Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Super goed Marleen!! van werkeloos ineens naar 3 banen!! Gefeliciteerd!! Is het toevallig bij Kidsroom, waar wij die lamp gezien hebben? Die lamp gaat het trouwens niet worden... Vinden we niet zo mooi staan bij de rest...

Marianne en Marleen, wat leuk van jullie kindjes!! Ik verheug me ook zo op de kleine!! Kan niet wachten tot het mei is...

Samantha, lekker toch even een dutje doen? Is het des te sneller april, haha en mooi weer!!

All, straks naar de drukker geweest en vrijdag krijgen we de proefdrukken binnen. Ben benieuwd...
    Verder een heel actieve dag gehad (bijna heel mn lijstje al afgewerkt), dus dadelijk lekker rustig op de bank...

Tot morgen(middag)!!

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

gefeliciteerd marleen! wat gaaf dat je zelfs nu kunt kiezen waar je wilt werken hahaha.. een luxeprobleem :D:D

verder ben ik even niet in de stemming om gezellig te kletsen.. gisteren had die vriendin van me waarvan ik zei dat ze pas zwanger was een echo...
    ze zou 8w zwanger zijn.. maar er was geen hartje te zien.. ze hadna de pil een duidelijke cyclus met ook een eisprong.. en 4,5 week geleden teste ze al positief.. dus.. volgende week maandag krijgen ze nog een echo.. zelf heb ik er geen goed gevoel over.. zijzelf ook niet.. als je het realistisch bekijkt ziet het er ook niet goed uit... maar zolang het er zit en zolang we het niet zeker weten is er nogeen beetje hoop.. maar het kwam zo hard aan, ook bij mijn mannetje.. alsof je het weer even opnieuw beleeft... ik heb ook echt zitten janken, zelf mijn mannetje was er helemaal stil van, hij zei ook later, het voelt zo rot omdat je gewoon weet wat ze nu doormaken.. en dat klopt ook, ik weet gewoon wat ze meemaken en dat voelt zo rot..
    over anderhalve week gaan ze ook nog eens op vakantie naar thailand en cambodja :S

verder gaat het niet echt lekker met me.. ik voel me een beetje een wrak.. en door het slechte slapen van afgelopen tijd.. wat alsmaar erger wordt.. en omdat de kwaaltjes toch wel allemaal weer wat erger worden.. had gisteren zo'n zin in paprika chips.. en al zolang niet gegeten.. nou nooit meer.. ik heb zo'n pijnb gehad in mijn slokdarm ivm maagzuur, dat ik bijne een halve fles tegen het maagzuuur heb opgedronken en nog bleef het pijn doen.. jeetje.. wist niet dat het zo'n extreme mate kon aannemen.. maar goed.. ik weet het, na het nieuws van mijn dinnetje voelt het ook niet ok als ik zeur.. maar pff... ik ga denk ik nog proberen een uurtje te slapen en hopelijk stapik dan met een beter been uit bed :D

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O Ele, wat een verschrikkelijk nieuws van je vriendin. Helaas, weten wij allemaal wat ze op dit moment meemaakt. Dit betekent wel dat je er echt voor haar kan zijn, ookal woont ze ver weg.
    Mijn vriendin, waar ik zo mee naar de stad ga, heeft voor mij ook een MA gehad. Ik steunde haar toen wel, maar besefte toen nog helemaal niet wat het allemaal inhield... Achteraf voel ik me daar nog wel een beetje schuldig over.

En dan die paprika chips... nou ja, dat maagzuur. Ik heb geloof ik nog geen/weinig last van maagzuur, gelukkig.
    Ga nog maar even lekker naar je bedje en dan zien we je vanmiddag/vanavond wel weer verschijnen.

All, dadelijk lekker naar de stad. Gelukkig schijnt het zonnetje volop, al is het wel koud....
    Tot vanmiddag of anders morgen, want vanavond gaan we weer naar de zw gym...

