jullie hebben gezellig zitten schrijven! heel leuk om terug te lezen! maar moet toch eerst even iets van mijn hart voel me helemaal boos en weet niet, geschokt? vandaag met mijn moeder naar de intratuin, zover ik kon lopen dan.. en daarna zou ze de was voor me strijken.. ondertussen belde mijn schoonouders.. de 1e keer, of ik mee wilde naar de nijntje winkel.. ( nee zover kan ik echt niet meer lopen en ga niet in rolstoel) 2 dat ze bij de v&d waren en of ik het badje van nijntje leuk vond, die bij onze set hoort, maar we niet gekocht hebben omdat ik die van mijn schoonzus kon lenen.. ( dus hoeft niet) 3 of ik nog andere wensen heb.. ( nee hoor, maar ik begreep dat ze het badje toch voor me gekocht hebben en ze hebben een speeldoos gekocht voor bij hun op de babykamer? als herbie daar slaapt hoort hij dezelfde muziek als thuis??) (ik word gek als ik daar weer aan denk, het verstikt me echt soms te) 4 of ik al thuis ben? ofdat mijn man al thuis is.. ( ik ben thius, mijn moeder staat te strijken, mijn man is er pas laat en ik zal hem laten bellen als hij thuis is) gisteren belde ze ook al voor zomaar toen reageerde mijn man nog van, bellen jullie nu om te controleren? en zoals ik al vaak zeg, ze zijn zo lief! maar slaan echt door HELP! en nu komt het... mijn moeder staat te strijken ik zit handdoeken te vouwen en opeens hoor ik in de gang hallo joehoe! en dan staan mijn schoonouders in de woonkamer!!!!!!!!!! ik wist niet meer hoe ik het had.. ik reageerde alleen met een dit vind ik niet netjes, konden jullie niet bellen of aanbellen? schijnt dat de bel het bij ons weer niet doet... maar dan nog... ik ben helemnaal groen en geel van ergernis.. gelijk mijn man gebeld en ik zei toevallig nog na het 4de telefoontje ik voel me gestalkt.. en nu zei ik tegen hem ook echt ik word gestalkt... het ergste is, het was heel lief bedoeld van ze, ze hadden het badje meegenomen en 2 kadootjes die ik niet eens meer wilde uitpakken... klinkt verwend, maar mijn privacy staat echt op nummer 1.. wie in mijn circel komt wordt afgemaakt en stoot ik keihard af.. daarvoor ben ik echt teveel gekwetst in mijn leven ook door mijn ouders.. ik heb mijn leven en wie ik daarin toelaat maak ik zelf uit en ik laat al helemaal niet mijn voordeur openstaan! er bestaat nog altijd iets als een telefoon als de deurbel het niet doet! voel me dus ook best rot omdat ik zo rot reageerde, mijn schoonvader praatte zelfs niet eens meer echt met me en ging na 2 min weer weg.. en tegen mijn schoonmoeder heb ik gezegd dat ik gewoon echt geschrokken ben dat er zomaar iemand opeens in de gang stond en daarna in de woonkamer... nou ja ook zij ging weg zonder veel te zeggen eigenlijk... ik begrijp daaruit dat mijn opmerking wel duidelijk was... maar goed wie zit met de gebakken peren ik... ik voel me ondanks dat ik weet dat ik in mijn gelijk sta gewoon ondankbaar... moest het even kwijt..
