Marleen veel plezier vandaag, haha 2011 alweer natuurlijk dat loopt altijd ver vooruit dat is helemaal leuk. Weet je al helemaal wat er in gaat komen. Yaraah wat kl*te meid hoe kan dat nou, ik zag op je andere test echt duidelijke strepen op de foto's. Maar je bent ook nog niet ongi toch? Vanavond mogen we weer naar de vk, ben benieuwd weer is 4 weken geleden alweer, ben niet zo heel zenuwachtig als de vorige keren dit omdat ik de kleine denk ik af en toe voel Angelsound heb ik binnen maar nog niet gebruikt had geen batterijen Vandaag word het heerlijk weer voor degene die lekker naar buiten gaan heerlijk genieten Ele hoe gaat het met jou alles goed? vannacht goed geslapen??
Gaat de vk nu ook weer met een echo apparaat kijken, of luisteren ze alleen nog maar naar het hartje nu? En kunnen hun ook al zeggen wat het gaat worden denken jullie, anders ga ik vanavond natuurlijk even vragen of ze al wat kan zien, wat denken jullie?
Yaraah. wat raar dat nu een sneeuwwitte test hebt, heel vreemd. Marleen: veel plezier met de nieuwe collectie uit te zoeken, zoek wel leuke hippe kleding, haha. Smokey: Zat er geen batterij bij, hier toen wel. Nou gauw halen dan maar, vanavond naar de vk en dan volgende week 20 weken echo. Dan ben je alweer op de helft. Ze vermoeden dat we een warme zomer tegemoet gaan, hoop dat je goed tegen de warmte kan want je bent midden in de zomer uitgerekend. Marianne: hoe is het met je hoofdpijn, ben je al een beetje bijgekomen, hoop dat het weer vandaag je in idd meer energie gaat geven. Nijntje: Halve dagje werken of niet? Nou in ieder geval met mooi weer erbij en met de kleuters lekker naar buiten toe. Hier goed geslapen, ben ik echt blij mee, alleen Damian vond het om 07:00 uur tijd om wakker te worden en ik niet,haha Maar hij heeft nog lekker een uurtje tussen ons in gelegen en daarna gesprongen. Mannetje hoeft pas tegen de middag te werken, dus hebben net gegeten en gaan zo aankleden. Willen nog een naar de kinderboederij met hem, hebben ze ook een speeltuin bij en Damian vindt het daar geweldig. Verder niets op de planning.
Smokey: bij mij hebben ze geen echo toen meer gemaakt, alleen hartje luisteren en buik voelen of de baarmoeder goed gegroeid is. Ben je zo nieuwsgierig naar het geslacht?
even zeer kort! Ben nu echt ziek, diaree, overgeven enorme hoofdpijn, gigantisch hoesten, benauwd op de borst en nu 39 graden koorts. vanacht had ik 40 graden koorts.(en dat met paracetamolletjes) En nu ben ik ook voor het eerst weer ongesteld dus ook daar zere buik van en rugpijn! Ben ook hele nacht wakker geweest!Eerst had ik het erg koud in bed, dus 2 truien aangedaan een broek en sokken.Tijd later had ik het erg warm dus alleen pyjama trui aangelaten.Heb de hele tijd liggen zweten en nu nog!
