Smokey: lijkt idd op bandenpijn, je baarmoeder gaat nu echt hangen aan de banden en dat kan soms heel zeurderig gevoel geven. Wat bij mij goed hielp was dan om het lekker warm te houden met een kruikzak. Anouk: wat vervelend dat ze weinig wil drinken, maar zolang ze vrolijk en natte luiers heeft, kun je weinig doen. Verder zou ik niet op gezette tijden voeding geven, maar over de dag gespreid, is het alleen maar zo moeilijk met de fles of ook de borst? Misschien moet je anders een andere speen voor de fles halen. Het kan zijn dat ze teveel moet zuigen waardoor ze het moeilijk vindt om de fles leeg te krijgen, ik gebruikte altijd de S flessen van Difrax. Succes en houd vol. Marianne: vandaag je staafje in je arm, lijkt mij ook wel eng hoor. Hoelang ben je dan beschermd en ben je dan direct beschermt of duurt dat eerst een cyclus? Nog steeds niet lekker, vervelend meis hoop dat je toch snel opknapt. Marleen: we spreken je maar weinig, haha. Idd nogmaals veel plezier met het weekendje weg en babymassage. Nijntje: nog één dag werken en dan weekend, lekker of niet. Hoe is het verder met je rug? Yaraah: balen dat de cb digitaal test negatief was, op naar de volgende ronde. Al zou je wel nu best even balen, maar je komt er echt. Hier gisteravond echt de hele avond niet kunnen stoppen met huilen. Voel me zo ellendig, last van de rug, rusteloze benen, maagzuur waar geen enkel middel meer tegen werkt, hooikoorts in de ergste gradatie ooit. Zag het even niet meer zitten, ik ben best gevoelig voor depressies, dus ik heb met mannetje afgesproken dat we na het weekend naar de huisarts gaan, als ik me nog zo lusteloos voel. Overdag gaat het allemaal redelijk, al ben ik niet de sam van normaal gesproken. Heb nu ook gezegd dat ik alleen nog maar bezoek wil ontvangen en dat ik niet meer elders heen ga, wil gewoon in huispak op de bank kunnen zitten in een houding die ik lekker vind. Waarom ik bij 39 weken gestript wordt, de vk zag ook dat ik niet veel meer kan en het is zo best zwaar met een peuter erbij en weet hoe ik ben. Nu hebben we 39 weken gezegd, maar als het echt niet meer wil dan mag het bij 38 weken, als het wil. Ik hoop gewoon dat het spontaan en vroeg gebeurd, maar helaas daar heb ik geen grip op. Ga vanmiddag even zwemmen met Damian en moet om 12:45 uur weer bij de fysio zijn. Echt balen dat alles nu zo gaat. Bah. Elegance: hoe is het verder met jou?
Hey meiden, Gelukkiig komt het bij jullie bekend voor het is niet de hele dag maar af en toe in 1x en als ik bijv buk ofzo, maar ja zal er wel bij horen Marleentje een heel fijn weekend en geniet er lekker van heerlijk, hoop dat jullie nog een beetje lekker weer krijgen ook Anouk wat balen dat het met de voeding even wat minder gaat, maar inderdaad heb vertrouwen in je meisje. En net wat je zegt als ze plasluiers blijft houden is dat een goed teken, even aankijken nog alhoewel ik goed kan begrijpen dat je er een beetje nerveus van word, maar is vast tijdelijk en komt snel goed Samantha balen dat je je zo voelt, inderdaaad lekker aan jezelf denken en met je hangpak op de bank Ook voor jou kan het nooit lang meer duren hoop dat de bevalling gewoon uit zich zelf op tijd begint, dikke knuffel voor je Ele en nijntje en butterfly hoe gaat ie bij jullie, butterfly ben je al weer wat opgeknapt?
