Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #1401 Elegance, 31 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2010

jammer van de striae.. ik ben een van de ongelukkigen helaas..

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    maar wel een mooie buik hoor!
    En je navel zit er nog in, bij mij ook (nog), maar ben altijd panisch voor navels... Ook al heb ik een navelpiercing gehad, dat was echt een drama. Durfde er eigenlijk niet aan te komen, haha

Tot morgen!!

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen meiden,

Ele mooie buik hoor

gister waterige afscheiding (voelde het echt lopen opt werk) en dan maar eens geklust om middernacht :D:$

ben dus benieuwd wat de ovutest vandaag zal doen

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ele je hebt een mooi buikie hoor en die straie tjaa wat doe je eraan ik smeer mijn eigen ook een ongeluk maar of het gaat helpen geen idee. Hoe gaat het vandaah word Herbie al onrustig, wij wel hier:D

Yaraah mooi zo laat je even weten wat de test vandaag doet? Gewoon lekker door klussen komt goed deze ronde;):)

Hier weer op het werk vandaag tot 12 uur dan lekker lang weekend tot dinsdag heerlijk:) en kijk eens vandaag 20 weken :$:) goed he!!
    Vannacht elke keer toen ik wakker werd was het 1e wat door mijn gedachten ging, " we krijgen een meisje joepie" :):):)
    Mijn moeder had gisteren het eerste rompertje al gekocht zo leuk:)
    Vanmiddag misschien ook maar even een babyzaak bezoeken moet tenslotte alles nog kopen:)

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Smokey, ik doe over een paar uurtjes de test en ik zal hier zeker laten weten wat die aangeeft hoor

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Heb net ovutestje gedaan en was een heel stuk lichter dan gister dus dan zal ik toch gisteren mijn LH-piek gehad hebben...

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Yaraah super toch!! Maar ook daarna klussen is nog belangrijk hoor ik wel vaker, dus misschien vandaag nog een klusje er aan wagen??:) Ben reuze benieuwd deze ronde.

Het is hier rustig wat is iedereen aan het doen.

Ele vergeet je meldplicht niet he:D

8. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja ik zal vanavond nog eens alles uit de doos halen om mijn mannetje te verleiden en lekker aan de klus

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden!

hier ben ik :):)
    ik denk echt dat het nog 3 weken gaat duren..

yaraah, spannend, ik zou idd ook vanadaag nog even aan de klus gaan! succes meid.. ben benieuwd.. zullen 2 lange weken zjin, maar we slepen je er wel doorheen! :) zitten we samen op het wachtbankje!

smokey, leuk he eindelijk shoppen!!! en roze shoppen!!! oh echt als ik een meisje zou krijgen, ik had mezelf niet kunnen inhouden!! :):) heerlijlk hoor! :)

heerlijk dat je een lang weekend hebt, ga je morgen shoppen? :)

morgen naar de gyno, ben wel benieuwd zeg.. soms word ik wel wakker en denk ik ja ik ga bevallen omdat ik dan iets gedroomd heb ofzo.. en dan word ik weer helemaal emo.. zo'n gek idee dat er nu een beeb in mijn buik zit die zo goed als af is..
    jammer van de striae op mijn buik he? mijn mannetje had de kleuren als iets bewerkt dat je het iets minder zou zien.. het is nu echt duidelijk aanwezig.. smren heeft dus helemaal niet geholpen, helaas..

nu nog even de pfaffs afkijken :)

10. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi allemaal.

Hier gisteren een flinke dip gehad. De vk is zelfs geweest.
    Heb namelijk slaaptabletten voorgeschreven gekregen, maar durfde deze niet in te nemen. Kreeg bijna ruzie met mannetje.
    De vk zei dat ik hem moest nemen omdat ik anders straks de bevalling helemaal niet aankan en dat ze dan ook niets voor mij kan betekenen. Dan moet ik van haar naar het ziekenhuis en de kans heel groot is als ik uitgeput ben een ks ga krijgen omdat het anders niet kan.

Nou echt niet. Heb hem genomen en ben na een half uur zitten op de bank zo in slaap gedonderd en pas vanochtend om 08:00 wakker geworden. Heb niets gemerkt van dat Damian naar school is gebracht of iets. Werd wakker van de baby, die was lekker aan het bewegen. Ben wel echt bijgetankt. Vanochtend vk gesproken en die wil dat ik vanavond nog één neem en dan maandagavond weer.