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames,

Ele wat een verschrikkelijk nieuws van je vriendin. Helaas weten we hier allemaal even goed wat voor een ellendige tijd ze tegemoet gaat. Fijn dat je er voor haar kan zijn! En dat er iemand is die haar gevoel zo goed begrijpt! Dat weet je alleen als je het zelf hebt meegemaakt!

Ik ga zometeen naar mijn werk haha. Loop vandaag een dagje mee in de babyspeciaalzaak. Dus ben benieuwd! Heb er heel veel zin in. Weet ook niet tot hoe laat ik moet werken. Jens gaat een dagje naar mijn schoonmoeder. Jeroen brengt hem nu weg en gaat daar tussen de middag eten. En vanavond kookt mijn schoonmoeder dus blijven daar eten is wel zo makkelijk. Ik probeer vanavond even hier te laten weten hoe het was.

Ele: dikke knuffel!!
    Nijn: winkel ze vandaag! Heerlijk met dit gezonde weer. Het klopt waar ik ga werken is kidsroom zo'n leuke winkel.

Voor de rest een fijn e zonnige dag.

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele wat een kl*te nieuws en kan me voorstellen dat je er helemaal van onderste boven bent, een hele dikke knuffel voor je. En probeer er voor je vriendin te zijn, jij weet als geen ander hoe hier mee om te gaan. Aan de andere kant misschien juist fijn dat ze met vakantie gaan wij gingen ook een week naar mijn miskraam en ik vond het heerlijk toen met mijn hoofd af en toe bij andere gedachten waren.
    En ook nog dat vieze maagzuur, dikke knuf hoor!!

Marleentje wat super va je banen hihi:) heel veel suc6 plezier op je werk:)

Nijntje ik ben jaloers heerlijk shopse vanmiddag het is heerlijk weer geniet er lekker van :)

Hier heb ik gisteren de yoga opgegeven jaja ben benieuwd start begin april:) gisteren ook sinds lange tijd weer paard gereden wel voorzichtig maar was heerlijk om te doen:) wel nu af en toe wat meer last van mijn rug volgens mijn.
    Verder moet ik werken, en ik heb de laatste weken geen zin meer om te werken haha maar ja helaas we moeten wel.

6. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

elegance: wat ieder al zei, we hebben het allemaal meegemaakt en het is verschrikkelijk. Er voor haar te zijn is op dit moment het enige wat je voor ze kunt doen.

Maagzuur is heel normaal elegance. Zelf gebruik ik een rennie voor het slapen gaan, want dan komt het echt omhoog zetten. Heb er overdag ook wel last van maar dan wil bij een warme kop melk heel goed helpen. Ook helpt bij dan om even rustig te gaan zitten en buikoefeningen te doen.

Slaaptekort is ook heel vervelend, probeer overdag iets rust te pakken.

Nijntj: yes hier schijnt ook de zon, heerlijk. Geniet van het schoppen op de markt.

Marleen: Succes met je eerste proef-werkdag. Heerlijk dat het avondeten in ieder geval klaar staat als je thuiskomt, hoef je daar niet meer druk mee te zijn.

Smokey: haha geen zin meer in werken. Gelijk heb je. Het zonnetje schijnt en als het goed is gaan we nu echt naar het voorjaar.
    Hoeveel uur per week werk je eigenlijk? Zal je in ieder geval veel zonnestralen doorsturen dat je veel energie krijgt.

Gisteravond borstvoedingsavond gehad en ik moet zeggen dat echt alles zo beetje nieuw was voor me. Heb mijn vragen kunnen stellen en de ellende van de vorige borstvoedingspoging achter me neergelegd. Krijg na de bevalling ook hulp van een lactatiekundige. Heb namelijk deze in mijn zorgpakket zitten en heb deze toen al gelijk aangevraagd toen ik wist dat ik zwanger was.
    Mijn vriendin heeft een elektrische kolf en ik heb het borstsetje nieuw erbij gekocht dus borstvoedingsmelk komt u maar. hahah
    Hoewel daar niets mis mee is geloof ik, lek constant al. Mijn man hoeft niet aan mij te zitten of ik lek al, erg he. Nou ja hier kan ik dat wel vertellen.

