip.

Butterfly: hoe is de nacht bij jouw verlopen, weer zo goed?
    Hoe gaat het overigens nu met het spugen en voeding van melissa?
    Heeft je man aankomende week nog veel nachtdiensten?

Smokey: dat wit verlies ken ik heel goed ook dat het zo ineens loopt.
    Soms moet ik echt halve wegen de dag even een schoon ondergoed aandoen. Houd niet van die inlegkruisjes en verschoon dan gewoon even m'n ondergoed, al wil je dit niet op je werk doen denk ik.
    Maar het is dus volkomen normaal, ook het vele plassen.

Elegance: Vind je echt geen zeekoe hoor, je hebt gewoon een prachtige buik die bij jou past. Heb even op je hyves gekeken hoe je zonder zwangerschap eruit ziet. Zelf ben ik heel slank, nu heb ik echt veel meer kont, bovenbenen en hamsterwangen. Mijn bovenbenen drillen nu zelfs. Pech hoor. Na de zwangerschap ben je al zoveel weer kwijt en ga zodra ik me na de bevalling goed voel, weer sporten en dan is het figuurtje in no time terug, althans had ik wel na de geboorte van Damian, hopen dat het nu ook gebeurt en anders pech pech.

Yaraa: waar ben je?

Hier al één wastrommel weggewerkt, de laatste zit er nu in. Vanmiddag als alles droog is ga ik het even strijken.
    Vanavond ben ik er niet, mijn broertje is vandaag jarig, 18 jaar geworden. Dus even borrelen.

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Niet te veel borrelen he, Samantha ;) Maar gefeliciteerd met je broertje.
    Ik ga vanmiddag lekker op visite en vanavond gaan mannetje en ik even naar het appartement van mn zusje kijken. Ze heeft vandaag de sleutel gekregen.
    Dus ik zal ook niet meer veel kletsen hier, haha

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Samantha: Met de voeding gaat het nu wel goed, gebruik nu 2 schepjes comfort (is voor spugen) en 3 schepjes forte (voor hongerige baby's).Dit gaat nu helemaal goed.Dan bedoel ik dat ze niet telkens zoveel poept.Vind zelf dat ze nog wel veel poept, maar ja......wat erin gaat moet er ook weer uit he?!:D
    Spugen doet ze nog steeds wel, denk zo'n 5 mondjes terug geven per keer.soms minder soms iets meer.Dus ja dan is het hele slabbertje helemaal doorweekt.

Nijn: Zelf ben ik ook zo'n iemand die niet gauw wat uit handen geeft, maar geloof me het is echt beter om dat wel te doen, vooral later in de zwangerschap.Ik kon ook niet veel meer, vooral omdat ik dan nog een kleine uk erbij had.Kon zelfs de afwas niet meer, kon niet zolang staan.Rust je wel tussen de middag?
    Ook heel erg belangrijk.......ook al deed ik dat bijna nooit....hahaha:)

Marleen: wat fijn dat de longen schoon waren.
    Dan ben je iig weer een stuk meer gerustgesteld.
    Nu maar hopen dat ie snel van de verkoudheid af is.
    Al is melissa al snotterig vanaf de geboorte.

Huisarts: Hier ben ik dus vanmorgen geweest voor een afspraak om het over het implanon staafje te hebben.
    Als ik voor het eerst ongesteld ben dan gaat hij het erin zetten.
    komt aan de binnenkant van je bovenarm en kan 3 jaar blijven zitten.

Melissa: Zij is ook meegeweest naar de huisarts omdat ze dus nog steeds vies naveltje heeft.Moet er nu 1 druppel jodium indoen per dag.Tot nu toe maakte ik het schoon met alcohol, dit was ook goed, maar jodium werkt net iets beter.

Samantha: Mannetje heeft vandaag en morgen late dienst (15:00- 23:30), dan woendag, donderdag en vrijdag vrij, daarna zaterdag en zondag nacht.

