Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    goedemorgen dames,

Butterfly: Zoals ik al schreef gisteren heb ik vlug gelezen en niet overal op gereageerd. Maar fijn dat alles goed is met melissa en grappig dat melissan nu precies hetzelfde gewicht en lengte had als Jens toen hij 1 maand was.

Ik wil graag weer aan het werk. Ben het thuiszitten wel beu aan het raken. Is niet voor mij thuismoeder zijn. Wil graag iets voor mezelf hebben en even niet alleen met Jens bezig zijn. Bergijp me niet verkeerd vind het eerlijk en het mooiste wat er is. Maar even iets voor jezelf andere contacten vind ik ook heerlijk. Helemaal omdat ik al zolang thuis zit! Mijn BI gaat weer goed sinds ik bij de osteopaat ben scheelt het een hele hoop. En omdat ik maar 5 uur achter elkaar werk is het goed te doen.
    Ik begin officieel gewoon pas als mijn verlof is afgelopen op 5 april. Dan gaat mijn contract in loop nu wel af en toe in de winkel mee zodat ik al veel kan leren.
    Jens gaat nu dan naar mijn moeder of mijn schoonmoeder en vanaf half april heb ik een gastouder. Dus dat is wel prettig gewoon een vast iemand. En Jens vind het allemaal prima is ook zo'n handig kereltje!
    Het is echt genieten met hem! Zo tevreden en lief. Heerlijk al dat gebrabbel en lachjes. Hij pakt je nu ook gericht vast met zijn handjes zo leuk! En volgt je door heel de kamer. Echt super gezellig dus.

Hier vandaag eerst kraamvisite. Daarna komt mijn vader en ga ik even mijn contract tekenen en daarna lekker even het dorp in hier.

Yaraah: hoe gaat het nu met je? Alweer een test gedaan?

2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    nee niet meer getest, want toen ik urine opving voor kv test, werd urine rood

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O nee, Yaraah.... Ik las net je goed bericht, maar zag ook gelijk je banner... Dikke knuffel meid!!

Ele, hoe is het trouwens met je kinderwagen? Heb je die al binnen?

Marleen, voor mij gevoel ga je idd weer snel aan het werk, gaat verlof dan echt zo snel??

Marianne, hoe is het nu met Melissa? Nog last gehad van de
    prikjes?

Samantha, nog meer slijm verloren? Ik dacht ook aan de slijmprop, helaas wil dat nog niks zeggen...

Verder heb ik gister lekker rustig aan gedaan. Lekker op de bank gelegen en vroeg naar bed gegaan.
    Straks weer naar de gyn...

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: ja 10 weken vliegen voorbij. 5 april loopt toch echt mijn verlof af. Jij hebt wel heel lang verlof he tot december. Geniet er maar van. Maar ook dat vliegt voorbij denk ik!

Yaraah: bah dat was niet de bedoeling he. Dikke knuffel meid!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik neem mn ouderschapsverlof er achteraan op en de zomervakantie valt gunstig... Maar ik denk inderdaad dat het snel december zal zijn... :( :(

6. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi

verlof gaat idd erg hard, voor je het weet ben je weer aan het werk.
    marianne wel lekker dat je fulltime mama kunt zijn voor je dochters.
    Hier bewust er nog voor gekozen om niet volledig thuis te zijn, puur voor er even uit te zijn en sociale contacten. Werken vind ik heerlijk, daarbij met mijn salaris kunnen we op wintersport en zomervakantie en tussendoor ook nog een paar keer weg per jaar. Anders had het niet gekund met zoveel kids die meegaan.

Vanochtend de schuur onder handen genomen, liep er al weken tegenaan, telkens regen en regen. Damian is bij oma en mannetje aan het werk. Dus ik ben aan de slag gegaan, het is nu eindelijk naar mijn zin en heb veel ook weggegooit en een paar dingen in de tuin gezet waarmee we andere blij kunnen maken. Zo de schuur is weer mooi leeg. Heerlijk die nesteldrang. Ga nu even een tukkie doen en daarna ga ik niets meer doen behalve lekker keutelen, zoals nagels lakken, lezen en lui wezen.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

yaraah wat balen meid, vandaag dus een baaldag... biefstukje carpacio.. wijntje en morgen weer met frisse moed een nieuwe ronde in.. hopelijk is het de volgende ronde raak en is het dan ook een plakbeeb...