nu probeer ik even te reageren op iedereen vond het namelijk echt leuk om allemaal te lezen, iedereen klinkt zo vrolijk en blij! alleen komt het even wat moeilijker binnen omdat ik me zo boos voel! wat een super leuke foto van erin! wat is ze gegroeid zeg! sowieso vind ik foto's van een zwembad altijd leuk uitzien, die blauwe kleur is zo vrolijk! Ik ben ook van plan om te gaan babyzwemmen, wat hebben jullie zoal gedaan en ga je nu ook vaker? samantha, heerlijk zo'n dagje, en grappig dat damian de eendjes nog het interessants vond! was het bij jullie dan zulk mooi weer? hier regende het gisteren echt veel.. wat gek dat je je ineens weer zo misselijk voelde! is het nu weer over of beetje weeig gevoel blijven hangen? Nijn wat leuk dat het kaartje nu definitief is! ben heel benieuwd, jou smaak kennende is het een apart kaartje! nog even geduld dus! Ik herken het gevoel helemaal als iedereen je vraagt hoe lang nog etc.. vooral nu aan het einde, pff.. kan ook komen omdat de winterjas nu aan de kapstok hangt en de buik extra opvalt.. ook de kinderen die naar mijn buik wijzen! hebben die geen fatsoen hihihi succes met de laatste weekjes en idd misschien een buikband met een leuke tekst! marianne, nu ben jij bijna van de verkoudhied af begint esther nu? bij jullie is het echt doorgeven en weer doorgaan he? ik zou ook nu al de afspraak maken, en idd uitleggen waarom je dat nu al doet.. smokey! joehoe nog maar 2 dagen! ik ben echt benieuwd wat het gaat worden! heb je de AS nog eens gebruikt? merk je dat je er zekerder door gaat voelen? over moeheid, ik weet niet of je het kunt herinneren, maar ik zat rond 20w doorheen omdat ik ook zo moe was en toen ook nog aan het werk was.. rond die tijd ben ik ook al ergens gestopt omdat het en met de BI niet meer ging, slapen etc, maar ik was toen al vaak aan het einde van mijn latijn! daarom snap ik echt soms niet dat ik nu nog doorhobbel.. energie was hier vanaf week 7 tot nu dus ver te zoeken! marleen! hoe is het met jou? hoe was je weekend als gezinnetje? De ongi krampjes zijn vandaag weer niet aanwezig.. zo zie je maar, ik heb ook nog geen harde buik of wat gevoeld.. het voelt ook echt alsof het nog wel allemaal even duurt, al was herbie gisteren heel druk! gisteren ook een mail gestuurd naar mijn oude vriendinnetje en vandaag al een terug gehad, ook dat houdt me wel bezig moet ik zeggen.. ik ben ook veel te emo voor dat soort dingen allemaal! en nu voel ik me nog steeds rot ivm schoonouders! bleh!
Ele: Allereerst even een hele dikke knuffel!!!! Wat naar dat je je zo rot voelt, maar je hebt je schoonouders al vaker op de hoogte gesteld dat je privacy echt op de nummer 1 staat!Dus hun moeten beter weten, ze moeten je wensen gewoon respecteren, heel erg jammer dat ze dat niet doen. Hopelijk hebben ze dan nu hun lesje geleerd. Tuurlijk zijn ze erg lief door al die dingetjes te kopen, maar jammer dat ze zo weinig rekening met jou houden. Wat zei je mannetje hier van?En jouw moeder?
hoi elegance; Wat een rot situatie, maar wel heel begrijpelijk je reactie. Kom op zeg. Misschien toch nog even nabellen ondanks alles. Nou ik ga me klaarmaken voor zwangerschapszwemmen.
dank je wel voor jullie lieve woorden! mijn mannetje nam de schuld op zich toen hij thuis kwam, hij had ze dus gebeld toen ik tegen hem had gezegd dat ik ze al 4 keer gesproken had.. hij kent me gelukkig en weet ook dat ik af en toe echt mijn ding moet doen en vanzelf wel kom en mensen zich niet moeten "opdringen" bij mij.. maarf bij deze had hij het niet goed ingeschat en hij had dus gezegd dat ik thuis was.. en toen zeiden schoonouders nog, maar ze is met haar moeder misschien vind ze dat niet fijn en mijn man had ze laten weten dat ik dat niet erg vond en het badje zeer zeker heel leuk zou vinden! staat los van het feit dat ze gewoon zijn binnengelopen, maar in hun hoofd hadden ze dus toestemming omdat mijn man dat had gezegd.. hij heeft ze dus nog gebeld toen hij thuis was om ut te leggen dat ik wle geschrokken was etc.. en in het vervolg zullen ze idd bellen of aanbellen.. ze zullen wrs dan ook morgen niet bellen.. ik heb ze ook echt elke dag gehoord vorige week of gezien.. dat is voor mij veel te veel van het goede.. maar mijn man trekt vooral nu ik zwanger ben erg naar ouders, en nu nog meer nu ik bijna moet bevallen.. maar eerlijk is eerlijk het zijn lieve schoonouders en mijn mannetje is een gezelschapsmens.. dus ik snap het allemaal wel.. en als het mij teveel wordt ga ik niet mee of gaat mannetje niet dus dat is ook allemaal het probleem niet. ik moest het wel evenkwijt toenstraks hihih dus bedankt voor het lezen en reageren zometeen grey's anatomy kijken en nu de pfaffs afkijken!
