3 x prikken was 4.8 Uitslag bloed heb ik helaas nog niet gekregen, dus dat wordt na het weekend. Vanavond lekker naar vrienden toe, hebben een campingbedje klaargezet voor Damian. Maar eerst kan hij lekker spelen met Djora zijn vriendje. Djora is maar twee weken ouder en spelen graag met elkaar. Tot morgen meiden
hoi meiden, Wat hebben jullie veel gekletst in die twee dagen!!! Ik heb alles gelezen, maar of ik alles onthouden heb... Ik ga het proberen... Smokey, gefeliciteerd met je 17 weken!! Gaat snel richting de 20 nu... Leuk!! Heb je de 20 weken echo al gepland? Lekker paard gereden, geen last gehad? Geniet er nog maar van zolang het kan... Ele, gefeliciteerd met je 35 weken!! Het gaat echt snel nu... En inderdaad we zijn nu nog met zn tweeën op vrijdag... En lekker geslapen, helemaal super!! Yaraah, jippieee twee dagen achter elkaar 36,8!! Goed bezig!! Marleen, lekker naar babymassage geweest. En het einde van de hele periode komt in zicht... Zeker als je dadelijk ook weer gaat werken... Nog even genieten dus!! Hoe was het bij de KA? Het is nl 16.30u geweest... Marianne, super om te lezen hoe jij je ritme gevonden hebt met die twee meiden en een man met nachtdiensten. Maar een dagje voor jezelf is misschien ook nog wel een heel goed idee... Anouk, ik heb je toegevoegd!! Samantha, je dag is inderdaad helemaal naar de kl#te als je 3x moet prikken. Maar volgens mij is een lage waarde heel wat beter dan een hoge. Dus volgens mij zit je goed! En leuk om te horen he, hoe het op school gaat?? Ouders zijn altijd zo trots (dat is wel leuk aan kleuters, hihi) All, nog 12 dagen werken!!! Verder wel behoorlijk moe, maar we hebben weer weekend. Dadelijk lekker in de douche en dan komt morgenvroeg de vrouw van de kraamzorg. Dan morgenmiddag een babypakje (jongetje) kopen voor een klant van mannetje en dan zondagmiddag verjaardag van schoonpapa. Druk weekendje dus, maar wel leuk!!
Nijn: Een dagje voor mezelf......zou niet weten hoe ik dat voor mekaar ga krijgen.Ben totaal niet zo'n iemand die graag wat uit handen geeft. Maar zit stiekem toch wel te denken om samen met mannetje een nachtje lekker in hotel te overnachten. Laatst op internet al heel wat moois gezien, een hotelkamer met zo'n vierkant bubbelbad waar dan een lcd scherm aan de muur zit bij het bubbelbad.En een fles champagne.(maar dat lust ik niet) Dus jij gaat lekker op kraamvisite, gezellig zeg! Ik ben ook altijd verliefd op alle baby's, vind het echt geweldig
Jaaa, lekker, Marianne, ik zou het wel weten, lekker boeken!! We gaan niet op kraamviste, maar ze sturen het pakje op... Mannetje zei meteen "ik heb een klusje voor je, hihi" Ik ben niet de beroerdste en ga dus graag morgen een pakje kopen, haha
Hahaha, dat geloof ik wel dat je morgen graag een pakje gaat halen..........., Kun je zelf ook nog weer even snuffelen.
Meiden, ik ga er zo vandoor!!! Ga Melissa zo de fles geven en dan zelf ook lekker slapen! Mannetje komt om 00:30 weer thuis ongeveer, maar ik mag morgenvroeg lekker uitslapen van hem!Lief he?! Zie er trouwens nog steeds erg moe uit en dat ben ik ook echt. Laatst vroeg mijn broertje of ik make-up onder mijn ogen had , en daarna zei hij dat ik er heel moe uitzag! En zulke dingen zegt hij echt nooit!
