Goedemorgen meiden, Smokey, een hele dikke knuffel!! Wat Ele zegt, ik ben in die periode ook erg onzeker geweest en was ook erg blij met de pretecho met 17 weken... Je zit nu net in de tussenin-fase; wel de kleine voele, niet de kleine voelen, wel een dikke buik, een iets minder dikke buik. Ele, ik zou ook zeker een klacht indienen. Toch niet normaal dat het zo veel gekrompen is?? $) En wij maar grapjes maken over het verwassen, terwijl jij er zo mee zit/zat, sorry.... Wel een coole stoel zeg!! Die is dan lekker wel af, evenals de lamp!! Marleen, hoe is het werken gegaan? Gister lekker uitgerust of flink gefeest bij je moeder? Wat heb je haar uiteindelijk gegeven?? Marianne, thnx voor het compliment. Zelf zijn we ook erg tevreden met de trouwfoto's. Ik ben goed blijven plakken, hihi Super dat Melissa het zo goed doet!! En Esther een loge op haar kamer, waar ze niks van gemerkt heeft, grappig zeg Yaraah, en wat doet je temp vandaag?? Samantha, lekker gezwommen , alleen balen dat de kleine zo tegen je ribben aan schopt... All, gister had ik toch de verjaardag van schoonpapa? Niet dus, mn schoonzusje en zusje hadden een babyshower geregeld. Ik kwam dus helemaal verwaaid en verregend van het voetbalveld af , zitten zij allemaal binnen. Echt een hele grote verrassing... Alleen ben ik daar niet zo goed in ; ik houd liever altijd de controle en houd ook niet van in het middelpunt staan.... Ik was dus behoorlijk overdonderd, maar dat was ook de bedoeling... Mini Nijn en ik zijn super verwend en het was een hele leuke middag. Dadelijk moet ik weer even oppassen, ik ben er dus vanmiddag weer...
whaa nijn wat gaaf!!!!! een babyshower als surprise! snap dat je de controle zou willen houden, heb ik ook, maar dit is wel heel lief en super gaaf zeg! heb je nog leuke cadeautjes voor mini nijn gekregen? wie waren er allemaal? oh gaaf hoor zo'n lieve verassing! tuurlijk grapjes maken over het verwassen, ik ben gelukkig zelf ook zo ben op zich wel sarcastisc, maar ik baalde dat het gebeurd was omdat je het niet verwacht en ik bijna tich kleertjes hadd verwassen.. maar toen het dekbedje 4 cm kleiner uit de was kwam, was gewoon het hele wassen de klos! ik baal wel echt van dat ddekbedje.. als je het nu kon ruilen in de winkel ging het denk ik nog.. maar een levergtijd van 10w? daar komt het denk ik door.... maar nu gaat het weer! hormonen he! merk wel dat ze weer iets meer aanwezig zijn de laatste tijd, of dat ik echt heel erg vermoeid raak.. zaterdga heb ik echt buikpijn gehad, ik had ook geholpen met verven en zagen aan het bord en dat was veel te veel voor herbie.. leek net of hij sávonds helemaal dwars door mijn buik lag zich uit te rekken.. wist ff ook niet wat ik ermee aan moest.. na een relax bad en uurtje slapen ging het weer en leek hij weer in normale positie te liggen.. maar was wel vaag.. nog vager is het, dat iedereen nu tegen me zegt, nog even! nijn veel plezier met oppassen!
o had ik gezegd van mijn ex werkgever?? ze hadden me nog steeds niet ziek gemeld en kreeg vrijdag een mail.. waarom ik me eigenlijk ziek melde bij het uwv.. ik was toch niet ziek uit dienst gegaan? nou ja! gelukkig kon het uwv me gerust stellen en is er wel al iets door mijn werkgever ingediend ivm ziekte vanaf 7 dec.. dat was ook pas binnen.. wrs zijn ze te laat om de weken dat ik ziek was zelf vergoed te krijgen, en miss dat ze het zo probeerden ik weet het niet, fijn voelde het niet.. gelukkig vielen zaterdag de papieren binnen die ik moet tekenen en wordt er werk van gemaakt! absurd toch zit al sinds dec zonder loon.. dat zat me denk ik ook wel dwars toen dat dekentje te klein was.. en mijn vriendin heeft ze de 2de echo en kijken ze of het hartje nu wel of niet klopt.. als niet, moet ze heel snel gecurateerd worden want donderdag zit ze in het vliegtuig.. geen prettige situatie dus.. alhoewel de afleiding geweldig is.. maar alles moet zo snel dan gaan en dat lijkt me niet prettig.. zo ik ga eens naar mijn oude werkgever bellen watde bedoeling van die rare mail was!
