Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by marleentje26, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ben benieuwd nijn hoe het gegaan is met babydump!

:D

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Problemen zijn opgelost :D, al sturen ze nog 1 scharnier na.
    De kinderwagen staat ook al gemonteerd in de gang, het wordt echt echt nu.... :D :D
    Ben nu wel total loss, dus ga zo ff bankhangen, daarna de babykamer weer poetsen, want die monteurs hebben toch wel vieze handen, zeg... :(

3. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Het bed staat op klossen... slik...

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    timing...

Dus vanaf nu een hoogslaper... hihi :D

5. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ah balen dat het nog niet helemaal af is en dat er nu ook nog zooi is..
    maar het is zo goed als af dus! kun je al gaan oefenen met de kinderwagen hihihi... oh ozu toch ene zijn :D

is wel heel relaxed die klossen zeg! ik stap zo in en uit bed!! :D

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    echt een zooi valt wel mee, gelukkig. Ze hebben de dozen allemaal meegenomen, want de fouten/beschadigde onderdelen moesten weer in de doos. Opgeruimd staat netjes dus. Alleen wat zwarte vegen op een witte kast, tja, dat is wat minder mooi.... Maar verder is het nu een heel eind af, ook dat is een slik momentje hoor...

Zo'n hoog bed is dus wel handig?? Op naar de 36e week dan!! haha Moet nog op gaan meten hoe hoog de klossen moeten worden... Ach, dat komt dan wel....

Maar ik ben er dus even vandoor. Ik spreek jullie/jou straks nog wel even...

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Nijn fijn dat het opgelost is:) en de kinderwagen is er leuk allemaal hoor!

Ele bed op klossen hihi nou word het zeker echt:D

Zonnetje was hier net ook even maar ook al weer weg. Net even naar de groenteboer geweest en stomerij hond uit gelaten dus dat is wel weer genoeg voor vandaag:) nu weer even lekker lui op de bank.

8. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Ele: bed op klossen, ben je mooi op tijd. Heb je ook de ondersteek in huis?

Nijn: Fijn zeg dat het nu in orde is, kun je na het rusten weer lekker poetsen en het aan kant maken. Wandelwagen ook in huis. Geeft een goed gevoel als alles binnen is.

Smokey: zonnetje was hier ook maar heel even aanwezig, zo snel als die kwam zo snel was ie weer weg. Voel je na de wandeling en winkelbezoek als weer iets fitter, of voel je het nu wel?

Hier Damian in bed liggen maar die is alleen meer heel hard aan het roepen '' mama''. Ik negeer het mooi even, zolang hij niet huilt is het goed. Wil niet toegeven omdat ik bang ben dat het dan straks elke middag feest is. Ben ook heel eerlijk hoop dat hij het middag slaapje voorlopig erin houdt. Mannetje is ook nu thuis en heeft ook lekker weekend. Hij is al begonnen met omspitten van het gras ( grasgedeelte is 11 m2) Ik zij nog wacht lekker tot volgend weekend, maar nee het is nu droog en wil het nu omgespit hebben. Ook had hij de graszoden al bij zich, wist van niets. Ik zei al tegen hem wie heeft hier nu last van nesteldrang jij of ik. Kijkt hij me aan en zegt ik wil het gewoon klaar hebben voordat jij begint te drijven. Naja zeg. Ondertussen ben ik er wel blij mee hoor, af is af.
    Maar ik blijf lekker binnen, hopelijk valt damian zo nog in slaap voor een uurtje, want om 16:00 uur moeten we in deventer zijn om de jongens op te halen en daarna gunt hij zichzelf geen rust meer als ze er zijn.

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik las je stukje over het omspitten van het gras en bedacht me meteen, nesteldrang van je mannetje?? :D Lache zeg!!
    Hoe is het met Damian gegaan? Heeft ie nog even geslapen??

Poetsen, dadelijk maar een heel klein beetje, want de kinderwagen in elkaar zetten, vroeg ook iets te veel van mn rug... oeps... :)

Hier is het zonnetje ook al weer ver weg... :(:(

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ga trouwens afsluiten voor vandaag. dadelijk even schaatsen kijken en dan vanavond mn tennismaatje even aanmoedigen op de tennisbaan. Morgenvroeg komt mn moeder de ramen wassen en morgenmiddag hoop ik weer op baby-spulletjes-jacht te gaan. Tussendoor probeer ik hier nog even te komen spieken naar nieuws....

Fijn weekend allemaal!!

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Samantha ik moet lachen om de uitdrukking van je mannetje hihih "tot je begint te drijven"haha:D:) Lekker toch alles kan maar mooi af zijn.

Toen jullie de kleine voelde was dat toen meteen dagelijks of ook dagen weer niet en dan weer wel:( vandaag nog niks gevoeld helaas. Maar ik dacht vorige week ook wat te voelen maar toen waren het vast mijn darmen ofzo.

12. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zo ben ik weer even!

Heb even vlug alles gelezen.

Ik reageer even kort!

Nijn: super dat je kamertje staat bijzonder he vind je niet? Dan word het echt!

Ele: super zeg je bed op klossen! Dat zijn echt de laatste dingen voordat je gaat bevallen!!!

samantha: het lijkt er inderdaad behoorlijk op dat je man nesteldrang heeft haha

Zo dat was de laatste pagina probeer zo nog even verder terug te lezen en te reageren

13. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    yaraah: spannend zeg! Het lijkt toch echt positief meid! Hoop het zo voor je ik probeer regelmatig te kijken of er nieuws is van je!!!

