jeetje samantha.. dat prikken.. maar dan heb ik een vraag, ik had het hier niet gemeld vorige keer, ik denk vergeten ofzo.. maar ze hadden glucose in mijn urine gevonden.. eerder dus de eiwit en vorige week de glucose.. maar er werd niks mee gedaan? ik ben een opgezette skippiebal door het vocht dat ik vasthoud en drinken doe ik al weken in een absurdte oplage Ook heb ik nog niks gehoord over de rhesusspuit of het wel of niet goed is.. en ook nog geen gesprek over de bevalling gehad.. zou dat komen omdat ik onderbegeleiding bij een gyno ben? maak me dan toch wel lichtelijk zorgen eigenlijk.. Over 2 weken al 37w en al die dingen die ik nog niet weet.. :S en ik hoef pas weer volgende week op conrole al maak me stiekem natuurlijk weer meer zorgen voor en het eiwit en de glucose en het mindere vruchtwater wat de week ervoor geconstateerd was.. probeer wel zelf de bloeddruk bij te houden.. we hebben zo'n apparaatje.. dat als het echt te hoog is ik voor mezelf weet dta ik aan de bel moet trekken
overigens super marleen dat het vanmorgen zo fijn bevallen is! het lijkt mij ook een superleuke cursus! maar wat ik graag zou willen gaan doen is babyzwemmen al weet ik niet hoe of waar ik me daarvoor zou moeten aanmelden.. het is idd geen nieuws wat je nu zou willen horen over het kindje met down.. ik moet zeggen, hoe meer ik aftel hoe mee zulke dingen wel eens door mijn hoofd gaan.. helaas hebben we die dingen ook niet in de hand..
Elegance: weet niet of het te maken heeft met het onder begeleiding staan van een gyn. Ik moet bloedprikken omdat te veel drinken kan wijzen op zwangerschapsuiker. De vk wil gewoon het nagekeken hebben om het suiker uit te sluiten. Over die borstvoeding zal ik gewoon regelen, door het zh te bellen bij wie je hiervoor terecht kan. Anders kun je namelijk altijd zelf nog de lactatiekundige bellen. Wel vreemd hoor dat je al die info nog niet hebt. Juist ik nu alle info weet ben ik een stuk relaxter. ps had je nog gelezen, adresgegevens uitwisseling geboortekaartje?
ele: het was ook erg leuk! Ik wil ook met Jens op babyzwemmem. Hier moet je gewoon aanmelden bij een zwembad die dat geeft. Dus gewoon even op een website van een zwembad in de buurt kijken. Lijkt me ook erg leuk met zo'n ukkie zwemmen.
samantha fijn dat de vk zo oplettend is.. ik heb wel bij de kraamintake doorgegeven dat ik bv wil geven en daar zouden ze dan rekening mee houden? ik hoop dat ze dan iig wat vragen kunnen beantwoorden.. oh ik heb vandaag weer geslapen, in de middag 2 uur achter elkaar!!!! voel me echt super blij! wat een zege om eens te kunnen slapen zeg, dat mis ik zoooo! marleen, is jens dan nog te klein om te gaan zwemmen? of kun je er meteen mee beginnen? We hebben net de enveloppen opgehaald bij de drukker de drukker vond het kaartje zeer speciaal, hij zou er zelfs graag reclame mee willen maken! mijn mannetje is dus ook supertrots nu!
hoi hoi meiden, even tussen gtst door heb bericht terug van anouk. ze is gister bij de ka geweest met de kleine erin en ze denken nu aan verborgen reflux. Erin had nog steeds de witte plekjes in de mond, dus het was geen spruw.Nu is ze gestart met nutriton en ze heeft nieuwe medicatie meegekregen. Dus dat is even afwachten nu. Melissa ligt nog steeds wakker in bed, maar ze is wel stil. Ze heeft nu haar vingertje gevonden ipv van haar duimpje, dus die was helemaal rood van het sabbelen.... Ze gaat volgens mij nu slapen zo te zien. (heb een camera op haar kamer, dus kan beneden meekijken)
Ele: dat is dan een heel mooi groot compliment van de drukkerij. Ga je ons ook een kaartje sturen hier van het forum? Ben nu wel heeeeeel benieuwd zeg!