Moet zeggen dat ik me nu ook veel beter voel, heb ook mijn oefeningen gedaan en als opschreven wat in me opkomt en dat samen besproken met mannentje. Ook hebben we veel gepraat over mijn gevoel en het moet zeggen dat ik me echt gesteund voelt door hem. Samen zijn we sterk. Ook vind mannetje en vk dat ik met mijn vriendin moet praten dat ik terleurgesteld ben in haar en hoe ik erover denk. Vind het heel lastig want ik wil haar niet kwijt en zeker niet zo vlak voor de bevalling.
    Als ik het nu niet doe dan houd ik me negatieve gevoel en dat is slecht voor me aangezien de huisarts en vk allebei zeggen dat ik nu dingen aan het verwerken ben en er nu open voor sta, straks als ik bevallen ben moet ik me kunnen richten op onze baby en alle negatieve afgehandeld hebben.

Ben van nature heel erg van alles geregeld en doordat het bij en na de bevalling van Damian alles mis ging en geen controle had wil ik het nu goed doen en daar komt mijn somberheid erg naar boven. Dus moet nu koppen met spijkers slaan, het negatieve moet uit de weg en mijn leven zodat ik kan denken aan onze nieuwe baby en gezinssamenstelling.

Dus ik weet wat me te doen staat alleen vind het dood eng.
    Maar ik ga het doen.
    Ook heb ik met de vk afgesproken dat we nu gewoon kijken van wanneer ik ga bevallen, wil niet zo vlot gestript worden, wil het eerst een kans geven. Het zijn tenslotte de laatste loodjes en wil het afmaken op mijn eigen tempo. Dus niet eerder door een kunstmatige manier. Dit zal mijn laatste zwangerschap zijn en die wil ik graag zo natuurlijk mogelijk en op mijn manier laten doen zodat ik dat goed kan afsluiten en niet achteraf met een rot gevoel zit.

Als ik dit zo nalees ben ik al heel eind op weg. Ik voel me gelijk nog beter dan net. Kun je zien wat een negatieve energie met je kan doen. Ben er gevoelig voor en tja dan ligt het heel snel op mijn bordje. Maar ik laat me er niet onder door gaan, ik vecht en het gaat me lukken om lekker de laatste weken door te komen en de kraamtijd.
    Sorry even voor mijn verhaal maar het doet me zeer goed als jullie weten wat er door me heen gaat

11. Gerritsen

Smokey gefeliciteerd met je 20 weken zwangerschap, ja een meisje wat geweldig is dat. Lekker op tijd weekend en heerlijk lang weekend. Geniet er maar van.

Elegance mooie buik hoor, zit nu ook mooi laag.
    Jammer van de striemen, maar dat trekt straks wel iets weg.
    Gewoon blijven smeren, dan blijft je huid wel lekker zacht.
    Morgen 38 wk, joehoe.

Nijntje nog hierna 1 dag werken dan lekker weekend, heeft je man maandag wel vrij?

Yaraah, zou vandaag ook nog een keer klussen

Marianne, hoe is het met de ziekenboeg?

Marleen, waar ben je, ben je zo druk?

Anouk: hoe gaat het nu met het drinken als iets beter, nog twee weken dan weer aan de slag met het werk.

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dat klinkt ook heel positief allemaal samantha!

en zoals je het zegt, zo voelt het voor mij ook, heel fijn als ze me eerder willen inleiden, maar wil ik dat wel? wil ik niet nog even op mijn tandenbijten en mijn lichaam het werk laten doen en weten dat de tijd echt rijp is al de baby komt..

De slaaptabletten die ik heb gekregen durf ik ook niet in te nemen.. de gyn begreep dat de laatste keer wel... tot nu toe durf ik het niet, maar als ik het zo lees en je zolang geslapen hebt denk ik.. ik moet het toch misschien eens overwegen want ik voel me niet alleen een vaatdoek ik ben er ook een..

en wat betreft je vriendin, je moet echt doen wat je hart je ingeeft, misschien zit je vriendin iets dwars waarvan je nog helemaal geen weet hebt? misschien is er iets tussen jullei gebeurd wat zij als niet fijn ervaart en waar jij dus duidelijk niks vanaf weet.. en met een beetje geluk is het ook zo op te lossen als ze echt je vriendin is.. en ik begrijp dat je haar niet kwijt wilt.. maar je moet altijd realistisch blijven.. je kunt je best doen door een goede vriendin te zijn en als je daarin fouten hebt gemaakt, kun je daarvan leren en echte vrienden begrijpen dat.. als je zo positief het gesprek ingaat weet je voor altijd dat het niet aan jou heeft gelegden en dat je idd moet leren niet alles in de hand te hebben, hoe moeilijk dat ook is..
    maar zoals je zelf zegt, je bent zo goed op weg! meis, we komen de laatste weekjes wel door hoor! waarschijnlijk beval je sowieso eerder omdat het de 2de is.. ik ben er helemaal van overtuigd! :)