Vanochtend lekker uitgeslapen, Damian heeft vanacht geslapen bij mijn moeder. Vandaag is het oma dag. Heb net even gebeld en het was allemaal goed gegaan. Hier dus echt even helemaal alleen thuis.
    Ga zo lekker even naar een paar winkels toe, nu ik het geslacht weet. Wil ik toch nog even een kijken voor een paar leuke kledingsetjes. Ook wil ik nog even op zoek naar zomer kleding voor Damian. Zag hier en daar al zulke leuke kleding en tegen de tijd dat ik moet bevallen, zal ik waarschijnlijk geen puf hebben om dan te gaan shoppen voor hem en is alle leuke kleding weg, tja en dat kan niet he.

Marianne hoe is het bij jou? Moest je vandaag naar cb of morgen?
    Stinkt het naveltje nog? Dat aanstippen doet dat geen pijn?

Gr Samantha

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

dank jullie voor de opbeurende woorden :D ik probeer er zeker zoveel mogelijk voor haar te zijn, dat weet ze ook.. gelukkig :D we kennen elkaar al bijna 20 jaar :D en natuurlijk reageer je niet altijd zoals de ander zou willen of word de een wel eens teleurgesteld, maar we weten van elkaar dat we het goed bedoelen en dat is al een super fijn gevoel van een vriendschap :D

Nijn geniet van het shoppen, hier is ook de zon volop aanwezig, het lijkt al lente vanachter het raam met de verwarming aan :D

smokey, helemaal herkenbaar dat je geen zin meer hebt om te werken hihi.. al mis ik het heel erg, het contact met collegae en clienten.. en het gewoon "belangrijk" voelen.. het gevoel dat de clienten me nodig hadden...
    maar jou banner schiet ook behoorlijk op he! Bijna 17 weken al!

Lo,, ik had gereageerd op je hyves met een buzz maar toen ik hem op mijn eigen site verwijderde ging hij denk ik bij jou ook weg :S goed om te weten, want ik verwijderde ze altijd op mijn eigen site en zo krijgt nooit iemand mijn buzz's dus :D

Ik wil ook borstvoeding gaan geven, maar heb geen flauwbenul waar ik die info vandaan haal en dat je een extra lactatiedeskundige kunt "inhuren".. komt die dan ook bij jou thuis?

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Het gaat overigens weer een beetje met me, zit me gewoomn op te vreten, ik kan nauwelijks nog alleen naar de winkel, slapen gaat echt slecht.. en ik wil nog zoveel! :D
    het lakentje van nijntje dat ik in Januari al besteld heb is nog steeds niet binnen.. de kinderwagen komt pas in week 14.. tel uit je winst rond de bevalling dus :S
    maar de wasmachines babywas zijn aan het draaien :D
    soms heb je gewoon het gevoel dat het neit opschiet, is dat herkenbaar? :D
    mijn mannetje kan snachts echt niet meer slapen, bij elke zucht die ik laat vraagt hij of het met me gaat :D super lief, maar ik zou liever zien dat hij doorslaapt en uitgeslapen naar zijn werk gaat!
    zo nu stop ik echt met zeuren verdorie zeg! :D

Dus nu even iets heel leuks! :D gisterenavond zag mijn mannetje voor het eerst mijn buik op en neer gaan! hij had zijn hand op het voetje en toen voelde hij dat voetje helemaal uit de buik komen en dat zag je ook goed! :D zo leuk!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeee heb ik ff geluk... ik heb oranje badstof hoeslakens van jollein voor in het bbbedje.. en een oranjefleecedekentje van de ikea gewoon voor de leuk :D omdat we een oranje en beige leren bank hebben :D vond het wel leuk staan :D en gisteren dus de bbkleren uitgesorteerd.. en waren een paar felgekleurde kleren.. en dacht vanmorgen nog zou ik ze wel of niet bij elkaar doen.. toen heb ik uiteindelijk het bruin/beige dekentje erbij gegooid... en tjs zojuist in de wasmachine was het dekentje ook oranje :S
    gelukkig maar dat ik ze niet bij die kleren heb gestopt.. dan was ik vast nu aan het janken geweest :D nu alleen maar een nieuw dekentje :D
    het zag er ook niet uit alsof het zou gaan afgeven.. :D
    nog 2 wasjes en ik ben klaar! :D

