Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

heeeeeey ik heb het 1000e berichtje geplaatst :D:D:D:D

moeten we straks weer nieuwe openen of hoeft dat niet meer?

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    weet niet, mij lijkt van wel toch?

heb niks meer van kleertjes gekocht, we hebben echt super veel mat 62 en oh zo leuk! :D al zit er ook veel van noppies bij en dat ziet er heel klein uit.. :S

melissa was wel vrij klein met de geboorte toch? dan zou een gemiddelde baby nu uit 62 zijn of niet?
    vraag me af welke maat marleen nu gebruikt.. :S

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

butterfly: ja had er eerder naar moeten kijken maar door de drukte vorige week en deze week is het niet gelukt. Maar kotm goed we hebben nog even de tijd.

Ele: Jens heeft eigenlijk alles aan van maat 62. En enkele nog maat 56 maar dat is vaak al erg krap.
    Maar denk dat je dat toch wel moet redden. Maat 62 is wel een maat waar ze een hele tijd in blijven hangen. Dus komt goed.
    Leuk idee van die chocolade alleen is mijn moeder daar allergisch voor dus lijkt me geen goed plan haha

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hehe idd :D geen chocolade voor mams dus :D

en als je naar de drukker zelf gaat? die drukken toch ook vaak zelf al foto's op spulletjes waardoor het sneller gaat?
    en misschien met een beetje geluk krijg je het toch al zaterdag of vrijdag binnen als je het vandaag besteld?

of een abonnement op oma! :D

5. butterfly1984

ele: melissa hebben ze wss niet helemaal lekker gemeten bij de bevalling, dat denk ik omdat ze 47cm is gemeten en een maand later was ze dus al 54 cm.dus dat is 7 cm gegroeid.
    O ja, en noppies vaak valt klein, dus het kan zijn dat als jouw kindje maat 56 heeft dat ie sommigen maat 62 al past van noppies.Dit was hier wel het geval.
    Maat 62 past hier nu goed bij haar.
    Esther is best lang, dus die was zo uit haar maten met de kleding.
    dit is haar tabel, heb cb boekje erbij gepakt:
    geboorte: 3545 gram en 53cm
    1maand: 4395 gram en 56.5 cm
    2maand: 5050 gram en 59 cm
    3maand: 5785 gram en 61.5 cm
    4maand: 6655 gram en 65.5 cm
    6maand: 7680 gram en 71.5 cm

Je ziet dus al dat ze best lang is, qua gewicht valt het wel mee, daar zat ze altijd iets boven gemiddeld.
    Maar jongentjes groeien vaker harder en zijn vaak zwaarder dan meisjes.

6. butterfly1984

o ja, esther heeft van de buren een schommelpaard gekregen.
    ze waren de zolder aan het opruimen en kwamen ze dat tegen.
    Is toch wel erg lief he?!
    Het is dan weliswaar een ouderwetse, maar gaat om het idee toch?en esther is er happy mee.

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat een kl*te dag vandaag zeg pff ben kapot moe en lijk wel een emotioneel wrak momenteel jank overal om. Mannetje is hele dag/avond bij zijn ouders aan de andere kant van nederland. voel me zwaar kl*te terwijl ik er juist moet zijn voor mijn mannetje nu.
    Ele het is de oma van mijn vriend, hun band was echt heel close met heel de fam, was echt een schat van een mens, dus behoorlijk emo bedoeling allemaal kan ik nu niet echt goed verwerken zeg maar, met mijn stomme hormoonhuishouding.

Butterfly wat ontzettend leuk van je buren:) leuk toch zon ouderwets hobbelpaard:)

Nu even lekker relaxen op de bank, en bij komen;)

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey meiden,

Ele zo erg voor je vriendin, voor de rest heb ik echt niet kunnen bijlezen

Hier temp al twee dagen 36.6, denk niet dat dat veel goeds met zich zal meebrengen

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi hoi,

Dikke knuffel, smokey!!! Het valt allemaal niet mee. Zeker als er ook nog zo'n grote afstand tussen zit....

Yaraah, toch blijf ik duimen!! You'll never know.... :D

Ele, nee, ik bedoelde echt van 2010.:D Ik neem nl meteen mn ouderschapsverlof op en dat betekent dat ik pas in december weer hoef te beginnen met werken... dan 3 weken en dan weer kerstvakantie hihi :D

Een foto op een mok is inderdaad een heel leuk idee. :D :D En als je eens naar een fotograaf gaat, zoals iemand al zei? Of de hema oid? Geen idee of ze daar sneller zijn, maar informeren kan altijd.