Ele, gelukkig dat je het nu weer een beetje kunt relativeren, maar die levertijd van 10 weken is ook erg lang. Snappen ze niet dat ze met zwangere vrouwen te maken hebben?? Hopelijk vandaag alsnog een kloppend hartje voor je vriendin. Wat is haar eigen gevoel er bij?? En je werk... belachelijk zeg!! Maar ze hebben uiteindelijk zichzelf in de vingers gesneden, doordat ze nu te laat zijn met vergoeding voor jou. haha Fijn dat nu alles geregeld is en dat je weet dat er werk van gemaakt wordt. Mini Nijn en ik zijn erg verwend. Het leukste cadeau vind ik de luiertas van LIEF! gekregen van de twee organisatoren/tante's. Verder een hele mooie luiertaart gehad van mn tennismaatje, knuffelboekje, speentje, kleertjes, douchegel voor mama enz. Echt zo leuk! En het erge is dat ik de meesten die week nog utigebreid gesproken heb en ze hebben niks laten merken!!! Hieronder een link naar een plaatje van de luiertas lief! luiertas rood | shop4fans gift & fanshop
o ja, vanochtend even in paniek mannetje gebeld... Ik was vrolijk aan het zp-en en werd ineens erg misselijk. Ik wilde naar de wc te lopen, begonnen mn armen en benen te tintelen en mn oren te suizen. Daarna heel benauwd en super zweten... Ik mannetje dus gebeld. Hij kwam even naar huis, en na een minuut of 5 was het weer over... Heel vreemd, al weet ik nu dat dat wel vanzelf overgaat... De verschijnselen lijken op hyperventilatie, maar ik ademde heel rustig, dus dat was het toch niet... Morgen maar even aan de gyn vragen....
wat een leuke tas nijn!!! superrr!!!! helemaal mijn ding ook! wat leuk ook van de andere cadeaus en dat er zoveel hebben meegedaan aan de surprise party! wat raar dat je je zo voelde.. ik ben wel vaker duizelig, maar niet zoals jij het omschrijft.. heb je misschien een hele lage bloeddruk of laag hb? gelukkig kun je het morgen gelijk navragen.. bij mijn vriendin was het dus toch mis, geen kloppend hartje.. bah zo oneerlijk he.. ze moest gelijk door naar het zh waar ze vanmiddag wordt gecurateerd.. gelukkig vandaag, scheelt weer een dag voor de vakantie.. maar heb zo met haar te doen... het gaat nu ook zo snel ineens.. ik hoop dat de cur haar heel erg zal meevallen.. ik ga nog een paar enveloppen schrijven..
ele: wat dom van je ex - werkgever. Zal zeker even nabellen mailen wat hij met het mailtje wilde bereiken. Stoel is echt heel mooi, valt helemaal in de smaak. Zelfs mijn mannetje vond het heel mooi. Keek even mee, haha Nijn: had je te weinig gegeten? Of heb je het vaker, idd wel even navragen hoe het kan. Morgen dus naar de gyn, altijd leuk. Vanochtend boodschappen gedaan, hebben ook vast ' de muisjes voor op het beschuit' gehaald. Leuk Leuk. Kwam op het plein ook één van de vk tegen, nog even mee gekletst. Ze is heel vriendelijk en aardig en heb er een goed gevoel bij, maar toch wil ik straks Ellis bij mijn bevalling. Vanacht wakker geworden, had me toch een maagzuur aanval, rennie hielp niet, heb dus vanacht warme melk staan opwarmen en rustig in het donker op de bank gezeten, mannetje had me niet gemist, nee die was flink aan het snurken. Gelukkig viel ik weer snel in slaap.
