Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
  2. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    moet er wel bij vermelden dat beide testen net met ochtendurine waren

heb zonet ook weer ff getest met een ander merk en die was negatief, dus vrees dat wat er ook mocht geweest zijn, het weg is

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ele: tuurlijk hebben we een wandelwagen.:D:D
    Een mutsy hebben we, daar past ook de maxicosi op.
    Ik bedoelde een 3wieler waar esther op kan fietsen, en dan 1 met duwstang, zodat als zij niet meer wil fietsen ik haar kan drukken.
    Jeetje zeg, wat een gedoe allemaal!!!Ik snap heel erg goed dat je pissed bent nu, zou ik ook zijn.
    Wat ga je doen?wachten of geld terug?Je heb voor het begin wel een ander dekentje toch?
    Gelukkig alles goed bij de controle, op naar volgende week.

Yaraah: Ze lijken wel positief, maar het is wat onduidelijk.
    Ik duim voor je!

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    yaraah ik zie wel echt 2 lichte streepjes, ik duim voor je meid het is je zo gegund.

ele wat kl*te zeg ik zou ook helemaal over de rooie gaan. Hebben ze het bij eeen andere winkel niet op voorraad liggen? Bij de babydump hebben ze erg veel en meestal met geen levertijd.

Verder voel ik me zo beroerd pff niet normaal warm koud en vreselijk last van mijn spieren in mijn lijf, vanmiddag een poosje geslapen weer, blijf maaar lekker op bed. Kan de griep geen kwaad voor de kleine:( daar zit ik dan meteen weer over in.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nee, de griep kan geen kwaad, alleen hele *lees hele* hoge koorts kan kwaad.. dat weet ik omdat ik ook ergens deze zw ziek was met koorts en ik ook as usual aan het panieken was :D

yaraah ziet er goed uit... heel spannend nu dus... *blijft duimen*

Marianne, dekentje hebben we wel, maar niks voor eromheen of ernonder.. zuch6t :(
    en het was van de babydump smokey, en zij waren echt niet netjes aan de tel.. ik vroeg nog komen jullie een klant nu helemala niet tegenmoet? bv 10 % korting op een ander lakentje.. zodat ik iig iets heb.. dan voel ik me gehoord en jullie verdienen zo nog meer geld aan me en verliezen een klant.. maar nee, de enige optie was ik kreeg het geld terug, vind het hele slechte service..

zometeen naar yoga.. maar ben bekaf.. de kleine is overigens ingedaald!!!1 en dat voel ik ook wel duidelijk, maar wist niet dat dat van het indalen was! alsof je schaambot bij elkaar geknepen wordt en ik heel veel spierpijn daar heb :S wel weer een mijlpaal en natuurlijk een eng idee, want nu komt6 het weeeer een stukje meer dichtbij!
    morgen gaan we kijken of we de klossen kunnen ophalen voor onder het bed :S

zojuist met de kat ook nog naar de dokter geweest, dezelfde als waar we 2 weken gelee mee gegaan zijn.. hij zat zich iedere keer aan de staart te likken en die was heel erg dik... ze kon gelijk zien dat hij door een andere kat gebeten was... zucht.. die terrorkat dus.. we zitten echt zo hard te denken wat we met hem aan moeten doen.. we houden giga veel van hem, maar dit kan gewoon niet langer.. zijn staart was helemaal onstoken en er kwamen ladingen pus uit.. ik kan alleen maar janken als ik denk dat we hem weg zouden gaan doen.. al weet ik diep van binnen dat het misschien ehct beter is... zucht....

mijn vriendin gaat morgen dus op vakantie! en de curretage is helemaal meegevallen.. tenminste wat je onder omstandigheden vindt meevallen dan.. ik hoop zo dat ze een heerlijke vakantie heeft en even niet met zwanger worden of zijn bezig is.. en dat ze natuurlijk weer snel een posi test in handen heeft van een plakbeeb!

zo nu ga ik stoppen en mijn yogaoutfit aantrekken...

morgen komen eindelijk de foto's van het kamertje, ze moeten eerst verkleind worden, ze zijn te groot voor de site :)
    ik ben zo verliefd, het was ook wel een emo moment toen de lamp van nijntje werd opgehangen zojuis.. het laatste wat gedaan moest worden zeg maar.. :D en nu kan ie komen! :D:D:D
    ( denk ik :S)

6. butterfly1984

even snel een spam er tussendoor gooien.
    ga zo gtst kijken!:D:D

7. butterfly1984

nu zie ik deze ook weer en vinden jullie ook dat ze op elkaar lijken?

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen dames,

mijn temp was vandaag weer omhoog...

heb wel getest met een testje van carrefour en dat was negatief...