All, de vergadering was saai. :( Was een workshop interactief voorlezen. Wel een prentenboek aan over gehouden, dus dat is dan weer leuk! :D Verder op kraamvisite geweest. Zo leuk! :D Alleen heb ik de kleine niet vastgehouden, dat durf ik echt niet... :) Zo onwerkelijk dat wij over 3 maanden ook een kindje hebben... Maar wel super leuk!! :D :D

Meiden, morgenavond ben ik meteen na het werk eten bij een vriendin. Tot vrijdag dus!! En dan niet te veel kletsen, want dat is veel te veel bijhouden... hihi :D

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen meiden,

Nijn het duimen van jou heeft geholpen want temp vandaag 36.8...

sorry dat ik niet zo veel reageer, maar is echt heel erg druk op het werk. Het is vandaag de opening van de nieuwe Zara en dat duurt tot en met zondag, dus zal pas volgende week weer beetje meer tijd hebben voor zp

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen,

Nijn, zo jou verlof klinkt wel heel erg lekker haha

Yaraah: maakt niet uit meid we hebben het allemaal wel eens even erg druk. Ik heb ook niet altijd de tijd om hier te komen kletsen. En ook ik blijf voor je duimen!

Hier heeft Jens weer een super goede nacht gehad gisteren om 22.15 de fles slapend gekregen en vanmorgen heb ik hem om 08.00 wakker gemaakt voor zijn fles. Dit omdat dan zijn fles nog even kan zakken. Want om 09.30 hebben we de eerste les van babymassage zo leuk is met de zelfde groep als waar ik de cursus zwangerschapsbegeleiding heb gevolgd en fit naar de bevalling. Dus erg leuk om elkaars kindjes zo in het echt te zien.

Nog een nachtje slapen en dan kunnen we eindelijk naar de KA hoop dan ook dat we morgen eindelijk weten wat die bult is.

Smokey, butterfly, samantha en ele hoe gaat het met jullie?

12. butterfly1984

hoi hoi meiden,

Ik ben gister al om 21:00 naar bed gegaan, maar ben nu nog zooooooooooo moe!Moest er nog wel om 22:30 uit om melissa te voeden en om 00:10 was bobbie erweer, dus dan ben je ook wel wakker.Vanmorgen om 06:30 eruit voor melissa, daarna was esther ook wakker, dus kon niet nog heel even blijven liggen.:D:D
    Ben wel opgestaan met barstende koppijn, gelukkig is dat nu weer iets afgezakt.Maar ik heb toch een ogen in mijn hoofd.pffffff.

Mijn moeder zei gister dat melissa ook wel de ponden in de kont krijgt...............hahahaha.(dat ze best zwaarder word).
    Ze vind het zo geweldig he in de box en in de wipper.
    ze is dan alles bij elkaar wel anderhalf uur uit bed, ze is echt een super vrolijke meid!

13. butterfly1984

Nijn:dat is wel heeeeeel erg lekker dat je tot december vrij bent.
    Kun je lekker eerste half jaar volop fulltime genieten van de kleine spruit!:D:D

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen!

yaraah, veel plezier en succes op je werk!

nijn en smokey werk ze ook! :D

Marleen, jij hebt echt ongelooflijk lange nachten he! wat heerlijk!
    lijkt me heel leuk om te doen dat babymassage, hoe vind jens het?
    veel plezier zometeen!

marianne, jullie boeken ook steeds meer vooruitgang in de langere nachten he? balen dat je zo moe bent.. maar s ook niet gek he, je blijft een bezig bijtje en hebt met 2 kids ook weinig tijd om even bij te komen.. misschien eens een dagje voor jezelf plannen?