hoi hoi, Heb niet teruggelezen. Zijn pas net thuis. We zijn namelijk vanavond bij mijn schoonmoeder blijven eten en vanavond nog nieuw tapijt voor haar gaan uitkiezen. De uitslag van de KA was dat Jens een bloeding heeft gehad bij/naast de spier in zijn hals dit komt waarschijnlijk door de hele zware bevalling van mij. Waardoor die spier nu verdikt is soort kneuzing die bij een kleine inspanning weer opzet. We moeten nu naar een kinderfysiotherapeute en daar heel consequent gaan oefenen om die spier weer sterker te krijgen en een voorkeurshouding te gaan voorkomen. Mocht dit niet voldoende helpen dan moet Jens geopereerd worden maar dan pas als hij 2 a 3 jaar oud is. Dan zetten ze een sneetje in die spier. We moeten zowiezo 19 april terug komen op controle bij de KA. We weten nu dus eindelijk wat het is en kunnen er iets mee gaan doen. Nu maar hopen dat een operatie ons bespaard blijft! Morgen moet ik een dagje werken. En zondag eerst komt er nog kraamvisite en daarna naar de verjaardag van mijn moeder. Maandag ochtend op nacontrole bij de vk. Dus denk dat ik maandag middag pas weer tijd heb om te reageren. Misschien kom ik wel nog even kijken om te lezen maar meer niet denk ik.
dames ik kwam gewoon ff melden dat mijn temp nog steeds 36.8 is... Ik lees echt zo veel mogelijk mee, maar door de drukte op het werk heb ik zoveel bij te lezen dat ik alles vergeet... sorry hoor meiden
hoi meiden, Wat een rust hier.... Ik voelde me al schuldig dat ik hier nog niet geweest was, maar jullie hebben me niet eens gemist Yaraah, super die temp!!! En je kunt al bijna testen, al plannen?? Je hebt nu wel lekker veel afleiding doordat het zo druk is op het werk Marleen, op zich dus wel goed nieuws, het is niks ernstigs. Hopelijk blijft die operatie jullie idd bespaard. Heeft Jens dan in een verkeerde houding gelegen/gezeten of zo? Hopelijk helpt de fysio Marianne, lekker uitgeslapen?? Dat is ook erg lekker toch?? Maar let echt op jezelf. Als je omgeving vindt dat je er moe uitziet... Thnx, voor je reactie bij de foto op hyves!! Ele en Samantha, hoe is het met jullie? Druk aan het voorbereiden op jullie beebs?? All, vanochtend de intake gehad. Was een super lieve vrouw en een heel gezellig gesprek. Daarna een pakje uitgezocht, super stoer, vonden wij. Helemaal leuk! Vanavond gaan mannetje en ik lekker uiteten. En dan morgen even naar het voetbal en dan verjaardag van schoonpapa. Ik denk dus ook dat ik dit weekend weinig online ben... Doeiiii
hoi meiden, Hier even snel een berichtje gaan vandaag naar mijn schoonouders blijven slapen en morgen de crematie. Verder voel ik me de laatste dagen niet echt fijn, mijn buik is de laatste dagen niet meer zo 'dik' als daar voor. Hiervoor was mijn buik wel eens helemaal strak en rond zeg maar, en nu de laatste dagen helemaal niet meer en lijkt het wel of mijn buik weer dunner is, kortom weer die onzekerheid pff. Kan ook de vk niet bellen want we moeten straks weg en morgen kan dus ook niet. Dinsdag dan maar bellen hou het niet zo meer vol tot de volgende echo. Ik voel verder eigenlijk ook helemaal niks heb echt nergens last van Tot overmaat van ramp zit ik de laatste dagen helemaal onder de jeukende bultjes gisteravond bij de ha post geweest, waarschijnlijk allergische reactie dus heb pilletje en koeling gel, word iets minder volgens mijn maar gaat nog niet van harte. Kortom kl*te even allemaal, ik ben er dindsdag weer, misschien straks nog even.