... en stiekem hopen op een wonder.... hihihi.. bah ook al hoeft het voor mij nog niet, het blijft spannend het idee dat ik morgen mama zou kunnen zijn.... zucht... ...
Ele, ik snap je volkomen, moet er niet aandenken dat mijn schoonouders in eens binnen staan, ik hou sowieso niet echt van onaangekondigde bezoekjes (behalve van mn beste vriendinnetjes, want dan kan ik bij wijze van ook in mn badjas open doen), ik ben ook heel erg op mn privacy dus snap best dat je je gestalked voelt en dat je je dan nog ondankbaar voelt ook. Ik zou toch eens tegen ze zeggen dat je het heel erg waardeert en lief vindt dat ze zo betrokken zijn, maar dat het iets minder mag (en zeker niet zomaar met de sleutel in eens binnenstaan, was dan misschien een miscommunicatie maar dat moeten ze gewoon niet meer doen). Ik herken het ook wel dat ik aan het einde van mn zwangerschap genoeg had aan mn eigen wereldje. Hoop dat het nu wat beter gaat met je en dat je niet meer gefrustreerd bent, is niet goed voor jou en herbie gelukkig neemt je mannetje het voor je op en begrijpt hij het! Succes in ieder geval Ik ga zo ook ff grey kijken, heb nog een aflevering staan, loop voor want kijk het met Amerika mee, maar zal niks verklappen
Hoi dames, Sorry heb nog geen tijd gehad om terug te lezen en te reageren. Ben vanmiddag even online geweest maar toen kwam er hier weer wat tussen dus is het niet gelukt. Ik hoop dat ik morgen middag even tijd heb om hier te lezen en te reageren. Hier een drukke dag gehad. Vanmorgen zijn we thuis gekomen van het weekendje weg. Daarna om 13.30 naar de kinderfysio. (vertel morgen even het verhaal) En om 14.30 even naar de huisarts en daarna om 16.00 contract tekenen bij het kinderdagverblijf als invalkracht met nul uren contract. En toen eten koken en om 19.45 kraamvisite mijn oude collega's van de kraam waar ik de opleiding mee heb gedaan kwamen langs. Zo gezellig en ze zijn net weg. Tussendoor heb ik alle was nog gedaan van het weekendje weg en nu lekker naar bed. Ben kapot haha Maar we hebben een super lekker weekend gehad! Met mooi weer. Jens heeft zich prima vermaakt. Hij heeft veel geslapen en heeft vrijdag en zaterdag veel diarree gehad (reactie van de prikjes donderdag) Dus helaas zijn we niet met hem gaan zwemmen waar we zo'n zin in hadden maar gaan dat nu binnenkort doen. Lijkt ons zo leuk! We hadden een super mooie bungalow een kinderbungalow dus ideaal want we hadden alles bij de hand zelfs een aankleedkussen enz. De vrienden die erbij waren hebben een dochter van 5 jaar oud en die had een eigen speelkamer met poppenkast, keukentje, klimrek, speelkussens tv enz zo leuk. Voor ons huisje een grote speeltuin. Er staan daar ongeveer 8 huisje in een omheining met speeltuintjes tussen de huisje in. De kids kunnen zo vrij spelen zonder dat ze weg kunnen lopen echt ideaal. En vanuit je huisje heb je zicht op het speelgedeelte! Dus echt voor herhaling vatbaar. Haha is toch nog een heel verhaal geworden. Morgen ga ik echt alles bij lezen en reageren! Sorry dat ik er zo weinig ben maar ben lekker druk en helemaal aan het genieten van Jens zijn ook vaak op pad met hem en lekker een eind wandelen! Tot morgen dikke knuffel voor iedereen
Goedemorgen meiden, mijn temp vandaag weer gezakt naar 36.3 dus denk dat dit dan mss mijn eitje zou kunnen zijn, ik ga maar eens ovu-testje doen dan Heb naar de HA gebeld en hem het hele verhaal verteld en hij zegt dat het best kan dat ik maar één dag bloedverlies had en dat die positieve testen die maar niet donkerder werden er op wijzen dat er wel wat kan geweest zijn, maar dat het alweer verkeerd gelopen is... Hij raadde ook aan om met ovutesten te beginnen om zo zeker een eitje te kunnen ontdekken...