Hier de hele nacht geslapen! wel natuurlijk om het uur gaan plassen.. dus niet echt hele nacht geslapen maar, ik viel wel iedere keer weer in slaap na het plassen!!! :D geen tv gekeken of laptop opgestart! en ook niet tussendoor iets gaan drinken! is dus heel wat voor mijn doen! :D ben helemaal happy, maar kapot.. natuurlijk omdat ik meer geslapen heb, word je nog meer vermoeid.. maar het idee is helemaal leuk! :D

de poetsvrouw is hier, en ze rookt altijd heel veel.. nu heb ik haar gevraagd om niet meer binnen te roken.. ik begin er nu ook meer last van te krijgen, kan zelf moeilijker hoesten en na de verkoudheid 2 weken geleden niet echt prettig.. komi k net beneden, staat ze bij de afzuigkap te roken! ok ok de rook trekt weg, maar vind het nog brutaal! het klinkt zo makkelijk om iemand dan terecht te wijzen, maar ze is ook nog niet de makkelijkste en iemand die doordrampt een discussie aangaan zou geen zin hebben..

verder komen vandaag de envloppen binnen, ze waren nog niet binnen :(
    hoop het zo dan kan ik die ook al schrijven en hebben we dat ook weer gehad! :D

15. butterfly1984

ele: dat is idd wel heel brutaal om dan te gaan roken onder de afzuigkap.Ik ben ook niet zo'n iemand die daar dan snel wat van zegt, maar je loopt je zelf wel helemaal op te vreten van binnen.
    Roken jullie zelf ook?
    Hier roken we geen van beiden, dus hier in huis word ook absoluut niet gerookt.
    06:30 is voor melissa goed zat, want heb esther ook nog en die kan nadat ik melissa eten heb gegeven uit bed.

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    we roken beiden niet! maar ben geen anti roker, iedereen mocht altijd gewoon roken bij ons binnen.. tot nu dus.. en nu zeg ik er eindelijk iets van.. grrrr... heb ook helemaal geen zin in gedoe nu... vond het al een opgave om er iets van te zeggen vanmorgen.. meestal boeit me zoiets niet en zeg ik er iets van en zie ik het ook als mijn huis mijn regels.. maar stomme moeheid denk ik.. en hormonen.. het kost allemaal zoveel energie en.. die heb ik gewoonweg niet..

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: lekker zeg zo goed geslapen! Wat een lef om zo gaan staan te roken. Zou er ook iets van zeggen hoor het is je eigen huis!

Hier vanmorgen lekker naar babymassage geweest. Wat was dat leuk zeg al die mooie blote babytjes die liggen te genieten van de massage. Zo leuk om al die moeders met hun ukkies te zien. Het is echt de moeite waard. Zo leuk en gezellig. Jens lag ook heerlijk te genieten en viel daarna na de fles als een blok in slaap.
    Kijk nu al uit naar volgende week dan is het op vrijdag. Nog maar 2 lessen en de cursus zit er alweer op jammer zeg. Volgende week maandag nog de laatste keer van fit na de bevalling en ja dan zit eigenlijk heel het zwanger, beval en kraamtijd gebeuren erop. Jammer maar het is nu eenmaal zo!

18. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi allemaal,

Elegance: Fijn dat je goed geslapen hebt. Het is jouw huis, jouw regels. Daarbij hoort ze rekening met jouw te houden je bent ook zwanger.

Marleen: Heb vaker gehoord dat babymassage heerlijk moet zijn voor de kleine, geniet er maar samen van.

Marianne: ook al zo'n goede nacht. Heerlijk zeg. Zal het allemaal komen door het zonnetje en de makkelijke kinderen:
    Heb jij nog iets gehoord van Anouk?

Smokey: Doe jij een beetje rustig aan, alweer 17 weken. Nog even en dan je 20 weken echo.

Yaraa: Opening van Zara. Zal wel druk worden. Zelf kan ik nooit slagen bij Zara. Een temp verhoging, Yoehoe dat is een goed teken.

Gisteravond naar de vk geweest voor controle.
    Uitslag reshus was in orde, nu kaart + buisje meegekregen voor straks bij de bevalling. Bloed uit navelstreng.
    Baby was lekker druk, baarmoeder was comform zwangerschap.
    Bloeddruk 100 over 50. Morgen moet ik alleen 3x bloedprikken. Om 08:00 uur nuchter dan om 12:00 uur en 15:30 uur.
    Dit voor mijn glucose gehalte omdat ik zoveel drink, had ik overigens bij Damian ook, maar toen hoefde ik niet te prikken. Bah bah.
    Moet nu over twee weken weer komen. Krijg dan dubbele afspraak.Gaan we het hebben over wat te doen als de bevalling begint en wanneer ik mag bellen etc.

