kan dat nog een innesteling 14/15 dpo of zou ik dan toch mijn ei later gehad hebben? heb eens alle slijmpjes weggehaald bij FF en dan is hij niet zo zeker meer van mijn eitje
yaraah: ik had mijn eitje pas 1 week voordat ik ongi moest worden, dus een weekje later dan normaal, daarom wees bij de echo destijds ook uit dat ik wat korter zwanger was. Samantha: Met melissa gaat het echt uitstekend, je merkt echt dat ze ouder word.Het is echt een lachebekkie. Ze lacht al als je haar alleen al aankijkt.Echt heel erg mooi. En dan die geluidjes wat ze erbij maakt, geweldig hoor! Ze luistert ook heel goed naar wat er om haar heen gebeurt, ze kijkt dan echt richting waar het geluid weg komt. Ook vind ze het nog steeds super leuk in de wipper en in de box. Ze sabbelt nu ook al een tijdje op haar duim of soms op haar vingertje.Het is maar net wat ze te pakken krijgt........hahahaha. Ze weet in iig al heel goed hoe het moet. Op het cb zeiden ze trouwens dat ze een heel mooi gevormd hoofdje heeft, dus gelukkig geen afplattingen.Had esther ook nooit.
Heerlijk als ik je verhalen lees, echt heel fijn dat alles lekker loopt. Groot worden gaat zo snel, he. Ongelooflijk. Als ik zo dat lees kan ik niet wachten om weer een kleine te hebben, nou ja Damian is ook wel klein, maar ook al weer zo zelfstandig. Loslaten is echt begonnen, heeft echt een eigen ik.
ah ok butterfly, maar ja als ik nu nog maar innesteling zou hebben, dan kan ik nog niet posi testen toch??? ahja ik zie wel wat er van komt...
Samantha: als de kleine er is, dan is damian echt in 1 keer erg groot! Dat had ik ook met esther toen melissa was geboren.Dan lijken ze echt een reus Ja alles loopt hier nu echt perfect!De tijden, voeding alles klopt gewoon, ze krijgen beide geen aandacht tekort. En tuurlijk huilt ze weleens, maar dat hoort gewoon bij baby zijn, ze kunnen zich nog niet anders uiten en ook zij moet haar energie kwijt. Ging jij trouwens thuis bevallen? Volgens mij wel toch? (oke voor zover het toelaat)
Hoi meiden, Hier ben ik dan weer, ziek en wel lig vanaf gisteravond uit mijn werk al op bed. Kapot kapot moe last van mijn rug heupen niet normaal, diaree en volgens mijn ook koorst Laatste dagen ook wat druk geweest maandag de crematie dat was ook best heftig sávonds pas laat thuis en gister vroeg weer werken. Kortom te veel van het goede. Heb niet alles terug gelezen alleen de laatste blz even. Yaraah meid wat spannend misschien over een paar dagen een dikke vette posi test Butterfly wat geweldig dat alles zo goed met je gaat en met de kleintjes Samantha balen dat je zon last hebt van je ribben, komt dat omdat de kleine er dan tegen aan schopt? Ele ohhhhh je banner is bij het laatste blokje aangekomen gaat nu echt opschieten voor jou heerlijk
Even kijken of het lukt om weer een fotootje te plaatsen van buik. Net zelf even gemaakt ging niet echt makkelijk haha
Marianne: heerlijk toch dat alles goed loopt, hoop het straks net zo goed te doen. Ja ik wil heel graag thuis bevallen en we zien wel hoe het loopt. Heb kraamtas/maxicosi en koffertje Damian klaarstaan op de babykamer. Dus als we naar het ziekenhuis moeten kunnen we het pakken en wegzijn. Heb voor de zekerheid al kraammatjes in de auto klaarliggen dus kortom helemaal voorbereid. Yaraa: oh zo spannend zeg, zelf teste ik 5 dagen voor nod al positief. Dus kan echt. Smokey: beterschap, de crematie is die verder vredig verlopen? Rust maar goed uit en denk vanaf nu alleen aan jezelf en de baby. Last van de ribben komt idd van de baby, die trappelt daar precies. Dus houd nu veel pauzes tussen de dingen die ik doe, gelukkig kan damian zelf de trap op en af ( blijf er wel bij hoor) dus ik hoef hem niet meer te tillen,pff. Vanochtend even naar tuincentrum geweest, heb violen gehaald voor een paar mandjes buiten. Ziet zo gezellig er dan uit. Voorkant tuin heb ik nu bijna klaar, nog alleen vegen, maar dat doe ik straks even, na het slapen. Heb mijn eerste was van het seizoen buiten op de droogmolen hangen en het is al bijna droog. Ga zo tweede was ook nog gauw ophangen, wasmachine is zo klaar. Na het slapen ga ik lekker buiten in het zonnetje zitten, net ook even gedaan en het is heerlijk en dan kan damian mooi buiten in de tuin spelen. Morgen is mannetje halve dag vrij en dan gaan we samen de achtertuin doen, damian is de ochtend tot 13:00 uur op school, dus we kunnen een heel eind komen. Ohja ik heb een muis in de schuur, had ik dat al verteld, gister muizenval gekocht en neergezet en hij is al gevangen. Bah. Hoe die in de schuur komt, ik weet niet. Maar komt door al die kou denk ik en dan hebben we de konijnenvoer in de schuur staan. Dus dan is het 1 + 1 optellen. Maar nu is dat enge beest weg en ik weer blij. Nou heel verhaal, ga nu damian in bed leggen en ga zelf ook even een uurtje slapen. Damian slaapt normaal nog ruim 2,5 uur, dus heb ik daarna nog even mijn handen vrij. Meiden geniet van de zon, ik straal weer helemaal.
