Smokey, die conditie stort in elkaar. Ik had dat ook niet verwacht en zeker niet dat die conditie zo snel verdwenen zou zijn... Echt een tegenvaller, vind je niet? Mannetje en ik doen zw gym en tot nu toe is het wle leuk, maar veel info weet ik al (dankzij de fysio). De oefeningen zijn wel handig en gemakkelijker dna bij de fysio. Ele, doet zw yoga, en is daar heel enthousiast over. Succes met kiezen!! Ik wil trouwens ook zon!!! Gister, achter het glas, zag het er al allemaal zo lekker zonnig uit. Ik kreeg meteen last van de lente kriebels... Nu weer sneeuw... ja ja, broeikas effect...
Smokey: Erg he dat je conditie zo erg in elkaar stort! En idd vooral met traplopen. Ik was ook altijd helemaal buitenadem en kapot als ik esther op de arm naar boven moest tillen. Nijn: heerlijk he dat zonnetje?!Ik wil ook lente, heerlijk zonnetje, mooi temperatuurtje en alles komt weer in de bloei............Heerlijk!!!Kom maar op. Hier weer gesneeuwd, bah! Melissa gister wakker gemaakt voor de fles van 22:30. Nou ja wakker, ze drinkt gewoon slapend. Vanmorgen om 06:45 de fles gehad.Daarna zij op bed en esther eruit. Toen direct even gestofzogen, de kattenbak verschoond en even afgestoft.Intussen tijd esther broodje gegeven. Daarna kwam mannetje thuis om 08:00 en die ligt nu weer op zijn nest. Straks even naar de C1000, de omo wasmiddel is daar in de aanbieding!
Wat een vroege vogel ben je Marianne!! Wel lekker dat je al zo veel gedaan hebt!! En wat doet Melissa het goed met de nachten, super!! Lente, waar blijf je?????
hoi meiden, Ook hier sneeuw, bah. Gister had ik echt weer lekker zo'n energieke gevoel door de zon en nu is dat weer gedaald naar het nulpunt. Smokey: uithoudingsvermogen wat is dat? haha hier ook hoor zo snel moe. Hier doen we de cursus samen bevallen. Partner gaat elke les mee. Doen nu alleen een herhalingscursus. Nijn: lekker vrij vandaag. Lekker binnen zijn. Hopelijk komt de zon weer snel. Marianne: je hebt echt al veel gedaan voor de ochtend. Lekker dat Melissa pas in de ochtend kwam. C1000 hebben we hier wel in Apeldoorn, alleen zit voor ons helemaal aan de andere kant. Doe de grote boodschappen bij Dirk van den Broek en de rest bij de Aldi. Zit hier heel dicht bij. Dirk heeft ook altijd mooie aanbiedingen betreft wasmiddel etc. Gisteren hebben we een brunch gehad met de familie. Was erg leuk en lekker. Daarna zijn we met vrienden nog naar het leeste bos geweest en hebben daar gewandeld en gevoetbalt ( ikke niet hoor de jongens wel) Gisteravond zijn de jongens weer door hun moeder opgehaald. Verder hier weinig gepland, wil iets huishouding doen en verder eigelijk niet. Ohja mijn zusje ( ben één van een tweeling) heeft vanochtend een ongeluk op de snelweg gehad bij ter hoogte van Amersfoort. Ze is nu in het ziekenhuis en horen straks meer, in ieder geval niets ernstig. Was ook niet haar schuld. Ze werd geraakt op haar achterbumper en schoof door tegen de vangrail en daarop zijn twee andere er tegenaan gekomen. Vanavond naar het ziekenhuis voor de borstvoedingsavond. Helaas kan mannetje niet mee, die moet tennissen. Zit ook in de rc commissie en moet er echt heen, tenzij het weer zo naar blijft. Hoop ik stiekem een beetje op.
