Nou hier net ruim een uur weeen gehad om de vijf minuten. Maar helaas het lijkt weer gestopt te zijn had er goede hoop op maar helaas!
ele: wat fijn dat alles goed is!Leuk he omdat te voelen? zo onwerkelijk. Dacht al toen je die klachten vertelden dat het je bm was. Marleen, balen zeg!!!!!Misschien vanacht dan. Hoe gaat het met de rest van de meiden? Vandaag weer drukke dag gehad. Heb geshopt, boodschappen gedaan (alweer hahaha), was gedraaid, afwas gedaan, keuken schoongemaakt, met mijn moeder ook nog eens boodschappen gedaan. En nu...........zo lekker naar bed.
Hier lekker geshopped vandaag heb een spijkerbroek van mama licious en wat shirtjes gekocht. Durfde niet meer te kopen, pff zal zo blij zijn als ik die onzekere periode voorbij ben. Marleentje klinkt toch goed kan nooit meer lang duren nu! Ele fijn dat alles goed gegaan is bij de gyn kan me voorstellen dat je emo was Butterfly jij bent ook al weer lekker op dreef lekker druk haha geniet je lekker van je meiden? Nijntje gaat alles goed we hebben al lang niks meer van je gehoord. Ga zo lekker naar bed slapen heerlijk, tot morgen
Marleen, duim voor je dat het straks doorzet!!!! En blijf hier spieken, hoop niet dat rest van de dames t erg vind
Daar ben ik weer, heb veel visite voor de verjaardag gehad, had vandaag de hele dag vrij en de meeste zijn gelukkig vanmiddag geweest. 6 feb vier ik het voor de familie. Mijn man heeft mij vanochtend meegenomen naar de juwelier, Had vorige jaar al een heel mooi gouden armband en ketting gekregen, deze had hij toen al laten maken in de stijl van onze trouwring. Nu twijfelde hij tussen twee paar oorbellen en moest dus zelf de beslissing nemen welke ik wilde. Heb net alle visite de deur uit en ben ook echt kapot. Smokey wat leuk dat je de eerste positiekleding hebt aangeschaft, jouw mini smokey heeft het veel te goed bij je en komt pas over 30 weken. Marleen, al een uur weeen gehad, op zich een heel goed teken. Misschien komt het vanacht wel terug. Nijntje de rapportvergaderingen zitten erop? Nu lekker weekend. Ele, wat gaat het hard he die weken, voor we het weten hebben we ons kindje straks in de armen. Butterfly, hier had ik al weekend alleen geen tijd gehad om te reageren, had af en toe wel gekeken. Man heeft maandag ook vrij van zijn werk, dus zelfs lang weekend. Nou ik ga even nog op de bank zitten en dan onder de wol. Ben echt op. Gr Samantha
en dan is het nacht, ben ik keiwakker.... Werd net zelfs wakker van de pijn net... Dus even snel via de phone hier checken hoe het gaat met marleen.... Spannend!! Wendelaa super gezellig dat je er bent hoor!!;D
goedemorgen meiden, Marleentje hoe gaat ie meid, ben nieuwsgierig Ele ik kon vannacht ook wel even komen dan want ik lig elke nacht van +/ 3 uur tot 5 uur wakker heel vreemd Is de pijn al weer gezakt? Samantha en zijn het leuke oorbellen geworden? Wendelaa geeft niks hoor je spiekt maar mooi mee hier
Goedemorgen dames, Hier helaas ook nog zwanger! Ik had gisteren al gepost dat ik gisteren avond ruim 1,5 uur weeen had om de 5 min. Daarna viel het stil. Vanacht daar in tegen begon het weer. Allen heel onregelmatig de ene keer om de 10 min dan om de 5 dan om de 3 dan een half uur niets en het begon weer. Nu nog steeds maar dus zonder reglemaat. Wel worden ze steeds krachtiger. Maar die niet regelmatig. Heb zoiets van kom zet door want dit is ook niets. Heb over heel de nacht denk ik 2 uur in totaal geslapen en dan telkens 20 min achter elkaar ofzo. Moest de weeen ook echt wegpuffen en vaak rondlopen want kon niet liggen van de pijn. Maar vooralsnog geen baby!
Marleen, als je moet puffen dan worden ze idd wel serieuser zou je denken. En douchen, zet het dan niet extra door?