Samantha ja hoor de crematie was vredig verlopen, en was erg mooi. Oh lekker met de viooltjes aan de gang wil ik ook en in het zonnetje zitten maar heb net even gedouched en zit beneden maar ga straks denk toch maar weer even op bed slapen.Kan niet veel eten heb ook last van maagzuur heb 1 hap brood op wel. Muis bah bah haha ik zo die ook niet moeten, was ie maar alleen of denk je dat er nog meerder zitten?
Smokey: Kan me best voorstellen dat de crematie en alles erom heen best heftig was!Hoe is je mannetje er zelf onder? Zo zeg!Wat een buik al Samantha: Esther sliep eerst vaak maar een uurtje omdat ze smorgens ook nog wel eens naar bed ging, maar dan sliep ze niet.Dus nu al tijd 1 keer per dag naar bed, zo rond een uur of 1.En dan slaapt ze nu toch ook echt wel een 2,5 uur.Gister zelfs bijna 3 uurtjes.Van 12:50- 15:45. Dus alles is goed voorbereid, is toch ook al weer een geruststelling.
De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha, borstvoedings kwam deze tegen, als ik dit had geweten voordat ik beviel, zo leuk!!! Erin slaapt alweer bijna een maand op haar eigen kamer. Samantha, ik ben afgestudeerd als actrice maar aangezien dat geen vast inkomen is, werk ik 2 a 3 dagen daarnaast en doe ik qua acteren freelance opdrachten (trainingsacteur voornamelijk) tot dat ik natuurlijk die droomrol aangeboden krijg hihihi , haat audities alleen dus dat maakt het lastig lol! Mooie buik Smokey! Voel je je behalve dat je je ziek voelt wel iets minder onzeker over de zwangerschap? Jij had toch een paardje, wie bereidt hem nu. Onze twee paardjes staan sinds 2 jaar bij paardenrusthuis Soest, te genieten van hun oude dag. Wat een lekker weer he jongens, ben net heerlijk met mn ouders en de wandelwagen de hei op geweest en ben nu het huishoudelijk ontwijkend verdrag aan het vertonen.
anouk: leuke site!Heb er volgens mij weleens eerder bij gekeken, maar heb er zoveel gezien, dat ik het niet meer zeker weet. Echt heerlijk weer, heb vanochtend ook al lekker gewandeld. En ja, huishoudelijk werk hoort er ook bij helaas. Heb de mijne er al weer opzitten, alleen nog voor eten zorgen. Daar heb ik bijna nooit geen zin in en jullie. Heb jij ook paarden gehad?!Wat leuk zeg. Deed je ook mee aan wedstrijden??? Acteren, wat grappig, had ik niet verwacht. Heel erg leuk zeg!Wie weet komt je droomrol nog een keer. Gaat nu nog steeds goed met Erin?Ook de ontlasting?