Ele: he bah dat het toch mis is, ook nog eens zo vlak voor de vakantie. Hoop dat de curretage voor haar goed verloopt dat ze er niet al te veel last van ondervindt. Ook in haar verwerking, het gaat nu wel heel snel. Al moet ik zeggen ik ben ook gelijk de volgende dag gecurreteerd en ik vond dat wel fijn ( al is het niet fijn).
balen dat maagzuur he, hier heb ik standaard vanille vla in huis, dat helpt mij beter dan melk en het drankje neem ik dan ook na de vanille vla.. maar de laatste tijd helpt ook dit niet meer echt eigenlijk.. leuk he die irri kwaaltjes! de muisjes hebben we hier ook al in huis! gisteren heeft mannetje muffins gemaakt met blauwe glazuur, en zilver/blauwe en witte muisjes! ze zagen zo lief uit! hij wilde even proberen of het hem zou gaan lukken hij wil dit ook heel graag op zijn werk uitdelen leuk he die laatste voorbereidingen! fijn dat je ook een goed gevoel hebt bij die andere vk.. je weet immers nooit wie je gaat krijgen toch? ik ben hier ook wel benieuwd eigenlijk hoe het in het zh gaat, in eerste instantie krijg je toch gewoon een vk van het zh toch? en pas als er iets is komt de gyno? leuk dat jullie de stoel ook leuk vinden! al was het echt veel werk, vooral al die pinnetjes die helemaal in de ronte erin moesten!
klopt, ik had ook het gevoel er liever meteen vanaf te kunnen zijn.. maar ik moest nog een dag wachten ivm hemelvaart.. toch vond ik dat ook al snel gaan.. en voor haar is het idd maar beter ivm de vakantie.. voel me er ook een beetje down door. stm he, alsof je het zelf ook weer beleeft.. het komt iig weer heel dichtbij..
Nijn, dat is idd wel heel erg raar, kan het niets met je bloeddruk te maken hebben? en wow! wat gaaf dat je zo verast bent zeg! Wat een gave luiertas, echt super leuk. Ele: Heb je al gebeld naar je werk over dat rare mailtje?! Kan me voorstellen dat je giga baalt dat het dekbedje zo gekrompen is, dat is toch ook echt niet normaal! Had ook direct een klacht ingediend.Balen dat je nu alles nog niet klaar hebt terwijl je dat zo graag wil. Samantha: wandaag nog zo'n last van je ribben? Smokey: Hoe gaat het nu met je?Is de onzekerheid al weer wat afgenomen? Ele: Heb je al nieuws over je vriendin? Vanmorgen naar het cb geweest met melissa. We moesten er om 08:45 zijn en waren helemaal alleen daar. Dus kon haar direct uitkleden en kon dus direct doorlopen. Madam is dus super goed gegroeid, dat zei de vrouw ook toen ze haar woog.Ze is ook goed gegroeid en haar hoofdomtrek was ook goed gegroeid. Ze kreeg dus vandaag haar eerste spuitjes, maar dat heeft ze netjes gedaan hoor!Ze huilde alleen als de spuitjes erin zaten, daarna was ze weer stil.Bij de 2e huilde ze iets harder, want die 2e zit vloeistof in wat brand. Bij de voeding van half 11 zag ik wel dat ze wat rode vlekjes had gekregen in haar gezicht, dus hou dat even in de gaten. Ze stappen nu ook af van het geven van zetpillen als ze koortsig zijn na een prik.Al hebben ze 39 graden dan nog geen zetil geven, maar wat kleertjes uittrekken. Maar...............zal nu vertellen wat ze nou woog en hoelang ze was. Geboorte: 3160 gram en 47cm 1maand: 3960 gram en 54 cm 2maand: 5050 gram en 58 cm Ben super trots op ons meisje!
