Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by marleentje26, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    marianne, de tip van de dag: gewoon hulpbronnen inschakelen als je het even niet meer trekt he! daarom zijn er ouders! kan me voorstellen dat ke het soms even niet meer ziet zitten..
    af en toe niet eigenwijs zijn kan best wel eens heel goed zoo je zijn :):) * zegt ele met een knipoog* ;P
    dikke knuffel voor je meiden!

samantha, wat fijn dat het ggesprek zo goed heeft uitgepakt! weer een last van je schouders!! dan kan mini sam over 4 dagen al komen!! :):) geniet van je gezellige weekend met de mannen!!!

nijn, gefeliciteerd met je 31 weken!! vind jou ineens heel snel gaan.. ( dan besef ik niet dat ik al aan de 38 weken ben denk ik) en dan heb ik hetgevoel dat jij er bijna bent! you go girl!!!
    vandaag je laatste dag van 3 voor dit jaar!!! nu nog 2x2 :):)

smokey, heel veel plezier met shoppen vandaag en morgen! ik vind het echt fijn te lezen dat je zo aan het genieten bent!!

anouk en marleen, alles goed met jullie en jullie kleintjes?

yaraah, succes met naklussen! en ik kom je vanmiddag wel iets lekkers brengen op het wachtbankje! hou je plaatsje voor me vrij? :)

Hier inderdaad al 38 weken... of ik al nerveus wor.. ik ben het al!!! help!!!!!
    vanmiddag naar de gyno... en zo naar de fysio, waarschijnlijk voor de laatste keer.. als ik 40w ben ga ik niet meer rijden.. het is nu al echt niet meer te doen.. daarna ben ik bekaf en kan ik de hele dag weer niks.. terwijl het toch anders zou moeten zijn als je van de fysio terug komt he?
    bah ik klink chaggie.. ben gewoon moe.. het slaaptekort breekt nu even op..
    ben me douchen! tot laters!!!!

2. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Goedemorgen meiden,

Hier nog mijn laatste ovutestje gedaan en is idd heel stuk minder roze dus eitje is geweest, nu maar lekker afwachten, gaan vanaaf toch nog even klussen voor de zekerheid hoor...

Samantha, wat fijn dat het gesprek goed verlopen is hoor

Wauw Nijntje jij bent ook al 31 weken zeg...

Smokey shopze meid

Ele, ik hou zeker een plaatsje voor je vrij op de wachtbank en jij bent al 38 weken ver zeg...

3. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    jeetje wat rustig hier vandaag! :)

dus ik reageer maar op mezelf en yaraah :):)

yaraah, ik wilde naar het wachtbankje komen, maar was telang in het ziekenhuis! morgen dan maar! :) neem ik tompoezen mee van de hema! :)

Hier dus net terug van de gyn.. aan de ctg geweest.. ook omdat hij zo rustig was, maar ook ivm eiwit en glucose en bloeddruk.. onderdruk was redelijjk goed, maar bovendruk was erg hoog..

zoals gezegd kwam ze er zelf op terug dat de andere gyn het over inleiden had gehad.. en ze zei gelijk, het lijkt mij een goed idee vooral omdat ik weer als een schuifeldende tientonner binnenkwam in een schildpadden snelheid..
    dus besproken wat de opties waren.. en ik word ingeleid.. verteld dat ik het allemaal niet meer wist. maar dat ik ook echt aan het einde ben van mijn latijn.. dat het sllapen zo nihil is dat ik merk dat ik daardoor heel labiel wordt, terwijl ik merk dat dat komt door de moeheid..
    afgesproken dat ik ingeleid zou worden op de dag dat ze er zelf ook zou zijn.. en dat is woensdag... slik.. nu maandag had ook gekund, maar dan is het paasmaandag en dan zou er maar weinig te doen zijn in het zh met weinig personeel..
    nog steeds voelt het dubbel, moet ik het wel doen etc etc.. maar ivm alle kwaaltjes die ik heb is het iig beter voor beeb en mij en dan voelt het goed.. en nu de kogel door de kerk is heb ik er ook vrede mee.. lukt het woensdag nog niet, stellen we het een week uit, ervanuitgaande dat de kleine echt nog niet wil..

maar spannend he.. misschien ben ik woensdag mama... slik..
    ( nu een emo momentje)

4. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi Elegance: het is zeker rustig, maar aahahahahahha woensdag al. Spannend zeg. Gaat vast in één keer lukken. Hoe laat moet je er dan wezen? Vergeet niet even van te voren je laatste buikfoto te maken, want dat is zo zonde als je deze niet meer hebt.