Hallo meiden, anouk, wat balen dat ze zo slecht drinkt! helaas kan ik je er NOG, hihihi, niet mee helpen.. hoop dat de andere meiden je goede adviezen kunnen geven en anders idd even de ha bellen? marianne, bij jou drinkt ze dus ook al wat minder, jeetje, zou het aan het weer liggen ofzo? dat ze daar gevoelig voor zijn? smokey, ik heb het veel aan de rechterkant gehad, ik weet niet hoe hoog het bij jou zit, maar bij mij trok het wel de liezen in.. en ik heb zelfs echte pijnscheuten en krampen gehad soms.. maar zolang het vanuit de liezen kwam wist ik dat het bandenpijn was.. samantha, bah meis, wat voel jij je ineens rot zeg.. dat is ook snel gegaan.. kop op nog even volhouden.. ik kan al weken, wat zeg ik maanden al niks meer.. en baal er ook giga van.. maar we houden elkaar positief he! we houden vol!! ik heb dan geen kleine peuter rondlopen, maar zullen we maar zeggen ik zit al langer stil omdat ik niks meer kon.. dus we gaan ervoor! op naar de 40 weken! en anders slepen we je er wel doorheen hoor!!! daar zijn we voor! nijn, vandaag werken of vrij? ik weet het ff niet of je deze week 2 of 3 dagen moest werken.. iig zul je als je dit leest weekend hebben! marleen, een fijn weekend!! geniet ervan met je gezinnetje! hier net bij de gyno geweest... hij zag me waggelen en niet meer uit mijn stoel komen en na wat speurwerk hoelang ik dus ook al last van mijn BI heb gaf hij me het advies om volgende week met mijn eigen gyno te bespreken om ook eerder in te leiden als ik dat zou willen.. heel eerlijk denk ik er nog niet aan.. het gaat al zo snel.. en ook al moet ik soms kruipend naar de wc omdat het ehct niet gaat, heb ik geen fijn gevoel bij inleiden of strippen.. ik denk dat ik de natuur liever zijn gang wil laten gaan.. ook omdat ik al zo'n paniekvogel ben.. de gyno gaf ook aan dat als mijn lichaam nog niet klaar zou zijn om te bevallen er meer complicaties zouden kunnen optreden tijdens de bevalling.. hmm niet dat ik dat eerder gelezen heb.. maar gewoon het idee.. ik ben wel giga emo vandaag, heb net kei zitten janken in de auto omdat ik de 37 weken gehaald heb.. en nu begin ik alweer.. pff... ik had echt nooit gedacht dat ik dat zou halen... en nu.. nu zou het zomaar kunnen en mogen gebeuren.. en nog voel ik me er niet klaar voor.. stom he? wel weet ik nu zeker dat hij is ingedaald en dat hij ook vast ligt.. helaas alleen maar pijnlijker voor mijn bekken ipv dat het iets zou verlichten.. dus ik kruip zo mijn bedje weer in en probeer nog een uurtje mee te pikken, vanacht was het weer een rampenplannen nacht
ik reageer later op jullie, nu even lekker ego! sorry dames! heb net het staafje in mijn arm laten zetten. En normaal krijg je dan eerst verdovingsspuit, maar dat was niet nodig zegt ie. Dus zonder verdoving heeft hij dat staafje onder mijn huid aangebracht (staafje is 2mm bij 4cm) Naderhand las hij de gebruiksaanwijzing, waarin dus wel stond dat eerst verdoofd moest worden. Zegt hij: pffffffff weet ik veel. Nou ja, het is op zich wel meegevallen qua pijn!! het is nu al lekker blauw aan worden.
jakkes marianne, zou er niet aan moeten denken met of zonder vedoving hihihi.. goed hoor dat je het zo doorstaan hebt.. hopelijk gata het niet nog pijn doen in je arm
Samantha, ik gebruik al de difraxflessen, en ik kolf af omdat ze aan de borst nooit goed dronk maar het is dus met de fles. Ze heeft vorige week wel goed gedronken dus weet dat ze het kan uit deze fles, blijkbaar heeft ze gewoon geen honger nu, we houden het in de gaten en hopelijk wordt het snel beter, anders vooruit kijken naar de 4 mnd dat ik met fruit kan beginnen. Ik doe nu wel gezette tijden omdat we op verzoek al hebben geprobeerd en dan komt er nooit een ritme in, bovendien ging ze er niet meer van drinken, eerst ook elke 3 a 3.5 uur geprobeerd maar dan heeft ze nog helemaal geen honger. Nu doe ik elke vier uur dus, 7.00-11.00-15.00-19.00-23.00 uur
