Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Samantha goed om te lezen dat het inmiddels weer wat beter met je gaat :) Mijn gevoel zegt een jongen van het begin af aan al, dus we zullen zien of ik gelijk krijg:) Veel plezier bij het dierenpark.

Butterfly die arm vind ik echt niet normaal ik had een klacht ingediend dit kan toch zomaar niet echt raar, heb je er nog veel last van of valt dat wel mee? Schattige foto's hoor je hebt een stel knappe meiden:)

Ele wat een raar verhaal ook van die meiden uit de supermarkt, maar die hebben geen verstand joh laat maar lekker lullen moet je dan maar denken:)
    En hoe gaat het met slapen al wat beter of nog niet, ik slaap op zich wel goed moet alleen 3 a 4 keer naar jet toilet snachts;)

De rest van de meiden hoe gaat het met jullie?

Hier ben ik voor de verandering weer moe en lamlendig word er niet goed van, overal staat dat je moet bruisen van de energie nu, nou ik niet hoor heb ook nergens zin aan wil van alles doen maar er komt niks uit mijn handen, is dat normaal hadden jullie dat ook?
    Vanmorgen de angelsound maar eens geprobeerd en had het hartje zo gevonden! Wel apart hoor, en een lekker gevoel weer even:)
    Nog een paar dagen dan is het woensdag schiet op:) 20 wk echo
    Vanmiddag verjaardag verder niks vandaag eigenlijk.

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Smokey: Het is allemaal nog best wel gevoelig, maar echt pijn doet het niet, alleen als je eraan zit.Eerste dag deed het wel pijn, kon mijn arm bijna niet buigen.
    Fijn he om toch even lekker naar het hartje te luisteren, een geweldig geluid!
    Ja ik snap ook niet dat je kan bruisen van energie in een zw.schap, ik had ook totaal geen energie!
    Nog 3 nachtjes slapen...........en dan de 20 weken echo!!!!
    Super spannend.Laat je het ook op dvd zetten?
    Hoe laat moeten jullie er zijn?

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Net even in de tuin gras gemaaid en oude plantjes uit de bakken gehaald, dat was het wel weer voor vandaag :D
    Ik weer niet of dat kan op dvd zetten lijkt me wel leuk, maar gebeurt in het ziekenhuis dus weet niet of ze dat doen:( Vragen ze dat van te voren ofzo?

Ben op internet aan het kijken hoe ik ons kamertje wil gaan maken, gisteren al verf gekocht zilverkleurig voor de wand. Wil zilver met wit en dan roze of blauw erbij en dan denk ik veel spulletjes van nijntje de grijze/zilver versie helemaal geweldig vind ik die.

Levensgrote Nijntje Lamp

Deze lamp wil ik graag op de kamer hebben vind ik helemaal geweldig, alleen is het kamertje maar heel klein dus weet nog niet of ik deze kwijt kan ik hoop het wel.

Volgende week gaat mannetje het kamertje leeg halen, staan nu allemaal kleding kasten in die gaan naar de andere kamer.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Heyhey :)

jakkes marianne, wat ziet dat er eng uit dat gaatje inje arm! je weet ik ben al helemaal panisch voor naalden laat staan dit!
    Ik zou er toch een gesprek met de ha over aangaan, zo gaat het zijn eigen leven lijden en wordt je er niet bepaald vrolijker van en de binding met de ha wordt er niet beter op.. tenslotte heb je hem misschien nog eens heel hard nodig!