Hier vanochtend de jongens opgehaald en vanmiddag even zelf naar de kapper geweest even knippen en uitgroei bijkleuren. Zit dat vast goed.
    Zijn net terug van een fotoshoot bij Evert van de Worp. Is een hele goede fotograaf en heeft dus de shoot ook zelf gedaan. Hebben foto's laten maken van Harry en mij en de buik, van mij alleen en met alle kids en toen nog een paar foto's van mij en Damian alleen.
    Heb al iets kunnen zien en was erg leuk. Hij gaat ze nu op cd zetten en dan kunnen wij ze bekijken en bestellen.

Had zelf een felle kleur roze aan en harry en de kids wit tot licht.
    Zo knal ik er helemaal uit, haha.
    Vanacht weer een slaaptablet gehad en weer geslapen als een os.
    Ook geen last meer gehad van de benen, ook erg fijn. Voel me een heel stuk rustiger en heb af en toe even zo'n naar gevoel die om de oren vliegt, maar hoef niet te huilen of zo.

Elegance ik vind het helemaal geweldig dat je bijna nu mama bent, aahahahahahahahahah:$

5. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    :$zo voel ik me inderdaad!:$
    moet echt even tot me laten doordringen..

wauw wat gaaf klinkt de fotoshoot! helemaal met die kleuren! ben heel benieuwd! morgen gaan wij ook de foto's ophalen die voor 2 weken geleden gemaakt zijn.. hopelijk zijn ze een beetje leuk, ik was toen totaal niet voorbereid op foto's dus vraag me af of ik dan blij moet zijn :)
    klinkt bij jou dus een stuk beter! kan niet wachten tot je ze hebt!

wat fijnd at je weer zo goed geslapen hebt! mag ik vragen hoe jou slaaptabletten heten? hier heb ik normison van de gyno gekregen.. maar ik durf ze echt niet te nemen.. we stonden net in de apotheek en toen ik de bijsluiterlas heb ik ze toch maar bedankt... iets met vlak voor een bevalling kan dat ademstoornissen geen bij de baby.. en als je alleen al zwanger wil worden moet je ze niet slikken.. etc.. nou dan bedenk ik me nog wel eens.. de apother erbij en die gaf aan dat ze deze toch vaker voorschrijven bij zwangere vrouwen..

nou ik ga toch nog even emo zijn.. merk dat ik er een beetje ondersteboven van ben...

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: :$:$:$:$WOW:$:$:$:$, Wat een nieuws!!!!!
    Dan is nu toch echt het einde in zicht zeg!
    Kan me voorstellen dat je echt enorm emo bent.
    Als je woendag bevalt, ben je 38weken en 5 dagen, ik was bevallen met 38weken en 4 dagen!!!Erg leuk zeg!!!
    Het komt echt allemaal goed, maak je er echt maar niet naar om.
    Een hele dikke knuffel

yaraah: echt spannend dus.

Samantha: Zo zeg, dat klinkt erg leuk.
    Vooral dat felle roze!!!!Ben heel erg benieuwd naar de foto's.

Ele: Joepie, nog even en je bent echt mama!!!:D:D:D:D:D
    *doet een vreugdedansje*

Hier allemaal ziek, behalve ik!!!
    esther was vandaag vaak niet te genieten, en soms sloeg het om en was ze erg vrolijk.
    Drinken gaat nog niet zo goed, ze heeft ongeveer 500ml gehad vandaag.Eten gaat ook al beter.
    Ze heeft zo'n snotneus he, zo zielig, het doet haar ook zo zeer, dan huilt ze ervan.
    Melissa: ben vanmorgen met haar naar de ha geweest, gelukkig waren haar longetjes schoon.
    Moet 3 keer daags zetpil geven en neuspray geven.
    Ik vind zoooooooooo sneu dat ze het soms zo benauwd heeft.
    mannetje is dus ook ziek, maar hij springt gelukkig wel bij, dat is wel erg fijn, maar toch ben ik nog druk druk druk.

7. Gerritsen

elegance: Temazepam.
    Inderdaad vlak voor de bevalling wordt het afgeraden i.v.m langzamer ademhaling. Mijn vk vertelde ook dat ze heel veel vrouwen doorverwijst naar gyn om zo'n recept te halen, mag vk zelf namelijk niet.
    Ik slik hier een halve. Heb gisteravond een hele ingenomen op advies van vk, maar ik kon toen zelfs niet meer lopen, draaide allemaal.
    Dus dat doe ik niet meer. Nu mag ik 3 nachten niets hebben i.v.m gewenning. Dus ben benieuwd.