Zit er echt doorheen, heb mannetje huilend opgebeld. Hij kan me echt tot rust krijgen. Hij komt zo naar huis toe, ondertussen heeft hij ook een afspraak gemaakt voor vanmiddag bij onze huisarts. Ook heb ik de vk gebeld en eerlijk verteld hoe ik mij voel, gisteren niet gedaan, had niet de leuke vk zeg maar en schaam me ook wel een beetje. Ze vond het heel goed dat we vanmiddag naar de huisarts gaan en ze belt vanavond even naar ons om te vragen hoe het ermee is en wat de huisarts verteld of gaat doen. Ook ben ik net bij de fysio geweest en heeft mijn rug lekker los gemasseerd en heeft mijn nek en rug gekraakt. Zat weer muurvast. Hij kan niets voor mij betekenen betreft de benen maar kende wel een goede acupuntuur ( advies vk) hij heeft die direct gebeld en verteld hoe is mij voel en wat er aan de hand is, mag vanmiddag al komen tegen 16:45 uur. Mannetje gaf me een compliment dat ik eerlijk tegen hem was over mijn negatieve gevoelens en dat ik het goed aanvoelde als het niet goed met me ging. Hij zegt ook nu kunnen we iets doen omdat je het zelf erkent. Hij vond al een paar weken dat ik anders was. Nou ja in ieder geval ik kan vanmiddag bij de huisarts terecht om mijn hart te luchten over de gevoelens en klachten die ik heb en daar ben ik al blij mee. Hebben een hele fijne huisarts die mij echt goed kent en weet hoe ik ben. Denk dat ik net als bij Damian een lichte anti- depressie medicijn krijg en wekelijkse gesprekken bij hem. Sorry voor mijn ego bericht maar ik moet echt even van mij af praten.
jee sam, ik wist nietdat je er zo doorheen zit.. goed dat je het deelt en niet alleen mee blijft lopen.. succes zometeen bij de ha en zoals je weet zijn wij er ook voor je... het goede nieuws is dat je er echt bijna bent.. hopelijk kun je het met medicijnen een stuk beter aan en slepen we met z'n allen jouw over de finish!! dikke knuff vanaf hier! (wel moeilijk, 2 dikbuiken die elkaar een knuffel geven!) ;p
Samantha jeetje wat een verhaal, maar inderdaad erg goed dat je het tegen mannetje gezegd hebt en dat je bij de ha terecht kan. Hoe was het daar vanmiddag en bij de accupunturist? Ele jij hebt toch ook zw yoga gedaan, als het goed is heb ik maandag mijn 1e les wat voor kleding had jij aan gewoon een jogingbroek met t-shirt? Bij mij trekt het ook door naar mijn lies, begint soms ook rechts wel irritant af en toe maar ja niks aan te doen. Mijn ouders komen zo even gezellig op de koffie en dan lekker naar bed. Tot morgen
hoi meiden, Samantha, wat goed van je dat je actie hebt ondernomen!! Ik had ook echt niet in de gaten dat je er zo doorheen zat. Hoe was het bij de acupuncturist? Een hele dikke knuffel!! Ele, ja, je hebt het gehaald!! Herbie mag nu komen!! Goed van je gyn dat hij al evt actie wil ondernemen. Alleen je moet het echt alleen doen als je er klaar voor bent. Misschien komt Herbie al heel snel uit zichzelf... Nog even een lekker dutje gedaan?? Marianne, ik ken het gevoel iedereen komt eerder dan ik. Ik stel mezelf ook altijd op de laatste plaats... Hoe gaat het verder? Wel weer een beetje meer opgeknapt? Wat stom van je ha dat hij achteraf de gebruiksaanwijzing ging lezen... Smokey, ik denk ook idd aan bandenpijn. Dat kan soms heel vervelend zijn en het kwam bij mij altijd als ik ineens een (onverwachte) beweging maakte. Nog 5 nachtjes slapen en dan hebben jullie de 20 weken echo en weten jullie het geslacht. Wat gaat het snel zeg... Anouk, ik snap je onzekerheid goed mbt de voeding. Maar goed dat je nu vertrouwt op je meisje. En als ze nog genoeg plast... Hopelijk werkt dit. Marleen, ik ben te laat, ik wete het, maar toch nog een heel fijn weekend!! All, ik ben helemaal op. 3 dagen werken is toch wel een beetje veel. Volgende week nog 3 dagen werken en dan nog 2 weken 2 dagen. Ga zo lekker op de bank liggen/hangen/slapen. Fijn weekend allemaal!