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    gaan jullie nog met me praten? :D

hihi grapje he :D

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    zojiust bellen ze weer af voro de yogales met partner morgenavond..
    de moeder van de cursusleidster is overleden.. bah erg genoeg.. maar hoe ego ik ook klink, ik baal er ook van.. zoals jullie weten zijn er al 3 lessen uitgevallen.. en nu wordt de partnerles verschoven over 2 weken.. en eigenlijk wilde ik morgen voor het laatst gaan omdat het echt niet meer gaat.. ik kan geen enkele oefening nog echt meedoen.. of ik voel pijn.. en alleen volgende week was dan nog over.. maar weet nu niet of ik dus naar die partnerles kan over 2 weken als ik een wrak blijf :D
    maar begrijp me niet verkeerd, vind het heel erg erg voor haar.. en dat is veel erger dat dat geneuzel van miJ :D

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ja en nijn, de tekens voor een smiley zijn:

dubbelepunt hoofdletter D dan krijg je :D

of

dubbelepunt haakjes sluiten deze ) dan krijg je :)

13. Gerritsen

haha ik ga met je praten.

Ben net terug van shoppen, heb al hele leuke kleertjes kunnen kopen voor de baby. Ook heb ik de versieringen voor in huis gehaald.
    Voor buiten heb ik van die grote witte balonnen gekocht in een hart vorm. Ook hele leuke slingers.

Die bortstvoedingsavond werd georganiseerd met naviva ( kraamzorg) en het ziekenhuis. Daar geven ze 6 x per jaar een informatieavond. Lactatiekundige zit bij mij in de zorgverzekering en tenslotte betalen we genoeg per maand aan premie, dus goed gebruiken was ons idee. Lactatiekundige kun je ook inschakelen via consultatiebureau, ziekenhuis en vaak is één van de verloskundige ook een lactatiekundige. Dit kun je ook bespreken met je gyn.
    Vreemd dat je daar nog niets van te horen hebt gekregen, bij mij was gelijk de vraag borstvoeding of flesvoeding. Zo heb ik deze informatie gekregen.

haha gelukkig heb je idd het niet allemaal verwassen.
    Zal toch zonde zijn.

Gelukkig ben je al weer een beetje tot rust gekomen.

14. Gerritsen

Balen dat je yoga niet doorgaat, al begrijp ik je helemaal.
    Zal er ook van balen en daarbij over twee weken ben je ook al bijna op je eind. jajaj we gaan er gewoon vanuit dat je tegen de 38 wk gaat bevallen. Ben je helemaal uit de babynaam, wij nu helemaal.

Wil zo graag bevallen, maar laten we nog maar even minimaal 4 weken wachten, wil thuis bevallen en het kindje bij me hebben.

15. Gerritsen

#955 Gerritsen, 9 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2010
    Dit is trouwens mijn grote vriend Olaf, heb hem net binnen gehaald. Even lekker knuffelen.
    Hij is 55 cm lang en 6 kg

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi hoi,

Ele, wat klets je toch veel (in je eentje, haha) :D
    Balen dat de yoga morgen weer niet doorgaat. Ik kon me inderdaad ook niet meer herinneren op welke dag/wanneer je er naar toe ging.
    Haha, dat verwassen, komt het toch nog goed uit!! :D

Samantha, leuk lekker shoppen voor de kleine!! :D
    Soms is het wel lastig hoor dat wij het geslacht nog niet weten... Ik zie zo veel leuke kleertjes... :D
    Wow, wat een groot konijn die Olaf!! En 6 kg??!! :$

Smokey, ik heb ook helemaal geen zin meer om te werken... Nog even volhouden meid!!
    Doe je wel rustig aan op je paard??

