Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik ben hieeeeehiiiieer *zwaait naar iedereeen*

haha meldplicht whoeeehaa! raar hoor, ik blijf het herhalen, kan me nog steeds niet voorstellen dat ik aan de beurt ben!!!!

yaraah, ik heb geen verstand van temperaturen, maar wel van de ovutest! :) en die ziet er goed uit! succes met klussen dus! :):)

echt zo lief dat jullie met me meedenken over schoonouders.. nu ik geirriteerd geraakt was, viel me natuurlijk weer meer op.. van de laatste tijd... de opmerkingen van, dan kan hij mee bij ons op de fiets.. of als jullie op vakantie gaan kan hij wel zolang bij ons blijven hoor.. ook al bedoelen ze het als "grapje" ik ben van mening dat achter elk grapje wel een kern van waarheid zit.. ik ben zelf een sarcastisch iemand en weet dat mijn sarcastische opmerkingen altijd voortkomen uit iets wat je toch denkt....

maar goed zand erover! :) ( gelukkig geen sneeuw meer al zou het leuk zijn als er nog meer zon zou komen) :D

smokey, wat leuk dat je de 1e yogales hebt gehad! je zegt je denkt dat het goed voor je is? waarom denk je dat? :D
    vind je het niet raar dat je opeens heel veel praat over het kindje in je buik met andere mensen?

nijn, haha ben je ehct zo anti zwemmen? ik ben ook maar een keer gaan zwemmen toen in thermae, maar vond het heerlijk even gewichtsloos te zijn :)

samantha, balen van dat alarm, ik heb het ook ooit gehad toen ik nog in de schoenenwinkel werkte... al was er toen echt een inbraak geweest en lagen alle dozen door het hele magazijn.. ik dacht ook dat het toen om vals alarm ging omdat ze altijd vergaten de deur achter de kassa goed te sluiten.. was best schrikken toen, sindsdien heb ik ervoor bedankt :)
    maar hoe is het met je? lichamelijk en geestelijk?

mag dta zomaar marianne dat je je overuren niet betaald krijgt? zijn daar geen wetten voor? of mag hij ze opnemen tegen vrije tijd? ze kunnen niet zomaar verloren gaan, dat mag toch niet?

Nijn, het klinkt als.... nesteldrang hoor! alles moet netjes! overal waar je nooit aan dacht komt nu even voorbij :p
    succes met de badkamerkast! :p

anouk, bah bij jou ook al bijna de zwverlof ten einde? het is echt veel te kort he? lijkt me echt erg zo snel je kleintje al te moeten missen.. al zou ik blij zijn ook weer even iets anders te kunnen doen.. maar het missen.. dat is een hekel punt :D
    hoe is het nu met het drinken? gaat het weer wat beter?

marleen, heerlijk dat je zo aan het genieten bent! en wat heerlijk zo'n weekend, dat willen wij misschien in de zomer ook gaan doen.. ligt ook een beetje eraan of ik dan weer werk heb of niet..

dames waar blijft de spam? hihihii :)

er zijn al 7 april meiden geboren en pas 1 jongen.. vinden jullie ook niet dat daar verandering in mag komen? :D

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, die april meiden moeten zeker ook tegenstand krijgen van april-jongens, dus Herbie!!! ;)
    En nogmaals, Ele, je bent echt de volgende!!! :D :DOf Samantha moet er snel tussendoor glippen... haha Maar dan ben je echt aan de beurt!!

En ja, ik heb echt een hekel aan zwemmen... Komt ook wel een beetje omdat ik donker ben en mezelf heel goed moet scheren... en dat is zo'n werk... :(

Klink ik nu echt als nesteldrang?? :( :( o o en ik moet nog 8 weken....

Ik ben trouwens erg blij, want weten jullie nog van die vriendin van mij die zo'n zwaar ongeluk gehad heeft? Ik heb haar net een minuut of 20 aan de telefoon gehad! Ze moet nog heel lang revalideren en lopen gaat met een rollator, maar langzaamaan gaat het een beetje beter....

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje nijn, wist niet dat het zo erg was, wat heeft ze dan?

en scheren, joehoe ik ben blond, maar niet daar waar ik me moet scheren, sorry schaam schaam.. hihihi.. vooral nu, ik kom er echt niet meer bij en wil echt niet straks in het zh liggen met een halfoerwoud... maar schijnbaar draait het daar wel op uit :(
    hier ben ik dus ook iedere keer weer even bezig als ik ga zwemmen hihihi.. wat een onderwerp ook....

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ben echt een aapje, zeg maar... heel charmant. Normaal vraag ik mannetje altijd al om te checken en nu is het inderdaad helemaal een ellende aan het worden...