hoi Smokey: de vk heeft altijd een mobiele nummer. Deze is ook gekoppeld aan de ambulance dienst. Dus deze kan je bellen en zij geven je een nummer van de vk of jij moet jouw nummer geven en de vk belt jou. Ga niet te lang in de stress lopen, is niet goed voor jou en de kleine. Allergische reactie, dat is ook niet leuk. Veel sterkte voor morgen gewenst. Wij gaan zo naar het zwembad toe met Damian. Even lekker dobberen. Heb op het moment veel last van de ribben, kindje zit er echt tegenaan te schoppen. Soms zit ik helemaal scheef op de stoel te hangen om zo ruimte te creeren. In ieder geval geen fijn gevoel, maar ja nog maar een paar weken. Hoop door het zwemmen dat de kleine zijn voeten laat zakken. hahah Tot vanmiddag
Zo daar ben ik weer, ik zal weer een poging doen. Al weet ik niet meer precies wat ik gister geschreven heb. Nijn: Gister nadat ik melissa eten had gegeven heb ik lekker nog tot half 10 in bed gelegen..........heerlijk Nog even en dan ben je alweer 30 weken!!! Je hebt echt hele mooie foto's op je hyves van de trouwerij! Je kan zo door voor model. Ele: Hoe voel je je nu? Hoe gaan de nachten? Ben heel nieuwschierig naar nog een buikfoto van je, laat je binnenkort weer 1tje showen? Smokey: Heel veel sterkte gewenst voor morgen. En idd, net als samantha zegt, gewoon bellen. De verloskundigen hebben idd mobiel waar ze 24/7 op te bereiken zijn!Heb je er al eens aan gedacht dat het misschien je darmen zijn die nu misschien niet meer zo opgezet zijn en dat het niets met de beeb de maken heeft? Samantha: Heerlijk zwemmen..... Dat is vervelend als je zo'n last hebt van je ribben, hopelijk is het straks na zwemmen beter. Helpt die creme ook nog steeds die je op je benen smeert voor de nacht? Marleen: gelukkig niets ernstigs met Jens.Dat scheelt weer. Anouk: Hoe gaat het nu met het drinken van Erin? Yaraah: Ben nog steeds voor je aan het duimen! Gister melissa weer de laatste fles om 22:30 gegeven en vanmorgen om 06:30 weer! Alleen ze poepte onder de fles toen ze bij me op schoot zat lekker onder de deken, dus ik voel in 1 keer wat nat aan mijn handen, alles doorgelekt Dus mijn pyjama eronder, haar broek en romper eronder. Heerlijk op de vroege morgen. Mijn broertje is blijven slapen, die slaapt nu nog en mannetje slaapt ook nog, die mocht nu blijven liggen. Esther heeft een grote bed, maar wil daar niet in slapen, dus slaapt ze nog in een ledikantje.Dus kon mijn broertje op dat bed slapen bij haar op de kamer.Ze heeft er niets van gemerkt dat ze een logé had op haar kamer. Vandaag lekker rustig dagje. Van de week ga ik met mijn vader en melissa naar mijn oma, ze heeft haar nog helemaal niet gezien , schandalig eigenlijk! Maar we hebben de tijd er nog niet voor gevonden en het weer zat ook niet mee en nu kan ze eindelijk hierheen, heeft zij een dik been en mag niet lopen en zit nu aan de medicijnen.
jeetje, even een snelle hele ego reactie van mij.. ben zooooo over de rooie.. ik zei toch over dat hoeslaken welke had afgegeven.. nou dat ging lekker, eigenlijk irriteerde het me al al die tijd, want stel nu ik had dit wel gewassen met andere spullen? het staat niet aangegeven op het hoeslaken dat het zou kunnen afgeven.. en een klacht indienen.. moet schriftelijk.. logisch dan haken al veel mensen af.. ik dus niet.. en ik zal een klacht schrijven en aangeven dat er wel kleren zijn verwassen... maar dat was nog niet alles over die klote was.. ik heb toch alles gewassen en wil nu eindelijk het bbbedje goed opmaken.. past de deken niet meer in het dekbedhoes!!! het dekbedhoes is 4-5 cm kleiner!!! en dat bij 30 graden zonder droger???????? ben zo over de zeik.. helemaal omdat ik weet dat ik nog steeds op het lakentje wacht als sinds week 2!!!!!! en wordt pas in wek 12 afgeleverd... en nu heb ik dus niks.. ja een te klein dekbed en een dekentje.. sorry dit is ook zo ego, maar kan het er gewoon niet bij hebben.. dat ze gewoon op tijd leveren en ik bedoel we kopen niet goedkoop en nog krijg je zooi.. echte zooi.. moet ik nu voor even ofzoiets een dekbedovertrekje kopen??? bah ik ben gewoon echt over de zeik.. en dat ben ik niet snel voor matrealistische zaken.. maar dit gaat mij even te ver..