Hallo meiden, nijn en samantha wat een mooie buiken!! mannetje gata vanmiddag weer een maken van de mijne joepie! had ik al verteld dat we bij een fotograaf zijn geweest zaterdag om foto's van mijn buik te laten maken? ik vond het extra leuk omdat mijn mannetje er nu ook bij op staat.. ben benieuwd hoe ze geworden zijn, want als er duidelijke striae op te zien zijn vind ik ze al niet leuk.. yaraah, wat vaag van die testen.. word je nu niet helemaal gek? is het misschien een idee om bloed te laten prikken in het zh? dat heb ik wel gedaan en vond dat best prettig.. zo kun je ook gelijk zien of het wel of niet stijgt als je het 2 dagen later nog eens laat doen.. marianne, wat balen dat je toch ziek geworden bent en vooral met dit weer! ziek maar goed uit.. dan kun je ook snel naar buiten.. hopelijk steek je de meiden niet aan.. maar wat gek dat ej lichaam zo sterk reageert en nu ook ongesteld bent.. zou dat niet gewoon komen door de ongi? heel veel beterschap en een digiknuf.. nu even geen echte, hihihi, wil ook niet nog eens ziek worden! nijn, jammer dat de docente ziek was, op naar volgende week dus! hier vanavond al de laatste zwyoga, samen met mannetje.. ik ben benieuwd.. wat is het snel gegaan.. marleen, jee wat geweldig! nu al inkopen!! klinkt als een droombaan voor vele vrouwen!! en dan ook nog zo'n leuk merk als mexx.. heel veel plezier!! wat fijn overigens dat jeroen op deze manier ook wat tijd met jens kan doorbrengen smokey, bij mij zaten er ook batterijen bij.. wat wel fijn is, is dat je misschien het beste kunt luisteren als de vk vandaag geluisterd heeft.. dan weet je waar je moet zoeken en dan weet je dat je niet hoeft te stressen mocht je niet meteen zelf het hartje vinden omdat je weet dat toch alles goed is.. succes bij de vk! samantha, wat een verhaal van vroeger, fijn dat je het met ons deelt.. zoals ik al vaker tegen jou gezegd heb vind ik dat jij heel bewust bezig bent met opvoeden en dat zie ik niet snel.. komt misschien door mijn werk en opleiding dat ik er veel mee bezig ben.. maar zoal je de dingen uitlegt kunnen veel ouders een voorbeeld aan je nemen! en dan komt het toch maar goed van pas welke ervaringen je met je meeneemt.. ik hoop alleen maar dat mijn werk en studieervaringen mij zullen helpen met de opvoeding.. en natuurlijk ook mijn ervaringen.. maar dan zit ik ook meer op het vlak zoals ik het niet zou willen doen.. en het is juist belangrijk om aan te kunnen geven hoe je het juist wel wil doen.. en dat zie ik bij jou heel vaak terug echt super.. alleen erg dat jij daardoor vroeger een andere jeugd hebt gehad alsdat je zelf graag had willen hebben.. Hier voelt mijn onderkantje, hihi, aan alsof ie bont en blauw is?? iedere keer als ik ga lopen voelt dat zo aan, als ik eenmaal op weg ben en aan de waggel ben trekt het wel een beetje weg, maar het blijft toch aanwezig.,. is dat herkenbaar? heeft dat met indalen te maken? verder heel af en toe een krampje of een steek tussen navel en schaambot in... maar verder dus gewoon dik rond en een chronisch slaaptekort vanmiddag is mannetje wat vroeger thuis, gezellig dus
Samantha ik ben zeker wel nieuwsgierig ja haha maar zal nog even geduld moeten hebben Angelsound nou lekker is dat ik heb er 1 van 79 euro gekocht en niet eens batterijen erbij. Ele gevoel alsof het bont en blauw is ik kan me er niks bij voorstellen haha misschien begint het wel langzaam aan een beetje te rommelen bij je met de steekjes Ik was ook van plan om met de angelsound aan de gang te gaan als ik vanavond pas geweest ben inderdaad daar dacht ik zelf ook al aan. Heb niet eens tijd om eerder te doen Weet je heeft 1 van jullie dit ook met je werk dat je het zo moeilijk vind om je werk uit handen te geven aan iemand anders. Ik zie dat helemaal niet zitten ben nu al met een collega bezig (inwerken) maar heb er de bale van dat ik geen controle meer heb over mijn dingetjes. Liefst werk ik door tot ik beval whaahahah