Tja, wat heeft die vriendin. Van het ongeluk zelf weet ze helemaal niks meer, maar ze had een klaplong, gescheurde milt, lever beschadigd, verbrijzelde elleboog, bekken in de kreukels, zenuwbeschadigingen in haar arm, hand en gezicht. Dus ze heeft uiteindelijk geluk gehad...
    Door de zenuwbeschadigingen, heeft ze moeite gehad met praten, maar dat gaat nu weer beter. Haar bekken blijft een probleem en men weet nog niet hoe dat af gaat lopen... De platen in haar elleboog, die worden over een half jaar verwijderd, ze is er dus nog wel even zoet mee.... Ik kreeg steeds geen contact met haar en net dus wel, helemaal leuk!!
    Ze komt iig wel op kraamvisite!!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    meiden, ik ga afsluiten, denk ik.
    Even rusten op de bank en dan lasagna maken en vanavond naar de pufclub.
    Morgen dus weer werken en dan ben ik morgenmiddag weer present!!

Smokey, heel veel succes/plezier morgen!! Je weet dan eindelijk het geslacht... Ik denk een jongetje....

Doeiiii

6. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

joehoe vandaag 36 weken.

Nijntje: ik heb hier een mannetje die mij netjes scheert. Al moet ik wel zeggen dat het door de hormonen nu veel vaker moet. Maar ik wil er straks wel een beetje goed bij liggen, al intresseert me dat waarschijnlijk niets.

Weet nog toen ik begonnen was met Damian dat ik mijn man naar boven heb geroepen, hij moest me toen even mooi maken haha voordat de vk kwam. Dus toen was ik er wel mee bezig. Stom maar goed.

Hier net bij de acupunctuur geweest en ze heeft nu ook naaldjes gezet voor depressie. Had dit keer wel 12 naaldjes, ben benieuwd.
    Morgen naar psycholoog, heb het één en ander op papier gezet hoe ik me nu voel en hoe ik me voelde na de zwangerschap van Damian. Ook heb ik het opgeschreven van de miskraam. Mannetje belde net dat hij de ochtend vrij heeft zodat hij met me mee kan. Ben zo blij dat hij me echt een steun en toeverlaat is. Belt me ook een paar keer per dag op, als er iets is dan komt hij gelijk.
    Maar ik voel me echt beter dan voor het weekend. Scheelt dat de klachten zoveel minder zijn, dan kan je ook meer aan.

Verder de auto heeft de zomerbanden er weer op liggen, dus daar ook geen omkijken meer na.

Ga zo even plat, heb iets last van de rug.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    fijn om te lezen samantha dat je je een stuk beter voelt.. ben ook heel benieuwd wat de acupunctuur met je doet..
    wat lief dat je mannetje zo met je begaan is..
    moet zeggen mijn mannetje belt nu ook iedere dag tussen de middag even.. gewoon om te kijiken hoe het met me gaat.. zo lief.. :D
    jij wordt dus ook geschoren, ik hier ook, maar mijn mannetje is zo voorzichtig dat er nog meer dan helft blijft zitten.. schiet niet echt op dus! :)
    succes morgen bij de psycholoog.. wat fijn dat ze er allemaal zo snel werk van gemaakt hebben..

smokey! joehoe, hoe gaat het met je? ik hoop dat je het nu een beetje volhoudt.. ik weet nog hoe nerveus ik was, maar je zult zien morgen valt er een hele grote last van je schouders en kun je echt nog meer gaan genieten.. en.. weet je ook nog eens wat het wordt.. ik weet niet wat ik bij jou denk, een jongen of meisje.. het ene moment denk ik jongen en dan denk ik weer meisje.. maar omdat je zelf jongen denkt, denk ik een meisje! :D

nijn, je vriendin zit idd behoorlijk in de lappenmand zeg.. maar gelukkig gaat ze wel vooruit.. wat leuk dat ze op kraamvisite zal komen! zal voor haar dan een hele uistap zijn lijkt me..
    werk ze aankomende dagen.. denk je wel een beetje aan jezelf? aangeven als het niet meer gaat he? en voor het laatst 3 dagen achter elkaar dit jaar! joehoe! :D:D

bah mijn scriptie lijkt echt niet op te schieten zeg.. en ik ben nu moe.. volgens mij ga ik ook even een dutje doen...

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Overtollig haar vreselijk vind ik dat, en het groeit zo hard sinds ik zw ben echt vreselijk, dat moet eraf:D

Nesteldrang ben benieuwd of ik dat ooit ga krijgen ik ben absoluut geen poetsvrouw echt het tegenovergestelde haha:D

Yaraah jij mag de komende dagen hier niet komen aan de klus!!:)

Samantha fijn dat de accupentuur werkt mooi zo.

Nijn jeetje dat is niet mis van je vriendin, super fijn dat ze komt op kraamvisite.

Butterfly balen dat je mannetje weer moet werken van het weekend, en inderdaad dat schiet niet op dan als de plusuren niet opgemaakt kunnen worden.

