Ele: Wat fijn dat alles voor zover goed is, maar morgen zul je het definitieve wel horen.Maar als het niet goed was, hadden ze het vast wel gezegd toch?Jammer he dat de echo's zo kort zijn? Op mp staan echt giga veel kleding voor de kleintjes en weet je wat het is met die merkkleertjes.............ze worden maar weinig gedragen en dan zijn de dus nog helemaal niet af, dus zonde om het weg te gooien toch?Er zijn genoeg mensen die merkkleding willen maar het niet kunnen betalen of het simpelweg te duur vinden omdat ze het zo kort dragen.Zo kunnen die mensen alsnog merkkleding kopen. Hoever ben jij inmiddels met de uitzet en de babykamer?alles helemaal af?
hoi meiden, Marianne: leuk zeg die kledingsetjes, ben beniewd of marleen het al gezien heeft. HB is echt al goed gestegen. Helaas een mindere nacht, maar idd zoals je zegt het hoort er soms bij. Verder alles goed, straks lekker genieten van 3 dagen samen met je mannetje. Elegance: Spannend, denk dat het wel aan het indalen is, heb je het ook nog nagevraagd toen je een echo kreeg, konden zij natuurlijjk wel zien. Nog even wachten en dan weet je meer over het vruchtwater. Nijn: als je het echt niet meer trekt, dan gewoon ziek melden hoor. Je bent verantwoordelijk voor die kleine hummel. Heb je de pak luiers ook al opgetrokken? Ze zijn echt klein. Zo lief. Hier vanochtend gewerkt, ja jullie lezen het goed. Twee collega's hebben zich vanochtend ziek gemeld, de één koorts en de ander heeft heel erg last van slapeloosheid. Dus toen heb ik even gewerkt tot 12:00 uur, daarna kwam een ander collega. Vanmiddag lekker geslapen en de wij jonge ouders gelezen. Vandaag was het omadag, dus heb echt even genoten van de vrije uurtjes alleen. Vanavond onder de douche, zegt Damian, mama au au au. Ik vraag wat doet au, kontje. Dus ik vraag moet je soms drukken. Ja. Maar hij wilde niet op de wc maar op het potje onder de douche. Haha, had het potje zo neergezet dat hij niet onder de straal zat. Ja hoor, daar zat meneer te drukken. Was gelijk klaar met douchen. Stinkie. Zindelijkheid gaat heel goed, ben zo trots op hem. Overdag doet hij alles op het potje of wc, gaat zelf zitten en ik hoef het niet eens te zeggen. Knap he en is hij net 2,5 jaar. Hoop dat hij geen terugslag krijgt als de baby er is. Vanavond ben ik naar vriendin geweest, haar vriend heeft vandaag te horen gekregen dat er geen werk meer is en dat hij eruit ligt per 1 april. Hij werkte er al 12 jaar. Zonde he. Maar vriendin was echt overstuur want die wilde namelijk iets minder gaan werken en nu kan dat dus voorlopig even niet. Nou ik ga naar bed, weltrusten en tot morgen.
Hoi meiden, Ele, en weet je al meer? Of moest je om 16.30u bij de gyn zijn? Fijn iig dat het er allemaal goed uitzag! En die oma's ookal was het kort, maar genoten hebben ze zeker!! Samantha, gewerkt?? Jij bent hetzelfde als ik, dat merk ik al Wow, Damian doet het super goed!! Regelmatig maken we op school nog mee dat kinderen nog niet zindelijk zijn en dan zijn ze al 4. En wat een grappig verhaal in de douche... Zal zeker gestonken hebben. Hoe is het met de andere meiden? Ik heb vandaag gewerkt, hebben jullie vast al gemerkt. Het ging best goed. Maar heb mn stagiaire al ingelicht dat het allemaal best zwaar wordt. Zij reageerde heel lief "zeg het maar, dan doe ik dat, dat, dat en dat wel". Net het kraampakket binnen gekregen. Ik ga zo eens kijken wat er allemaal in zit... Het komt dan allemaal wel dichtbij ineens hoor... Mannetje is vanavond trainen, dus vanavond ben ik er weer!