Hoi meiden, thx voor het toevoegen op hyves, kwam nog ff om advies vragen bij de mama's van dit forum. Ze denken dat Erin een verborgen reflux heeft (dan spuugt ze niet, maar het eten komt wel omhoog waardoor slokdarm geïrriteerd raakt) Ik moet nu de bv aanmengen met Nutriton, dat leek ff een paar dagen goed te gaan (zoals met alle dingen die ze aandragen) maar nu gaat het weer minder, ze heeft ook al drie dagen niet gepoept terwijl ze met alleen bv elke voeding ontlasting had. Ze wil nu ook niet meer echt eten, ik denk omdat haar darmen al zo vol zitten. Weet iemand nog iets (mag ik lactulose al zo vroeg geven) wat ik kan geven naast of anders dan de nutriton? Las net je berichtje nog ff Smokey, gewoon bellen, zijn de vk gewend. En het kan zijn dat je beeb gewoon anders ligt of dat je darmen wat meer gewend zijn waardoor je buik minder dik is, maar blijft vervelend he die onzekerheid, volgnes mij hebben wij dat allemaal gehad (of de zwangere nog steeds), sterkte!!!
even heel snel ,moet melissa de fles geven, maar wil toch even antwoord op je vraag geven anouk. Nutriton: de 1 krijgt er diaree van en de ander raakt ervan verstopt.Dit lijkt erin nu dus te hebben. Je kan idd lactulose gaan geven, als het goed is mag dat gewoon bij kleine kindjes.Ook kun je proberen om een heel klein beetje zonnebloemolie toe te voegen aan de melk, dit kan ook helpen.Mocht het echt niet willen en ze is echt verstopt (want kindjes kunnen soms wel een week niet poepen) dan kun je ook nog even de thermometer gebruiken, die beweeg je dan gewoon een paar keer heen en weer.(klinkt niet lekker, maar heeft hier wel geholpen destijds) Hoop dat je hier wat mee kan! Anders sms me maar.
hoi, Marianne: het zwemmen heeft me helemaal doezelig gemaakt, na het zwemmen gelijk het bedje ingedoken. Mannetje is even naar ons volktuintje toe om de boel om te spitten, over twee weken moet de pootaardappelen de grond in. Kleine ligt nog steeds tegen mijn ribben aan, die gel voor de benen werkt bij me erg goed. Harry masseert de gel goed over de benen heen en dan trek ik een legging en sokken aan. Na een tijdje in bed doe ik het uit. Ja dan ben na zo'n luier idd wakker, Esther die niets heeft gemerkt van haar oom. Heerlijk hoor dat ze ook lekker makkelijk is. Kan Esther trouwens al lopen? Elegance : begrijp dat je echt pissig bent. Maar je hebt dus als ik het goed begrijp een dekentje voor een dekbedovertrek en nu past het dekentje niet meer omdat de overtrek gekrompen is!!! Maar een dekbedovertrek mag toch pas als het kindje minimaal 2 jaar oud is. Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd wat je hebt??? Hier heb ik een lakentje en dan een dubbelgevouwen deken eroverheen. Maar hoe dan ook, wel mooi klote dat je veel geld ervoor uitgeeft en het krimpt/geeft af. Zal zeker een klacht schrijven, maar daar heb je nu niets aan, je wilt alles nu gewoon klaar hebben. Hoe is het verder met je? Heb je nog een goede nachtrust gehad? Smokey: ben je al weer iets geruster? Helaas blijf je de gehele zwangerschap momenten hebben van onrust. Dat is echt heel normaal hoor, wij begrijpen in ieder geval wel hoe vreselijk dat is. Nijntje: Lekker druk weekend voor de boeg. Nog maar een paar keer werken en dan voor je het weet heb je verlof. Anouk: Ben jij al met Erin naar een osteopaat geweest? Toen Damian 5 weken oud was ben ik er met hem heengeweest. Dit doet eigenlijk iedereen hier in onze omgeving en wordt ook overal aangegeven