Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, gecondoleerd met jullie omaatje...
    Voor haar het beste, maar toch is het altijd een klap voor de omgeving...

Smiley's, ik vind het ook gemakkelijker om onderaan het topic te typen, alleen dan moet ik de 'codes' van de smiley's even weten. Maar ik kom een heel eind. :D

Marleen, wat heb jij al veel gedaan!!
    Maar super dat Jens het zo goed doet en dat je hem ook met een gerust gevoel achter kunt laten. :)
    Misschien komen we elkaar nog wel tegen bij Kidsroom, haha :D

Marianne, leuk, leuk, leuk! En wat een lief, vrolijk meisje!! :D :D

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nijn, dank je wel!ja ze is echt heel lief en vrolijk, dat doet je hartje helemaal smelten :D:D
    nu ligt ze in bedje maar is gewoon wakker, ze kijkt lekker om zich heen en naar haar mobiel boven bed.Ze vind het nog leuk ook. :D:D
    straks doe ik haar even lekker in bad.

zal eens kijken of ik nog wat codes ken, zal wel niet maar probeer eens even wat.

:mad: ;) :$

3. butterfly1984

ja 2 zijn er gelukt: dit zijn ze: ; en ) ;) en dan : en $ :$

4. butterfly1984

deze eens proberen : en (, dat is :(

het lukt al aardig hahaha.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Die :$ was ik aan het zoeken, haha
    Ik ga nu even de buikfoto van gister in mn album zetten

6. butterfly1984

wacht je buikfoto nog even af en dan ga ik afsluiten, ga melissa in bad doen.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    In mn album staat er ook één met mn shirt aan in kleur. En van de voorkant :$ Dan gaat het echt hard....
    Een keer in zwart wit was wel leuk (en ik zag het voorbeeld bij Samantha :D)

8. butterfly1984

:$ wat een buik! echt super gegroeid, heel mooi.

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    gaat echt hard nu he?? en dan moet ik nog 11 weken... als ik dan maar niet voorover ga vallen haha :D

10. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

heh heh heh niet zo veel kletsen.

Smokey gecondoleerd met je oma. Wat naar zeg. Is ze oud mogen worden? Is wel heel hard gegaan of niet.
    Weten jullie al wanneer jullie gaan trouwen? Na de bevalling of nog daarvoor?

Marleen: wat leuk dat het werken goed bevallen is, ga vandaag maar lekker genieten van Jens. Mooi schema heeft hij al met de voeding.

Marianne: :) melissa ook in een mooie schema, heerlijk zo. Lijkt me heerlijk zo samen met Esther. Mooie foto's weer van je prinses. Oook erg fijn dat ze niet meer van die spuitluiers heeft. Is niet alleen veel werk maar ook voor melissa naar. Goed dat je het boekje van de cb hebt nagekeken, sta je daar en heb je geen afspraak. Is ook niet leuk.

Nijn: jaja die bevalling gaat er echt komen hoor. In de groep zijn het allemaal moeders die voor het eerst een kindje krijgen of zijn er vrouwen bij die al meer kindjes hebben? Jij hebt ook echt een hele mooie buik. Prachtig gewoon. Geniet er maar lekker van.
    Veel plezier met vergaderen, gelukkig schijnt het zonnetje.

Yaraa: Je ei gevonden, wanneer mag je eventueel testen?
    Hoop echt dat je snel zwanger bent, zodat je lekker samen met je vriendin zwanger kunt zijn.

Elegance: Heb je vanacht goed geslapen? Of is het vragen naar de bekende weg? Hoe is het verdere wassen van de kleertjes gegaan? Niets meer verwassen? Heb je al foto's van de babykamer voor ons. Ben ontzettend nieuwsgierig en ook van de gordijnen. hahah

Hier vanacht weer goed geslapen, geloof dat die gel van bloem echt werkt. Mannetje smeert het in, masseert ze dan stevig. Doe dan een legging en dikke sokken aan. Na een tijdje in bed doe ik ze automatisch uit. Omdat ik de legging en sokken en shirt naast mijn bed liggen. hiihh. Wel moest ik gisteravond in bed wel in het eerste uur 3 x plassen.

Damian is nog steeds droog ook snachts. Denk dat ik bijna mag zeggen dat hij zindelijk is. Hij gaat echt uit zichzelf op het potje zitten, het enige wat ik moet doen is zijn knoop van de broek dichtmaken en billen vegen bij een grote boodschap.

Vanmiddag na het slapen gaan we even een stukje fietsen, wil even naar het park toe. Ook rijden we nog even door naar de kinderboederij. Zijn jonge konijntjes geboren.

11. Gerritsen

heb nog een vraagje aan jullie allen:

Heb hier de enveloppen geschreven voor de geboortekaartjes.
    Zou het persoonlijk heel leuk vinden om jullie ook een kaartje toe te sturen. Mag ik misschien jullie adressen? Ik begrijp het als jullie het niet willen hoor. Misschien ook een mobiel nummer zodat ik een smsje kan sturen als ik ga bevallen. Deze hoeft maar van 1 persoon te zijn, die kan het dan hier vermelden.

12. Gerritsen

jaaja pagina 100

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Samantha wat super dat Damian zindelijk is!! :D :D En een knoop open maken en billen vegen dat is logisch dat dat nog niet lukt... :)

In de groep bij de gyn zitten allemaal stellen die voor het eerst zwanger zijn, voor ons allemaal erg spannend dus, maar wel erg leuk! En zeker die reacties van sommige mannen :D :D

Ik zal je zo een pb sturen met mn adres, stuur jij dan ook een pb terug met je adres? Kan ik jou ook een kaartje sturen. :D En ik zal meteen mn 06 vermelden, kun je kijken of je mij of toch iemand anders een smsje stuurt. Spannend... de volgende topic beebs komen er aan!! :D :D :D :D

14. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: ook al zo'n mooie buik!

