Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

WOW!!!!wat mooi ele.:D:D:D
    Echt een super leuke kamer............en die lamp, geweldig zeg!:D:D
    Zit helemaal te zwijmelen hier!!!

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele wauwiee wat een fantastische mooie kamer:) ziet er echt super mooi uit. En wat knap dat je die lamp zelf gemaakt hebt echt goed!!
    Hier gaat het langzaamaan steeds iets beter gelukkig vannacht goed slapen en dan hoop ik morgen weer wat fitter te zijn.

Samantha jullie zijn goed bezig zeg, er moet hier in en om het huis ook nog een hoop gebeuren maar ik ben daar een beetje lui in eigenlijk hou er allemaal niet zo van, ja wat plantjes buiten in de bakken en dan houdt het wel op:D

Ele echt super mooi je kamertje maar dat had ik al gezegd:D

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ele, wat een super leuk kamertje!! En die lamp, geweldig!!
    Fijn dat je weer goedgekeurd bent door de gyn. En nu voortaan om de week :$ o o dan gaat het snel!!!

Yaraah, wat spannend... Deze testen lijken mij licht positief :D, ik ben benieuwd wat de test morgen doet.... Duim, duim, duim

Marleen, wat werk je hard, super zeg!! En wat fijn dat ze je nu al inschakelen als het nodig is. Alle extra ervaring is natuurlijk meegenomen....:D :D Denk je wel goed aan jezelf??

Marianne, wat een lieve foto's toch allemaal!! :D :D

Samantha, wat heb jij toch veel gedaan zeg, ik ben eiegnlijk wel jaloers...:D Ik heb er echt de puf niet voor hoor...
    Maar ook voor jou, denk je aan jezelf??

Smokey, wat super dat je vandaag de kleine gevoeld hebt!! En dan ook nog een angelsound en 18 weken zwanger, komt helemaal goed!! :D :D

Wat een vrolijk nieuws vandaag toch allemaal! :D :D : D
    Komt mijn vrolijke nieuws (moet er toch iets van maken): nog maar 10x werken en dan begint mn verlof!!!:D :D Verder is mn weekend begonnen!! :D :D
    Wel een slik momentje vandaag, een leerkracht van de andere school in ons gebouw was 30 april uitgerekend. Zij ging dinsdag na schooltijd naar huis en woensdagochtend was de is de kleine geboren... Alles is goed, maar zo kan het dus ook ineens erg snel gaan....

Morgen komt Babydump de klachten verhelpen en het andere deel van de kinderwagen leveren, jaja, dan kunnen we het verder in gaan richten... :D :D

4. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Elegance: Echt een super mooie kamer, heel fris en stoer.
    Lamp vind ik ook geweldig mooi. Heb je paneelgordijnen ?

smokey: fijn dat je je al iets beter voelt, hoop dat je morgen een stuk fitter bent.

Nijntje: dat is zeker even slik moment, kindje ligt denk ik in het ziekenhuis of niet? Probeer er niet teveel bij stil te staan, dan wordt je echt gek. Tuin is klaar, voor wat ik kan doen. Heb ook megaveel pauzes gehouden. Het enige wat ik nog heb gedaan is de plantjes op de plek zetten, mannetje mocht ze poten en ik heb daarna de tuinslang gepakt, eerlijke rolverdeling of niet.

Nu kan ik echt beginnen met verlof, heb geen klusjes meer die ik zelf kan doen, dus lente/zomer kom maar, dan ga ik wel lekker nixen en genieten van de zon.

elegance: heb jij het idee dat je eerder of later gaat bevallen dan de 40 weken. Zelf heb ik hier het idee dat het gaat gebeuren net na week 38. Mannetje daarentegen die zegt 2 dagen te laat, aaaahhhh neee.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Samatha, ik probeer er ook niet te veel bij stil te staan, maar toch was het even een slik moment. Zal dadelijk ook wel zijn als Ele en jij bevallen zijn... Dan ben ik de volgende....

Een hele eerlijke rolverdeling :D Lekker dat alles nu af is, laat de lente/zomer, iig het mooie weer maar komen!! Ik kreeg vandaag trouwens van de kids in de klas al op mn kop dat ik zonder jas buiten was... Daar gaat mn goede voorbeeld, haha

6. butterfly1984

nog even een spam:D:p

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat leuk dat jullie het kamertje leuk vinden en de lamp! :D:D
    ben zo blij dat ik hem eindelijk kan showen! :D:D

samantha, ik denk zelff dat ik dik overtijd ga loppen of iig over de 40w ga.. bij jou zou het idd goed kunnen he de 38w, ze zeggen dat een 2de vaak eerder kan komen! :D maar denk aan de deal he! ik eerst dus wegpuffen die persweeen hihihi :D

jaja nijn, zo gaat dat hahaha, zo ben je net zwanger en zo ben je ook bijna de volgende hahaha.. nog steeds kan ik me niet voorstellen dat ik de volgende zou zijn...
    gisteren bij Zwyoga theekransje gehad waarbij er moeders van dec met beeb op bezoek kwamen.. kwamen jeeeeeeeetje ik was emo van al die babies!!!! :)

8. butterfly1984

nog eentje.......

( heb je het tegen mij?!):D:D

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen!

Wat een deugniet die Melissa, zeg. Het straalt gewoon uit haar ogen, helemaal leuk!!

Ele, jij eerst, dan Samantha en dan ik, dan lijkt het nog even te duren voor mij ;) Mannetje vanmorgen, nog 10 weken... Vanaf volgende week mag Herbie komen, Ele...Leuk!!!

Verder nog plannen meiden?
    Mijn plannen heb ik gister al verteld... wachten op babydump...