Goedemorgen meiden, Ele, wat vervelend dat je een vervelend gevoel hebt bij je schoonouders. Ik begrijp het wel, want 4x bellen op een dag is natuurlijk ook wel een beetje overdreven... En dan staan ze daarna ineens in je huis . Lief van je mannetje dat hij de schuld op zich nam. Ik zou je schoonouders morgen even bellen (even een dagje rust) en dan uitleggen dat je de cadeautjes erg lief vindt, maar dat je ook je rust/privacy nodig hebt en dat het waarschijnlijk een misverstand was... In ieder geval een heel dikke knuffel!! Marleen, naar welk park zijn jullie geweest, want het klinkt inderdaad ideaal!! En wat een schema had je gister!! Ik begrijp best dat je geen tijd had om hier te reageren... Yaraah, aan de klus! En goed dat je toch de HA even gebeld hebt!! Samantha, hoe was het zwemmen? Jullie zijn allemaal zo enthousiast over het zwemmen, maar als ik ergens een hekel aan heb, is het zwemmen... Volgend weekend gaan wij een weekendje weg en ik heb al gezegd dat ik denk ik niet mee ga zwemmen... Ook al schijnt het zo leuk te zijn... Smokey, nog één nachtje.... Nog geluisterd naar het hartje?? Marianne, weer opgeknapt? En hoe gaat het nu met Esther?? Jullie blijven maar aan de gang bij jullie... All, vandaag ga ik mn nachtkastje en de kast in badkamer opruimen. Er staat zo veel rommel in (en dan wonen we hier pas 4,5 jaar)... Ook ga ik weer verder met enveloppen schrijven... Morgen weer werken, helaas moet ik vrijdag ook werken, ondanks goede vrijdag...
Goedemorgen meiden, Ele wat een verhaal van je schoonouders, kan me voorstellen dat je hier de balen van hebt. Maar ook een misverstand in de communicatie, maar dan nog hebben ze inderdaad niet het recht om maar zo binnen te komen vallen. Blijft altijd moeilijk kwestie schoonouders mijn vriendlief is ook een echte fam man, alleen mijn schoonouders wonen aan de andere kant van ned dus die vallen maar zo niet binnen. Is het nu al well weer een beetje opgelost? Heb je nog lekker kunnen slapen? Dikke knuffel in ieder geval. Yaraah zou ik ook doen met ovu testen ik ben elke keer zwanger geworden door middel van de ovu testen, bestelde ze via sensitest volgende dag in huis werkt super, succes meid Marleentje fijn dat je zon lekker weekend hebt gehad heerlijk Gister avond mijn 1e yoga les gehad, was wel even wennen appart maar denk wel goed voor me Was in ieder geval een leuke vrouw ook die les gaf.