Ik herken het wel van het werk, maar omdat mijn contract niet verlengt werd zeg maar, moest ik toch de dingen ovedragen.. en dara balde ik ook giga van.. maar nite zozeer ivm zwangerschapsverlof misschien ben je er straks alleen maar blij mee als het allemaal steesd vermoeiender wordt en moeilijker gaat.. de leukste tijd om zwanger te zijn vond ik tussen de 20 en de 28 weken ongeveer.. ook toen kon ik niet meer zoveel, maar dan ben je toch zichtbaar zwanger, is de onzekerheid een stuk minder en kun je toch nog vanalles doen.. heerlijk genieten dus nog! ik zou het nog geen rommelen noemen... (ontkenningsfase hihi) heb ook echt het idee dat het hier nog weeeeeeeken gaat duren! gisteren de zh tas ingepakt. zo'n raar idee.. die kleertjes.. zojuist krijg ik een mail van mijn vroegere beste echt allerbeste vriendinnetje... we zijn 20 jaar bevriend geweest en ze heeft ook een tijdje bij mij gewoond toen ik nog op mezelf woonde.. we waren onafscheidelijk..en een hele stomme ruzie, nou ja zo noem ik het nog niet eens, ze zat toen met zichzelf in de knoop.. en ik ook.. heeft ervoor gezorgd dat we per direct geen vriendinnen meer waren.. nadat ik het er heel moeilijk mee heb gehad en mijn mannetje leerde kennen en haar echt op de achtergrond heb weten te plaatsten.. krijg ik nu na 5 jaar een mailtje.. voor mijn gevoel is en blijft ze speciaal, maar voelt he ook als een gesloten hoofdstuk.. ben dus ehct geschrokken.. ze geeft aan dat ze hoorde dat ik zwanger was en me het allerbeste wil wensen.. ( heel lief van haar) en of ik iets zou willen laten horen en dat het voor haar wat er gebeurd is vergeten en vergeven is.. meer staat er eigenlijk niet in.. ik twijfel echt heel erg... raar he.. ze is niet alleen maar leuk, ze heeft een moeilijke jeugd gehad, geen contact met ouders meer en was bij mijn ouders kind aan huis en ik was vaak haar "grote"zus.. ze kan best bepalend zijn en daar heb ik me vaak door laten beinvloeden.. en nu sta ik dus voor een dilemma.. wil je iemand die je met moeite uit je leven hebt kunnen verbannen opnieuw weer toelaten? het klinkt heel makkelijk misschien...
Ele haha het gaat echt geen weeeeeeeken meer duren hoor, ik heb het gevoel dat je voor de 40 weken bevallen bent En je zh tas staat al klaar, lijkt me ook raar ben je kleine kleertjes aan het inpakken Wil je ook echt in het zh bevallen of liever thuis, misschien heb je dat al wel 100x verteld maar kan het me even niet voor de geest halen En je vriendin jeetje moeilijk zijn zulke dingen altijd, wel lief inderdaad dat ze je het beste toewenst. Als je niet meer met haar om wil gaan zou ik gewoon eenmalig een mailtje terug sturen en daar aardig maar kort in reageren. Kan me goed voorstellen dat dat een periode in je leven is geweest wat je nu achter je wilt laten. Vriendschappen komen en gaan er zijn er maar enkele die je je hele leven bij je houdt ben ik wel achter. Heb niet zoveel zin meer vandaag haha zal door het mooie weer komen, alhoewel de zon niet echt super veel te zien is hier.
Marianne: Heel veel beterschap toegewenst. Ziek maar goed uit. Smokey: Oh ik heb niet zo'n dure angelsound hoor, zal even zo een plaatje van het internet afhalen om te laten zien welke ik heb en het werkt mega goed. Uit handen geven, is ook heel moeilijk. Kan ik ook echt niet. Maar als je aan het einde van je zwangerschap bent, wil je echt wel hoor, dan wil je alleen maar tijd voor jezelf en niet voor je werk. Ga je 4 of 6 weken voortijdig met verlof? Ele: ja eindelijk je tas ingepakt, wat is de afspraak als je bevalling is begonnen? Moet je gelijk komen of zijn er bepaalde afspraken. Hier bij de vk is het zo dat ik bij een uur weeen heb van om de 4 a 5 min dat ik moet bellen. Maar ik wil graag thuis bevallen, afmaken waar ik destijds voor naar het ziekenhuis moest. Leuk he al die kleertjes door je handen te laten gaan. Vergeet je niet het jasje en de maxicosi klaar te zetten? Als de baby geboren is mag mannetje dan blijven slapen? Zoja pak even dan ook voor hem het één en ander in. Het is heel vervelend om naast te grijpen.