marleen, knap dat je het kunt zo snel al aan het werk.. ik denk dat ik er wel moeite mee zal krijgen, al ben ik zeker ook blij even geen babytaal te spreken :D maar van de andere kant, als er echt een leuke baan op de loer ligt zou ik het waarschijnlijk ook doen :)

nijn, heerlijk hoor, t/m dec.. wat een vooruitzicht!!! hier zei mannetje ook al, dat ik pas moest gaan werken na de zomervakantie.. dan hebben we die 6 weken nog samen heerlijk vrij.. stiekem zie ik dat ook best wel zitten :D

marianne, moet je binnenkort nog eens bloedprikken?

smokey, is alles goed met je? na je verontrustende bericht dat je even niet lekker in je vel zat ben je niet meer geweest toch? maak me dus wel een beetje zorgen of het goed met je gaat..

samantha, hoe is het met jou? ik las iets over een slijmprop? hier heb ik er ook vaker last van, maar zoals ik al zei, ik heb sowieso last van veel afscheiding en soms is het echt een propje slijm.. sorry voor de ranzigheid :D
    maar hoe voel je je lichamelijk? merk je ook dat het zwaarder wordt? leuk he dat we bijna samen aan de beurt zijn! zal me stiekem wel benieuwen wie er eerder bevalt! :D ik denk nog steeds jij omdat het voor jou de 2de is :)
    nou ja we zullen zien, het zal iig niet heel lang meer duren voor we aan de beurt zijn! :D

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    geniet van je relaxte middag samantha! :D

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi hoi,

Samantha, wat lekker dat je de schuur hebt opgeruimd. Heerlijk om iets te doen waar je al weken tegenaan hikt...
    Ik moet zeggen nesteldrang, wat is dat?? Ik geloof ook niet dat ik dat zal gaan krijgen, anders moet echt de krant gebeld worden, haha :D
    Daarnaast vandaag 34 weken precies!!

Ele, jij gaat ook echt snel nu. :D Ik stap ook bijna in de sneltrein van de laatste weken. Kreeg het net even benauwd met de gedacht dat mini Nijn over 7,5 week al geboren mag worden... :$
    Hoe smaakten de muffins gister??

All, net bij de gyn geweest en alles was weer goed. Wat ik gister had, was een afsluiting van de bloedbaan ergens. Kan geen kwaad, het is alleen heel vervelend. Als ik het weer krijg, moet ik even op mn zij gaan liggen. Mini Nijn ligt nog steeds in een stuit, dacht ik al, maar heeft nog een paar weekjes om te draaien. Verder nog niet ingedaald (al klinkt het dan ook weer snel, indalen... poeh)

10. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey meiden,

Ik weet niet wat me overkomt, mn kind is sinds gisteren als een malle aan het drinken en de voedingen van vandaag zijn ook fantastisch, 160, 145, 160 (terwijl we er vorige week met moeite gem. 100 erin kregen).
    Hopelijk zet het door (niet te snel want heb nog legio kleren mt 62 die ze nog aan moet, net met pijn in mn hart prachtige 56 opgeruimd die ze niet tot nauwelijks had aangehad). En ze heeft inmiddels ook weer gepoept, ik ben dus een blije moeder :p

Marleen, ik kan ook niet wachten om weer te gaan werken, gelukkig gaan we zaterdag het toneelstuk waar we (ik en andere)mee bezig waren voor mijn zwangerschapsverlof weer oppakken en dan beginnen de repetities snel, want ik ben het thuis zitten ook meer dan zat. Mijn zwverlof duurt nog tot 14 april.

Marianne, fijn dat Melissa geen pijn heeft gehad aan de prikjes, ik moet volgende week woensdag de eerste prikken met Erin halen, maar dan mag ik daarna wel naar babyzwemmen, kan niet wachten.

Ele, hoe is ie daar, gaat hard he, je bent nu echt bijna zover. Wat voor wandelwagen is het geworden?

Sam, (of vind je die afkorting heel vervelend ;)) na je advies heb ik vrjidag een afspraak bij de osteopaat maar aangezien het nu zo goed gaat vraag ik me af of die nog nodig is? kijk het nog een dag aan.