Marleen, hoe is je eerste werkdag verlopen??

Het shoppen zit er weer op. Het was erg gezellig en vermoeiend... Zo veel leuke kleertjes gezien, alleen weten we het geslacht nog niet en dat is dan wel lastig... 8)
    Verder weer heerlijk bijgekletst en lekker geluncht. :D

17. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ele: balen zeg dat het weer niet doorgaat.
    Wat erg zeg van je vriendin en idd zoals de andere meiden zeggen, jij weet hoe het is en hoe ze zich voelt, dus je begrijpt haar ook beter en kan daar dan ook goed op inspelen.

Samantha: wow!wat een groot konijn zeg!Wel een lieverd.

Nijn: Dat is dan wel moeilijker he om uni kleertjes te kopen?
    Het is heel veel of blauw of roze.
    Heb je alles ook al binnen voor de uitzet?

Smokey: doe je rustig aan met paardrijden?
    Vind het nogal eng klinken om zwanger op een paard te rijden.

Wat is het heerlijk weer zeg vandaag!
    Heb even lekker geshopt en heb melissa meegenomen in de maxicosi, die kun je zo op onderstel van de kinderwagen klikken, ideaal zeg!
    ze heeft heerlijk geslapen tijdens het shoppen.
    Ik geniet echt van het mooie weer en om dan zo lekker met haar te wandelen, geweldig.

heb me helemaal vergist, had op kalender gezet dat ik overmorgen naar cb moest, maar ik heb nagekeken in het cb-boekje,omdat het me niet lekker zat en wat blijkt ,moet ik 15 maart heen, dus 4 dagen later.Ben zo blij dat ik even gecheckt heb.Ben heel erg benieuwd hoe ze gegroeid is.
    Heb erge rugpijn, werd er vanmorgen al mee wakker.
    Heb ik wel vaker de laatste tijd, het zit in mijn onderrug en trekt door naar de zijkanten.

18. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Heb nog niets terug gelezen. Sorry ben kapot haha
    Heb heerlijk gewerkt vandaag! Echt super leuk werk en super gezellige collega's zit daar dus helemaal op mijn plek. Heb ook al veel zelf gedaan zelfs een complete uitzet incl babykamer verkocht haha!
    Maar moet zeggen het is wel zwaar om weer te werken als je vanaf sept al niets meer gedaan hebt. Dus ga lekker bank hangen en genieten van Jens!

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele ik snap het zou er ook van balen, snap je reactie :) en inderdaad al weer bijna 17 weken:$ klinkt al net echt:)

Samantha wat leuk die balonnen een goed idee, ik wil graag flesvoeding geven en daar kan ik dus geen info over vinden alleen maar borstvoeding.
    Whahah Olaf wat een konijn haha:)

Nijntje en butterfly ik doe rustig aan hoor met paardrijden, paard is ook erg braaf hoor. Maar inderdaad het blijven dieren en je moet wel een beetje uitkijken.

Marleen wat super dat je het zo naar je zin hebt gehad:) en al een hele uitzet verkocht haha super leuk joh

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat een geweldig konijn! en die naam!!! geweldige naam voor een konijn!
    hoe gaat het overigens met je zusje? was ze erg geschrokken en heeft ze er nog iets aan overgehouden?

marianne, lijkt mij ook een van de mooiere dingen in de lente, dat je lekker naar buiten kunt met ze in de wagen! :D ik kan ook niet wachten! :D:D
    misschien een naderende eisprong ivm je rugpijn?

nijn hoe was de cursus? :D

smokey, wat fijn dat je nog lekker kunt rijden, helemaal met dat zonnetje zeg! ik heb al lang niet meer gehoord hoe het met je kwaaltjes is! is de misselijkheid een beetje weg nu?

Marleen wat fijn dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad vandaag! en wat goed dat je je ook nog eens nuttig hebt kunnen maken! klinkt als een hele leuke baan! :D waneer begin je voor de eggie?

Deel Deze Pagina