Smokey, wat leuk dat je de AS geprobeerd hebt en je gelijk het hartje hoorde! mooi he! hier gebruik ik hem nog regelmatig, ook omdat we het gewoon leuk vinden om te luisteren nu tussen het trappelen door.. :)

het kamertje zoals je het wil gaan doen klinkt helemaal leuk! We hebben ook het zilvere lakentje en dekentje voor in de kinderwagen gekocht! hele mooie serie vinden wij het ook! jammer dat die er nog niet was toen wij aan het kamertje begonnen! ben nu al benieuwd naar je eerste foto's!

en woensdag all de 20w echo! gaat snel hoor! en voor je het weer zit je ook al aan de 30w! en je weet wat er vanaf dan gebeurd hihih! dan gaat het allemaal in sneltreinvaart! :)
    wij kregen in het zh geen dvd, daar doen ze hier niet aan, wel altijd 1 of 2 foto's maar ook die zijn vaak niet echt mooi en de moeite waard om te showen :)
    spannend dat je het geslacht dan te weten komt! heb je zelf een voorkeur ondanks dat je denkt dat het een mannetje is?

Samantha, je klinkt gelukkig weer een stuk vrolijker.. jammer als je zw zo moet eindigen dat je je heel rot zou voelen zeg.. ik hoop echt dat de lente je weer een beetje positiever gestemd houdt en dat je de laatste weekjes nog kunt genieten van het zw zijn!

Hier gisteren vanalles kleine klusjes nog in huis gedaan met manlief.. de kinderwagen kant en klaar gemaakt en in het halletje gezet en de laatste dingetjes gefixed.. nutricia in huis gehaald, want je weet maar nooit he als BV niet lukt hebben we iig iets in huis! nog een neuspompje gekocht en dat soort dingetjes! de zh tas is ook helemaal klaar en ik vind het allemaal maar eng hoor!
    de hele dag beetje ongi gevoel gehad, niet heel erg, maar toch af toe beetje aanwezig.. heel eng hoor zo denk ik echt nog dat er iets gaat gebeuren en wil mezelf absoluut niet gek maken!
    verder is het hier dus rustig en hoor ik waar ik ook kom, jij hoeft toch niet meer lang he!
    De nachtrust is hier echt heeel ver te zoeken, vraag me af wanneer ik een zenuwinzinking krijg omdat ik te weinig slaap vat.. dat moet er toch eens van komen zou ik denken...
    nou ja we hobbelen nog even door.. :D

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    vergeet helemaal op de leuek foto's van je te reageren marianne, sorry was niet mijn bedoeling! maar wat een geweldige meiden hoor! esther vind ik ook heel erg gegroeid de laatste tijd! haar ogen blijven opvallen he! geweldig! :)
    geniet maar lekker van ze :)

6. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Hier rustig geweest vandaag zeg.

Zijn vandaag naar dierenpark wissel geweest, was erg leuk.
    Damian vond van alle dieren denk ik toch de eendjes het leukst, het was telkens kijk mam, eendje. haha. Hadden we net zo goed naar het park kunnen gaan. Speeltuin vond hij ook machtig mooi.

Zo is je dag zo om zeg, damian die hebben we op de nieuwe tijd van 19:15 uur in bed gelegd en sliep met 5 minuten. Normaal heeft hij geen last van de klok verzetting dus ik hoop nu ook niet.

Slaaplekker voor zo.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    goedemorgen!!

Grappig wat Samantha zei over de ogen van Esther en Melissa, ik dacht precies hetzelfde en ook mij viel het nu eigenlijk pas echt op....

Marianne, ziet er leuk uit dat wondje... Wel heel vreemd dat de dokter het allemaal niet volgens het boeje gedaan heeft. Ik zou het toch nog eens navragen...

Marleen, hoe is je weekendje geweest? De eerste keer met zn 3-tjes, toch?

Samantha, wat super dat je je al weer beter voelt!! Echt op tijd aan de bel getrokken!! En super dat Harrie er voor je is en jullie komen er samen zeker weten uit!!
    En een super leuke dag gehad in de dierentuin, geweldig! En tja, kinderen die hebben niet veel nodig om vermaakt te worden...

Ja Smokey, jullie hebben de AS gebruikt en het hartje meteen gevonden!! Jippiieee!!
    Nog 2 nachtjes slapen en dan hebben jullie de 20 weken echo en weten jullie het geslacht. Ik denk dat jullie een jongen krijgen, geen idee waarom, maar dat is mn eerste ingeving...
    Die vermoeidheid, ja die ken ik wel... Elke zwangerschap is anders, dus dat je nu moet bruisen... ik heb het niet gedaan...