Hoi dames, Ik leef nog hoor! Sorry dat er even niet ben geweest maar was zo beroerd van de griep dat ik het niet zocht om te schrijven. Heb soms wel nog gelezen. Sinds gisteren middag gaat het weer iets beter gelukkig! Moest ook wel want had dan vanmorgen eindelijk dat solli gesprek voor die functie van bemiddelingsmedewerkster gastouderopvang (had eigenlijk begin januari gemoeten maar toen kwam er van alles tussen) En ja hoor ben aangenomen!! Helemaal blij dus. Is alleen voor maar 20-30 uur per maand maar dat ga ik uitbouwen naar meer uren. Dus in ieder geval alvast iets. Ben nog wel aan solliciteren voor meer werk want wil rond de 20-24 uur per week zitten en dat dan afbouwen als ik voor die baan als bemiddelingsmederwerker meer werk heb. Het fijne is ik kan zelf mijn tijd indelen en vanuit huis werken dus ideaal met Jens dus hoop dat ik het snel kan uitbreiden qua uren. En dan hoef ik geen 2e baan meer te hebben en hoeft Jens amper weg naar de opvang omdat ik dan thuis werk. Beter kan dus eigenlijk niet. Gelukkig gaat het met Jens ook weer wat beter. Hij is nog steeds verkouden maar stukken midner benauwd. De afgelopen dagen heeft hij alleen maar geslapen was hooguit 1 uur per dag echt wakker. En dronk vrij slecht. Nu drinkt hij weer beter en is meer wakker en lacht weer lekker. Nu hopen dat de verkoudheid echt weg trekt zodat hij weer helemaal lekker in zijn velletje zit. Hij slaapt wel nog steeds super goed!! 's avonds om 22.30 laatste fles en dan moeten we hem 's morgens wakker maken om 08.00!! Zo luxe dus. Heerlijk wat een geluk met zo'n ventje! Ik ga jullie nu weer op de voet volgen want het word toch wel langzaam aan spannend voor sommige hier!! Hoe gaat het verder met iedereen?
Super Marleen, dat je bent aangenomen!! GEFELICITEERD!!! En ook fijn dat je je weer beter voelt en dat het ook met Jens weer een stuk beter gaat. En die nachten, tja, daar zal menig ouder jaloers op zijn... Hier gaat het verder best goed. Ben wel moe, maar het werken vandaga is meegevallen. Nog 16 dagen tot aan mn verlof...
halloooooo waar zijn jullie, jullie, julliieee.... echooooo, hihi Meiden ik ga afsluiten. even lekker in de douche en dan op de bank voetbal kijken. tot morgenavond!!
Weinig gekletst dames hier vandaag! Nijn, Wat fijn dat het toch goed is gegaan vandaag! Kan me voorstellen dat je moe bent, dus goed naar je eigen lichaam luisteren he?! Ele: Hoe is het gegaan vandaag?Wat was de uitslag? Samantha: Hahahaha, wat zal het hebben gestonken in de douche!Maar heel erg knap dat hij het zelf aangeeft, echt heel goed van hem!Toppie.Wat zullen jullie trots zijn op jullie mannetje. Smokey: Nog helemaal nagenietend van het bestelde babykamertje en wandelwagen......... Hoe gaat het nu met je?Heb je al afspraak voor de 20weken echo? Marleen: fijn dat het beter gaat! Vandaag op nacontrole geweest. Helaas hebben ze een foutje gemaakt en stond ik niet tussen de gemaakte afspraken.Nu moest ik naar een ander toe, die ik niet ken en zij mij ook niet. Ze had mijn dossier niet en schreef alles op een kladje!!! Ben best teleurgesteld, had nog graag even nagepraat.
Hier ben ik even snel zo verrot mmmooooeeee de laatste dagen niet normaal nergens puf voor zelfs niet zp hoop morgen fitter te zijn.
Hallo meiden, het is hier echt stil zeg! Gisteren na het zh moesten we de auto ophalen, snel pizza gegeten en toen naar yoga en daarna mijn bedje in.. pff wat was ik weer kapot maar de uitslagen waren dit keer goed! alleen wat suiker in de urine.. maar dat zou ook weer niet schrikbarend zijn, ze deed er iig niks mee... over 2 weken ben ik weer aan de beurt en dan ben ik alweer bijna 36 weken! ok nu loop ik op de zaken vooruit! morgen 34 weken... slik... marleen wat fijn dat je je een stuk beter voelt en dat het ook met Jens een stuk beter gaat.. hopelijk kunnen jullie snel genieten van het mooie weer buiten! nijn, fijn dat het werken toch goed gegaan is, hou je jezelf wel in de gaten? succes vandaag en morgen! en morgen alweer 28 weken! smkey, wat naar dat je je zo belabbert voelt.. ik herken het wel van die tijd, dat heb ikt oen ook zo erg gehad.. werk je niet te hard? denk jij ook wel goed aan jezelf? hoe is het met de rest van de meiden? samantha, marianne en anouk?
even heel snel een berichtje; moet zo naar het ziekenhuis voor een ctg en echo. Kindje zou in de bekken liggen maar blijkbaar hebben zit dit mis gehad. Nu weten ze niet hoe het kindje ligt. Ook omdat ik het kindje sinds gisteren minder voel en nu nog steeds. Ben ik door de vk doorverwezen. Probeer einde van de middag het te laten weten.