8. butterfly1984

Smokey: Zie nu pas dat ik nog niet op je had gereageerd!
    Wat vervelend he dat je zo vaak moet plassen, het hoort er helaas allemaal bij.Kun je na het plassen wel snel weer in slaap komen dan?Dat wit verlies, zeer herkenbaar, maar ook hier zullen de meesten wel herkennen.
    Gelukkig gaat het voor de rest wel allemaal goed.
    Voel je de kleine al kriebelen in je buik?

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hoi meiden,

ja sorry ben echt druk aan de klus geweest, maar FF geeft nog steeds geen ei aan, ik worsd het echt moe hoor zo

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Yaraah, misschien is je ei afgelopen zondag wel geweest. Morgen nog een stijging, pppffffffff In ieder geval druk geklust, dus dara kan het niet aan liggen

Marianne, liggen tussen de middag doe ik niet ivm die CVS. Maar misschien dat ik het toch af en toe moet gaan doen.

Verder alles goed met de meiden??

All, vandaag voor het eerst het gevoel "ik meld me morgen ziek voor het werk". Ben zo moe, maar ik denk dat ik morgen toch gewoon ga werken, het is tenslotte een korter dagje...
    Verder vandaag veel te doen (droger leeghalen, stofzuigen, dweilen, boodschappen, stoffen), ook daar zie ik tegenop. Maar ik heb mezelf voorgenomen, dat als het niet lukt, ik ook stop. Kijken of dat ook echt lukt.

Sorry voor mn geklaag, maar ik moet het even kwijt.... Ik ga verder alleen maar leuke, gezellige dingen melden hier vandaag, oke??

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn, we zijn hier toch voor elkaar en om even lekker van je af te klagen? :D zodat het je mannetje gespaard blijft! :D
    ik klaag toch ook al een tijdje over het slaapgebrek en wat daar allemaal bij komt kijken? :D gewoon van je af kletsen hoor! en dan kunnen we je ook nog adviezen geven of je op de vingers tikken! :D :D
    maar waarom zou je je niet ziek melden? wat houdt je tegen? je koppigheid? :D Het is toch normaal dat je als zwangere soms zoveel energie moet inleveren dat je jezelfeven moet terugtrekken en de boel de boel moet laten? :D Denk er misschien nog eens goed overna wat jou nu precies tegenhoudt om jezelf niet even terug te trekken :D
    *kijkt nu heel streng* :D

Marleen hoe is het met de ziekenboeg? jens al een beetje aan het opknappen? En hoe voel jij je? ook nog steeds ziek?
    Wanneer ga je weer spammen? hihih ben ook wel benieuwd of jens net zo'n groeispurt heeft als melissa :D

Smokey, ook ik heb vanaf het begin van de zw veel moeten plassen snachts.. ook een tijdje na 18 uur niks meer gaan drinken.. maar dat mocht niet baten.. sinds een wek of 26 moest ik echt elk uur en nu sinds een week of 2 om de 45 minuten.. maar dat heeft ook met de BI te maken omdat ik niet langer op een zij kan liggen en als ik dan wakker moet worden om mezelf met kussens en al op de andere zij te verplaatsen, moet ik natuurlijk ook even plassen hihihi :)
    das echt sjit he? hopelijk blijft het dan bij jou nog bij de 3 keer.. onbewust zit ik nu weer te zeuren he! :D :D
    wanneer moet je ewer naar de vk?

Marianne zelf heb ik geen ervaring met het staafje maar met een spiraaltje.. de eerst maand dat hij eruit was hebben we niet geklust rond het ei :D ( ik was scheitebang dat ik zwanger werd hahaha..) en de 2de maand was ik zwanger :D ik ken nog meer meiden die vlak na het verwijderen van het spiraaltje zwanger waren.. en mijn ha zei toe ook dat ik gelijk weer vruchtbaar zou zijn na de 1e ongi.. bij de pil ligt dat idd anders en moet je lichaam weer vaak even wennen..
    wat doet een staafje precies? hormonen afgeven?