ik heb idd 3 zw joggingbroeken gekocht.. die heb ik overigens vaak thuis ook aan.. en zo kon ik ook een beetje afwisselen voor de yoga.. heb er 2 van de h&m. ik deed er idd verschillende zw tshirts op of een o'neill trui van manlief ( die hem nu niet meer past hihihi, zit een dikke bult in) toen het zo koud was.. je hoeft niet echt veel te bewegen, wel dikke sokken omdat wij de schoenen uit moesten doen wij moesten ook een deken meenemen om onder te leggen als we ons gingen ontspannen.. spannend hoor de eerste les binnenkort! nijn, nijn nijn! zou je dan nog wel volgende week 3 dagen gaan werken als je nu al voelt dat het misschien stiekem iets te veel is? en nog maar 7 dagen whoehoe dat schiet ook op he! jeeje zijn zojuist boodschappen gaan halen... echt iedereen spreeekt me aan... en 2 meiden bij de ah achter het brood: als ik zwanger ben wil ik echt niet zo dik worden! ik dacht whaaaaaaat??? dus ik heb haar gevraagd of ze er mij mee bedoelde... ze werd best rood op zich maakte het me niet uit, ik weet dat ik niet dik ben maar echt een ontzettend echt dikke buik heb.. ongelooflijk.. dat hoor ik ook echt van iedereen! ik vind het echt spannend opeens de 37 weken, het houdt me toch wel meer bezig als ik dacht... heb zin om een ananashart te eten hihihihi
hoi meiden, Elegance: 37 weken gefeliciteerd. Nog even als het goed is. Hier gisteren naar de huisarts geweest en denkt ook dat ik toch wel depressief ben. Niet heel erg aangezien ik geen nare gedachtes heb of iets in die trant en daarbij als ik heel erg depreddief ben dan erken je het vaak zelf niet en dat heb ik wel. Woensdag moet ik terug komen voor een gesprek met de psycholoog. Na het gesprek moet ik bij de huisarts terug komen, zitten in één gebouw. Daar wordt gekeken wat goed is voor mij, medicatie of alleen gesprekken. Dit alles heeft te maken met de hormonen en daarbij het gevoel dat ik waarschijnlijk toch mijn vorige bevalling niet verwerkt heb. Acupunctuur was helemaal nieuw voor me, heb 3 naaden in het oor gehad voor de hooikoorts en rustpunt. 2 naalden bij de navel voor de erge maagzuur en 1 naald in elke kuit voor de onrustige benen. Heb bijna geen last gehad van onrustige benen en geen maagzuur gehad. Maar eerst aankomende dagen zien, dinsdagmiddag krijg ik weer een behandeling en dan krijg ik ook naalden voor depressie. Ze kon aan mijn polsen voelen dat ik erg emotioneel ben. Was een aangename behandeling, heel kalm en had echt ook een luistert oor. Verder heb ik van de huisarts nog tableten voorgeschreven gekregen voor maagzuur en magnesium voor de benen. Door alles heen zijn we niet aan zwemmen toegekomen, mijn moeder gaat nu zo met ons mee zwemmen. Mannetje moet sinds eeuwen weer eens op de zaterdag werken.
Goedemorgen, Super Samantha dat het gesprek bij de ha goed bevallen is. En ook dat de acupuncturist goed bevallen is. Doe rustig aan, maar super dat je zelf op tijd aan de bel getrokken hebt!!! Ele, die paar daagjes ga ik nog volhouden, samen met mn stagiaire, haha Ja, 37 weken.... Ik zou ook beginnen aan het ananashart, alleen al omdat ik helemaal gek ben op ananas!! Wel stom van die meiden in de supermarkt... Zoiets zeg je toch niet, of in ieder geval niet zodat die persoon het nog kan horen... All, ben weer helemaal uitgerust (voor een paar uurtjes, denk ik). Dadelijk even stoffen en stofzuigen en dan krijgen we vanavond visite. Gezellig, vriendinnetje en haar vriend zijn ook zwanger (13 weken nu). Misschien vanmiddag ook nog even op pad voor gordijntjes voor de kleine. We zien wel....
