Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Even heel snel druk shop programma;) haha:)

Samantha wauwie jij ele gaan het spannend maken deze week, goed dat je gebeld hebt inderdaad, komt helemaal goed en ik snap best dat je nu behoorlijk emo bent, dikke knuffel:)

Nijntje het schiet op bijna vrij echt aftellen deze dagen:D vervelend van de buikpijn maar ja jij gaat ook al hard en schiet goed op:)

Ele hoe gaat het met jou momenteel, de schrik al een beetje te boven?

Butterfly bij jou knapt het gelukkig ook heel langzaam weer op de ziekenboeg word tijd dat het weer "normaal"word bij jou thuis:)

Yaraah spannend voor jou weer ik duim voor je!!:)

Hoe gaat het met de rest alles goed.

Hier druk aan het shoppen, vanavond of morgen even verder verslag.
    Mannetje en schoonpa gister kasten versleept van de ene naar de andere kamer dus baby kamertje is/was leeg maar ik vind de ruimte echt te klein dus vandaag gaan ze alles weer over zetten en de andere kamer leeg maken:) erg he? hahah:D

Wel voel ik de beeb nog steeds niet goed en dat vind ik niet zo prettig, ik wil ook een schoppend beepje voelen:(

nou ga er snel vandoor tot later

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi allemaal,

Hier echt een ongie gevoel in de onderbuik.
    Ben ondertussen de was aan het wegwerken en strijken.
    Mannetje gaat zo de box opzetten en ik wil de badkamer nog even aan kant maken en stofzuigen en dweilen. Vanmiddag even erop uit als het me lukt. Merk toch wel dat ik zenuwachtig aan het worden ben omdat ik toch wel denk dat er morgen/overmorgen de kleine er is. Vreemd gevoel heb ik over me heen, herken het helemaal van Damian.

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, heel veel plezier!
    En tja, dat twijfelachtige.... heel herkenbaar.
    Ik snap dat je de kleine vaker wilt voelen, maar dat komt echt! Ligt je placenta aan de voor- of achterkant, want dat maakt nog nog verschil uit in het goed voelen van de kleine.

Samantha, ik snap dat je zenuwachtig bent. Jullie kleine laat ook niet meer lang op zich wachten. Nu nog even de laatste dingetjes doen en dan vanmiddga proberen te ontspannen. Heel veel succes!!
    Zijn de jongens nog steeds bij jullie? Anders nog even lekker genieten met z'n 3-en nu het nog kan....

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    #1444 yaraah, 5 apr 2010
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
    Nijntje, eigenlijk niet denk ik, heb net mijn ovutestjes nog eens bekeken en die van woensdag, was echt het donkerste dus heb dan in FF gezet dat ie enkel naar de ovutesten moest kijken en dan zet ie mijn eitje op donderdag... dus eigenlijk is dat wel het meest correct dan denk ik...

Dus aangezien ik nu mijn eitje bijna zeker gevonden heb, ga ik gewoon morgen nog eens tempen om te zien of FF nog iets veranderd en dan zien we wel wat er over 10 dagen van komt hé...

5. Gerritsen

Smokey: had helemaal over je kamers/kasten heen gelezen.
    Heb je het inmiddels nu naar tevredenheid of nog twijfel?
    Leuk of niet om ermee bezig te zijn.

Waar is verder iedereen?

Elegance: ben je al aan het bevallen ofzo? Je meldplicht?????

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Daar zeg je wat samantha...........ELE denk je om je meldplicht????:D:D:D

En idd erg rustig hier!!
    Allemaal eieren aan het eten?:D:D:D

7. Gerritsen

Vandaag toch nog even een buikfoto gemaakt.

8. butterfly1984

samantha: super mooie foto weer en waarschijnlijk de laatste.

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi hoi,

zo inmiddels uit geshop-ed:D heb een klamboe en dekbedje gekocht bij de babydump rose klamboe wit debbedje met rose erg leuk. Ook een maxi cosi deze gewoon in zand kleur. Erg leuk allemaal moest helaas allemaal besteld worden dus nog niet in huis.
    Van mijn schoonouders de bloom fresco stoel gehad wit met een rode zitting erg mooi super blij mee:)

Ele inderdaad waar ben je?????????
    Jeetje ele en samantha jullie gaan straks nog tegelijk bevallen:)

Nijntje de placenta zit aan de voorkant bij mij, dus er is mij al verteld dat het dan inderdaad langer kan duren. Dan vanavond maar even de angel sound weer eens proberen:)

Samantha mooie buik hoor:)

Goh wel heel spannend met jullie nu hoor, ele en samantha heel veel succes!!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hoi dames...

even heel kort..

ik heb geen last meer van zuurbranden... vaak plassen... vochtvasthouden...een buik die in de weg zit....

jajaja....

IK BEN BEVALLEN...

Het was hels... met een tang.. heel verhaal....

de naam wil ik niet openbaar maken op het forum... zal als ik lan zitten jullie prive laten weten..

mijn kleine mannetje is ook al geopereerd.. alles is nu goed.. maar ook dat was hels.. vandaar dat ik ook even geen gebruik heb gemaakt van buddies...

ik moet nodig bijtanken... alsof ik niet al moe genoeg was.. ben ik nu zo blij dat ik zo moe ben :)

H

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    vergeet te vertellen dat hij 3330 gram is en 49 cm is!

en natuurlijk de mooiste, maar dat vinden alle moeders toch? en dat is ook echt zo!