Smokey: je hebt echt al een mooie zichtbare buik voor 17 weken zwangerschap, leuk leuk. Hebben de muizenval weer gezet, dus we zullen het zien, maar denk dat het er één was. Maagzuur kan ook heel goed komen van je zwangerschap, probeer anders beschuit te eten of crackers, vaak wil dit goed. Rustig aan doen he, het werk komt wel als jij je goed voelt. Marianne: ja helemaal voorbereid, haaha. Zo Esther slaapt ook nog een paar uur, heerlijk is dat he. Damian slaapt eigenlijk hier rond 13:00 uur tot 15:30/16:00 uur. Moet zeggen dat ik dat heerlijk vindt, zo kan ik ook even plat en dingen doen waar ik zijn nieuwsgierige neus niet bij kan gebruiken. Ben je al uit wat je gaat kopen voor haar verjaardag? Hopelijk is het dan ook mooi weer. Anouk: afgestudeerd als actrice, leuk zeg. Hoop voor je dat je nog een mooie droomrol krijgt, vast en zeker. Leuke website, ga vanavond nog eens even rustig kijken. Gelijk heb je om lekker te wandelen op de heij. Tenslotte je weet het in nederland nooit met het weer, dus alle mooie dagen lekker naar buiten toe en het huishouden komt dan wel. Terwijl ik aan het typen ben, schopt de kleine flink. Heb alles aan kant en de zon is weg. Wel is het nog heerlijk buiten, dus ga maar even zo met damian een blokje om het huis lopen.
hoi meiden, Even een hele korte reactie, want de computer doet vreemd en ik ga zo even naar de drukker (proefdrukken ophalen) en dan naar schoonpapa, want die is jarig. Ele, jaja het laatste vakje.... jippiieeee Yaraah, spannend... Ik ben benieuwd naar je test van morgen. Heb je de testen van vandaag en gister op de foto? Samantha, lekker hoor alles opgeruimd, denk je wel aan jezelf? Alleen minder dat de kleine zo tegen je ribben schopt. Anouk, fijn dat Erin het nu zo goed doet! Lekker gaan genieten dus!! Marleen, hoe is het met jou?? Smokey, fijn om weer iets van je te horen. En je buik, die gaat snel!! Marianne, uhm, een cadeautje voor Esther, duplo of iets van poppenbedje, een keukentje, schoonmaaksetje o.i.d. All, ben helemaal blij door het zonnetje. Verder zeggen zo veel mensen dat ik er witjes uit zie... Binnenkort anders mn hb even prikken. Mn rug, tja, dat wordt lastiger. Nog 11 dagen werken... Tot morgenavond!!
Wij gaan denk ik voor de driewieler, maar nu hoorde ik dat mijn ouders dat ook in gedachten hadden, dus maar even verder nadenken nog voor de zekerheid. Dacht zelf ook aan duplo, maar vind het best wel prijzig, je hebt dan helemaal niet zoveel blokken. Ze staat nu mee te dansen op muziek......hahahaha.
3 wieler huh? marianne heb je nog geen wagen dan? smokey, wat fijn om van je te horen, maar wat balen dat je je zo verrot voelt.. Denk juist nu extra goed aan jezelf en de kleiine he, je lichaam heeft al veel energie voor de kleine nodig, en het kost nu echt veel energie om snel beter te worden.. maar wat een mooie buik!!! anouk wat leuk actrice, dat hoor je niet vaak! en idd hopen dat je ooit dat vind wat je echt aanspreekt, helaas horen daar de audities ook bij.. Super om te horen dat het allemaal zo goed gaat met Erin Yaraah! oeh spannend meid! ik zal heel hard voor je duimen dat je morgen gewoon een dikke posi test hebt! nijn, overmorgen 30 weken joehoe! is jullie kamertje trouwerns nu helemaal af? oh we gaan even foto's van het kamertje maken!
Vandaag dus bij de gyno geweest.. alles zag er goed uit, urine ook, wel weer glucose, maar niet zorgwekkend.. vanaf nu ga ik wekelijks! we hebben het trouwens nog steeds niet over de bevalling gehad :S niet aan gedacht ook, stom van mezelf verder is het kamertje dus zo goed als af, het nijntje bord/lamp is af en de stoel staat er etc etc alleen dat klote dekentje en dekbedje van nijntje dus niet... nu komt het, ik luisterder mijn voicemail af, wist niet eens dat ik die had met mijn nieuwe abonnement.. en daar spreken ze in op 5 maart dat dus het lakentje niet in week 11 maar in week 12 wordt geleverd... dat had ik idd deze week al gehoord.. maar nu belden ze vandaag weer... ze leveren het niet in week12.. maar in week 13 of 14!!!!!!!! OMG OMG OMG... toen ik dus boos werd om te vragen hoe ze dit wilden compenseren wat hun enige optie om het geld terug te krijgen?? heb ik daarom 10 weken gewacht?? was dus best boos... maar nu ligt het dekbedje dat te klein is op het bedje, maar is de kamer verder af!