Ik reageer even kort op iedereen, voel me nog steeds niet lekker en ben echt giga moe, de hele dag loop ik te vechten om mijn ogen open te houden. Heb vanmiddag nog wel even anderhalf uur geslapen. Samantha: Ik had totaal niet door, dat je er zo doorheen zat, je klinkt altijd zo vrolijk en opgewekt en bent altijd lekker druk bezig! Super dat je hulp hebt ingeschakeld, al zal dit vast geen makkelijke stap geweest zijn.Ben blij dat je er nu al baat bij hebt. Een hele dikke knuffel!!!! Ele: Nog steeds zo drukkend gevoel aan de onderkant? Het mag nu al beginnen he??? Heb je alles af? Nijn: Nog een aantal weekjes naar je werk en dan lekker verlof tot december!!!Heerlijk vooruitzicht. Smokey: Wat zonde zeg dat het een miskoop is!Ach kan gebeuren. Woensdag de 20 weken echo, laat je het ook op dvd zetten? Zal nog een keer foto plaatsen van wondje op mijn arm van staafje laten zetten. De ha heeft er blijkbaar totaal geen verstand van gehad, want in de bijsluiter staan dingen die hij niet heeft gedaan. - de verdoving dan, maar dat wisten jullie al. - een gebruikers kaart meegeven aan mij, waarop staat waar het staafje zich bevind, zo kan deze er makkelijker worden uitgehaald. - Na het zetten steriel gaasje erop met drukverband, tegen kneusingen. - over 3 maanden nieuwe afspraak maken, om te kijken of het nog goede plek zit. Deze dingen heeft hij dus allemaal niet gedaan!!! Melissa heeft vorige week trouwens ook de voetjes ontdekt hahahaha, zo leuk om te zien. Nu weet ze bestaan af van haar handjes en voetjes.
hoi meiden, Hoe is het met jullie allemaal? Marleen, waar ben je eigenlijk naar toe, voor het weekendje weg? Het weer is niet heel warm, maar gelukkig wel droog. Nijntje: Gefeliciteerd met je 7 maanden zwangerschap, nog 2 te gaan. Je hoeft echt nog maar weinig te werken, wel fijn dat de kleuters zo lief voor je zijn. Marianne: Snap niet dat je huisarts het zo maar doet zonder eerst de beschrijving te hebben gelezen. Je arm ziet mooi geel blauw, hoort toch niet lijkt me. Mooie ogen hebben je meiden, valt me nu pas op met deze foto's. Hoe voel je je verder, al iets beter? Smokey: Hoe is het verder met je, heb je nog steeds last van je banden? Aankomende week je echo, spannend of niet en het geslacht. Wat zegt je gevoel erover? Yaraah: hoe is het verder met je cyclus, heb je al een ei kunnen spotten? Elegance: Wat een lef van die kassa miepen zeg. Niet te geloven. Hoe is het slapen gegaan? Gisteren hier gezwommen met Damian en mijn moeder, was erg gezellig en geslaagd, heb ook echt even lekker kunnen ontspannen. Heb geen maagzuur meer gehad en mijn benen zijn redelijk rustig, heb geen middeltjes meer hoeven te gebruiken en dat is echt heel fijn, voel me gelijk een stuk beter dan een aantal dagen terug. Heb gisteravond ook veel gepraat met harry en hij vangt me echt op. Zo lief en voel me daardoor ook veel sterker. Verder heb ik ook goed geslapen, heb alleen het voeteneind omhoog gehad en viel nagenoeg gelijk in slaap tot vanochtend 07:00 uur oude tijd. Damian werd gewoon rond 08:00 uur oude tijd wakker. Hij is best verkouden en heb zijn hoofdeinde ook omhoog gelegd en een ui erbij. Verder is hij nog steeds snachts droog, dus ik mag nu wel zeggen dat hij dag en nacht zindelijk is. Stoer of niet. Vandaag gaan we naar dierenpark wissel en gaan nog even een seizoens kaart halen voor apenheul.
Samantha: dank je wel! Wat enorm fijn dat je man je zo goed opvangt, dat is toch je grote steun en toeverlaat. Heel fijn dat je zo goed hebt geslapen! Wat gezellig zeg, naar het dierenpark.Hopen dat het weer lekker blijft. Esther was vanmorgen om half 6 oude tijd wakker. Ze hoestte erg en jammerde en riep dus hele tijd mama, dus heb haar bij me in bed genomen. Daardoor was melissa ook wakker geworden en die heeft om 6uur oude tijd, dus 7 uur nieuwe tijd de fles gekregen. Dus zit al weer goed in ritme. Alleen uurtje korter slaap gehad hahaha, maar had melissa gister mooi de fles al om 22:00 gegeven, dus heb lekker geslapen.