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele meid wat verras je ons hiermee:$:$, van HARTE GEFELICITEERD en een hele dikke knuffel:) ik had al zon vermoeden vandaag.

Als je tijd hebt en uitgerust bent zou ik graag de naam willen weten ben ik erg nieuwsgierig naar.
    Jeetje en je mannetje al geopereerd, en hels allemaal wat sneu voor je en je mannetje maar fijn om te horen dat het nu goed gaat. Probeer lekker te rusten en te genieten.
    We horen graag snel weer van je, meid je bent MAMA geworden geweldig toch...!
    Dikke knuffel:):)

ZIt hier gewoon met tranen in mijn ogen geweldig...
    Oh ja en als je foto'tjes hebt willen we die graag zien, je mag nu gaan showen...:):)

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    wow ele!!!! Super gefeliciteerd meid!!!

Ben zo benieuwd naar de naam en je verhaal. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat nu alles goed is en dat je eindelijk mama bent. Meid geniet ervan en we horen van je. Ben wel benieuwd naar de naam!!!

Sorry dat ik hier even niet meer zoveel ben. Maar ben zo druk en zo aan het genieten van ons mannetje. We zijn vaak op pad. Of ben gewoon thuis aan het genieten dat het er niet van komt om te reageren. Maar alles gaat hier goed!

Samantha: nu ben je de volgende!

Heb verder dus ook nog niets terug gelezen sorry!!!!

14. butterfly1984

Ele: Wow!!! Gefeliciteerd met jullie mannetje!!!
    Stiekem bevallen he?!:D:D
    Gelukkig dat alles nu goed met jullie gaat, we horen het ter zijner tijd wel wanneer je weer wat bent opgeknapt.
    Doe het lekker rustig aan en geniet met volle teugen van jullie mannetje.
    Ben heeeeeeeel erg nieuwschierig naar de naam van jullie mannetje!!!Dat zie ik dan wel een keer per pb verschijnen.
    Wat geweldig zeg!!!!Ben super blij voor jullie!!
    Kan het nog niet geloven zeg!!!Ben zo happy!!!:D:D:D:D:D

15. Gerritsen

Gefeliciteerd en geniet ervan en rust lekker uit.
    We horen snel van je.

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ele echt gefeliciteerd meid, geniet er maar lekker van hoor

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat super!! Proficiat!! Je bent mama!!
    Het spammen kan beginnen (als je er aan toe bent natuurlijk).
    Ook ik ben erg benieuwd naar de naam, dus....
    Maar ga eerst maar lekker genieten van jullie mannetje!!!

All, pasen zit er weer op, we hebben erg veel lekker gegeten, dus dat wordt leuk dadelijk op de weegschaal bij de gyn...
    Verder vannacht een rot nacht gehad (toch niet overgenomen van Ele, hoop ik). Om het 1,5 uur wakker...

18. Gerritsen

Hier ook erg nieuwsgierig naar de naam. Hoe het is verlopen.
    Maar ook vooral hoe vindt je het allemaal, als je het al kan bevatten.

Nijntje: Succes straks bij de gyn.

Marleen: Lekker druk dus, geeft niet hoor. Vergeet ons niet he.

Anouk: Genieten van je laatste verlofdagen en dan mag/moet je weer aan de bak, heb je al zin in?

Marianne: hoe is het gegaan met de vroege fles, heb je je bedje op tijd gevonden?

Smokey: hoe is het verder met je?

Yaraah: wel weer spannend hoor dat wachtbankje.
    Hier is het wachtbankje weer anders, haha
    Hoe is het verder met je, druk op het werk?

Hier vanacht goed geslapen, kon eerst niet in slaap komen maar uiteindelijk heb ik toch nog 8 uur geslapen, dus ben echt uitgerust.
    Verder alles aan kant en schoon. Dus baby je mag komen.
    Heb echt een zwaar ongesteldheidsgevoel en heb al 3 x vanochtend de grote boodschap gedaan. Mijn darmen zijn dus de boel aan het legen. Wel zo fijn als de bevalling eventueel toch na het strippen begint.

Harry komt straks ook naar de vk toe. Ben nu toch wel gespannen aan het worden hoor. Elegance is nu bevallen dus ik ben echt de volgende. Nou ja in ieder geval van wie ik een mobiel nummer heb gekregen die staat nu opgeslagen in mijn mobieltje. We gaan nu maar afwachten en hopen dat het allemaal effect heeft en anders weet ik nu al dat het in ieder geval heel snel zal zijn.

Later allemaal

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Heel spannend allemaal Samantha...
    Jij bent nu echt de volgende!!! en daarna ik...

Hopelijk heeft het strippen effect en heb jij ook snel jullie wondertje in je armen!!

Heel veel succes bij de vk, hoelaat moet je er zijn??
    Ik moet om 10.50u bij de gyn zijn...

Wow, Ele, is bevallen, cool!!! Kan het nog steeds niet geloven en heb het berichtje ook al vaak gelezen... haha

20. Gerritsen

om 10:45 uur, ga nu dus gauw in de auto anders ben ik te laat.
    Jij ook succes

Deel Deze Pagina