Hier beginnen de zenuwen in steeds sterkere mate te komen, hellup was het al maar 24 uur later..
    Ga lekker gtst kijken, misschien tot straks nog anders zal het morgen rond 1 uur worden denk ik ben om half 10 aan de beurt:$

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

smokey: heel veel succes morgen!!!!Geniet er maar lekker van!

10. Gerritsen

Zal voor je duimen smokey. Succes en ook voor je man

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey nogmaals succes! laat je ons zo snel mogelijk weten hoe het is gegaan? en natuurlijk wat het wordt!
    hopelijk slaap je nog een beetje vanacht en kun je morgen toch genieten als je weer even naar jullie kleintje kunt spieken!
    niet alleen zorgen maken he!

ik maak me stiekem weer zorgen omdat ik hem vandaag weer heel weinig heb gevoeld.. grrr.. net met as geluisterd en dan ben ik weer voor even gerustgesteld, maar als ik dan weer rustig zit en ik voel niks begin ik weer met zorgen maken! ben blij dat dat binnenkort over is, zal me benieuwen welke zorgen ik me dan ga maken hihih..
    de gyno zei nog, ik zie het nog voor me dat jullie na de geboorte het hartje van de baby nog beluisteren met de as! ahhahaah.. :D:D

12. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi allemaal,

Even heel snel, ben veel te moe om te reageren.

Nadat ik melissa de fles had gegeven en om 23:00 in bed lag, werd esther om 00:00 wakker en heeft daarna ook niet weer geslapen.
    De hele tijd liggen jammeren, huilen en mama roepen.
    Ze is echt goed ziek.Echt heel sneu.
    Maar nu ben ik dus aan de latten.
    Esther ligt nu op bed, maar huilde zonet nog steeds, ben al wezen kijken, maar ze is echt giga moe, ze kan haar ogen niet open houden.
    Melissa ligt nu in de box, hoop dat zij niet ziek word, ze heeft al wel verhoging gehad, en begint nu ook te hoesten en te niezen, hoop niet dat het verder doorzet.
    En denk dat ze last heeft van sprongetje, want ze huilt ineens veel meer in bed.

sorry, ben echt helemaal op.Was zelf ook nog niet helemaal fit!

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou daar ben ik alweer het zag er allemaal super goed, uit was prachtig hoe het eruit zag zeiden ze:D Wat een opluchting en wat was ik zenuwachtig niet normaal zeg. Alles hebben ze goed nagekeken je kon echt alles zien en ze legde het allemaal goed uit.

En het word een meisje!!!!!!!!:):):) helemaal blij en dolgelukkig ben ik nu al haha:D en ik dacht echt een jongen de meeste trouwens die mij zien dus extra leuk dat het nu een meid is joepppiiiiieee

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey Butterfly meid balen dat je zelf ook nog niet zo top voelt en dat je twee kleintjes het ook niet makkelijk hebben...

Smokey wauw een meisje en alles was heel erg goed... gefeliciteerd hoor meid

Hier ovu-testje iets donkerder, maar nog niet donkerder dan de controlestreep

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joepie!!!! smokey!!!!!

wat leuk een meid, dan heb ik goed gegokt hihihi :)
    en wat fijn dat alles in goed was! ik hoop dat je nu echt echt van je zwangerschap kunt gaan genieten! vanaf nu wordt je alleen maar dikker en zul je haar meer gaan voelen!
    en je mag met elastiekjes en speltjes en jurkjes aan de gang! :):)

ben ehct blij voor je! :)

marianne, wat een pech dta ze nu toch ziek is geworden.. ze is ook pas ziek geweest in januari toch? toen hebben jullie ook allemaal in de lappenmand gelegen... kun je niet je moeder vragen zodat ze en uurtje op melissa past zodat jij ook een uurtje kunt slapen? ik zou het gewoon doen, ook al ben je liever eigenwijs en wil je het zelf doen :) maar eenbeetje rust zal je ook goed doen.. vooral omdat je ook net ziek bent geweest.. en je er voor esther moet zijn als ze je misschien vanacht weer nodig heeft..
    heel veel beterschap en een dikke knuffel voor die meiden van je!

16. Gerritsen

Marianne: Helaas hier ook een hele slechte nacht gehad met Damian. Hij is ook ziek, snotverkouden. Door alle snot snurkt hij ook nog eens en hoesten. Vanacht moest hij plassen en toen ik hem optilde en onderweg was naar het toilet ging het mis. Helemaal er overstuur van. Zelf ben ik ook verkouden en dan slaap je gewoon niet lekker. Wens je veel succes vandaag toe om erdoor heen te komen, dit zijn echt de minder leuke dingen.