10. butterfly1984

Nijn: hahaha, zeker een deugniet!
    Ze is ook eigenlijk altijd wel vrolijk.Alleen als ze moe is, dan begint ze te jammeren, maar dat is logisch lijkt me.
    Ook begint ze veel te brabbelen nu, echt heel leuk die geluidjes.
    Tuurlijk doet ze dat al even, maar nu echt veel vaker en meer achter elkaar.Dan smelt je gewoon.$
    Gefeliciteerd met je 30 weken!!!:D:D:D

Ele: wow!!!36 weken alweer:$, van harte gefeliciteerd.
    Vanaf volgende week mag herbie al komen.
    Hoe voel je jezelf?

Hier weer lekker geslapen vanacht.
    Om 22:30 laatste fles en om half 7 werd ik wakker en heb toen haar flesje klaargemaakt en ben haar gaan halen.
    Bleek dat ze wel wakker was, maar ze was lekker aan het sabbelen.

Straks dus pasfoto's maken en dan naar gemeentehuis voor id verlengen.
    Heb op internet al afspraak gemaakt met gemeentehuis, zodat ik niet in de lange rij hoeft te wachten.ideaal!:D:D

voor de rest van de dag niet zo heel veel in de planning.
    Balen dat het zonnetje er niet is zeg!

11. butterfly1984

Heb ik deze al laten zien?

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Leuk dat ze nu ook al begint te 'praten', daar gaat je rust haha :D :D
    O ja, pasfoto's maken, ook zoiets leuks met zo'n kleine...;) Slim dat je een afspraak gemaakt hebt bij de gemeente.:D Bij ons in het dorp hebben we nog een hulpsecretarie (wat een woord om te typen), hier hoef je meestal niet lang te wachten, alleen die is beperkt open. Het gemeentehuis in Oss heeft zo'n parkeerprobleem :(, je moet een half uur lopen, dus dan maar bij ons in het dorp op de maandagavond... :D

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    loop jij de hele dag met je fototoestel rond?? ;) Leuk zeg!!

O ja, ik baal ook ontzettend dat het zonnetje weer weg is, net nu ik weer vrij ben...

14. butterfly1984

hahaha, je zou het bijna denken he dat ik de hele dag met zo'n ding rondloopt, maar valt best mee.Heb nu 338 foto's van de eerste 2 maanden.:D:D:D

Hier bij gemeentehuis wel genoeg parkeerplekken, zijn net allemaal nieuw.

15. butterfly1984

de kleine hoeft niet mee, het is voor mezelf.
    23 maart is de mijne verlopen.
    Mannetje is vrij vandaag dus hij blijft bij de meiden.
    daarna even nieuwe bh kopen.

Wou in de zw.schap ook een nieuwe bh kopen, dus ik naar de livera.
    Heel veel bh's gepast en niets pastte :$;)
    Hebben jullie dat weleens, dat niets past?
    de ene was te klein en maat groter was te groot.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    223 foto's in 2 maanden valt inderdaad wel mee... :D

Die vriendin van mij en haar man ging toen de kleine 2 maanden oud was naar belgie, dus die kleine moest ook een ID-kaart hebben. Nou eerst die foto maken en dan zo'n kaart aanvragen. Zo'n foto van zo'n kleine lijkt een half jaar later toch al niet meer... Maar ach, de gemeentes moeten ergens geld aan verdienen....

BH's zijn voor mij altijd al een drama. Ik heb normaal ongeveer een 75A, maar veel leuke bh's beginnen pas bij cup b. Nu heb ik wat bh's van mn vriendin geleend van toen zij zwanger was. Ook zij heeft niet erg grote (.)(.)
    Saphh past wel goed bij mij, tenminste voor de zwangerschap. Nu trouwens nog wel...bedenk ik me... Mn (.)(.) zijn wel veel voller en de bh's zitten nu wel veel mooier, maar toch pas ik ze van de voor de zwangerschap over het algemeen nog.

17. butterfly1984

223? 338 is het.:D:D:D
    heb ze gisteravond net besteld, vandaar dat ik het preciese aantal weet.Nou nog een mooie fotoalbum zoeken en dan plakken maar.

18. butterfly1984

ik heb normaal 80E, maar die werd in zw.schap te klein.
    maar de 80F was te groot, in allerlei soorten.
    En 80E waren allemaal te klein.
    Moest na de zw.schap maar eens terugkomen.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    oeps foutje... 338 valt op zich ook nog wel mee, toch?? Tenminste als ik ons na ga als we op vakantie gaan... 10 dagen en dan 250 foto's is niks... :D :D

80E :$ Daar passen ze bij mij allebei in.... :D
    Wel vervelend dat je niks kon vinden, maar misschien vandaag wel. Veel succes!!!

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier gelukkig weer wat fitter:) en heb goed geslapen.

Nijntje wat voor een klachten had je met je kamertje? Misschien had je dat al verteld maar heb ik er overheen gelezen. En gefeliciteerd jij gaat ook al zo hard 30 weken al voor jou schiet het nu ook aardig op hoor;)

Ele emo ik ken dat niet normaal ook heel erg ik kan om de lulligste stomste dingen in huilen uitbarsten en manlief zit dan te lachen op de bank:) en 36 weken bij jou word het echt aftellen nu... spannend hoor:D kan je ook gaan spammen.

Yaraah hoe gaat het vandaag bij jou is je temp nog steeds mooi hoog en heb je al een test weer gedaan?

Butterfly wat een schattige foto's echt foto modelletje:)

Vanmorgen weer gebeld voor de bloeduitslag en hij was weer wat laag dus betekend dat ik weer meer eiwitten mag eten:$ heel raar idee maar wel helemaal te gek natuurlijk:D ga zo even lekker douchen en dan de hond uit laten

Deel Deze Pagina