Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen heeft de vk gebeld en zij komt zo kijken naar eventuele ontsluiting!!!
    Spannend marleen............zet hem op meid!

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    ooooo...dat wordt nagelbijten!!!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Buddy nieuws van Marleen:

Hoi, had straks om de 5 minuten weeën en had vk gebeld. Vk is net weg heb nu bijna 3 cm ontsluiting. Ik had goede weeën zei ze. En nu is het afwachten ze verwacht dat het wel doorzet vannacht. Zodra de weeën sneller komen moet ik bellen en komt ze weer langs.x

Marleen, zet m op vannacht!!!
    Ik ga aan je denken!! Spannend.....

Ik kom morgen weer gezellig meekletsen. Laat nu de computer aanstaan, mocht er nog nieuws komen. Anders waarschijnlijk morgenvroeg!!

Liefs

4. butterfly1984

marleen smsde net: ze had 3cm ontsluiting en had dus goede weeen!!!Ze moet nu thuis afwachten en als het verder doorzette moest ze de vk weer bellen!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    we kregen waarschijnlijk hetzelfde smsje.... haha

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaaaaa spannend!!!!!!!!

oh marleeen wat een goed nieuws!!!!! misschien heb je morgen al je mannetje in je armen.. zet hem op meid :):)

spannend he :):):)

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Ben ik nog even tussen de weeen door!

Hier gaat het lekker. Heb mooie weeen en de vk denkt serieus dat het doorzet wie had dat nu gedacht!
    Ik niet meer in ieder geval. Moet zeggen de weeen zijn nog goed te doen. Soms een pijnlijke uitschieter maar verder met wegpuffen kom ik nog een heel eind.

De vk kwam binnen en zei ik denk dat je nog niet zover bent want je zit er nog zo ontspannen bij jeoren en ik waren een potje aan het rummikubben haha om de tijd te verdoen en om niet zo met die weeen bezig te zijn. Dus even een inwendig onderzoek en ze zei je hebt krachtige weeen dat voelde ze aan de vliezen en had 3 cm ontsluiting dus erg netjes. Moet nu afwachten als de weeen sneller op elkaar komen, vliezen gebroken of bloedverlies meteen bellen komt ze weer en bij 6 a 7 cm gaan we direct door naar het ziekenhuis! Ik houd nijn en marianne op de hoogte als ik naar het ziekenhuis moet enz!!!

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    jaaaaaa!! het is zover, Marleen dit weekend eindelijk jullie kindje vasthouden...dat wordt een zondagskindje;)

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    wendelaa: nou ik hoop het!

Nijn en butterfly: zouden jullie als er nieuws is ook dat even willen vermelden bij nieuwelingen zijn mama en januari 2010 mama's?

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Tot nu toe niks meer gehoord van Marleen. Ze zal dus nog aan het rummikubben zijn ;)

Ik ga zo de computer uitzetten en morgenvroeg meteen weer aanzetten :)

Marleen, zet m op :):):):) en ik/Marianne melden het ook op de andere topics!!

Welterusten voor de rest, maar niet voor Marleen, hihi, jippieee!!

11. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Succes marleen

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    enenenenenenenenenen???????????????

O wat spannend toch weer zeg.......

13. butterfly1984

marleen smsde om 1 uur vanacht dat ze 6 cm ontsluiting had en toen op weg was naar het zh!!!

kon niet eerder op laptop,mannetje had deze mee!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    En ik lag te slapen en zag vanmorgen het smsje pas... sorry...

Misschien heeft Marleen haar mannetje al in haar armen... spannend...

15. butterfly1984

nijn: idd, misschien heeft ze haar mannetje wel.
    Denk aan de tijd te zien tussen 01:00 en nu en de 6cm ontsluiting dat de kleine er al wel moet zijn.

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Wat lees ik nu wat geweldig!!!!:):) Wat super fijn voor haar dat het toch doorgezet heeft nu en ze heeft inderdaad misschien haar mannetje al in haar armen:):)

Hier zit ik de laatste 2 dagen weer in een onzeker dipje:( kan er niks aan doen maar soms is dat gevoel er gewoon en kan ik het moeilijk weg krijgen. Maar desondanks gister op internet toch stiekem al naar kamertjes en namen gekeken, probeer er echt wel van te genieten maar vind er erg moeilijk nog;) Sterker nog we hebben al een hele leuke jongens en meiden naam gevonden :):):D

17. butterfly1984

smokey: dat is minder dat je al 2 dagen in een dipje zit, maar zeker wel herkenbaar!
    Maar je bent al over de 10 weken en alles zit erop en aan, dus gaat helemaal goed komen!
    Wat leuk dat jullie namen hebben gevonden, dus dit worden ook echt de namen, of kijk je nog verder?

18. butterfly1984

ligt er bij jullie ook weer sneeuw trouwens?
    was net zo blij dat alles weer schoon was buiten, maar helaas!
    Het is wel een mooi uitzicht hoor, maar als je eruit moet,zoals mannetje die moet werken, is het wel zwaar k!

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    sneeuw? gaan we weer hahah.. hier niks noppes nada! ik wil ook sneeuw hahaha.. maar idd als je eruit moet is het minder..

smokey, dat dipje.. ik had het trouwens ook weer erger met 10 weken. maar dat kwam omdat mijn lichaam toen helemaal geen symptomen meer liet zien van een zwangerschap.. ook al had ik die voorheen nauwelijks.. zelfs die gingen we na 10 weken.. het komt echt helemaal goed.. die stomme fases horen er echt helaas bij en ik denk zelf dat je er nog wel een paar zult krijgen.. ook al probeer je ze te onderdrukken..
    maar hoe zit de kleding? :)

ik wacht echt met spanning af op nieuws van marleen...
    ik denk ook dat 4 cm.. 9 uur.. dat ze nu wel haar mannetje in haar armen heeft... vind het zo fijn voor haar dat haar lichaam het toch zelf heeft gedaan en.. dat ze niet langer hoeft te wachten natuurlijk..

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly ik denk dat we nog wel 10x wijzigen van namen :) maar deze 2 namen vinden we wel erg leuk!! Dus wie weet maar ik heb nog even :D

Ele bij mij zijn de zw sympthomen sinds 2 dagen ook minder niet helemaal weg maar minder, de broeken zitten trouwens heerlijk, vanmorgen nog even een gewone geprobeerd maar dat is geen doen:) Zal eens vragen aan mannetje of ie een buikfoto wil maken:) het scannen lukt hier trouwens niet:(

Ga even naar mijn 2 lieve nichtjes heb ik al even niet gezien tot vanmiddag:)

Deel Deze Pagina