Heb wel gezien dat FF mijn ei verplaatst heeft naar 4 maart en dan zit ik vandaag nog maar op 14 dpo

xxx

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly wat een mooie foto's pracht kindjes:)

Yaraah jee meid wat spannend ik duim nog steeds voor je klinkt harstikke goed:D

Hier vannacht lekker liggen zweten in bed pff niet normaal nu vanmorgen gaat het wel wat beter dus hopen dat het zo blijft. Heb alleen nog vreselijk last van mijn lijf spierpijn overal, dus ga zo mijn masseuse maar even bellen hopelijk kan zei er wat mee.

10. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Smokey:

Je lichaam is bezig om je weer op te laten knappen, je zweet al je afvalstoffen eruit, dat is heel goed. Verder wel goed geslapen?
    Gefeliciteerd alweer 18 weken. Yoehoe.

Yaraa: echt heel spannend, zelf gebruikte ik altijd kruidvat zw testen 2 voor € 5,-. Deze zijn echt heel goed. Hoop dat je echt één dezer dagen een knaltest hebt. Dan maken we een vreugde dansje.

Marianne: ze lijken wel op elkaar, maar toch zie je wel goed verschil.

Hier lekker geslapen. Damian vanochtend naar de peuteropvang gebracht en gaan zo aan de achtertuin beginnen, maar eerst nog even een kopje thee drinken.

Bloeduitslag was trouwens goed, heb een laag suikerwaarde en de glucose waarde zit op normaal. Kortom helemaal in orde.

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zo ben ik weer een keer haha

Ik wil zo graag alles bijhouden maar heb er gewoon de tijd niet voor sorry dames.

Yaraah: spannend zeg! Klinkt allemaal erg positief. Het is je ook zo gegund meid!

Butterfly: ik zie weer mooie foto's voorbij komen!

Smokey: mooi buikje al zeg! Geniet er maar van. EN dat zweten hoort er bij. Heb dat ook heel erg gehad in de zwanegrschap en moet zeggen nu word ik 's nachts nog wel eens drijfnat van het zweten wakker.

Ele: zo dat is dus echt geen reclame van de babydump! Om welk lakentje gaat het is het van een speciaal merk ofzo. Anders kan ik kijken of wij het in de winkel hebben dan koop ik het voor je en stuur het naar je op als we het op voorraad hebben.
    Ben benieuwd naar je foto's van het kamertje!

Nijn: hoe gaat het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje met werken enzo?

Samantha: heb je verder nog veel slijm verloren? Fijn dat de bloeduitslagen goed zijn!

Hier gisteren middag gewerkt want een collega was ziek. Moet nu vrijdag middag en zaterdag nog werken. Vanmiddag even naar mijn moeder blijven daar mee eten en gaan vanmiddag daar lekker in de bossen wandelen heerlijk! Morgen vroeg babymassage en daarna werken. Misschien kom ik straks nog even anders word het denk ik zaterdag ochtend even.

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Samantha fijn dat je bloeduitslag goed was:)
    Heb wel redelijk geslapen ben alleen zo slap op de benen niet normaal heb dan ook nergens zin aan en al mijn spieren in mijn lijf doen me zeer.

Marleentje heerlijk lekker in de bossen wandelen, het is zulk mooi weer en ik kan het alleen maar van achter het glas bewonderen:(

Moet douchen maar heb er de kracht niet voor maar misschien knap ik er wel van op...

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    zo heb net een angelsound besteld ben benieuwd wanneer die komt, hopelijk kan dat ding mijn onzekere dagen af en toe wat opfleuren:)
    Dat krijg je als je ziek bent ga je allemaal zulke dingen bestellen via internet:D

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Jeetje wat is het hier rustig, ben ik eindelijk eens een paar dagen online;) Jullie zijn natuurlijk allemaal lekker van de zon aan het genieten8)

Maar meiden volgens mijn heb ik net de kleine gevoeld, het voelde als een paar plopjes/schopjes achter elkaar eerst aan de linkerkant en toen wat meer naar rechts heel appart kon het niet thuis brengen maar denk toch dat dat de kleine was:) zal toch niet waar zijn:D

15. butterfly1984

#1155 butterfly1984, 18 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2010
    Smokey: Dat zal de kleine echt wel zijn geweest.Joepie!
    Dat fleurt je dag vast op!:D:D
    Kon je het weer niet laten..........om de angelsound te bestellen????:D:D:D:D(grapje)
    Gefeliciteerd met je 18 weken alweer!\

Samantha: Heb je lekker kunnen werken in de tuin?
    Je hebt er echt prachtig weer bij?8)
    Ik moet ook eigenlijk in de tuin, maar heb totaal geen zin.
    Is echt niets voor mij.:)

Nijn: Joepie, nog maar 11 dagen werken!!:p
    Het schiet echt al op he?!
    Hoe zijn de proefafdrukken?:D

Ele: babydump.......Belachelijk zeg!Zo haal je er toch nooit meer wat weg?
    Vanacht een beetje kunnen slapen?Heb je nog veel last van je bi?