Ele, ongi pijntjes.... spannend. En alle laatste dingetjes in orde gemaakt, leuk!!! En inderdaad heel spannend...
    Ik krijg nu al vaak de vraag "hoelang moet je nog?" en wordt er al helemaal gek van, dus laat staan over 6 weken...
    Ik heb echt bewondering voor je dat je het zo volhoudt zonder al te veel slaap... Ik zou inderdaad al lang een zenuwinzinking gehad hebben....

All, gister eerst naar mn tennismaatje gaan kijken en daarna meteen door naar het voetbal van mannetje. Daarna nog even naar de kantine geweest, maar daar werd ik dus gek van de vragen "hoelang moet je nog?" en "hoe gaat het?" Allemaal lief bedoeld, maar na 25x word je er gek van...
    Daarna was ik helemaal total loss en gisteravond hebben we lekker op de bank gelegen. Dadelijk even de was doen en dan vanmiddag de proefdruk weer ophalen (evenals de enveloppen).
    Ook heb ik net gordijntjes besteld en zijn we uit de lamp. Ja ja, ook hier gaat het opschieten...

8. butterfly1984

hoi hoi meiden,

Ele: Dus het is al beetje aan het rommelen, spannend zeg!
    Wie weet wanneer je bevalt, misschien deze week al wel.
    Dus van het weekend was het met de spulletjes echt de finishing touch!Nu kan de baby echt komen!
    Herbie: Laat je je papa en mama niet te lang meer in spanning?

Nijn: Kan me voorstellen dat je na een dagje druk zijn gesloopt bent, het is ook niet niets zo zwanger te zijn.
    Grappig dat jullie dat nu zien met de ogen van onze dochters.
    Ik vind de ogen ook helemaal geweldig!!!!

Samantha: Wat fijn dat het een geslaagde dag is geweest.
    Heb je het zelf allemaal beetje vol kunnen houden?

Smokey: Nog 2 nachtjes slapen!!!!

Anouk: Hoe gaat het met jullie?
    Gelukkig gaat drinken nu weer beter!Hopelijk blijft dat zo.

Gister melissa de fles om 22:00 gegeven, want ik wou graag naar mijn bedje toe.
    Vanmorgen werd ik om 05:00 wakker van esther, ze was haar tutdoekje kwijt, dus die weergegeven en toen is ze weer gaan slapen en ik ook.
    Werd niet om 06:30 wakker zoals normaal, maar werd nu om 07:40 pas wakker.Dus melissa direct uit bed gehaald en de fles gegeven.
    Nu is ze vandaag dus een uur en een kwartier later met de fles, dus moet vandaag beetje spelen met de voedingstijden.
    Toen melissa om 08:30 weer naar bed ging, was esther pas wakker.Komt omdat ze wat ziekjes is, ze had gister ook verhoging, ze hoest steeds en klinkt ook verkouden.
    zelf hoest ik ook nog vaak, maar voor de rest gaat weer steeds beter, heb alleen hoofdpijn nu, maar daar had ik gister geen last van.

Van de wond heb ik geen last van, mijn man kan het staafje ook voelen.
    Maar in gebruiksaanwijzing stond dat de ha een afspraak moest maken over 3 maanden, zodat hij kan kijken of het nog goed zit, dit heeft hij dus niet gedaan.
    Zal ik tegen die tijd zelf een afspraak maken of zal ik het laten zitten??

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Whaahahah ele spannend ongi rommelingen klinkt goed herbie is coming hahah:):) je hebt alles voor mekaar dus kom maar op kleine:D hoe voel je je vandaag?
    Voorkeur heb ik eigenlijk niet echt, maar ik ben nogal van de rose en haren doen bij de kleintjes vind ik ook erg leuk staartjes vlechtjes frummelen dus tja haha

Butterfly ik zou echt zelf wel even een afspraak maken en er naar laten kijken, mocht het niet goed zijn kan je er over een poos misschien alleen maar meer ellende van krijgen.