oh ja, stom, sorry samantha dat vroeg jij ook al he nou ik denk dat ik het zal inscannen, aangezien ik nog een beetje prive wil blijven nou beter gezegd, ik zal er nog even overnadenken... omdat ik meestal prive blijf.. maar misschien ligt het bij jullie idd anders
Ele: je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Als je het niet wilt, niet doen, het is geen verplichting. Persoonlijk heb ik er niets op tegen, ook ik wil graag prive blijven, maar jullie wonen allemaal zoooooo ver weg, dus dat maakte me niet uit. Wat lekker dat je vanmiddag nog even hebt kunnen slapen! En dat is ook heeeeeel goed om dat te doen, vooral hoe verder de zwangerschap is gevorderd. zelf heb ik er slecht naar geluisterd en dat terwijl mijn bloeddruk al hoog was....
joehoe!!!!! vandaag 35 weken!!! pfffffff.. dat ziet er echt al officieel uit he! jeetje nog maar max 6 weken... slik... nijn jij ook gefeliciteerd met de 29 weken! voor jou ook nog maar 1 week... endan stapje vanuit de sneltrein in de express nog wat! haha de rest valt nu niet meer op deze dag! lekkerpuh! gisteren dacht ik opeens dat herbie zich gedraaid had, zijn billen lagen helemaal in mijn zij en voelde zijn rug bovenlangs.. toen ik naar bed ging leek hij weer in de oude positie te liggen.. succes zometeen marleen bij de ka... laat je het hier ook even weten wat de uitslag is.. heb je er een beetje van kunnen slapen?
Nijn: Gefeliciteerd met je 29 weken alweer! Vanaf volgende week is het aftellen geblazen.... Ele: Jij ook gefeliciteerd met vandaag alweer 35 weken! Wat vliegt de tijd voorbij he?! marleen: succes bij de ka! Smokey: wanneer mag jij weer op controle? heb je al afspraak voor 20 weken echo? Samantha: hoe gaat het met jou?Goed kunnen slapen? Hier heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen Ben alweer aan de poets geweest, dus hoef voor de rest vandaag weinig te doen. Moet mannetjes haar nog doen voor hij naar werk gaat.
Goedemorgen dames, Moet zeggen ben behoorlijk zenuwachtig voor wat de Ka gaat zeggen. Hoop zo dat het allemaal mee valt. Ik hala al de ergste scenario's in mijn hoofd! Ik laat het jullie eind van de middag weten. Na het ziekenhuis gaan we naar mijn schoonmoeder eten daar mee want moet vanmiddag zelf naar de osteopaat en dan blijft Jens bij haar. Dus als ik daar van terug ben laat ik hier iets weten zal pas tegen 16.30 zijn denk ik. Ele: super zeg al de 36 weken gehaald tjee wat gaat het snel. Geniet nog even van het zwanger zijn voor je het weet ben je mama!!!! Nijn: ook alweer 29 weken ook al zo snel. Het lijkt bij jullie allemaal veel sneller te gaan als destijds bij mezelf zo raar haha
35 marleen ik zou wel willen dat het 36 is! of toch niet hmm ;D het gaat al zo snel en al sik 36 zie staan gaan mijn haren echt overeind!
35 weken pfff komt nu wel heel erg dichtbij en nijntje al 29 weken. Marleen succes bij de KA. Net bloedgeprikt en een vingerprik. Uit vingerprik kwam 3,5. Ze zij het is wel erg laag, maar je bent ook nuchter. Heb nu gauw gegeten en moet om 11:00 uur komen. Zo vanaf 09:30 mag ik weer niets eten of drinken. Wel water en thee zonder melk of suiker.
Heb iets gedaan wat ik beter niet had kunnen doen, nu is het huilen geblazen! Zat op vlindersite te kijken en............... zal wel niets meer zeggen, dat lijkt me niet zo'n goed idee. maar wat verschrikkelijk!
ja ik geloof dat laag wel goed is, maar of het nog iets kwaad kan weet ik niet. Hoor het wel. Het is in ieder geval niet hoog en daar ben ik al blij om. Nog twee keer prikken. pff.
hey meiden, mag ik jullie toevoegen op hyves, want krijg t niet voor elkaar om t hier bij te houden, maar wil wel graag op de hoogte blijven van jullie zwangerschappen en baby's to come, zo ja nodig me uit (want ik weet van de meeste de namen niet dus dat is lastig zoeken hihi), je kan me vinden op anouk van melsen
Hoi ben ik weer, was nu 4.9 Om 14:00 uur mag ik nog een keer. Damian vindt het maar niets dat ze mij prikken. Uitslag bloed krijg ik hopelijk ook nog einde van de middag. Ga nu even gauw eten en op bed liggen. Je hebt echt niets aan zo'n dag, gelukkig is het zh hier niet ver vandaan. Anouk ik heb je gevonden op hyves.
anouk: ik had je al op hyves en heb gister jullie mooie meid nog even bewonderd.super mooie foto's weer geplaatst.