Nijn, die nesteldrang bleef bij mij ook weg (echt de laatste weken had ik het een beetje omdat ik wel wilde dat alles op orde was voor als de beeb kwam) nu ze er is ben ik wel veel opruimeriger dan ik was, (en dat was niet veel kan ik je vertellen hihi) vooral de babykamer moet aan kant. PS die achtergrond foto van jou op hyves zijn dat de Maldiven?

Hoe is het afgelopen met Smokey?

-X-

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, wat geweldig dat Erin zo goed drinkt!! Alleen een afspraak maken bij een osteopaat is al genoeg :D :D

Die achtergrondfoto op mn hyves is idd van de Malediven. Daar zijn wij op huwelijksreis geweest. Ben je er ook geweest??

12. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Anouk, had je al gepsproken via sms, maar nogmaals echt geweldig dat jullie meisje zo goed drinkt nu.
    Dat is toch wel heel geruststellend nu.Nu kun je tenminste met een gerust hart nog meer genieten va jullie kleine meid.:D
    Hoe gaat het met jezelf?Nog veel last van de wond?
    Heb jij je 1e menstruatie al gehad?

Verof: wat gaat dat allemaal hard zeg bij jullie.
    Nu alweer werken!Waar blijft de tijd zeg.:$

Begin me beetje zorgen te maken over smokey!
    Een smsbuddy was nu wel handig geweest.

Melissa had gisteravond geen rode plekjes meer, maar had dus iets verhoging.38 graden.Bij de laatste fles gister, was de verhoging ook alweer weg.Ze heeft voor de rest echt geen last gehad van de prikjes.Gelukkig maar!:D:D:D
    En met de voeding, gaat het nog steeds super.

Volgende maand word esther alweer 2!:$
    alweer een hele meid.
    Hebben jullie nog leuke ideeen voor een kado?
    Wij dachten zelf aan een 3wieler met duwstang.

13. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Nijn, nee ben er zelf niet geweest, maar staat wel heel hoog op mn verlanglijstje, moet een duikparadijs zijn ook, dus wie weet wordt het ook mijn huwelijksreis ;)(het hele huwelijk moet nog gepland worden hoor)

Marianne, grappig zat er vandaag voor het eerst aan te denken en dacht moet het ff aan jou en marleen vragen, over die menstruatie, nee die heb ik dus nog niet gehad, maar ik geef natuurlijk nog volledige bv dus misschien heeft het daarmee te maken.
    Heb helemaal geen last meer van de wond, vond die hele keizersnee sowieso meevallen, het feit dat ik nooit meer weeen hoef te hebben, daar heb ik graag dit nog een x voor over hihi.

Ga in mei voor het eerst vliegen met onze kleine meid, ben benieuwd hoe het gaat, kort vluchtje maar hoor (naar Milaan), maar als ze gaat huilen dan is het gewoon pay back voor al die huilende kinderen die ik uren heb meegemaakt in het verleden, hihi

14. Gerritsen

hoi,

Anouk wat fijn dat ze goed drinkt en heeft gepoept, wel zal ik die afspraak laten staan en erheen gaan, ze controleren alles en dat is natuurlijk altijd goed. Anouk wat voor werk doe je precies, toneel en dan... ?

Geloof dat smokey ook had gezegd dat ze pas dinsdag weer op het forum kwam. Gisteren had ze die begravenis/crematie en moest vandaag werken. Hopelijk horen we vanavond iets van haar.

Marianne: wij hebben Damian met zijn tweede verjaardag een driewieler gegeven en Duplo ( grote kinderboederij set)
    Heeft Esther al een keukentje? Tja voor een meisje heb ik geen ervaring, haha allemaal jongens he.

Nijn: geen nesteldrang, je mag wel wat van mij hebben. Even zonder dollen, hier is in huis alles gedaan. Nu is de schuur ook klaar, wil nu de tuin nog even mooi maken met bloemen. Ohja de auto heeft net ook een uitgebreidde schoonmaak gehad, was niet de planning.
    Maar keek vanmiddag uit het raam ( die zijn ook schoon) en dacht die auto mag wel een wasbeurt gebruiken, dus in de auto naar de wasstraat gereden en heb gelijk de auto uitgezogen en ramen.dashbord etc schoongemaakt.