Samantha heb je genoten van je weekendje heerlijk lijkt me dat:)

Nijntje kan me voorstellen dat je daar niet goed van word en je moet nog even dus dat belooft wat haha:) voel je je verder wel goed?

Anouk hoe gaat ie bij jou?

Hier vandaag weer mooooeeeeeee niet normaal zou het door het uur komen ook, ik weet het niet zal het iig even melden bij de gyn misschien dat ze even een keer bloed kunnen afnemen je weet maar nooit:)
    Nog 2 nachtjes inderdaad pff schiet nu echt op. We zijn trouwens uit de namen voor zowel een meid als een jongen weten we het. tenminste als ik niet weer ga wijzigen maar denk het niet ze zijn echt leuk:)
    Verder druk aan het werk totaal geen zin :D

10. butterfly1984

wou even foto spammen, maar bedacht me dat ik die volgens mij al keer had laten zien.

Smokey: Wat leuk dat jullie uit de namen zijn zeg!

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, ik zou nu gewoon al een afspraak maken voor over 3 maanden. En als ze dan vragen waarom al zo vroeg, kun je het al uitleggen...

Smokey, jullie zijn uit de namen, leuk!! Nu de namen nog heel vaak hardop zeggen, want dan klinkt het toch net weer wat anders. Wij zijn dit weekend bezig geweest met de doopnamen. Nou ja, in welke volgorde we ze zouden gaan zetten...

12. Gerritsen

Marianne: Zou ook zeker dan zelf een afspraak maken, stel je voor dat het niet goed zit en daardoor niet goed werkt. Dat wordt idd schuiven met de flestijden, gaat vast lukken. Vervelend dat je nog niet helemaal erdoor heen bent.

Smokey: Ik voelde met 20 weken toch wel veel beter en had wel energie. Zou even je hb laten prikken. Ja het gaat nu snel bij je he. Lekker een begin maken met de babykamer, echt leuk thema met wit en zilver. Zelf ben ik helemaal geen fan van nijntje ( sorry voor de damers die wel nijntje leuk vinden) Ik heb dan ook tegen iedereen gezegd dat ze niet met nijntjes kleding, speelgoed moeten komen want dat blijft dan in de kast liggen of naar iemand anders toe.
    Weet niet waarom ik dat heb, komt waarschijnlijk door mijn vriendin die heeft werkelijk alles van nijntje en die is helemaal erin doorgeslagen, al zeg ik het zelf. De lamp vind ik overigens wel heel erg leuk net als die van elegance.

Nijntje: je kan beginnen met enveloppen schrijven.
    Idd na 25 x dezelfde vraag ben je het wel zat om er nog over te hebben, zou bijna een buikband om moeten doen met de tekst '' ik voel met goed''. hahah. Wanneer moet je aankomende week werken, vrijdag ben je lekker vrij toch ivm goede vrijdag?

Hier vanochtend alle boodschappen gedaan met harry.Hadden net de auto geparkeerd bij de Aldi, toen ik kotsmisselijk werd. Ben gauw de auto uitgesprint en mijn ontbijt eruit gespuugd. Jakkes. Daarna voelde ik me eigenlijk gelijk beter. Raar he. Ook had ik echt een ongesteldheid gevoel. Elegance verlies jij op het moment ook veel slijm afscheiding. Ik wordt er gek van.

Hier hebben we nu ook alle enveloppen geschreven, was nog een paar vergeten, verder alle postzegels zitten erop. Hoop dat ik nu iedereen heb en anders pech, nee zou ik vervelend vinden maar kan echt niets meer bedenken.

13. butterfly1984

nou hier heb ik dus mooi een koortslip!!!!Bah!
    Nu heeeeeeel goed uitkijken met melissa.
    Esther is dus ook ziek, ze heeft koorts en wou haar broodje niet opeten.Dat geeft niet, als ze maar goed drinkt.
    Ze heeft net een hele tijd bij me op schoot gezeten.