samantha: Heel veel sterkte in het zh. Dat is niet mis omdat te horen te krijgen. Hoop dat alles goed is met de kleine.
hoi, Ben weer thuis. Had gisteren en vanochtend veel minder leven. Daarbij reageerde het ook niet op mijn handen of gepor. Gisteravond had ik wel last van ongestelheidsgevoel. Mijn man vond dat ik de vk moest bellen en heb dat ook gedaan. Mocht om 12:00 komen. Ze ging naar het hartje luisteren, gelukkig vond ze deze direct. 135 slagen. Doordat mijn buik zo gespannen voelde kon ze de ligging niet bepalen, ook voelde ze bij de bekken, maar daar voelde ze het ook niets. Zij kan ook echo's maken, maar ze wilde dat ik naar het zh ging voor ctg en echo. Om half 2 kon ik er terecht. CTG uitslag was goed, alleen teveel harde buiken in het half uurtje. Echo was ook goed, heeft alles nagekeken en gemeten. De echo was nog uitgebreider dan de 20 weken echo. Benen waren 31,1 week loopt 8 dagen achter Buik was 36,6 week loopt 3 dagen achter Gewicht was 1771 gram en dat was 31,2 week dus 1 week achter. Blaas en maag waren gevuld, was uitstekend en nieren waren ook volgens comformtijd. Vruchtwater was uitstekend, placenta vertoonde ook geen afwijkingen. Kortom het was helemaal goed. Waardoor voel ik het minder, nou die reden is ook al bekend. De baby ligt met de ene arm links en de andere arm rechts. Rug en billen liggen strak tegen mijn buik onder de navel aan. Benen, de ene been links en de andere rechts. Ze noemen dit een kikkerligging. Hoofdje ligt wel in de bekken, pff gelukkig.Door deze ligging, voel je het kindje minder omdat het naar de rugkant toe gaat en niet naar de buik. De vk is ingelicht door het zh en belde net even, hoe het met me was. Lief. Afspraak woensdag gaat ook gewoon door en als ik maar iets twijfelde mag ik gewoon komen tegen 12:00 uur, omdat ze dan pauze hebben en dan kan ik zo even tussendoor geholpen worden. Ohja we weten het geslacht, wie het wil weten moet maar even een pb sturen aangezien ik niet weet of andere meelezen die ik misschien ken. Graag dan ook op mijn hyves stil houden. Willen het verder geheim houden. Zal straks even de rest bijlezen.
samantha: gelukkig is alles goed met de kleine. Wel even een onzekere dag voor jullie geweest zeg. Wel fijn dat jullie jullie wondertje weer zo goed hebben mogen bewonderen! Blijft altijd leuk een extra echo. Geniet van de goede uitslag! Vanmorgen zijn we bij de osteopaat geweest. En die heeft Jens helemaal nagekeken. En hij is helemaal in orde. Heeft wel een voorkeurshoduing maar dat was niet erg omdat hij daar wel zonder problemen van af kan wijken. En waarschijnlijk heeft hij zo in mijn buik gelegen dus voor hem een prettige houding. Het was pas een probleem als Jens geen andere hoduing aan kan nemen of als hij dan hard begint te huilen. Maar dat is niet het geval. En dit komt vanzelf weer goed. We moeten hem gewoon blijven stimuleren om een andere houding aan te nemen meer niet. Hij heeft ook nog even naar de bult in Jens zijn hals gekeken. En vond het niet verontrustend dacht toch aan een opgezette klier. Maar volgende week vrijdag gaan we naar de Ka en hoop dan meer te weten. Mij heeft de osteopaat goed odnerhanden genomen en heb veel blokkades in mijn buik en rug en bekken. Dus moet volgende week weer terug. Hij kon aan mijn lichaam voelen dat ik een hele zware zwangerschap heb gehad dat ik veel ziek ben geweest en dat mijn bekken een ramp waren/zijn. Hij merkte dat gewoon aan mijn maag en bekken enz. Zo bijzonder. Dus nu maar hopen dat hij nog wat kan herstellen haha Zo hier ook weer de 1e ongi. Van de week AL 2 dagen gehad toen een dag niet en nu is het er weer. Het is echt ongi want het is hevig en veel last van buikpijn. Dus mijn lichaam werkt weer. Jens is trouwens weer de oude! Lekker vrolijk en weer meer wakker. Hij ligt heel de dag te lachen zo mooi. En maakt veel geluid in de box en lachte ook met geluid zo mooi echt genieten.