hey meiden, Wat hebben jullie vandaag veel gekletst!! Ik zal proberen te reageren, ben ik iets/iemand vergeten, sorry... Marianne, heel goed uitzieken!! En balen dat je nu ook ongi bent, maar van de andere kant, het is dus wel weer op gang gekomen. Ele, vriendinnetje, ik zou haar een mailtje sturen en misschien een keertje afspreken. Je merkt dan snel genoeg of het allemaal serieus is of niet. Wel toevallig dat ze, nu je bijna uitgerekend bent, contact opneemt. Foto's: ik ben benieuwd en ik denk de andere meiden ook... Het begint nu toch wel te rommelen, hoor! Dus niks ontkennen, haha Smokey, vanavond weer naar de vk. Leuk! Nog 1 weekje volhouden en dan weet je wat het geslacht is. Wel balen dat er geen batterijen bij de AS zaten en zeker als je zo'n dure gekocht hebt. Yaraah, hoe kan dat nou weer?? Toch misschien een bloedtestje aanvragen, dan heb je meteen duidelijkheid. Samantha, bij jou nog alles rustig?? Laat jij trouwens wel meteen weten hier als de bevalling begonnen is? Anders missen we je hier, haha All, nog 9 dagen werken!! Het was vandaag erg lekker buiten. Verder ben ik alles aan het afronden voor de invalster en daar ben ik ook bijna mee klaar... jippiiieeee
Hoi meiden, heb proberen zo goed mogelijk terug te lezen, Marianne, wat ontzettend naar dat je ziek bent, hopelijk knap je snel op, kan je mannetje je een beetje ondersteunen (of moet ie veel werken) want met twee kleintjes heb je niet echt tijd om ziek te zijn, en lijkt het me moeilijk voor je om je er aan over te geven maar wel echt doen hoor, dan knap je het snelst op! Ele, je ziekenhuistas inpakken maakt het wel echt he. En dat gevoel kan volgens mij heel goed met indalen te maken hebben maar zegt idd niks over hoe snel het gaat gebeuren, vraag maar aan Marleen, volgens mij was Jens al een hele tijd ingedaald voordat ie besloot te komen, maar hoe je het ook went of keert de laatste lootjes zijn er, spannend hoor!!!! Nijn, nog 9 daagjes en dan lekker genieten (uitdijen en wachten op de baby, tenminste zo ging het bij mij hihihi) Marleen, kan me zo voorstellen dat het werken lekker is, ik word echt gillend gek hier thuis, vind haar super lief hoor maar ben niet geschikt voor alleen maar kolven, voedingen, troosten. Wat aws jouw zwangerschapsverlof kort trouwens, want jij bent na mij bevallen en die van mij duurt nog tot 14 april. Jij was toch kraamverzorgster, hoe zo inkoper van Mexx nu, wat heb ik gemist (of heb ik het gewoon verkeerd onthouden). Samantha,goede buik ook al zeg, schiet ook al op. Ik zag vandaag een filmpje van mij dat mn lief met de iphone had geschoten een week voordat ik beviel, schrok echt van mn buik, dat ik nog kon lopen uberhaupt. Smokey, werkt je angelsound al? Tot welke week mag je eigenlijk paardrijden? niet heel lang meer kan ik me zo voorstellen. En nog een beetje goed kunnen maken met je liefde, blame it on the hormons Vandaag naar consultatiebureau geweest, Erin is nu 5805 gram en 59,5 cm, goed gegroeid dus, en ze kreeg haar prikjes zo zielig, ze was net zo'n held als haar vader met prikjes (niet echt hahaha) echt gillen, ze kreeg alle kindjes in de wachtruimte mee, was gelukkig wel snel over. Maar ze ligt nu al weer de hele dag te slapen, ff voeding erin en slapen. Ze drinkt wel weer wat slechter de afgelopen dagen, maar dat kan komen omdat ik menstrueer en de melk anders proeft, dus ga straks toch maar eens kunstvoeding proberen. Hoe zwaar en groot zijn Melissa en Jens nu eigenlijk?