samantha, leuke verjaardag gehad? :D

Gisteren een drukke dag gehad, sleutels laten namaken, lamp geruild, ik weet niet wat allemaal nog meer.. maar ben de hele dag onderweg geweest! en allemaal van die stomme dingen geregeld.. toen ik thuis kwam, was ik zelfs vergeten te eten.. en was het einde zoek.. :D niet meer in slaap kunnen vallen van de pijn.. ook niet na 2 paracetamol.. dus weer een gezellige nacht op internet gehad en met animal planet gehad :D
    Vandaag doe ik dus ook helemaal niks.. op een paar wasmachines na.. vanmiddag de echo in het zh.. omdat ze de echo niet samen konden plannen met een bezoekje aan de gyno en mijn man op geen mogelijkheid meekon.. neem ik beide moeders mee.. ze weten dat het geen pretecho is.. en het er zakelijk aantoe gaat, maar nu hebben ze toch even de kans om met een echo mee te gaan en even te spieken.. zelf ben ik best weer nerveus.. hoeveel vructwater zou ik nu hebben etc en zou het buikje wel gegroeid zijn.. maar die uitslag krijg ik dus ook pas morgen als we om half 5 bij de gyno moeten zijn..
    Samantha je vertelde laatst over het indalen.. gisteren had ik van zo'n ongi krampen en een drukkend gevoel onderin? de pijn bi mijn schaambot heb ik al langer ivm de BI.. ik vraagme dus best af hoe dat indalen zou moeten voelen :D

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey Ele, fijn om weer iets van je te horen. Ik miste je gister al :D
    Wat heb jij gister een drukke dag gehad, zeg! Doe je wel rustig aan?? *kijkt nu ook streng naar Ele ;)*
    Was het interessant Animal planet?? Wel ontzettend balen zeg, dat je niet kon slapen....

Leuk dat de oma's straks meemogen en ook al is het geen pret echo, spieken naar hun kleinkind vinden ze volgens mij altijd wel leuk!!
    Morgen om 16.30u pas de uitslag, ik ben erg benieuwd en hopelijk heeft Herbie het nog goed naar zijn zin daarbinnen. Nog een week of 3 volhouden, Herbie!! Wow, dat klinkt helemaal snel....

Wat me tegenhoudt om me ziek te melden, ik denk inderdaad mn koppigheid en niet willen toegeven aan... Verder komt er donderdag iemand in de klas een kind observeren en dat is super belangrijk.... voor dat kind.... Maar ja, wat is op dit moment belangrijker...
    Straks even goed overleggen met mannetje.

Straks in douche ging het bijna mis. Ik werd ineens hartstikke benauwd en duizelig. Ik heb de douche maar even uitgezet... Net alles heel rustig aan gedaan en vanmiddag dan nog even naar de AH (en dweilen doe ik vandaag even niet).

Vanavond weer naar de gym. Ben benieuwd....

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goed zo nijn, dat je het nu wel overweegt.. en ik en het in de hulpverlening/onderwijs.. alles wwat je doet is eigenlijk belangrijk toch? :D en of er nu iemand komt observeren of zoals ik wel eens meemaakte als er een kind uit huis geplaatst werd.. niemand die voor jou denkt en voelt hoe jij je voelt.. en de kleine kan dat alleen maar aangeven doordat jij je minder voelt.. en dat lijkt er wel even op he in de douche... :) overleg maar eens goed en ik denk dat je mannetje het helemaal met me ees zal zijn :D

gezellig naar de gym straks, ben benieuwd hoe het je vandaag gaat bevallen :D

snel he 3 weken... ben ook aan het proberen de tijd vooruit de duwen, maar het lijkt alleen maar sneller te gaan.. :S

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, jij gaat nu echt snel!! Voel het ook zo? Dan kan ik me alvast voorbereiden dat het nog sneller gaat....

Ik ga straks echt even goed overleggen met mn mannetje. Dadelijk even naar de winkel en dan weer rustig aan (zp-en)
    Ik ben ook benieuwd hoe de gym vanavond zal zijn en wat we zullen behandelen.

Wanneer moet jij weer naar yoga?