Ik weet bijna niet meer wat ik nog moet doen en dat moet nog 6 weken. Mannetje zei al kom maar naar het werk, daar moet nog veel schoongemaakt worden, zal bijna gaan, maar nee ik heb verlof en daar profiteer ik ook weer van. hahah

15. butterfly1984

anouk: nee hier ook nog niet ongesteld geweest.Klopt, als je bv geeft kan de menstruatie langer uitblijven.
    maar ik geeg geen bv en ben nog niet ongesteld.Het lijkt weleens of ik het word, maar er komt maar niets.
    Marleen heeft haar eerste menstruatie er al wel weer op zitten.
    Hoop dat ik ook snel aan de beurt ben:D:D want dan kan ik het staafjes laten zetten.

Samantha: Doe je wel beetje rustig aan?:D:D

anouk: wat leuk zeg!Even lekker er tussen uit.

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    een goede avond! :D

hey anouk! leuk van je te horen en helemaal leuk om zulk goed nieuws te lezen! :D
    ben benieuwd of ze het volhoud, het is te hopen van wel, is toch een grote zorg minder dag zeg..
    is ze al flink gegroeid?

balen he marianne dat je zo lang op je ongi moet wachten.. kijk je wel een beetje uit?;)

samantha! waar haal jij die energie vandaan??? ik kan dat echt niet meer, als ik de was al beneden heb, vind ik mezelf al heel stoer!
    fijn dat je alles nog kunt doen wat je wilt.. hier stapelen dingen zich op ipv dat ze soms afnemen.. vind het ook heel rot, maar als ik devaatwasser weer in en uitgeruimd heb voel ik mijn rug niet meer.. en moet ik weer even gaan zitten.. nou ja nog ff! :D

smokey,waar blijf je? :(

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    mijn banner!!!! hellleeeuup!!!!!!!!!!!

en ik zie het nu pas!!!! whaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. butterfly1984

WOW ele: het laatste vakje is dan eindelijk aangebroken!
    Nu komt het ECHT dichtbij he?!Overmorgen alweer 36 weken en dan nog 1 week voor dat hij mag komen.
    Verbaas me nog telkens over het feit dat de tijd zo gigantisch snel gaat.
    Soms word je er gewoon emo van, zo snel gaat alles.
    Mijn kleine meid is nu alweer 10 weken en mijn andere kleine meid word volgende maand alweer 2.

hier wederom weer een lekkere nacht gehad.:D
    Alleen mannetje moest er om 5 uur uit, moest werken!
    Daarna om half 7 melissa de fles gegeven en kon daarna nog lekker heel even blijven liggen tot 10 over 8.Toen was esther wakker, dus ook zij heeft erg goed geslapen.
    Vraag me af wanneer melissa 200ml mag, dat krijgt ze nu alleen in de laatste fles.Maar merk dat ze overdag liever meer heeft, nu doe ik al tijdje geen 150+5 meer maar 160+5.
    En ook uit bed stappen terwijl lekker het zonnetje schijnt geeft je best een energiestoot.:)

Balen zeg dat gister alle zenders in 1 keer wegwaren!:(
    Was net de laatste aflevering van dit seizoen aan kijken van desperate houswives!:DToen was ik even zelf een desperate housewive:D:D:D Grapje!;)

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen meiden,

Heb gister dan toch nog eens getest omdat het bloedverlies echt niet veel was en, die was licht posi, dus zit nu eigenlijk wel beetje in onzekerheid... ga morgenochtend nog een testje wagen denk ik om toch wel heel zeker te zijn

20. Gerritsen

hoi,

Ele: ja ja het is echt zo je laatste vakje.
    Hoe is het verder met je? Wat moeten jullie nog in huis doen?

Smokey: Hoe is het met je?

Yaraa: balen dat de ongesteldheid is doorgekomen.

Nijn: Hoe is het met je rug op dit moment?

Marianne, Marleen en Anouk: hoe is het met jullie kleintjes?

Gisteravond heel veel last gehad van de ribben, stond onder de douche en dacht dat ik gek werd, heb me even een potje staan brullen. Als ik mijn arm beweegde dan schoot de pijn zo door.
    Kon zelf niet aankleden dus mannetje heeft me afgedroogd en shirt aangedaan. Lag ook om half 10 in bed. Wonderbaarlijk lag in binnen het uur te slapen. Werd alleen een keer om half 4 wakker om te plassen en daarna om 6 uur wakker.

Deel Deze Pagina