Nijntje over het algemeen heb ik nog geen klagen met slapen hoop ook niet dat dat komt eigenlijk moet soms wel 4x plassen maar slaap dan meestal zo verder. Ben vandaag ook iets fitter volgens mijn, hoe is het mogelijk Hoe gaat het bij jou, ben je lekker vrij vandaag? Het zonnetje schijnt hier nog lekker vanmorgen hoop dat het een beetje zo blijft vandaag. Ele je hebt nu wel elke dag even een meldplicht he anders denken we dat herbie in opkomst is
Goed idee, Smokey om bij Ele de meldplicht in te stellen!! O, ik dacht dat je ook wat last had met slapen, maar waarschijnlijk heb ik die conclusie zelf getrokken, doordat je zo moe bent. Maar gelukkig gaat het vandaag weer beter! Hier ook een heerlijk zonnetje!! Laat de echte lente maar komen!!! Vandaag inderdaad nog lekker vrij en dan de komende 3 dagen weer werken. Dan nog 2 weken van 2 dagen, dus komt goed!!
goedenmorgen meiden, Nijn: bij jou schiet het ook al echt op he? Gaat echt hard, bij jullie allemaal. Zo ben ik zelf nog zwanger en nu zijn jullie alweer bijna uitgerekend. Soms is het zo jammer dat de tijd zo snel gaat, daarom geniet ik ook echt van elk moment met de kids, probeer alles zo intens mogelijk te beleven. Smokey: Wat fijn dat je vandaag wat meer energie hebt. gelukkig heb je geen slechte nachten, want dat scheelt ook al enorm. Ele: Idd, meldplicht zou een goed idee zijn. Heb je je schoonouders nog gesproken? Anouk: Hoe vaak ga je babyzwemmen per week? Yaraah: spannend zeg!!!! Hoop dat ik niemand vergeten ben, anders mijn excuus. Het moet even snel snel snel, want esther zit hier op schoot. Melissa is trouwens ook ziek, ook verhoging en ze hoest ook al zo. Vanmorgen weer diaree, dus weer helemaal verschoond en 50ml laten staan en 2 keer gespuugd, trui en romper er helemaal onder.
hoi meiden, Klinkt goed waar je geweest bent Marleen. Wel heel druk programma heb je gehad, zou bijna weer een weekendje weg moeten haaha. Smokey:Ik hoop voor je dat je tot het eind toe goed slaapt. Hier gaat het tot nu toe nog steeds redelijk goed. Het inslapen was een tijdje lastig ivm onrustige benen maar deze zijn echt zovele male rustige na de behandeling bij de acupunturist. Waar is de zon, hier niet. Stuur hem even door. Nijn: Nesteldrang? had je toch niet zo'n last van! Nou volgens mij komt deze ernu wel aan hoor. Balen dat je vrijdag wel moet werken, hier zijn de scholen vrij. De jongens van harry komen namelijk s'óchtends al en gaan maandagavond naar huis. Hier gister greys gekeken, weer mooie aflevering. Zwemmen was heerlijk, volgende week is er geen zwemmen ivm tweede paasdag. Dat is wel jammer. Maar het ging heerlijk. Voel me dan echt even een veertje. Kon gisteravond zo weer heel snel inslapen tot die verekte telefoon ging, brandalarm in de winkel. Dus mannetje erheen. Is nog altijd vals alarm geweest maar je moet er helaas heen. Daarna weer lekker geslapen en waarempel gaat weer die telefoon om 06:45 uur. Weer brandalarm. Tjonge jonge. Ondanks dat ben ik weer in slaap gevallen tot 09:30 uur. Damian heeft bij oma geslapen, zodat ik kon zwemmen en mannetje tennissen. Maar hij heeft weer goed geslapen hoorde ik net en ook bij oma is hij de nachten droog. Ga zo even aankleden en dan naar Twello toe, moet de auto even wegbrengen naar de garage, de zomerbanden worden erop gelegd. Kan ik op wachten. Vanmiddag weer naar acupuntuur. Verder hoef ik lekker niets te doen. Dus ik ga denk ik even thee drinken bij mannetje.