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Wauw ele wat een nieuws:$:$ inderdaad misschien ben je woensdag wel mama wat geweldig, heb er vertrouwen komt echt goed meid:):) Ik snap dat je helemaal emo bent is ook niet niks, even op je in laten werken, dikke knuffel komt goed.

Samantha wat fijn dat je weer goed geslapen hebt super. Zo kan je er weer even tegenaan;)

Butterfly wat een pech heb je zeg met de ziekenboeg maar gelukkig zelf nog niet ziek. De lente komt er van de week aan dus dan knapt vast de hele familie op:)

Vandaag wezen stad-en heb leuke schoenen gekocht en jas voor mezelf. Van mijn moeder een leuk jurkje gehad zo schattig klein:) Verder heb ik zelf een zilveren ster voor op de kamer gekocht met een muziekdoosje erin die wou ik graag hebben en liep er tegen aan:)

Morgen bij de kidsfactory in Breda neuzen, heb het er maar druk mee haha:) Vind het nog steeds raar en moeilijk om dingen te kopen kan er nog niet bij dat ik mama ga worden stom he.

Nou slaap lekker allemaal en tot morgen

9. Gerritsen

Lees net elegance dat normison hetzelfde is als temazepam.

10. butterfly1984

Smokey: wat leuk zeg!!!!Lekker shoppen voor de beeb.
    Ik ben nog niet ziek nee, ben al ziek geweest......hihihihi.

Ele: Ik denk nog steeds WOW :$:$:$:$!!!!!!
    Nog 4 nachtjes!:$:$

Samantha: hoe heb je vanacht geslapen?

Hier is mannetje nu nog zieker als gisteren,dus helaas geen hulp meer van zijn kant,dus heb er nog een ziekenpatient bij.
    Melissa drinkt nog steeds niet hoe het hoort, ze laat steeds zo'n 70-80ml staan van de 200.
    Vind het best wel veel eigenlijk.
    Maar de ha zei dat als ze meer dan de helft laat staan, dat het dan zorgwekkend is.
    De helft is dus 100ml , ze zit er niet veel vanaf.
    Ze zal iig niet veel zijn aangekomen denk ik, maar dat zullen we bij het cb wel merken volgende week maandag.
    Haar neusje zit steeds dicht en ze rochelt en hoest enorm, echt heel zielig om te zien en te horen.
    Gaat je toch wel aan het hart.
    Esther had vanmorgen haar neus weer helemaal dicht zitten, en dan bedoel ik ook echt dat haar neusgaten helemaal dicht zitten met opgedroogd snot.Nou krijg dat maar eens weg zonder gehuil.
    Ze heeft nu voor het eerst sinds maandag geen koorts meer, hopelijk blijft dat de hele dag zo.
    Heb het dus erg druk met 3 ziekenpatienten!!!Maar goed, ik doe het met alle liefde.

11. Gerritsen

hoi marianne:

Schiet zo niet echt op he met je ziekenboeg. Ja ken helaas die vieze opgedroogde snot, dat gaat idd niet zonder huilen. Ik gebruik hier voor Damian neusdruppels en hij heeft de neus s'nachts in ieder geval vrij. Druppels vindt ik veel effectiever dan spray, ook voor mijzelf gebruik ik het.

Heb vanacht zonder tablet geslapen en ik moet zeggen dat ik een beetje huiverig was, maar heb goed geslapen. Werdt om 03:45 uur wakker en lag even wakker, maar viel nadat ik naar beneden was gegaan om iets te drinken ( megadorst) weer in slaap tot bijna 09:00 uur. Dus dat ging eigenlijk heel erg super. Damian en de jongens werden ook pas om 08:45 uur wakker. Dus iedereen heeft goed geslapen. Zijn dan ook net pas een half uurtje geleden klaar met eten.

Stap zo hier de bus op, om even wat fruit te halen op de markt.
    Zodra ik in de bus zit bel ik mijn moeder en dan loopt zij ook naar de bushalte toe, zodat we elkaar treffen in de bus.

Hoe is het met elegance: al een beetje bijgekomen van het idee van aankomende week bevallen. Hadden ze trouwens je al getoucheerd om te kijken of de baarmoederhals al aan het verstrijken is of nog hard is? Hoop dat je echt woensdag mama bent van je kleine zoon.
    Ben je nu niet onzettend nieuwsgierig hoe hij eruit ziet? Of het veel of weinig haar heeft of op wie het het meest lijkt?