en smokey, hoe blij dat ik ook voor je ben, vergeet ik je nog helemaal te feliciteren met je 20 weken!! geweldige mijlpaal! en zie je wel! het valt allemaal helemaal mee! hup weg die zorgen! nu genieten van je kleine buikje, voor je het weet zit hij echt in de weg! en ik kon me nooit voorstellen wat ze daarmee bedoelden! maar geloof me als je niet meer je voeten kunt afdrogen, schoenen kunt aandoen, moet gokken waar je je voetstopt als je je broek aandoet.. je niet meer op je rug kunt liggen, of op je zij.. en je je niet meer kunt voorstellen hoe buikslapen voelt.. en als je continu het zuurbranden hebt, je billen voelt uitsteken, waarvan je eerst dacht haha dat is leuk en nu denkt.. auw dat doet pijn, ga terug, daar si geen plek meer! dan zou je echt nog eens willen dat je 20 weken zwanger zou zijn hahahaha.. en dan heb ik het nu alleen nog maar over de buik gehad, laat staan die andere dingetjes! :):) en ja ze blijven leuk hoor! natuurlijk beleef ik dit ook als heel intens.. maar het zou leuker zijn als ie niet meer in de weg zou zitten! :)

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik denk dat ik zo eens een dutje ga doen! mijn ogen willen niet meer!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    zo nu heb ik het toch echt gehad met kaartjes schrijven zeg! :)
    mis nog een paar adressen, maar zo goed als alles geschreven, was 2 weken geleden al begonnen, maar kwam erachter dat het een oude adressenlijst was..

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi hoi,

Smokey, super gefeliciteerd met je 20 weken!! Nu kan het aftellen gaan beginnen, het grootste gedeelte van de zwangerschap zit er al weer op....
    En ja, al helemaal gewend aan het idee van een meisje, leuk!!!
    Heel fijn lang weekend!!

Samantha, soo, die pillen werken goed, of je was er echt helemaal aan toe...
    Wat betreft die vriendin, sluit ik me helemaal aan bij Ele. Als jij met een positief gevoel dat gesprek in gaat, ligt het in ieder geval niet aan jou!
    Heel veel plezier met de jongens dit weekend!!

Yaraah, ook een na-klusje is erg belangrijk!!!
    En deze twee weken lekker hier komen kletsen, wij slepen je er wel doorheen!!

Marleen, Marianne, waar zijn jullie??

Ele, speelt weer vals op hyves, haha. Je bent nog niet precies 38 weken... ;) Al ben je wel erg goed op weg!
    Lekker dutje gedaan??
    Ik heb deze week de kaartjes allemaal geschreven, dus daar zijn we al klaar mee!

All, nog 5 dagen te gaan. Ik moet zeggen, deze week gaat het ineens veel slechter met mn rug. Ik denk dat ik volg week de fysio even ga bellen. Ook ligt mini Nijn te vervelen tussen mn rib en mn heup. Geen idee wat hij/zij doet, maar fijn is het niet...
    Vanavond lekker een avondje bankhangen en dan nog één dagje...

Morgen niet te veel kletsen he? Ik wil trouwens ook even zeggen dat ik er waarschijnlijk niet veel ben met Pasen, want we hebben een overvol programma... Vrijdag en zaterdag feest, zondag brunchen en gourmetten, maandag eten bij schoonzus, dus druk, druk, druk...

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Samantha goed dat je toch de slaappillen genomen hebt, en helemaal fijn dat je zon goeie nacht gedraaid hebt. Hoe gaat ie nu met je?

Ele nog 3 weken, ik denk van niet ik heb een gevoel dat herbie eerder gaat komen, maar ja ik denk ook maar wat natuurlijk:)

Nijn balen dat je je rug weer zo voelt, heel veel plezier dit weekend geniet er lekker van:)

Vanmiddag naar babypark geweest en allemaal leuke ideeen opgedaan geweldig leuk. Morgen met mijn moeder de stad in even lekker stad-en ook erg leuk. En zaterdag met schoonmoeders naar de babydump dan ga ik wat leuke dingetjes kopen.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

17. Gerritsen

Nijn: wat vervelend dat je meer last hebt van je rug. Kleine krijgt steeds minder ruimte he. Gewoon fysio bellen, want het kan echt vervelend worden.

Smokey: aankomend weekend ga je dus los met aankopen doen, oh dat is leuk. Heb je al wat in huis of moet je nog echt alles kopen?
    Ben benieuwd hoe jullie babykamertje wordt.