Jeetje samantha, wat een verhaal zeg, poeh poeh.... schrikken als je zo door moet naar het zh zeg.. maar gelukkig is alles helemaal goed.. en we hebben een deal he! ik beval eerder hihihi dus nog even blijven zitten minisamantha! ik ben ook wel heel benieuwd naar het geslacht, dus als je me dat zou willen pben? ben benieuwd wat de tussenstand zal worden over een paar weken nou neem lekker je rust meid, dat heb je denk ik wel nodig na zo'n dagje zeg.. ik ben echt blij voor je dat alles goed is zeg.. marleen ook een goede dag lees ik! wat fijn dat Jens weer de nieuwe oude nieuwe jens is en fijn dat de osteopaat je een beetje heeft kunnen geruststellen... of ervaar je het niet zo? nu weer lekker genieten van je gezinnetje zonder ziekenboeg en is best al snel niet, dat je nu al ongi bent.. hoe voelt dat na al die tijd? zoals usual of toch een mijlpaal van kijk wat er tussentijds gebeurd is ofzo? lijkt me nml weer heel raar om ongi te gaan worden.. heeft de osteopaat ook vandaag ook al iets aan je bekken gedaan? mijn mannetje is naar de drukker voor de geboortekaartjes! hij heeft ze zelf gemaakt en ik ben heeel benieuwd hoe de proefdruk er zal uitzien, waarschijnlijk zien we die nog niet vandaag, maar ben wel benieuwd! morgen komt mijn zwangere vriendinnetje ik heb er echt zin in, we wonen ver uit elkaar, vandaar dat we elkaar niet zo vaak zien.. maar dit zal de laatste keer zijn dat we elkaar zien als we samen zwanger zijn... over 2 weken gaat ze naar thailand en cambodja en dan zit ik al ergens in april spannend.. nijn en smokey, ik weet niet hoe de rest het ervaren heeft, maar echt de weken gaan zo snel vanaf die 30 weken.. en ik kan alleen maar zeggen, geniet! want die buik zit nu echt in de weg! en dat was voorheen echt nog niet zo! en het gaat zo snel!!!! en te bedenken dat ik nog zoveel moet! :S
Hoi hoi, Ele, wat super dat de uitslag goed was gister!! En ja, je gaat nu echt opschieten. Morgen 34 weken!!! Samantha, wat een dagje, maar gelukkig met een goede afloop. Jij ook al weer ruim 32 weken!! Marleen, ook al goed nieuws, helemaal super!! Smokey, vervelend dat je zo moe bent. En als je even niet op zp bent, is niet erg. Denk aan jezelf!! Marianne, hoe is het met jou?? All, vandaag weer hard gewerkt. Nog één dagje en ben blij toe. Dadelijk komt een vriendin even onverwachts langs. Er zal toch niks zijn?? Misschien tot straks anders tot morgenavond, misschien. Heb nl overleg over een vrijgezellenfeest. Liefs
Ik vind m nu toch al wel in de weg zitten af en toe hoor... Gezellig kletsen met je dinnetje, leuk!! En de geboortekaartjes naar de drukker... Wij gaan daar dit weekend mee aan de slag... O ja, Samantha, je mag me pb-en.... Tot snel/zo/morgen!!
pfff geen puf meer gehad om te reageren, heb alles teruggelezen. Zal vanaf vandaag weer goed reageren. Einde van deze middag komen de jongens, hebben ook nog een druk weekend gepland staan. Morgenavond hebben we een verjaardag ( zonder de jongens, mijn moeder komt ze passen) en zondagmiddag hebben we een familie brunch bij van de valk en daarna gaan we met vrienden nog naar het leeste bos. Kortom weinig echte vrije tijd. Oh ja gisteravond op de bank en toen ik op bed lag heeft de baby het ruimschoots met me goed gemaakt, schoppen zeg en vanochtend begon het ook al lekker druk. Zo blij, werd erg emo van. Mannetje was blij dat het goed schopte, zag ook wel dat hij nu opgelucht is. Damian is vanacht wakker geworden, mama ik moet plassen. Dus eruit en luier af ( heeft deze alleen nog s'nachts om ) en heeft een grote plas gedaan. Als dit nu weer gaat gebeuren dan gaan we de nacht ook proberen zonder luier. Hoe is het verder met iedereen?
Soooo, waar is iedereen???? Samantha, thnx voor je pb. Super leuk!! En wat knap van Damian!! Heel veel plezier tijdens je drukke weekend!!! Hoe is het met de andere meiden?? Hier gaat het, op de vermoeidheid na, goed. Gisteravond overleg gehad over een vrijgezellenfeest en nu een beetje aan de poets. Vanmiddag weer even naar prenatal en vaanvond verjaardag van een oom van mannetje die 40 wordt. Morgenvroeg gaat mannetje voetballen en blijf ik lekker thuis. Verder geen plannen dit weekend.
o ja, volgende week hebben we de intake van de kraamzorg. Zijn er nog dingen die ik moet bespreken? Of handig zijn om van te voren te bespreken? IK heb een wensenlijst gekregen, waar ik waardes van 1 t/m 5 kan geven aan de belangrijkheid.