Nou meiden ik ga zo. Tot vanmiddag.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Samantha, wat goed dat je de eerste stap gezet hebt!! En uiteindelijk een gesprek via de telefoon, inderdaad niet ideaal, maar je weet nu dat het in ieder geval niet aan jou ligt!! Echt super goed gedaan!!
    Leuk die fotoshoot!! Ik ben zelf nog aan het bedenken of ik dat wil. Van de ene kant heel graag, maar van de andere kant heb ik er liever één met de kleine erbij... Ik ben wel erg benieuwd naar de foto's!!
    Super dat je zonder pil, ook goed geslapen hebt. En de jongens ook, helemaal leuk!!

Marianne, wat een ziekenboeg bij jullie zeg... Hoe gata het nu met de zieken?? Anders inderdaad even hulp inroepen van vrienden, buren, familie enz...

Ele, ik ga snel, maar dan kun je dus nagaan, dat jij ook zo snel gaat!! En de laatste keer fysio gehad, o o, nu gaat het aftellen echt beginnen...
    Wel vervelend dat je zo'n last hebt van die vermoeidheid (helaas ken ik het van de CVS). Misschien toch eens nadenken of je zo'n slaappil niet in wilt nemen??
    Whaaah, je wordt woensdag ingeleid??!! Ele, jij gaat nu ineens wel heel erg snel!!! Woensdag ben ik vrij, dus dat komt mooi uit, kun je me goed op de hoogte houden, hihi

Yaraah, nu twee lange wachtweken, maar nu is het in ieder geval vrij duidelijk wanneer je eitje gesprongen is. En niet zoals de vorige keer, misschien toen of misschien toen...

Smokey, jij gaat helemaal los!! Leuk!!!
    Heel veel plezier!!
    Smokey, ik herken je gevoel... Ik vond (en eigenlijk nog steeds) het wel erg spannend om dingen te kopen voor mini Nijn. Het is nog allemaal zo onwerkelijk....

Wow, Ele, echt helemaal super!! Nog 4 nachtjes.... En dan kun jij ook gaan spammen!!

All, inderdaad nog 2x2 dagen werken!! Gister een feestje gehad en dus nog een druk weekend voor de boeg.
    Mini Nijn is de laatste dagen wel weer wat rustiger, ben dus blij dat ik dinsdag weer naar de gyn moet. Ik denk dat hij/zij anders is gaan liggen, al ligt hij/zij nog steeds niet met het hoofdje naar beneden, volgens mij...

Allemaal een hele fijne dag en hele fijne paasdagen!!

13. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    hey meiden,

vanmorgen een beetje teveel gedaan.. ja nu moet het af he :):)
    pff ben helemaal kapot en lig al in bed klaar voor een powernap!

nijn, mijn mannetje heeft vanmorgen ook de foto's opgehaald van de fotograaf van mijn buik.. ik was eerst niet enthousiast, maar miijn mannetje maakte een goede opmerking.. hij zei namelijk.. iedereen maakt foto;s van de beeb.. en dat zullen er zoveeel worden dat daar vast en zeker hele mooie bijzitten.. maar zwangere foto's waar we ook samen opstaan die kunnen we niet maken.. en dit maak je maar heel even mee en is toch een hele bijzondere periode.. en toen dacht ik, hij heeft wel gelijk.. de foto's zijn super mooi en hangen al aan de muur! en nu denk ik misschien die dikke buik bah, maar over een paar weken zou ik denk ik best nog eens willen voelen hoe het ook weer voelde, een baby in mijn buik en ga ik de buik missen en meer respecteren.. maar dat is hoe ik ertegenover sta! :)
    en wrs gaan we ook wel met de beeb nog wat mooie foto's maken hihihi :)

samantha wat klinkt jou nacht me goed in de oren! heerlijk hoor, niet fijn voor je als je midden in de nacht zo wakker wordt, maar daarna heb je weer heerlijk lang geslapen!! heerlijk! heb je het gevoel dat je een beetje bijgetankt bent?