Hoi meiden, Hier ben ik weer!!! De hele drukke week zit er op, gelukkig. Gisteravond naar de pronkzitting geweest en 5-6 uur op een plastic stoeltje zitten, was niet echt bevorderlijk voor mn rug... Vanmiddag hebben we een kraamfeest, maar morgen ben ik hier weer helemaal op en top!! Oja, al vast een waarschuwing, de eerste week van februari moet ik ma t/m do werken, dus ben ik weinig hier... Maar goed nieuws, 8 februari komen de meubeltjes!!! Marleen, weeën, maar nog niet regelmatig.... Balen zeg, maar misschien duurt het nu echt niet meer lang.... Maximaal nog t/m woensdag.... Ele, ik las snel dat je het ruggetje gevoeld hebt, super zeg!! En 27 weken voorbij!!! Smokey, lekker geshopt. Leuk zeg!! En dat onzekere, daar heb ik nu nog steeds last van... Maar ik zal toch echt nog wat meer nieuwe kleding aan moeten schaffen, want heb nu te weinig.... Marianne, dit weekend had bobie nachtdiensten, toch? Balen.... Verder wel alles goed? Wendelaa, gezellig hoor als je hier meekletst! Anouk, is lekker thuis met haar meisje, super!!! Yaraah, hoe gaat het met jou meid?? Meiden, ik ben echt even poetsen.... tot morgen en heel misschien nog tot vanavond *kan jullie nl echt niet missen * Liefs, Nijn
hoi hoi, Wendelaa: gezellig toch als je hier blijft plakken? Nijn: ja klopt, vandaag en morgen nachtdiensten en woensdag en donderdag ook weer. marleen: balen zeg dat het niet doorzet! Hoe is het nu dan? Anouk is gister al thuis gekomen met Erin, ze ligt dus lekker thuis te genieten. Borstvoeding gaat niet super, ze heeft genoeg productie, maar de kleine drinkt niet goed, dus nu is ze aan het kolven. Anouk: heel erg veel plezier thuis met de kleine meid, geniet lekker van elkaar en laat je maar lekker verwennen, wat een ks is niet niets. En heel erg bedankt voor je geboortekaartje, echt een super mooi kaartje zeg! Smokey: Jippie, eindelijk zw.kleding.Heb je ze nu al aan? Zit heel wat beter he?! Ele: Hoe gaat het nu met de pijn? Wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt. Samantha: Nog van harte gefeliciteerd!
Hoi, Marleen ik kom niet meer online voor jij bevallen bent, nu moet je maandag naar de vk en dan doorverwijzing, mag je nou wel of niet op de natuurlijke manier bevallen i.v.m je bekken als je overtijd loopt? Hier niets bijzonders hebben lekker gewandeld in het bos en gaan zo lasagna eten. Krijg vanavond visite, kom morgen weer gr
joehoe allemaal, even kort ben weeer gesloopt.. het is weer klusweekend.. en jeetje het wordt echt elke week zwaarder en zwaarder.. vanaf morgen zijn de "grote" dingen gebeurd, dan hoeft alleen nog maar het halve huis geschilderd te worden.. de plinten zitten er ook in, in de bbkamer.. morgen wil mannetje de box opzetten.. ben heel erg benieuwd hoe het bij marleen is!!! marleen ben je er nog? laat de lasagna smaken samantha welkom thuis anouk!!!! eindelijk.. genieten met je kleine meid!! laat je maar goed verwennen! marianne veel plezier met de meiden dit weekend jammer dat mannetje veel werken is.. nijn, denk je wel een beetje aan jezelf EN mininijn? je bent weer giga druk.. smokey, ik ben ook wel benieuwd hoe je nieuwe kleding zit
Hoi dames, Nou hier heel de dag onregelmatig weeen gehad. Maar vanaf 17.00 echt elke 5 minuten. Dus moet tot 20.00 wachten en mag dan de vk bellen hopen dta het doorzet en dat we morgen eidnelijk papa en mama worden. Mocht het doorzetten en we gaan naar het ziekenhuis dan sms ik nijn en butterfly!
ooowwww....Marleen, spannend!!!! Duim voor je dat het nu echt echt echt echt doorzet! Zoja, zet m op meid, je kunt t!
Marleen, joepie...........het klinkt wel heel goed zeg! Eindelijk wil de kleine zich laten zien! Mocht je naar het zh moeten, dan wens ik je alvast heel veel succes............zet hem op meid! Ben heel nieuwschierig, wacht zeker je sms af, je mag ook snachts smsen, want ik moet snachts toch ook voeden. Ele: jeetje zeg, wat moet er veel gebeuren. Doe je wel een beetje rustig aan?neem niet teveel hooi op je vork. Samantha: lasagna......lekker zeg!
jaaa spies marianne, als je toch aan het voeden bent kun je best met de andere hand hier tikken toch? *hint hint* ik zal iig via mijn phone blijven checken!! marleen heel heel heel veel succes!!!!! we denken aan je!!! toi toi toi girl you can do it!!!! ben zooooo benieuwd nu!!! *knuf*