Anouk: Hoe gaat het met jullie?
    Wat een prachtfoto's op je hyves zeg!En wat een haar!:$ :D:D

Hier ook weer lekker geslapen!
    Laatste fles om 22:30 en vanmorgen om 06:45.
    Ze was wel wakker, maar jammerde nog niet :D
    En esther was om 07:00 wakker.
    Toen ik Melissa uit bed haalde werd ik begroet met een big smile :D:D, nou dan begint je dag toch helemaal goed?
    En het zonnetje schijnt, krijg je ook lekker energie van.Vanmorgen nog even met esther naar de winkels geweest en mijn horloge opgehaald, de sluiting was stuk gegaan en kan niet zonder
    ;):)

16. butterfly1984

o ja, heb ook nog lekker gewandeld met melissa.
    Mannetje is nu aan werk, hij heeft een late dienst.
    Morgen pasfoto's laten maken en dan naar gemeentehuis om mijn id te laten verlengen..........wat een geldklopperij!!!
    Kost je gewoon €42,80, niet normaal toch?
    Ga dan ook een nieuwe bh kopen, want de beugel van die andere is geknapt en die zat net het lekkerst.Dus haal weer dezelfde op bij livera.

17. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

smokey het kan heel goed dat het de kleine is, echt heel speciaal is dat of niet soms!
    Ja idd ben van het heerlijke weer aan het genieten dus weinig achter de pc. Angelsound had ik de volgende dag al in huis.
    Als je gel op is dan kun je heel goed buikcreme ervoor gebruiken.

Marianne: ja zonder horloge kun je niet. Wat een geld voor een id kaart, niet normaal zeg. Geen groene vingers of gewoon geen zin?
    Mooie tijden van Melissa zeg.

Marleen: lekker gewerkt dus, geniet maar lekker van het wandelen in de bossen. Zullen vast veel wandelaars aanwezig zijn.
    Geen slijm meer verloren, dus denk dat mijn lichaam even een kleine schoonmaak heeft gehouden als het ware, hahah:p

Hier vanochtend in de tuin gewerkt, zijn bijna klaar.
    Alle borders zijn weer bemest en planten gesnoeid. Tuinset vast van schuurzolder gehaald, mannetje had zoiets van doe maar nu, anders komt het misschien pas na de bevalling, haha. Om 13:00 uur Damian opgehaald en doorgereden naar de Action. Heb een paar leuke tuindecoraties gekocht en nog naar onze winkel gereden om leuk tafelzeil te halen voor de tuintafels, één achter in de tuin en één in het voorste gedeelte tuin. Nu moet alleen nog mandjes gevuld worden en een paar nieuwe planten erbij. Dat gaan we zo even samen doen, harry komt tegen 16:00 uur naar huis toe en het is koopavond. Ohja harry heeft ook besloten om het stuk gras eruit te halen en deze opnieuw te doen met graszoden. Volgens mij heb ik hem besmet met mijn nesteldrang hahah.
    Maar zijn mening is, alles in huis klaar dus ook dan de tuin.
    Gelijk heeft hij wel. Volgende week gaat hij dan het gras doen en als het zonnetje ook nog komt dan gaat hij nog de voorkant schilderen.Vorig jaar hebben we alles eraf gebrand en gegrond. Achterkant huis en schuur hebben we toen nog twee keer kunnen afschilderen maar de voorkant niet, deze staat dus nog in de grondverf. Maar dat is maar één dag werk.

Vind het wel een prettig idee dat dan alles klaar is dan kunnen we ook echt genieten van de zomer zonder dat we nog maar iets hoeven te doen in het achterhoofd. :)

18. butterfly1984

samantha: geen groene vingers.Kan soms onkruid en planten nog geeneens uit elkaar halen, dat is toch wel heel erg schandalig:$

esther is met mijn zusje naar de speeltuin en melissa ligt heerlijk te spelen in de box en tegen haar speeltjes aan te slaan :D:D:D
    ga snel weer vandoor, lekker genieten.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Yaraah, jee het blijft spannend he! ga je morgen weer testen?

smokey, balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt.. maar wta leuk een aangelsound en nog geen paar uur later voel je de eerste schopjes! klinkt heel bekend zoals je het omschrijft!
    En al 18 weken! joehoe! :D:D

samantha wa heb je weer veel gedaan! ongelooflijk, maar ik geef je geen ongelijk, zolang je het kunt! :D en het weer was idd heeeeerlijk vandaag! oh echt genieten he!

marianne, wat een leuke spam! :D lekker dat je zo aan het genieten bent! ik hoop bijna met je mee te kunnen doen! :D

ik kan eindelijk het kamertje showen! joehoe!!!!! ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :D

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    en hier is de lamp die we gemaakt hebben! :D

Deel Deze Pagina