15. butterfly1984

Ele: spannend hoor vanmiddag, heel erg veel succes.
    Ooooo, wat zullen de oma's trots zijn!Lief van je dat ze mee mogen.Morgen pas de uitslag, dus even wachten nog.
    Denk dat de kleine idd bezig is met indalen als ik het zo lees hoe je het omschrijft.Spannend!

Nijn: Jij en mini-nijn komen op de eerst plek.
    Dus gaat het niet, dan gaat het niet, ook al vind je het heel belangrijk om erbij te zijn.Hun zijn niet jouw toekomst, maar mini-nijn wel.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Melissa had een minder nacht, maar ja, dat hoort er ook een keer bij he?
    om 20:45 wakker gemaakt voor een fles, daarna om 00:30 weer de fles, en toen was ze om 04:00 alweer wakker, maar mocht dus om 04:30 weer de fles.Daarna was ze ook alweer voor 08:30 wakker.Nu was ze voor 12:00 alweer wakker, maar mocht pas een fles om 12:30, dus heb haar lekker in bad gedaan.
    Nu ligt ze een half uurtje ongeveer weer op bed.
    ik denk zelf dat ze niet meer genoeg heeft aan de 165ml die ze nu krijgt.Maar ik durf nog niet hoger te gaan, omdat ze dan maar 5 voedingen mag per dag en zoals gister/nacht ging, zit ze op 6 flessen.

Esther heeft last van haar laatst doorkomende hoekkies.
    Niet willen slapen, soms huilerig en een knalrode iets dikke wang!
    Mannetje is net weer naar zijn werk, maar is hierna lekker 3 dagen vrij................heerlijk zeg!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jammer dat die lange nacht niet doorgezet heeft... Over voedingen verhogen enz kan ik nog niet meepraten, dus ook nog geen advies geven....

Ik ga straks eens even goed overleggen met mannetje, maar zo eerst even op de bank liggen... Ben weer bekaf....
    Ik heb net trouwens mn eerste luiers gekocht!! Voelt toch wel vreemd hoor...

17. butterfly1984

Nijn: Wat leuk!!!!De eerste luiers.Er komen er nog veeeeeeeel meer.:D:D:D

Had ik trouwens al verteld dat ik mijn HB heb laten prikken gister bij de HA? Ik was er toch, dus dacht vraag direct even of de assistente dat kan doen.
    De mijne was eerst 4,8, dit was na het 2,5 liter bloedverlies.Na de bloedtransfusie was het 5,1 en nu gister was het alweer 6.8:$, vind dit heel goed voor mijn doen.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat HB klimt langzaamaan flink omhoog, goed hoor Marianne!!

En luiers, idd er zullen er nog veel meer komen...

Meiden, ik ga afsluiten. Vanavond weer naar gym en morgen werken, denk ik...

Tot morgenmiddag!!

19. butterfly1984

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Joehoe ik ben er weer! :D

wat goed marianne dat je HB weer aan het stijgen is.. voel je je ook alweer wat fitter?
    jammer dat melissa nog niet helemaal kan doorslapen en dat ritme aanneemt.. maar wat nog niet is kan wel komen :D nu nog even genieten van de nachtelijke uurtjes :D voor we het weten zijn die denk ik ook weer voorbij en zouden we willen dat we snachts weer wakker werden en moest voeden toch? :D
    ( ben erg positief ingesteld vind je niet hahaha :))

nijn, heel veel plezier vanavond en ben benieuwd wat je morgen gaat doen! :)

leuk kledingsetje op MP marianne, en idd niet duur :) ik kijk er nooit naar kleding, maar die prijs! kun je het nauwelijks voor laten idd! :D

We zijn dus net terug van de echo! :D
    De uitslag weet ik dus nog niet van het vruchtwater, maar zover ze kon meten zagen de metingen er goed uit en lagen de benen 2 weken voor op groei :) maar is het buikje dus bijgetrokken..
    ben wel morgen benieuwd hoe het met het vruchtwater zit, iig was het niet schrikbarend dat ze me meteen doorstuurde.. dat was misschien wel een beetje mijn angst..
    oma's vonden het idd echt heel leuk, erg kort, maar leuk! :D

Deel Deze Pagina