Ele hier trouwens wel sneeuw en ik haat sneeuw ik wil geen sneeuw meer, ik wil voorjaar misschien moet ik maar verhuizen naar waar jij woont
Wat ben ik nieuwschierig zeg! Kan het niet afwachten.............hahahahaha. Jullie allemaal niet meer denk ik. Hoop iig dat alles goed met ze is!Ben altijd bang dat er misschien iets mis is ofzo, waarom weet ik niet.
nee joh bij jou en anouk hebben we ook zo gezeten! hahaha duurt gewoon heel lang en marleen zal nu worden overspoeld door emoties en adrenaline en.. geluk! smokey veel plezier met je nichtjes! en hier geeft het natte sneeuw XD begint erop te lijken!
Ele, hier ligt misschien anderhalve vlok sneeuw, ook weinig dus.... Onder de rivieren he? Nog geen nieuws van Marleen, terwijl het mij ook wel lijkt dat ze haar kleine mannetje al in haar armen moet hebben. Marianne, ik ben er zo vandoor (even naar oma.... en die heeft geen internet), dus als er nieuws is, zet jij het dan hier neer?? Tot vanmiddag!!
nijn: ja hoor dat is goed!Heb nu de laptop weer......hahaha Mijn moeder is jarig vandaag, dus zal daar ook te vinden zijn, maar goed ze wonen 2 huizen verderop, dus kan ik zo hier even heenlopen.Melissa ligt ook hier gewoon thuis op bed, neem de babyfoon waar camera bij inzit mee.
ele: wanneer hoorden jullie ook alweer wanneer melissa geboren was? Volgens mij ook wel laat,omdat ik met spoed naar de ok moest en pas om 20 voor 3 snachts weer terug was op de kamer.Mannetje was toen ook al weg en ik mocht melissa lekker bij me in bed houden toen.
poeh, ik weet het niet meer precies, maar ik geloof wel pas de dag erna.. en ook nog niet meteen.. en bij anouk was het ook de dag erna.. en misschien is marleen zo ontzettende inde wolken! komt helemaal goed.. ik heb er alle vertrouwen in! vandaag weer een klus dag.. zucht.. ik ga zo denk ik met het nijntje bord aan de slag weet het ook nog niet zeker eigenlijk hahaha.. nou ja we zien wel.. hier gaat de sneeuw alweer over in regen.. ik heb trouwens vaag gedroomd, ik was bij mijn ouders met... herbie.. hij was ongeveer een jaar oud, het was zomer en hij wilde in het badje bij mijn ouders... en met zijn kleine vingertjes hield hij me vaste en daarna vroeg ik hem of ie iets wilde eten en knikte hij zo heel lief.. en kwam hij naar me toe.. heel realistisch allemaal en kreeg er zelfs een heel fijn gevoel bij in mijn droom... zo'n wauw zo voelt mama gevoel dus meestal droom ik naar of eng maar dit was echt anders en zoo leuk!
sms van marleen: hoi hoi eindelijk zijn we bevallen, het was een drama! om 1 uur naar het zh met 6cm ontsluiting en dat bleef tot half 8 zo muur maar ik had al wel persweeen en moest dat 6 uur lang wegpuffen.daarna zette de ontsluiting door en had on halg 9 vanmorgen volledige ontsluiting.Mocht gaan persen tot half 10 want het vlotte niet zo, dus met knip en vacuumpomp gehaald. alles gaat goed en hij is gezond verklaard, wel moeten we een nachtje blijven ivm vacuum. HIj heet jens en gewicht enzo weten we nog niet komen ze zo doen.Liefs marleen
Marleen en jeroen:van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jens. Geniet lekker van jullie gezinnetje!
ow geweldig nieuws! Marleen gefeliciteerd met jullie zoon! en wat een mooie naam!!!! jammer dat voor jou ook de bevalling niet helemaal vlotjes liep, ben ook heel benieuwd naar je ervaringen en de eerste foto's!!!!!! geniet lekker van je mannetjes!!! wat gaaaaf....... slik... betekend dat ik de volgende ben... slik...
ele: hihihi, je bent in de war denk ik. Marleen geeft sowieso fv, je bent in de war met Anouk denk ik. Bij haar loopt de bv wel goed, alleen de kleine wil nog niet zo goed aan borst drinken
Marleentje eindelijk dan!!! Gefeliciteerd En een hele leuke naam Geniet er lekker van Ja ja ele de volgende ben jij hihi komt helemaal goed
Ja dat is helemaal waar smokey!! Ele, you are the next one!!!! Hoe voelt dat ele? Hihihihi. Nog geen 12 weken meer, wat gaat de tijd toch hard zeg! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend in april?
__________________________________________________ SMS van Marleen: Hij weegt 3914 gram.Nu lekker aan het genieten en morgen naar huis als alles goed is.X __________________________________________________
Wat een mooi gewicht marleen, alleen niet zo'n reus als jullie hadden verwacht!Maar dat maakt niets uit toch?! Nu heerlijk lekker genieten van elkaar.
Yeahhhhh....daar is t prachtige mannetje dan eindelijk! Marleen en Jeroen, geniet maar lekker van Jens! Prachtige naam voor een prachtig kereltje
Marleen eindelijk de kleine in je armen, heerlijk. Ga er lekker van genieten, heb je verdiend. Ook gefelicteerd aan je mannetje. Ele, waarschijnlijk ben jij de volgende, we zitten erg dicht op elkaar. Maar de baby's blijven nog even bij ons warm zitten. Voel jij het ook zo goed schoppen? Bij mij is het de hele dag en nacht druk. Had van de week een voetje te pakken. Stak echt eruit, hihi. Vraagje, zouden jullie met een baby naar frankrijk op vakantie gaan, waarschijnlijk is de baby dan ongeveer 10 a 11 weken als je uit gaat van de uitgerekende datum. Zowieso rijden we dan in twee dagen niet in 1 x door. Gr
Samantha: als ik heel eerlijk ben zou ik het zelf niet doen. Zolang in een maxi-cosi lijkt me niet erg goed voor je baby. Maar goed dit is mijn mening, als jij je er goed bij voelt en je staat er echt achter dan moet je het gewoon doen.
Marleen, nogmaals super gefeliciteerd met Jens!!!! Lekker gaan genieten nu!!! Verders, ben ik er weer!! Hier sneeuwt het nu de hele dag, alleen blijft er niks liggen... Ach ja, heb nu toch geen vakantie.. Ele, ja ja, jij bent de volgende en dan Samantha... Spannend, spannend... Samantha, ik zou ook niet met een baby van 10/11 weken op vakantie gaan, maar wat Marianne zegt klopt. Als jij er achter staat, moet je het gewoon doen. Een collega van mij heeft dat bij de eerste gedaan en nu wil ze weer gaan kamperen met een baby van 12 weken ongeveer. De eerste keer zal dus wel goed gegaan zijn.