hallo meiden, wat sneeuw? hier is het volop lente! PFF... NOT... maar geen sneeuw hier.. die is grotendeels weer weg.. die was nog van zaterdag.. ondanks dat ik helemaal sneeuw gek ben, moet ik ook bekennen dat ik er helemaal genoeg van heb! die lente mag hier ook wel beginnen... conditie, ook die is zoek hier! is ook zo'n leuke kwaal waar je van te voren niet veel over hoort of leest he pas bij het ontdekken valt het je op... ik vraag me dan ook sterk af hoe snel deze weer terug komt na de bevalling zwyoga, helemaal happy word ik ervan.. ik had in eerste instantie het zelfs iets zweviger voorgesteld.. wat ik ook iets minder leuk had gevonden.. maar gelukkig valt dat dus mee en gaat het voornamelijk om de ademhaling.. hoe kun je weeen wegzuchten/ademen.. welke standjes.. wat kan je partner hierin betekenen.. maar vooral hoe kun je het zo aangenaam mog6elijk voor jezelf maken zonder in paniek te raken of weer rustig te worden.. ik merk zelfs dat als ik de ademhalingsoefingen thuis doe ik ook eerder contact met met herbie.. hij reageert op mijn buikademhaling.. hij gaat schoppen zodra ik mijn ademhaling daarop richt.. dat voelt voor mij heel fijn.. en deze oefening kun je dus ook tijdens de weeen doen.. zodat je baby dit herkent en dit ook als aangenaam herkent.. maar goed ik heb verder geen vergelijkingscursussen.. misschien dat me anderen zelfs nog beter zouden bevallen, dat kan ik vanuit hier dus niet zeggen jeetje marianne, ook een goedemiddag kan ik beter tegen jou zeggen haha.. je hebt er al een hele dag opzitten! wat fijn dat melissa het ook zo goed doet! en het lijkt er echt op dat jij je ritme ook al gevonden hebt en alles vanzelf gaat, ook met esther.. alsof je het al jaren doet Samantha wat schrikken van je zusje... gelukkig niks ernstigs idd.. hopelijk valt de ervaring voor haarzelf ook mee en heeft ze er geen angst aan overgehouden.. maar wat grappig trouwens, wist niet dat jij van een tweeling bent! een eeneiige of 2? c1000 hebben we gisteren al gedaan hier is hij elke zondag open van 16 tot 20 uur ideaal, dan kunnen we nog even voordat de week begint boodschappen doen en dan gelden ook de nieuwe acties al *doet een lentedansje*
Oei, Samantha, dat is wel schrikken van je zusje, maar gelukkig niks ernstigs. Fijn dat ze dat in ieder geval al doorgegeven hebben. En gister een lekkere, leuke, drukke dag gehad. Fijn zeg! Het was ook zo'n mooi weer!! Het sneeuwen is hier nu overgegaan in natte sneeuw. Vanmiddag zal het witte dus wel weer weg zijn. Vanmiddag ga ik ook naar de drukker voor de kaartjes. We hebben twee kaartjes, dus nog even goed kijken welk kaartje we willen. Verder is hier de was al weer klaar om in de droger te gaan en moet ik vanmiddag nog even wat voor school doen (net ook al) en dan heb ik daarna lekker nog vrij!!! Morgen weer gezellig met mn vriendin en de kleine naar de markt en 's avonds weer naar gym met mannetje.
c1000 hier in geen velden of wegen te bekennen. Wij hebben een Jumbo en AH in het dorp.... goedemorgen ele. Ik word altijd erg vrolijk van al die smiley's die jij gebruikt. Ik wil dat ook doen, maar vergeet ze steeds (ook omdat ik die combinaties niet uit mn hoofd ken), alleen de , , en de gebruik ik...
ja ben de helft een tweeling, we zijn eeneiig. Hebben totaal verschillende eigenschappen, intresses en levensfases. Ondanks dat zijn we niet heel close of zo maar hebben wel een goed contact. Denk als zij het losbandige leven, hahah achter zich heeft dat het heel anders zal zijn. Hier is de sneeuw echt van vanacht en vanochtend, zaterdag en zondag was het hier wel fris maar wel echt een stralende zon.
Leuk Samantha een één eiige tweeling!! Hier begon het rond 7.30u te sneeuwen, dus echt verse sneeuw... Gister was het super mooi weer, alleen een koude wind...