goedemorgen, Ik reageer even snel wnat mijn moeder komt zo op de koffie. Butterfly: moet wel lachen om jou bericht. Want je stuurt me gisteren een krabbel hoe mijn weekendje was en daar heb ik gisteren een stukje over geschreven en nu reageer je daar niet op haha Ele: wat een drama met je schoonouders. Ik zou daar zelf ook niet vrolijk van worden. Maar het lijkt toch wel op een miscommunicatie zoals ik het gelezen heb. Probeer je er niet te druk om te maken want je zwangerschap is belangrijker om daar mee bezig te zijn! Ik vind een meldplicht wel heel goed hoor want het kan natuurlijk elk moment gebeuren! ANouk: hoe gaat het nu met je? En met erin? Gaat het beter met drinken? Leuk dat je ook op babyzwemmen zit. Geniet nog van je laatste week zw verlof want volgende week moet je toch weer beginnen als ik het goed onthouden heb? Nijn: je verlof is in zicht! Trek je het nog een beetje allemaal? Het is park de katjeskelder van roompot parken. En we zaten in een kinderbungalow. Samantha: haha moet zeggen ben er ook wel weer aan toe haha zo'n weekendje vliegt voorbij! Smokey en yaraah: hoe gaat het met jullie? Ik lees vanmiddag weer even meer bij want mijn moeder staat aan de deur.
De Katjeskelder die ken ik wel. Dat is hier in de buurt. En dus ook bij jou in de buurt. Ik zal het eens onthouden als we met onze vrienden een weekendje weg gaan. We gaan dan vaak naar Roompot. Marianne, nu Melissa ook weer ziek... Beterschap voor jullie allemaal!! Samantha, balen die brandalarmen... Ik heb ook eens op nr 1 gestaan op zo'n lijst, ging het alarm 4x per nacht, steeds vals. Wat bleek, er zat een spin in de sensor.... Mannetje staat nu op 1 bij zijn werk en daar krijgt hij ook regelmatig meldingen van, gelukkig vaak zaterdgamiddag omdat het alarm niet is ingeschakeld... Fijn dat het slapen bij jou nog steeds goed gaat. Ik moet zeggen dat het bij mij ook erg goed gaat. En super dat Damian ook bij oma droog blijft 's nachts!! Tja, en die nesteldrang... Zal het dan toch?? Mn nachtkastje is in ieder geval opgeruimd en ik had 2 volle laden, nu nog 1 half volle, haha
Nijn: Begint dan toch de nesteldrang te komen? Doe je wel rustig aan? Marleen: sorry was even errug druk vanmorgen! fijn dat het zo leuk was. Esther wou vanmorgen geen broodje eten, maar gelukkig drinkt ze wel.Ze wou vanmorgen ook wel haar hoestdrankje innemen en gister nog niet.Ze had nu 38.5 graden. Ben haar nu proberen een broodje te geven.Ze heeft al een paar stukjes op. Met half uurtje gaat ze even slapen. Melissa heeft 38 graden, valt wel mee, maar toch net iets te veel. Ze heeft nu haar fles wel op gelukkig!En ze lacht ook nog..... Oke nu niet, nu huilt ze even in bed! Vanacht laatste nachtdienst van de 5 nachtdiensten. Word ook weleens tijd, zo alleen in bedje is toch niet alles. Morgenvroeg komt ie dan weer, dus dan even slapen, dus de rest van de dag vrij.Donderdag nog vrij en dan weer 3 late diensten. Balen hoor dat ie in zijn vrije weekend moest werken, nu werkt hij er dus 3 achter elkaar. En weet je wat het is, normaal is niet zo erg als je overwerkt, maar bij deze baan wel, je krijgt je overuren niet uitbetaald, maar je neemt de plusuren mee naar de maand erop, dus dan hoor je normaal minder te werken, maar dat gebeurt ook niet en zo blijf je plusuren houden die je dus niet krijgt betaald. Hij krijgt alleen de O.R.T. betaald.
hey meiden, heb net ovutestje gedaan en ziehier resultaat: Bekijk bijlage 62208 nu maar hopen dat het één van de volgende dagen duidelijker wordt hé...