Ook gister de laatste les gehad in Samen bevallen. Kregen toen we binnen kwamen het nieuws dat er ééntje was bevallen van een zoon bij 37 wk en 3 dagen. Hij heet Lucas en hij wordt nu getest op het Down Syndroom. Hij dronk niet, binnen een halve dag 300 gr afgevallen en heeft uiterlijke kenmerken. Krijgen van de cursusleidster volgende week nog even te horen of het echt down is. Kreeg er toch wel een naar gevoel bij, ben nu al zover zwanger en dan wil je deze verhalen eigenlijk niet eens meer willen horen.

Vanochtend heeft Harry, Damian naar de peuteropvang gebracht en mij laten liggen. Lag nog zo lief te slapen zei hij. hahah.
    Maar toen hij thuis kwam heeft hij me wakker gemaakt. Hebben samen ontbeten en hebben daarna paastakken en paasdecoratie gekocht. Ook zijn we nog even cafe de paris wezen drinken. Heb Damian om 12:30 uur opgehaald en hebben samen de paastakken versierd. Om 14:00 uur heb ik hem in bed gelegd.
    Voordat hij naar bed ging moest hij nog op potje"zegt hij; mama poepie zwemt''. grappig he. Zo'n lekker kereltje is het ook.

Ohja zijn evaluatie op school was ook uitstekend, een lief, sociaal, nieuwsgierig en leergierig jongentje. Samen delen was nog welleens moeilijk, maar even er tussen komen en uitleggen was voldoende.
    Was volgens de leidsters een heel normale fase op zijn leeftijd. Kwam veel voor. Ze gaan nu elke week hem een opdrachtje laten doen met een kindje, elke keer een ander kindje. Zodat hij ziet dat samen delen goed is. Het is een peuteropvang met pedagogisch leermethode, dus elk kind krijgt gelijk opdrachtjes. Voor woordenschat en plaatjes benoemen lag hij voor op schema. Dit komt denk ik dat wij veel benoemen. Als we in de auto zitten, dan zeg ik Damian kijk eens een tractor of kijk een trein. Thuis leg ik ook veel uit. Mijn man zegt welleens je hebt je roeping gemist, je moet kleuterjuf worden, zoveel geduld en aandacht heb ik volgens hem. Nou ja in ieder geval ik denk dat je met rust/consequent veel meer bereikt dan boosheid of ongeduldigheid.

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

jeetje mijn banner al weer 17 weken:$ gaat toch best hard op naar de 20 wk echo:)

ele fijn dat je zo goed geslapen hebt:) op de piespauze's na dan;)en dat roken hoefde ze bij mij echt niet te doen bepaal zelf wel wat er in mijn huis gebeurt. mijn vrien rookt ook maar die staat altijd netjes in de garage,ik zeg altijd ga jij maar naar je kroeg toe:D Ik rook zelf al een aantal jaren niet meer gelukkig vieze stink troep.

Yaraa opening van de Zara leuke winkel altijd hebben ze soms leuke spullen voor weinig en erg modieus:)

Samantha dat is inderdaad schikken het is te hopen dat het geen down is idd, en zulke verhalen wil je nu idd niet meer horen kan ik me goed voorstellen. Morgen 3 keer prikken hmm niet echt lekker succes dan maar. Leuk paasdecoratie:D ik moet zo ook nog even boodschappen doen en wil ook weer wat leuke bloemetjes enzo voor in de kamer.

Heb net even heerlijk paardgereden best fanatiek eigenlijk drie kwartier lang, ben benieuwd wat voor een uitwerking dit op mijn lichaam heeft hoop niets maar het ging zo goed:D Ga dat straks wel missen een paar maanden maar het is voor een goed doel:)

Nu even douchen en boodschappen doen tot later

20. butterfly1984

samantha: ja heb nog wel wat van anouk gehoord.
    Het drinken ging nog steeds niet super, dus gister moest ze weer naar de ka.Wat daaruit is gekomen weet ik nog niet.
    als ik het weet laat ik het hier wel even weten.
    Erin doet het op het drinken na wel heel erg goed.
    ze is vrolijk en slaapt ook heel goed.
    Alleen het drinken is nog niet goed.Drink 110cc ongeveer.

Deel Deze Pagina