Dank je wel ele. pakje op 1e foto heeft esther toen gekregen bij geboorte van een nicht. Maat 62 in augustus.word idd wel erg krap, maar kan misschien wel, net gelijk hoe groot/klein de kleding uitvalt.
hoi dames, Daar ben ik dan weer eens een keer haha. Wat kun je het soms druk hebben zeg haha Ik ben helemaal happy!!!! Ik ben aangenomen bij die babyspeciaalzaak. Zaterdag heb ik gewerkt en hij was zeer tevreden en ben gelijk aangenomen. Moet morgenmiddag op gesprek om contract te tekenen enz. Dus helemaal happy!!! Gisteren eerst kraamvisite gehad en daarna verjaardag van mijn moeder. Erg gezellig en veel leuke reacties op Jens! Vanmorgen op nacontrole geweest bij de vk er waren geen bijzonderheden. zojuist even naar een dorp verderop geredeen naar de wibra. Daar hadden ze nu kei leuke zwembroekjes en pyama's in de aanbieding. Helaas waren hier de hele kleine maatjes op maar heb nu nog maat 74 als zwembroek en die kan hij waarschijnlijk wel aan als we in de zomer naar frankrijk gaan met een zwemluier eronder. En anders voor het babyzwemmen Ele: leuke stoel zeg!!! Balen van dat dekbedje. Ik zou gewoon even die winkel bellen en uitleggen dat je het niet te warm hebt gewassen enz wie weet krijg je wel een nieuwe ofzo! Nijn: leuk zeg een babyshower! Super toch als je zo verrast word. Butterfly: leuke foto's! Verder ben ik het allemaal alweer kwijt wat ik gelezen heb sorry!
gefeliciteerd marleen! wat gaaf!!! leuke job zeg! wanneer mag je beginnen? ben nu een bak sla naar binnen aan het werken :S ik heb onstilbare honger! grrr...
Marleen, super gefeliciteerd!!! Ele, smakelijk eten! Ik ga er ook even vandoor. Ff op de bank liggen, voel me toch een beetje slapjes vandaag...
hehe wat zijn wij gezellig hahaha, wilde net zeggen dat ik ook een dutje ga doen! slaap lekker nijn of dut ze!
nijn: wij hebben geen muffins gemaakt, maar ele. Bloeduitslag heb ik nog niet binnen, zal daar eens over bellen als ik tegen 16:00 uur nog niets heb gehoord. Doe het een beetje rustig aan, heel goed dat je gaat liggen. Ele: wat leuk muffins en vooral lekker. Vanille vla helpt bij mij niet. Ach nog een paar weken en als het goed is, is het ook weer gelijk over als de kleine er is. Echt heel stom hoor, die ex werkgever. Marianne: een rennie helpt normaal heel goed, alleen vanacht niet. Als de rennie's en de warme koppen melk niet meer werken,dan zal ik idd dat kopen.Tjee wat een groeispurten maakt melissa. Sneu van die prikjes he, had je het er moeilijk mee, bij Damian zat ik zelf te janken. Gelukkig gaat Harry altijd mee naar CB controles, zal hij nu ook weer doen bij deze baby. Pfff. Foto's zijn ook weer helemaal geweldig, idd wat ele zegt ik wil ook, hahah. Marleen: Gefeliciteerd met de nieuwe job, echt super. Yaraa: heb je nog een hoge temp vandaag? Hier net even 1,5 uur geslapen, daarna werd ik wakker van de baby. Is zo vreselijk druk. Oh ben net ook een heel groot stuk slijm verloren. Ken ik helemaal niet. Zat geen bloed bij. Maar het was echt smerig. Even in de gaten houden. Ga even de spinazie een paar keer wassen, zit helemaal nog onder het zand en anders gaan onze tanden vanavond knarsen tijdens het eten.
ele: geniet van je bak sla en slaap lekker! Nijn: slaap ook lekker! Samantha: oke is het niet je slijmprop die je verloren bent? Succes met het wassen van de spinazie! Ik kan per 1 april officieel beginnen maar loop nu elke week wel al 2 middagen mee zodat ik goed ingewerkt ben. Sta nu gewoon boventallig en vanaf april zelfstandig. Maar is dus wel lekker extra salaris wnat krijg gewoon alle uren uitbetaald dus dat is wel lekker. En moet zeggen vind het heerlijk om weer te werken aangezien ik vanaf september al thuis zat. Marianne en Anouk: wanneer gaan jullie weer aan het werk? Of werken jullie helemaal niet?
samantha: dat kan wel want die kan ook weer aangroeien. En het hoeft ook niet altijd met bloed gepaard te gaan. Je moet je nu niet druk gaan maken he!!! Want stel dat je die verloren bent kan die nog aangroeien of de bevalling kan nog weken op zich laten wachten ook al ben je hem al verloren!
Marleen gefeliciteerd hoor meid Heb lagere temp maar nog steeds niet ongi, dus heb ff getest (kv 2 vr 5 en niet met ochtendurine) en had binnen de 5 min een dun lijntje, dus weet niet of dit positief is of vals posi of indrooglijntje...
yaraah: ik denk dat dat toch echt positief is meid!!!! Want kruidvat geeft geen indrooglijntjes en het is binnen de afleestijd. Spannend! Morgenvroeg gewoon nog een keer testen met ochtendurine!! Ik duim voor je
yaraah: dat is veel belovend hoor!Spannend!Denk dat het echt positief is hoor. Marleen: nee ik werk niet, ben fulltime huismoeder en zolang dat kan zal ik dat blijven.Wil zo graag alles meemaken met ze. Waarom ga jij zo snel weer aan werk als ik mag vragen? Snap wel dat je vanaf september bij huis zit, maar je had laatst nog zo'n last van je bi, is dat nu weer helemaal over? En jens.............zul je hem niet gaan missen? Ele: wat een leuk idee zeg die muffins.Super. Wat zijn jullie overal creatief mee zeg, dat ben ik totaal niet, wil het wel graag, maar zit er gewoon niet in. Samantha: Ik moet me echt heeeeeel groot houden als ze prikjes krijgen, vind het zo zielig dat ze gaan huilen, dat doet mij ook gewoon pijn.het moederhart he?............. Gelukkig is het wel direct weer voorbij. Groeispurten heeft ze zeker gemaakt.