Mijn moeder is maandag jarig. En nu wil ik een leuk cadeautje geven namens Jens. Heeft iemand een leuk idee?

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat zijn jullie druk vandaag! gezellig!

weet gewoon niet meer waar ik moet beginnen met reageren! :D

oh mijn moeder voor de deur, gaan even naar prenatal een nieuw dekentje halen :D

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Uhm, een cadeautje voor je moeder, dus voor Jens voor oma. Uhm.... Uhm.... geen idee... Als je iets weet, laat je dat wel even weten? mijn moeder is nl begin juni jarig en ik zit dus met hetzelfde probleem dan, hihi

Ele, veel plezier bij de prenatal!! Altijd leuk om daar naartoe te gaan!!

Meiden, ik ga afsluiten. Nog even een beetje rusten en dan lekker vergaderen, bleh.... Maar ik denk maar zo, het is mn laatste vergadering van dit jaar!! Zo valt het allemaal toch nog wel mee...

Tot vanavond!!

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: moeilijk he ik dacht al aan een mok met foto van jens erop voor zijn oma. Maar dat heb ik niet meer op tijd binnen helaas. ze viert het zaterdag en dat redden ze niet. Heb overal al gezocht. moeilijk moeilijk moeilijk
    Hopenlijk heeft iemand anders nog meer tips

18. butterfly1984

Marleen: dan had je iets eerder wat moeten bedenken, het is nu wel kort dag wil je iets doen met foto :D:D
    Zelf vind ik het wel leuk om een hele mooie foto op canvas te geven.

Samantha: je hebt pb.
    vind het erg knap van damian hoor!

Nijn: hahaha ja, nog even en je valt voorover.:D:D
    Maar serieus, het is echt enorm gegroeid, wees er lekker trots op :D:D

Ele: Alleen een dekentje, of toch stiekem weer bij de kleertjes kijken? :D:D
    het is ook allemaal zo verleidelijk he?:)

Hier schijnt heerlijk het zonnetje............geweldig!
    Nog 2 nachtjes vorst en dan niet meer.........dan word het langzaam aan warmer.........zeggen ze!

Mannetje is nu net weg en de kids liggen nog heel even op bed.
    denk dat esther zo wel weer wakker is.
    melissa krijgt om half 3 de fles.
    misschien dat ik nog even op visite ga, maar dat weet ik nog niet zeker.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo hallo, back @home :D

nu ben ik dus echt kwijt waar vanmorgen allemaal over geschreven is!

ik ga het proberen :D

smokey, gecondoleerd met je oma, ik weet niet hoe de band met je oma was maar echt vervelende dat het in voor jou zo'n mooie periode moet gebeuren en dat je oma jullie kleintje niet meer zal meemaken.. maar zoals gezegd, voor het mensje is het beter en hoeft ze verder niet de lijden.. heel veel sterkte ook voor je familie met dit verlies..

samantha wat een geweldig mooie buik! zo strak en toch zo mooi! Lekker pronken deze laatste weken! :D
    ik werd vandaag al 2 keer aanegsproken, hoelang nog.. whahaha.. en serieus, dan moet ik nog denken ook.. :D
    (alsof ik het niet weet :D)

Nijn, succes met de vergadering! en ik zat te denken hoezo van dit jaar? :D maar je zult schooljaar bedoel he! heerlijk! klopt idd valt jou verlof niet heerlijk voor de zomervakantie waardoor je extra extra verlof hebt? :D:D:D heerlijk hoor!
    je schreef iets over de cursus he.. en dat jullie het over de bevalling hadden.. spannend he om daar over te praten :D ook voor jou komt het steeds dichterbij en vanaf volgende week aftellen! :D

marianne, ik zag super mooie en leuke foto's voorbij komen, wat een scheetje zeg.. wat ik zo apart vind is dat je iedere keer weer ziet dat ze groeien! heel leuk maar idd veel te snel!
    welke maat heeft melissa nu?
    en welke maat jens?
    ik probeer een beetje in te schatten tot wanneer ik ongeveer met maat 62 kan doen.. en ja ik weet het, het kan een grote of kleine baby zijn, maar om even een gemiddelde te hebben.. we hebben nml best veel maat 62.. en ik hoop dat ik dat nog tot juli zou kunnen gebruiken, wat denken jullie? 16 april uitgerekend..

marleen, hier zit een chocolaterie ofzoiets, daar kun je iets heel aparts laten maken van chocolade, zo kreeg mijn vader teon hij jubileum had op zijn werk een foto in de chocolade.. vond hij ook een van de leukste cadeaus..
    of misschien gewoon simpel houden en een mooie foto van jens in een mooi lijstje? valt altijd in de smaak toch?

samantha, wat fijn dat het zo goed gaat met damian en zijn zindelijkheid.. maar moet ook zeggen, zoals je het altijd uitlegt pak je het keigoed aan en kan ik me voorstellen dat je hem erg motiveert maar geen druk op hem legt :D maar ja wat weet ik er ook eigenlijk van hihihi :D moet nog maar eens zien hoe ik dat straks ga doen :S

ben ik nu veel vergeten :S ik heb het uit mijn hoofd gedaan en vanmorgen al gelezen :D

20. butterfly1984

ele: kunnen slagen bij de prenatal?
    ja, ze groeit echt hard, ben maandag dan ook heel benieuwd.
    ze draagt al even maatje 62, maar heel soms ook nog 56, maar die word wel erg kort.
    Ik weet niet hoe lang jullie kindje word, maar normaal zou je toch dat wel moeten redden denk ik met maat 62 tot juli.

Deel Deze Pagina