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, een echte ziekenboeg bij jullie dus.... Beterschap allemaal!!

Samantha, bah, alles weer uitgespuugd...
    Maar wel lekker alle enveloppen geschreven en boodschappen gedaan. Verder rustig aan vandaag he?
    En die buikband, heel goed idee, haha
    Wie weet is jullie kleintje zichzelf ook aan het klaarmaken voor de grote stap... spannend...

Ik wilde ook geen 'thema kamer' voor mini Nijn. Dus vandaar wat neutraals (leuk behangetje he, Samantha?)

Kleertjes wassen: als mini Nijn geboren is, willen we zijn/haar was gewoon met onze was meelaten draaien. Als ik de kleertjes wil gaan wassen, kan ik dat dan gewoon met wasmiddel (vloeibaar) en wasverzachter doen? Als mini Nijn er op reageert, kunnen we altijd nog overstappen, toch? Je leest nl zo veel verschillende verhalen.... Wat doen jullie? Of hebben jullie gedaan?

15. Gerritsen

Nijntje: hier ook alles gewassen met onze eigen wasmiddel. Gebruik Robijn en heb ook zoiets van als er een reactie optreedt dan wassen we het wel met neutral, maar tot die tijd niet.
    Ja het behangetje is leuk he :D

Marianne: dat wordt idd uitkijken. Als esther maar goed drinkt dan kan ze veel hebben. Gelukkig is het niet warm, dus daar heb je al geen last mee. Sterkte met je ziekenboeg.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wij wilden ook ons was-programma pas aanpassen als de kleine reactie geeft, maar tot die tijd gewoon met onze was mee. Fijn dat je even bevestigd hebt dat dat meer gebeurt! :D

17. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi meiden, kwam weer ff loeren en heb snel ff teruggelezen.

Nijn, ik was ook gewoon haar spullen met ons mee, ik wissel nog al eens van wasmiddel, nu oma en sunil in huis geloof ik. Eerst deed ik geen wasverzachter, maar dat doe ik nu wel, wel sensitive.
    Ben gister voor het eerst weer wezen tennissen, intro toernooi, viel opzich niet tegen maar kon wel beter, vanaf volgende week weer les.

Marianne, wat balen van die koortslip zeg, zeker oppassen met de kleine meid. Wij hadden de hele fam van Jo op visite omdat ie jarig was en mn schoonmoeder was met de kleintjes in de weer en daarna zag ik dat ze een koortslip had (ze had Erin gelukkig niet vast gehad), was ik wel een beetje pissig, als je zelf 6 kinderen heb gehad moet je dat toch weten?!

Samantha, hoop dat jij je nog steeds wat beter voelt. Grappig he dat die kleintjes de simpelste dieren dan toch het leukst vinden, is vaak ook met speelgoed.

Smokey en Ele, hoe gaat het met de zwangerschappen. Herbie is dus aan het rommelen spannend hoor en Smokey werkt de angelsound al of heb je de juiste nog steeds niet binnen?

Marleen, hoe is het met Jens?

Hier vandaag voor het eerst naar babyzwemmen geweest. Ze was heel dapper, ze moest zelfs even onderwater maar gaf geen kik, volgens mij vond ze het hele gebeuren wel leuk.

18. butterfly1984

Anouk: wat een super leuke foto!!!!
    En wat ontzettend knap van haar dat ze geen kik gegeven heeft toen ze onder water moest!Wat een stoere meid.
    Hoe vond jij het babyzwemmen-gebeuren?

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, wat een leuke foto van Erin!!! :D :D
    En gister weer getennist. Mn tennismaatje heeft gister voor de 2e keer in 2 weken een toernooi gewonnen, ze schiet ineens omhoog met haar ranking. Het wordt tijd dat ik weer mee ga doen, dan zakt ze wel weer ;)

Ele, waar ben/blijf je???

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    we zijn trouwens uit het geboortekaartje!
    De proefdruk is helemaal goed!! Weer iets om af te vinken!! :D :D

Deel Deze Pagina