Hoi dames, Yaraah: tjee zeg. Hoop voor je dat het toch nog positief is. Want geen bloed is nog moed he!!! nijn: nog maar 9 dagen werken zeg dat schiet ook op! Wat gaat de tijd toch snel. Weet nog zo goed dat je kwam vertellen dat jullie weer zwanger waren! Anouk: Mijn verlof loopt officieel tot 5 april maar ik heb een nieuwe baan in een luxe babyspeciaalzaak. En ben daar de afgelopen 2 weken ingewerkt. Ik was dus 6 weken na de bevalling aan het 'werk'. Vandaag mocht ik met mijn collega mee om alvast nieuwe collectie van mexx in te kopen! Goed dat erin zo goed gegroeid is! En fijn dat het nu zo goed met haar gaat! Butterfly: tjee zeg toch nog echt ziek geworden! Beterschap meid! Samantha: ik heb dezelfde angelsound als jij. Het was echt super gaaf om de nieuwe collectie van mexx mee uit te zoeken. Ik heb ook meteen lekker geshopt voor Jens alvast voor de winter. Dat krijg ik dan in augustus! Zo'n leuk spul allemaal ben helemaal verkocht haha Ele en Smokey: hoe gaat het met jullie? Morgen komt eerst de kinderfysio thuis voor die bult van Jens. En daarna moeten we om 11.40 naar het CB en krijgt Jens zijn eerste prikjes. Ik ben benieuwd!
Anouk: Leuk je hier weer eens te spreken! mannetje moet veel werken helaas, dus echt uitzieken kan niet. Ben net met esther onder de douche geweest en daarna melissa eten gegeven en nu heb ik ze net beide naar bed gebracht. Dacht nog even snel hier kijken en dan lekker weer liggen. Marleen heeft werk gevonden in een winkel. Melissa was op 15 april 5050 gram en 58cm (geboorte 3060gr, 47cm en 1e maand 3960gr, 54cm) Echt sneu he met die prikjes? Dat zou vast kunnen dat de melk door je ongesteldheid nu anders smaakt.Hopelijk drinkt ze snel weer goed. Dan is erin ook wel goed aangekomen he?Ze is echt een hele mooie meid hoor!
Anouk, thnx voor je reactie bij mn buikfoto!! Erin is goed gegeroeid hoor!! Nog maar even verlof... jammer, maar idd het alleen maar thuis zitten zou ook niks voor mij zijn. Al vind ik het nu helemaal lekker, denk ik... Marleen, ben ik helemaal vergeten te vragen hoe het was op inkoop, maar zo te lezen helemaal goed! Ben je nu niet bang dat je voor Jens erg vele nieuwe kleertjes gaat kopen? Tenminste dat zou ik volgens mij wel doen, haha Marianne, *snel weer de bank op of je bed in!!* Morgen moet ik dus weer werken en morgenavond krijgen we misschien even visite. Ik ben er denk ik dus pas vrijdagavond weer... Oei, dan al weer 31 weken en Ele, 37 weken!!!
Hoi Meiden, Ben ik weer,was super bij de vk alles was goed Mannetje had gevraagd of ze even met de echo wou kijken omdat het al zo lang geleden was en dat deed ze wat mooi om te zien, hij/zij was erg druk en beweegelijk met de armpjes en de voetjes mooi om te zien hoe het gegroeid is helemaal in de wolken Anouk fijn om te horen dat alles goed met jou en Erin gaat, dat is altijd zo zielig als zon kleintje een prikje krijgt. Nijntje joehoe nog 9 dagen werken eind komt echt in zicht
nijn: ja hoor koop me suf. Maar scheelt ik krijg in de winkel extra korting en bij mexx kan ik tegen inkoopsprijzen kopen voor Jens dus dan is het allemaal goed te doen. Hij krijgt gewoon een bomvolle kast haha
gefeliciteerd Smokey, wat een goed nieuws!!! Marleen of Marianne, hoe zit dat met flesvoeding, volgens het etiket zou ik haar 180 ml water en 6 schepjes (200 ml) voeding moeten geven, nou dat was natuurlijk een no go, ze drinkt net zoveel als de borstvoeding max 150 vandaag. Staat trouwens op de verpakking dat je het met kokend water moet doen, maar hoe zit het dan met al die mensen die de magnetron gebruiken, want op deze manier is het net zo intensief en blijf ik wel gewoon kolven. Moest trouwens van consultatiebureau Enfamil gaan gebruiken, nou bij Etos niet te krijgen, dus morgen maar ff langs drogist ofzo.