nijn joehoe nog maar 2 weken werken! klinkt ook kort he! :)
    hoe denk je dat mininijn nu lugt dan? rond die tijd is herbie meer met de billen bij mijn navel komen ztten met zjin hoofd naar beneden.. deze week komt weer een nieuwe buikfoto hee? :)

marianne, jeetje meis, vraag gewoon hulp van je ouders als je het even niet trekt he! ik weet zeker dat ze met alle liefde van de wereld een handje helpen als het je even te veel wordt!
    heel veel betschap voor iedereen!!! en knuffels voor de meiden!

smokey hoe was je shopdag vandaag? nog iets gekocht? mnog heerlijk aan het genieten van het idee dat het een meisje is? :)

marleen en anouk zijn dus hard aan het genieten denk ik! :)

14. Gerritsen

Heb zeker het gevoel dat ik bijgetankt ben, nu al 3 nachten goed geslapen, scheelt zoveel zeg.

Hier net terug van de markt, maar ook in het centrum geweest. Mijn broertje ( 18) ging ook mee. Hij dacht mooi, sam mee dan kan ik kleding kopen. Krijg bij veel winkels korting en krijg 15 % bij zijn lievelingswinkel bla bla. Heeft echt hele mooie kleding gekocht en toen ook nog mooie schoenen. Daarna is hij naar huis gegaan en toen heeft mijn moeder ook nog sokken en ondergoed voor hem gekocht. Ze kreeg nu de laatste keer kinderbijslag voor hem en met iets erbij leggen heeft ze hem nu verwend. Zodat hij een poosje meekan en nu moet hij het zelf doen. Zal hem straks wel tegenvallen aangezien hij net als mij alleen maar replay etc draagt.

Ja en toen was ik ook in die winkel en heb een hele zomer gaderober voor Harry gekocht. Kwam thuis en hij vond alles echt mooi en alles paste ook, dus hoef niet meer terug. Hij wilde alleen nog een witte polo van pall mall erbij, maar dat mag hij zelf halen. Ik kom voorlopig niet meer in het centrum. Veel te druk pfff. Wat kost het tegenwoordig toch veel zeg. Ik was nu ruim 650 euries kwijt met de korting eraf voor hem. Maar het scheelt ik hoef voor deze zomer eigenlijk niets nieuws te hebben, alleen een paar slippers. Had vorige jaar alles al nieuw gekocht en ik kan heb naar alle waarschijnlijkheid pas na de zomer me eigen figuur terug, dus zonde om nu iets te kopen en heb voor de zwangerschapkleding ook bijna geen geld uitgegeven.

Het lopen valt me nu toch ook wel zwaar merkte ik, op een gegeven moment was ik echt aan het waggelen, toen zij mijn moeder ook van nu is het genoeg we gaan.

Harry krijgt morgen nog een verassing van mijn moeder. Ze heeft het vast aan mij verklapt. Ze betaald namelijk dit jaar ons trouwdag uitje. We zijn vorig jaar 4 dagen met zijn tween naar milaan geweest en zij heeft toen opgepast op Damian en nu mag hij voor 4 dagen een reisje uitzoeken voor ons twee en zij past dan op de kinderen. Ahahahahah leuk leuk.
    Reden is omdat hij zo goed voor me is en me zo goed opvangt nu ik het zo met mezelf zit en hoe goed hij is voor de kinderen.

Hebben trouwens gisteren ook gehoord van de kinderen dat hun moeder in juni gaat trouwen. Kids vinden het verschrikkelijk. Ze vinden haar vriend echt niet leuk. Dus nu komen ze er nog niet van af om maar zo te zeggen. Dus best moeilijk voor ze.

15. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    vrolijk pasen iedereen

Hier temp vandaag weer gedaald naar 36.5, maar als ie morgen weer omhoog gaat, dan geeft FF toch mijn eitje op vrijdag...

Ik ga morgen nog eens tempen om te zien wat dat geeft en dan steek ik de thermometer lekker weg de volgende 2 weken en we zien wel wat er gebeurd

16. Gerritsen

hoi meiden, waar zijn jullie?

Hoe is jullie pasen?

Hier net bezoek gehad van de vk. Heb hele dag al veel harde buiken en slijmverlies. Ook steken onderin. Ze heeft me getoucheerd en mijn baarmoederhals is mooi verstreken en staat 2 cm open.
    Omdat ik toch thuis wil bevallen, hoopt ze dat ik het tot dinsdag volhoudt want dan gaat ze nog een keer toucheren en zonodig het laatste zetje geven. Als dat niet wil dan moet ik woensdag naar de gyn om plan van aanpak te regelen met ze.
    Verder gaat het emotioneel echt even heftig met me, maar ja wat wil je ook.