om dat te doen. Maar oke. Damian kon ook niet poepen en de osteopaat heeft toen zijn darmen nagevoeld en bleek in orde te zijn alleen zat er een verdrukking. Zijn keel zat als het ware op slot. (Had navelstreng twee keer om zijn nek bij de geboorte) en daardoor dronk hij slecht en als ze slecht drinken gaat de onlasting 9 van de 10 keer ook problemen opleveren. Ook mag kleintjes wel een lactaloos hebben maar wel op recept. Geloof 2 x 50 ml per dag. Zal zeker een afspraak maken bij een osteopaat. Hoop dat Erin er snel vanaf is en haar darmen het werk gaan doen zoals het moet. Marleen: fijn hoor dat je nu weet dat het niets iets ernstigs is met Jens. Wel heel goed van je dat je het hebt laten onderzoeken. Hoe is je tweede inwerkdag bevallen? Vermoeiend? Yaraa: ik hoop echt dat je temp hoog blijft, hier ga ik voor je duimen. Damian ligt lekker te slapen, die vind zwemmen zo leuk en helemaal geweldig om samen met papa van de glijbaan af te gaan. Dan is het telkens nog een keer. Ook heeft hij lekker met andere kindjes gespeeld. Zelf ook lekker in het warm reumabad gezwommen. De kleine was ongelooflijk druk en als ik het water in ging, was het stil. Hier is het droog, iets winderig maar geen zon. Aankomende week wordt het gelukkig mooier weer, ben er echt aan toe om naar buiten toe te gaan. Wil lekker in mijn tuin aan het werk. Ben echt een tuinfreek. De groene vingers heb ik van mijn moeder en mijn schoonmoeder is ook zo dus we zijn al druk met wie welke stekjes van welke plant moet maken, hahah.
hoihoi, dank je samantha voor je antwoord ik heb ook geen echt dekbed, maar een dekbedovertrek over een duodeken.. dat mag gewoon wel, dat komt overeen met een laken en een deken en idd ik wil gewoon alles af hebben en het idee dat het nu niet past en ik nu nog op zoek moet gaan naar een nieuw dekbedovertrek heb ik geen trek in.. want die we nu hebben is die lange levertijd op.. waar ik dus nog steeds op zit te wachten met het lakentje.. maar ben nu wel weer een stuk meer happy, want de stoel is af!!!!! en het nijntje lamp/bord ook!! de stoel staat op zijn plek, maar het bord hangt nog niet is nu nog aan het drogen! dat maakte mijn dag dus wel extreem weer goed.. stomme hormonen ook.. wat leuk om zulke groene vingers te hebben, hier hou ik het liever bij een paar kamerplanten! sowieso geen bosbloemen want de katten vinden het veel te leuk om ze of af te bijten of de vaas om te stoten.. het wordt idd beter weer, ook wel lekker om nog even zonder dikke jas en met dikke buik naar buiten te kunnen de nachten zijn weer terug bij af, ik heb geluk gehad deze week dat ik heel even verwend werd nou ja mooi meegenomen smokey, wat rot dat je je zo naar voelt... maar aan je termijn te zien is het nu een normaal moment om onzeker te zijn.. juist omdat je nog niet echt een buikje hebt en er heel lang tussen de 12w echo enn 20w echo zit. daarom hadden wij een pretecho met 16w om die tijd te overbruggen.. ik kan me ook nog goed herinneren dat ik in die tijd heel onzeker was, maar nijn ook.. sowieso zou ik bellen naar je vk, ze zijn er om je gerust te stellenn.. en je zult zien, achteraf valt het dan weer allemaal mee.. maar nu is het even klote.. jammer he dat we niet gewoon lekker onbevangen zwanger kunnen zijn.. ik herken daarom je gevoel wel heel sterk.. dikke knuf voor jou en hopelijk voel je je snel weer wat positiever en lekker zwanger.. ik ga eens kijken of ik de foto van de stoel bij de hand heb