Hier net mijn vriendin gebeld en gezegd dat ik met haar wil praten. Alleen ze moet nu 4 dagen werken en vanavond ging ze weg. Heb haar een voorzet gegeven en wilde ook wel telefonisch een gesprek.
    Wilde ik eigenlijk niet, maar uiteindelijk gebeurde het toch. Heb mijn gevoel verteld, dat ik ervan baal dat we het samen zwanger zijn niet hebben kunnen doen, doen mijn miskraam, dat ik het heel moeilijk vond dat ze op mijn uitgerekende datum zich laat strippen en ook nog eens bevalt. Hoe ze haar baby voortrekt ten opzichte van haar andere zoontje die nu dus de baby niet moet. Dat ik mij niet gesteund voel in mijn zwangerschap en dat ze nooit ergens naar vraagt, dat alles van mijn kant komt en niet meer van haar. Maar voornamelijk dat ik erg verdrietig ben dat ze weet dat ik zo graag bv wil geven en dat zij bij voorhand al zegt dat het mislukt omdat het haar ook niet is gelukt. Nu kwam alles eruit en ze gaf me gelijk in alles, ze gaf ook aan dat ze mijn miskraam moeilijk vond en dat het heel veel impact op haar heeft gehad en nog heeft en dat ze het allemaal heel moeilijk vind en door niet te praten en stukje negeren er geen last van heeft. Ik moest huilen, zij ook. Hebben nu afgesproken om allebei woensdag even alleen tijd voor elkaar hebben en ze zei ook ik wil je als vriendin niet kwijt omdat het haar ook kostbaar is. Verder heb ik gevraagd of ik iets fout heb gedaan of dat ze aan iets ergerde maar dat was niet het geval. Ben zo blij dat ik het niet fout heb gezien en gevoeld heb. We gaan aankomende week nog even praten en dan gaan we gelijk een weekendje weg plannen na de zomervakantie met zijn tweeen.
    Pff was echt heftig maar voelt al zo goed. Ze snapt ook dat ik alles af wil handelen voor ik beval zodat ik optimaal kan gaan genieten van de baby als die geboren wordt

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Samantha goed dat je gebeld hebt, dit lucht vast en zeker op goed praten met elkaar en dan lekker een weekendje weg, komt goed:)

Heb mijn bloeduitslag weer binnen en, ik mag weer meer eiwitten eten:):D niet te geloven mag al best veel is gewoon wennen dit moet gewoon denken wat zal ik nu gaan eten, helemaal blij whoepie:D

19. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

het spijt me als ik wat over het hoofd heb gelezen, maar heb totaal bijna geen tijd voor mezelf.
    Esther was gister echt heel erg ziek en ben hele dag met haar bezig geweest en daarnaast ook nog eens melissa.
    En nu vandaag zijn ze allemaal ziek, alleen ik dus niet.
    Dus kan nu voor 3 zorgen, vandaar geen tijd voor mezelf.
    Vandaag gaat met esther alweer wat beter, ze heeft nog wel koorts en eet nog niet echt, maar ze heeft vanacht wel geslapen en dus was ze vandaag wat beter te pas.
    Melissa heeft nu 38 graden, dus wel iets verhoging.
    De flessen gaan ook niet meer leeg en ze hoest erg veel en is best snotterig.
    Als morgen nog erger is ga ik ermee naar de ha, wil er niet in het weekend meezitten.

Samantha: wat ongelooflijk dapper dat je de 1e stap hebt gezet.
    Je hebt er dus heel erg goed aan gedaan.
    Ben erg blij dat alles nu weer op de goede weg is.

Smokey: Een meisje!!!!!Wat geweldig zeg.
    Haal de jurkjes en elastiekjes maar in huis!!!
    Gefeliteerd met je 20 weken.
    Lag de kleine goed op schema?

Ele: Jeetje zeg, morgen alweer 38 weken!!!
    Spannend zeg.
    Word je ook al een beetje nerveus?

Yaraah: wat spannend zeg, ik duim voor je.
    En idd zoals ze hier zeggen, wel naklussen hoor.

Anouk: Hoe gaat het met jullie?
    Nog steeds alles goed met het drinken?

O ja, heb ook al een aantal dagen een koortslip, weet niet of ik het al had gezegd.
    Gelukkig is ie nu uitgedroogd, dus gaat goede kant weer op.

Met esther had ik het gevoel dat ik overtijd zou gaan,dit gevoel was idd goed.
    En met melissa had ik heel de zw.schap toch wel het gevoel dat ze eerder kwam en dat ze niet zo zwaar zou zijn als esther en ook dit klopte

20. Gerritsen

Marianne: heb een petje af voor jou. Lijkt me best zwaar met allemaal zieken om je heen, terwijl je zelf ook niet fit bent. Gelukkig gaat die koorst lip beter, dat is ook zo vervelend.
    Hoop dat het gauw beter gaat en dat je de paasdagen goed doorkomt. Mannetje heeft dit weekend dienst toch? Kan hij dit misschien nog switchen zodat hij je kan bijstaan? Of heb je iemand anders even die je kan helpen zodat jij ook kan bijtanken?
    Sterkte in ieder geval en ik denk aan je.

Deel Deze Pagina