Er is al weer wat gekletst terwijl ik aan het typen was. Ele: wat naar dat het toch niet goed was. Gelukkig kan ze wel direct geholpen worden als zal ze misschien wel het gevoel hebben dat het allemaal wel heel erg snel gaat. Gelukkig heeft ze daarna lekker afleiding doordat ze op vakantie gaat.Bah!Wat kan het leven soms ook oneerlijk zijn...... Samantha: misschien helpt graviscon!Die kreeg ik voorgeschreven door de gyn. Nijn: denk ook dat het trouwens te maken heeft omdat je steeds verder in de zw.schap komt.Misschien drukte de kleine wel tegen een ader waardoor je minder bloedtoevoer had. Ik kan me herinneren dat ik zo naar werd als ik lang stilstond, zoals bij afwassen of in de rij staan bij een winkel. Maar zoals jij het omschrijft ken ik niet
jeetje wat is ze gegroeid! 9 cm in die korte tijd! dat is idd heel veel! en bijna 2 kg erbij! hahah ze doet het idd heel goed! zielig he als ze een spuitje krijgen.. ben er al zo slecht in, denk dat ik gewoon mee zal janken dan al weet ik dat ik me dan extra groot moet houden heb ook naar ex werkgever gebeld.. ze dacht echt dat ik me beter had gemeld... nergens stond dat ik ziek was... tja is echt niet mijn ding.. en zegt ze je krihgt echt niet nog een uitkering over die periode hoor.. *letterlijk* ik huh? ik nee, maar het moet wel geregistreerd staan als ik uit dienst ga.. jeetje.. nou ja ik heb eindelijk post van het uwv!! die gaat zometeen op de bus met de benodigde info
Ele: van 47cm naar 58cm.........9cm??? Was je goed in rekenen? Nee hoor grapje. Moet dus 11 cm zijn. Vind het maar raar hoor van je werkgever, hoopt dat alles goed komt.
Ja dat ik zeker wel veel, want esther was met geboorte 53cm en was met 2 maand 59cm, dus 6cm erbij en melissa gewoon 11cm . Melissa is nu 1cm korter dan esther toen was en het gewicht was op 15 gram na hetzelfde, dus moet je nagaan hoe goed melissa is gegroeid.esther was 3545gr bij geboorte.
jeeetje, er is ook gewoon geen peil op te trekken dus, aangezien ik zo graag maat 68 nog in de maand juli ( liefst ook aug, maar daar ga ik maar niet vanuit) wil kunnen aandoen.. zo ik lijk wel een regelnicht vandaag, heb al zoveel bankzaken gedaan! voelt ook weer wat leger in mijn hoofd
Hey wat hebben jullie ineens veel gekletst... Ele, wat kl#te dat het toch niet goed is gegaan met je vriendin. Hopelijk valt de curettage mee en heeft ze afleiding op vakantie... Marianne, zo die is lekker gegroeid zeg!! En dat ondanks het spugen enz... Samantha, leuk dat mannetje muffins aan het bakken was. Zijn ze ook lekker?? All, of het met mn bloeddruk te maken had, geen idee. Hij was altijd goed zij de gyn 130/58,60 zoiets. Vanochtend gewoon normaal gegeten, dus daar zal het ook niet aan gelegen hebben. Mannetje dacht ook al dat mini Nijn misschien te veel ergens tegenaan duwde. We weten in ieder geval dat het vanzelf weer over gaat. Het was ff eng, maar het komt goed!!
Ele: Maat 68 kan hij vast wel aan hoor in augustus. Melissa is nu 2 maand geweest en heeft maat 62.Sommige pakjes 62/68.Het is maar net hoe het valt met de maten. Esther is ook van april net als jouw kindje straks en zij had in augustus ook maat 68.En zij zit dus op hoogste lijn met lengte.
kom nog even foto spammen!dan ga ik er vandoor, esther is wakker. Nog even tanken en boodschappen doen vanmiddag! En ga heerlijk draadjesvlees (rundvlees) maken. Lekker tomaatjes en ui er bij door gooien en een laurierblad met kruidnagel.Hmmmmmmmmmmmmm