Smokey: wat fijn dat alles goed is met je meisje, heerlijk gevoel of niet soms. Heb je nog mooie echo foto's meegekregen?
    Geniet ervan meid, je verdiend het echt.

Vanochtend naar psycholoog geweest en het is geen depressie, maar somberheid. Hebben anderhalf uur gepraat, ik gejankt en daar kwam toch wel sterk naar voren dat het allemaal met de miskraam, geboorte damian, nazorg na de bevalling en mijn beste vriendin die geen tijd meer voor me heeft komt. Ze heeft me de ogen wel geopend en wat tips gegeven om rustig te blijven en het gevoel om te zetten. Moet loslaten dat sommige dingen gaan zoals ze gaan.
    Heb ook ontspanningsoefeningen gekregen die ik moet doen als ik me minder voel. Verder moet ik volgende week weer komen.
    Daarna nog even bij de huisarts geweest en heeft me slaaptabletten voorgeschreven om zo sneller in slaap te komen, hiervoor hoef ik maar een kwart tablet in te nemen en het kan met de zwangerschap. Verder gaat de huisarts mijn vk inlichten, huisarts vindt dat ik z.s.m moet bevallen als het maar kan. Zodat als het nodig is dat ik aan de medicatie kan die dan wel met de borstvoeding kan. Hij heeft als voorstel om dit te doen met 38 weken en ik twijfel ineens of ik wel thuis wil bevallen, ziekenhuisbevalling is mij goed bevallen en wil eigelijk nu niet halve wegen de bevalling alsnog moeten. Dus we kijken het gewoon wat mijn gevoel is en wat de vk zegt.

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat fijn samatha, dat ze je zo goed heeft aangehoord dat ze ook precies weet wat je dwars zit.. en dat er gelijk weer actie wordt ondernomen.. en met 38w is al snel!!!! dan ga je me denk ik echt nog inhalen! :D

smokey ga je nog shoppen vandaag of ben je op je werk :D

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Yaraah ik zou toch gewoon gaan klussen ik heb, vanaf tot ik een licht streepje zag elke dag geklust tot het streepje weg was:D

Ele ik zit helaas al weer op mijn werk, ben ook helemaal niet in werkstemming ik ben er met mijn hoofd niet bij:) beetje in de wolken haha

vrijdag met mijn moeder lekker shoppen:) komt helemaal goed:)

Samantha fijn dat ze goed geluisterd hebben naar je en helemaal fijn dat het geen depressie is, straks word het buiten ook weer wat lekkerder weer met zonnetje erbij en dan heb jij de kleine dan fleur je weer helemaal op komt helemaal goed, en ook top dat je je hart goed lucht bij de psygo, dat is echt heel belangrijk.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    samantha, jij ook veel beterschap met damian... jeetje wat hangt er in de lucht... zielig he als die kleintjes ziek zijn.. en voorla nu je op het einde loopt lijkt het me slopend voor je.. probeer wel je tijd te nemen he?

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Nog 6 dagen te gaan....

Ele, mijn mannetje scheert me ook en dan inderdaad ook veel te voorzichtig, haha. Maar het is lief bedoeld!! :D
    Verder alles goed bij jou??

Samantha, fijn dat het gesprek met de psycholoog goed gegaan is en dat zij je echt geholpen heeft.
    En bevallen met 38 weken, dat is al over 2 weken... :$ Dan ga je Ele misschien toch nog stiekem even voorbij :D, haha Maar als dat beter is voor jou (en dus ook voor de kleine), vindt Ele dat vast niet erg...

Smokey, ik ben ook he-le-maal geen poetsvrouw... Dus de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit... :D
    Smokey een meisje!! Super leuk!! :D :D En ik keek even naar je pendel en Nessy had het dus helemaal goed!!
    En het belangrijkste, alles was helemaal goed met de kleine meid!! :D
    Nu echt helemaal gaan genieten!! Joehoeee

Marianne, heel veel beterschap voor je meiden!! Ben je zelf inmiddels wel weer een beetje opgeknapt?
    Mannetje hefet de laatste nachtdienst er op zitten, toch? Sta je er 's nachts iig niet alleen voor...

Er hangt inderdaad vanalles in de lucht. Veel kids op school zijn aan het hoesten en er wordt ook regelmatig gespuugd 's nachts... Tja, dan kunnen de kids toch gewoon naar school? Als het niet gaat belt de juf vanzelf... Fijn, meedenkende ouders... Dat ze hun kind maar een keer lekker uit laten zieken, maar nee, dat gaat niet lukken in deze maatschappij...

Oei, dat kwam er misschien een beetje fel uit...

Verder alles goed hier. Vanochtend wel een beetje buikpijn gehad. Verder het nieuws gehad dat er één persoon weg moet bij ons op school. Wie is nog onbekend... Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet heel veel uitmaakt... Komt vast wel goed!

Deel Deze Pagina