Samantha: Leuk zeg, een 1eiige 2ling. Dat hoor je idd wel vaker dat een 2ling totaal andere interesses enzo hebben. Ik heb 2 nichten, ook een eeneiige 2ling.De 1 is echt een meid en de andere voelt zich meer een jongen.Nou klinkt dat vast heel dom, maar bedoel niet dat ze een omgebouwde is ofzo hoor, maar ze houd gewoon van mannendingen en houd zich niet zo bezig met kleding en make up. En die andere juist weer wel, die doet ook modellenwerk. Ele: Dat is toch ook super zeg dat de c1000 op zondag open is. Ben je gister ook geweest toevallig?En de glorix en ajax meegenomen? Nijn: hier vanacht gesneeuwd, gister was een stralende dag!Vrijdag had het ook gesneeuwd.Nu is alles ook alweer weg trouwens, het is nu best lekker weer, de temperatuur is al 4 graden.........hahahaha
hallo dames, Daar ben ik weer dan! Met Jens gaat het weer super verkoudheid is bijna over. En hij is weer het vrolijke rustige lieve mannetje wat we kennen. Hij slaapt nog steeds super 's avonds om 19.00 krijgt hij de fles en dan halen we hem om 22.30 uit bed voor de fles die drinkt hij slapend we zien geen oogjes haha. En dan word hij 's morgens wakker tussen 7.00-8.00 maar ook vaak dat ik hem om 8.00 wakker moet maken. Dus erg lekker!! Hij drinkt nu ook weer een stuk beter nu hij meer lucht heeft. Ik ben lekker druk geweest de afgelopen week. Ik had al verteld dat ik aangenomen was als bemiddelingsmedewerkster gastouderbureau. Maar dat dat eigenlijk nu nog te weinig uren zijn. Dus heb verder gesolliciteerd voor een baan erbij. Ik had afgelopen woensdag avond een brief gestuurd n.a.v een advertentie in een weekblad hier voor verkoopster in een babyspeciaalzaak hier in Beuningen. En zaterdag ochtend gind de telefoon en mocht zaterdag middag al op gesprek komen. Was erg positief en word nu morgen en aanstaande zaterdag ingewerkt!! Dus super blij ben ik ermee!!! Daarnaast krijg ik vrijdag middag telefoon of ik vanochtend op gesprek kon komen voor de functie invalkracht kinderopvang. dus daar vanmorgen geweest en ben ook aangenomen! Maar omdat op invalbasis is en een nul urencontract krijg houd ik dat even aan. Mocht die winkel toch tegenvallen wat ik me niet kan indenken dan heb ik altijd dat nog achter de hand. Ik ga nu Jens even de fles geven en lees straks bij en reageer.
Hier is ook alle sneeuw weer weg. Damian slaapt nog, zelf heb ik ook geslapen. Ben gaan liggen en heb anderhalf uur geslapen. Terwijl ik afgelopen twee nachten ook al zo goed had geslapen. Daarvoor heb ik minder geslapen, niet slecht maar minder door die stomme rusteloze benen. Heb nu een gel van het merk bloem die ik twee keer daags moet smeren. Daarbij voor het slapen masseert mijn man mijn benen heel stevig. Nou ja in ieder geval het slaapje was heerlijk. Marleen: overal aangenomen, gefeliciteerd zeg. Harstikke mooi.
Zo Jens heeft de fles op. En ligt nu lekker te kraaien tegen zijn mobiel in de box. Samantha: inderdaad heerlijk over al aangenomen. Lekker toch even bijslapen in de middag! Butterfly: hier in het dorp is ook elke zondag de AH open. Ideaal als je iets tekort komt of als je visite ofzo krijgt. Hier ook sneeuw vandaag. Maar is nu alweer bijna weg. Maar we gaan dus voor die bemiddelingsmedewerkster gastouderbureau is vooral thuis werk. En die baan als verkoopster in die babyspeciaalzaak. Ik ga daar op wo middag werken van 13.00-17.30 en vrijdag van 13.00-18.30 en dan 1 zaterdag in de maand. Dus goed te combineren met dat andere werk. En die invalbaan op het kinderdagverblijf houd ik achter de hand.
ele: woow morgen al officieel verlof! Wat gat het snel he! Nog even genietn van die mooie buik en dat getrappel enz en dan is het al zover! Ik kijk er naar uit weer een baby hier in het topic! Smokey: wat een ellende van de oma van je vriend zeg! Helaas weet ik maar al te goed wat een ellendige ziekte het is. Sterkte ermee! Fijn dat je zo'n mooie kinderwagen hebt via marktplaats! Scheelt een hoop zeg! nijn: hoe gaat het met jou? Houd je het werken nog een beetje vol? Yaraah: hoe is het daar? ZIt je nu op het wachtbankje? Ik duim voor je!!
hahahaha, hier ligt er 1 in de box met de babygym. zo leuk he............ze slaat er steeds tegenaan en dan komt er muziek uit.Dan trappelt ze en dan lacht ze, echt heel erg leuk. Ze ziet zichzelf ook in de spiegel boven haar, dan zit ze echt zo te kijken, wie is dat???hahaha, ze is echt veel met haar armpjes en handjes bezig. (doet ze al tijdje, maar nu echt steeds meer en meer)