Butterfly: hoe gaat het met je?

smokey: in het begin had ik ook dat ik de kleine niet dagelijks voelde hoor! De regelmatigheid komt vanzelf! Maak je niet te druk!

14. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    YouTube - Christian the Lion (NL)

waarschijnlijk zullen de meeste hem al kennen (was meer dan een jaar geleden flink in omloop) maar voor degene die hem niet kennen, je moet het kijken. Ik hield het niet zwanger al niet droog dus kan je nagaan hihihi, dus zwangeren bewarned :p

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    net trouwens recordje hier gehaald, ze heeft 860 gedronken vandaag en dan te bedenken dat ze week geleden met moeite de 620 haalde.

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier gaat het weer wat beter alleen heb ik geen energie, ben echt kapot moe ben net wakker en kan ene been niet voor het andere krijgen, maar ja ook dat gaat hopelijk over.

Ok gelukkig het is dus niet raar om niet meteen elke dag de kleine te voelen, ben benieuwd wanneer de angelsound binnenkomt:) misschien vandaag wel.

Anouk wil je zulke filmpjes niet meer plaatsen haha, ik ben echt een emo wrak de laaste weken en als iets met dieren is hou ik het normaal niet droog wat schitterend zoiets:) dus zit hier smorgens om 9 uur al te janken begint goed haha Fijn om te horen dat het met de kleine ook goed gaat!

17. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Sorry Smokey, ik had je wel gewaarschuwd hihihi

Het is heel normaal dat je de baby niet elke dag voelt, maar ik vond dat ook eng kan ik me herinneren.
    Ik heb zelf ook de angelsound en hou er rekening mee dat je ook hiermee niet altijd de beeb traceert (naarmate hij/zij groter wordt wel natuurlijk), tenminste het lukte mij niet altijd en dan raakte ik in de stress, maar kijk hier een heel gezonde baby, dus veel plezier ermee (ik vond het fantastisch om te hebben) maar geen stress als het ff niet lukt!

18. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen allemaal!

Anouk: super mooi fraqment he ik moet ook altijd huilen als ik het zie zo ontroerend!
    Super dat erin nu zo goed drinkt!

smokey: nee hoor het is echt niet vreemd dat je de kleine niet elke dag voelt. Dat komt vanzelf! Hoop voor je dat de angelsound vandaag binnen komt! Ik heb er zelf heel veel aan gehad!

Hier gaat verder alles super goed.
    Jens slaap nog steeds van 's avonds 22.30 tot 's morgens 07.30-08.00 dus erg luxe. Verder is hij erg tevreden drinkt ook goed. En ligt heerlijk te brabbelen echt hele gesprekken voert hij haha. En heeft dan zelf de grootste lol zo mooi om te zien. Hij begint nu ook heel gericht te grijpen met zijn handjes. Hij pakt telkens zijn mobiel vast haha. Hij ligt dan op zijn doomoo seat en kan er net bij maar dat is voor hem genoeg en houd dan het poppetje stevig vast en ligt dan hard te kraaien zo mooi om te zien echt genieten dus hier.

Ik moet vanmiddag even werken van 12.30-17.00 maar dan is jeroen lekker thuis bij Jens. Morgen eerst een evrjaardag van mijn opa en daarna krijgen we nog kraamvisite dus weer een lekker druk weekend maar we zijn hier niet anders gewend haha.

Volgens weekend gaan we lekker een weekend weg heb er zo'n zin in. Gezellig samen met onze vrienden in een zeer luxe huisje en ook nog lekker zwemmen met Jens dat lijtk me zo ontzettend leuk de 1e keer met Jens gaan zwemmen kijk er nu al naar uit!

Als ik hier niet meer kom dit weekend. Allemaal een goed weekend.

Yaraah: ik blijf hier voor je duimen meid!!!!

19. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Anouk: Hield het hier ook niet droog!:)
    Wat super zeg dat Erin het zo goed doet nu, echt geweldig!;)
    Gaat het met de ontlasting nu ook allemaal goed?

Smokey: en??? de angelsound binnengekregen?
    Nog steeds zo giga moe?Gelukkig is het allemaal tijdelijk:p

Nijn: De babykamer weer opgepoetst?

Samantha: lekker gezellig weekend met de boys......:D:D:D

Ele: Aan jou een vraagje, had jij ook een tijdje terug geen last van infectie aan je geslachtsdeel?:)Of was dat nou iemand anders?:):)
    Welke klachten had jij daarbij?Sorry is heel genant en schaam me diep:):):)

Vanmiddag krijgen we nieuwe stoelen binnen, ben benieuwd!
    Ze komen tussen 16.00 en 18.00.
    Hier liggen de dames nog even heerlijk te slapen.
    Melissa krijgt met half uur de fles en denk dat esther straks ook wel keer wakker is, want gister sliep ze ook al niet zolang.
    Hier nog steeds zelfde ritme met de voeding, dus luxer kan niet.:D
    Voor de rest niets in de planning, heb vanmorgen de boodschapjes al gedaan.

Ga er snel weer even vandoor!:D;)

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Potverd*mre staan ze net voor de deur ik helemaal jippieee:D
    hebben ze de verkeerde opgestuurd echt zwaar balen, altijd als ik iets via internet doe gaat het fout doe het dus ook niet meer.

Butterfly nieuwe stoelen leuk altijd weer spannend:)

Share This Page