We zaten om 17:00 uur in het pannekoekenhuis, drinken hadden we net en 5 min later zaten we op de terug weg naar huis omdat ik niet normaal kon zitten. Dus toen heb ik besloten om de vk te bellen en ze is toen tegen 18:30 uur gekomen. Ze is net weg. ahahahaha

17. butterfly1984

Samantha: wat spannend hoor!Dus misschien nog wel eerder dan ele!Zijn jullie wedstrijdje aan het houden?:D:D
    Maar even zonder gekheid................
    Het schiet dus al echt op zeg!Al 2cm ontsluiting?!:$
    En alles al mooi verstreken, dat is heel mooi meegenomen, dit had ik ook!
    kan me voorstellen dat het allemaal erg emotioneel is, misschien nog wel meer als met en 1e.(Je weet wel wat ik bedoel)
    Hoe is het nu met je?Heb je beetje kunnen slapen?
    *Een hele dikke knuffel*.

Smokey: Nog lekker inkopen gedaan?Heb je nog veel gekocht voor jullie dametje?:D:D

Ele: Hoe gaat het met je?Kun je het allemaal nog beetje volhouden?

Nijn: Nog even en je hebt verlof........en wel tot en met december!!!Wat zul jij uitkijken naar je verlof!!!:D:D

Anouk: Waar ben je????
    Hoe gaat het met jou en de kleine meid?
    Gaat drinken nog steeds goed?

Yaraah: *duim, duim, duim*.

Esther heeft geen koorts meer gehad en is nu alleen nog erg verkouden, maar voor de rest is ze weer de oude.
    Melissa ook nog erg verkouden, ze rochelt en hoest enorm.
    Neusje zit een stuk minder vaak dicht, want we hebben een gesneden ui bij haar hoofdeinde staan.
    Het helpt wel heel goed, alleen het stinkt enorm!!!::D:D:D:D
    Met mannetje gaat vandaag volgens mij iets beter als gister, gister was hij echt slecht!!!Dus hij zal nu wel ergste achter de rug hebben.
    Vanacht kort geslapen!Was zo moe dat ik niet kon slapen, denk zo rond 00:30 in slaap gevallen!En Melissa huild vanmorgen om 04:30 al, dus maar 4 uutjes kunnen slapen.Heb haar bij ons in bed gelegd en mijn pink gegeven, toen was ze rustig!Dit is de 1e keer sinds ze ziekjes is dat ze huilt smorgens.Normaal is ze smorgens altijd stil en wacht netjes af tot we haar ophalen.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Wat lief van jullie dat jullie niet al te veel gekletst hebben ;)

Samantha, bij jou gaat het nu ook echt niet meer lang duren, spannend!! Goed dat je de vk gebeld hebt. Nog even volhouden!!

Ele, nog 2 nachtjes... Houd je het nog een beetje vol??

Marianne, de ziekenboeg wordt gelukkig weer wat leger. Probeer dan nu een beetje te rusten/bij te komen.

Yaraah, ik heb mijn thermometer toen ook weggedaan en dat bracht geluk, dus weg doen dat ding, haha :D

Smokey, lekker geshopt??
    Hoe gata het verder met je?

Marleen en Anouk, hoe is het met jullie?

All, deze week inderdaad weer een nieuwe buikfoto. Gister merkte ik voor het eerst dat mn buik in de weg zat. Ik werd gister al vroeg wakker met buikpijn en dan laarzen aandoen, is een beetje lastig..
    Verder nog 2x2 dagen werken en dan heeeeel lang vakantie. Ben er zo naar toe aan het leven...

Gisterochtend werd ik dus wakker met buikpijn, was niet echt fijn. Vannacht regelmatig wakker geweest door de maagzuur, en ik begin vocht vast te houden (gelukkig is het nog niet heel warm) dus ik begin nu echt op en top zwanger te worden.

Mannetje is nu voetballen en vanmiddag gaan we (weer) eten. Het lijkt wel kerst op deze manier, haha

Fijne 2e passdag!!

19. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Nijntje, ik moet gewoon morgen nog eens tempen en als mijn temp dan nog iets hoger gaat, dan zet FF mijn ei op vrijdag (wel laatste keer geklust donderdag) en dan doe ik die thermometer lekker weg

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    heel goed idee, Yaraah!!
    Geen therometer na je ei, brengt geluk. Dat was bij mij en geloof ook bij ZvdH....
    Maar klopt vrijdag wel met je ovutesten??

Share This Page