Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Terug van de vk.
    Bloeddruk was 100/50
    Ben een halve kilo afgevallen.
    Hartslag was goed, kindje ligt goed vast.

Ben gestript, vond het iets pijnlijk, maar echt wel te doen.
    Iets bloed. Nu dus afwachten.

Vanmiddag moet ik naar de acupuncturist en daarna homeopaat.

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe! kom ook weer even spieken!

zie dat jullie het goeie nieuws van Ele al hebben gelezen! Super he? Ben wel heel benieuwd naar haar hele verhaal!

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo lieverds,

ik probeer even heel snel te typen, we worden echt geleefd..
    we zijn gelukkig uit het zh, we moesten door naar het academisch zh met spoed om de operatie daar te doen.. en dat was 2 uur na de bevalling en sindsdien zitten we in een trein..

maar jeetje meiden, wat is dat mooi.. ieder keer als ik naar hem kijk word ik een beetje meer verliefd.. `ik kan niet wachten om hem te showen.. maar daar zijn we echt nog te druk voor.. heb zelf nog geen foto terug gezien.. we lopen alleen met de camera in de hand om alles te kunnen vastleggen zodat we straks dit alles terugkunnen zien en de film nog eens kunnen afspelen.. door alle hectiek weet je straks niet meer wat en hoe en wanneer..

nu zitten we gelukkig in rustig vaarwater al besef ik het niet.. en ik heb al 2 uur achter elkaar kunnen slapen! ja klinkt absurd, maar zo'n geweldig gevoel.. ik mis hem nu al in mijn buik, maar daarnaast voel ik alleen maar opluchting dat alles in mijn buik goed gegaan is.. en hij is zo mooi!!!!! :):):)

samantha, ik las dat het bij jou ook heel spannend wordt! heel veel succes meid! hopelijk heb je net zo'n fijne bevalling als van damian..

nijn, ja je bent dan echt de volgende!

smokey, ook al lijkt het nu nog heel ver weg.. meid, dat dacht ik zaterdagavond nog.. en nu is hij al 2 dagen oud! hij is trouwens op paaszondag geboren om 9.25, vind ik ook wel een hele leuke datum 4-4-2010 :)

marleen, marianne en anouk, ik weet nu wat jullie meemaakten en voelden...intens geluk... intense tranen.. het is zo intens allemaal.. en zo dichtbij.. en zo veel geluk... en ja je eigen kind is de mooiste! ik kan niet wachten tot ik kan spammen! :):)
    het voelt wel gek, opeens behoor ik bij de mama's...

maar het is zo fijn dat ik alles zo met jullie heb mogen delen, dank jullie wel! :) 'jullie hebben stuk voor stuk een hele mooie bijdrage geleverd aan mijn zwangerschap.. en ik voelde me hier ook echt op mijn plek.. echt super meiden zijn jullie!

ik ga ff snel prive om jullie de naam te vertellen! :)

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele wat super om van je te horen, en helemaal geweldig dat jullie nu thuis zijn:) Ik kan me voorstellen dat je nog geen tijd hebt om te spammen maar nieuwsgierig dat zijn we zeker;)
    Zit ik hier weer bijna te janken nu ik je verhaal lees helemaal geweldig, ben zo blij voor je dat alles nu goed is jullie hebben het echt verdiend, geniet ervan:) En de datum is inderdaad erg mooi..

Samanht ben benieuwd wat het strippen gaat doen bij je misschien ben je over 1 a 2 dagen ook wel mama, dan ben ik nog maar alleen met Nijntje maar die gaat ook zo hard:)

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Hier eigenlijk wel goed voel me prima niet zo moe meer, en slaap gelukkig snachts nog behoorlijk goed, moet zeggen het mooie weer doet me ook goed:)

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: Het klinkt behoorlijk heftig allemaal!
    Het is toch niets ernstigs he met de kleine man?
    Ben behoorlijk emo door je berichten.
    Je klinkt echt super gelukkig!!!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hoi hoi,

Ele, wat fijn om wat van je te horen!! En overal de tijd voor nemen!! En het spammen hier, dat komt wel!!
    Maar ik heb nog geen pb gehad....
    Was er iets ernstigs aan de hand met de kleine man??

Samantha, spannend hoor...
    Hopelijk gaat het bij jou nu ook snel gebeuren!

Smokey, jij gaat ook zo snel hoor!! Al op naar de 21 weken... En vanaf dan gaat het echt snel....

All, bij de gyn was alles weer goed. Bloeddruk 70/140, gewicht +2,0 (maar dat mocht en was netjes), de kleine wordt nu geschat op 2200 gram. Alleen..... hij/zij ligt nog in een stuit. Over 3 weken moet hij.zij wel gedraaid zijn, anders wordt er actie ondernomen. Wat die actie zal zijn... ik denk een draaipoging, maar of ik dat wil....

Ga nu weer even verder met poetsen....

7. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey meiden,

Jeetje Ele wat een heftig verhaal zeg...

Samantha, ben ook wel benieuwd wat dat strippen gaat brengen hoor

Smokey en NIjn, ben blij dat alles goed gaat met jullie hoor

Hier idd op de wachtbank en heb vanochtend toch nog es getempt en temp was weer gedropt naar 36.3, dus ben ik mijn eitje kwijt in FF, maar als ie morgen doorstijgt, dan krijg ik mijn eitje terug op dag 17... ga toch morgen nog es tempen om te zien wat ie doet, want wil toch wel heel erg zeker zijn van mijn eitje en dan wil rustig afwachten tot mijn NOD

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat een ellendige thermometer heb jij Yaraah....
    Of zal het echt aan je temp liggen....
    Ga je 'rustig' afwachten tot je NOD?? Wij helpen je wel!!

Samantha, hoe is het met jou gegaan vandaag?
    Heeft het strippen geholpen??

Ik ga zo alleen naar de pufclub. Mannetje moet overwerken... Vandaag wordt wel interessant, want het gaat over stuitliggingen enz...

Tot morgen!!

9. Gerritsen

Heb vanaf 17:15 uur weeen om de 10 min en vanaf 18:00 uur om de 3 a 4 minuten. Kijk nog half uur aan daarna bel ik vk

10. butterfly1984

Samantha: super spannend zeg!!!!
    Heel veel succes en zet hem op!!!
    Ik denk aan je en houd mijn tel in de gaten.

Ele: Lees nog steeds je berichten na!!!Het klinkt allemaal heel erg heftig, maar merk echt dat je super gelukkig bent.

Nijn: Heel veel plezier op de pufclub.

Smokey: ja de zon doet je zeker erg goed, ook ik krijg er meer energie van.

Hier lekker aan shoppen geweest met esther en mijn moeder.
    Esther heeft 5 shirtjes, 2 broekjes, een vestje en schoentjes erbij.
    Echt super leuk!
    Daarna gegeten in een cafetaria en voor mannetje had ik patatjes meegenomen.

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    samantha: spannend zeg meid! Zet hem op he! Wat gaan de baby's hier snel zeg haha
    Super leuk al die nieuwe baby's
    Hier hous ik ook mijn tel in de gaten! Ik duim voor je dat jullie ook snel jullie ukkie in jullie armen mogen hebben.

Ele: wat een mooi stuk heb je geschreven! Je beschrijft het zo puur! Nu ervaar ook jij hoe bijzonder het is om mama te mogen zijn!! Het is zo iets geweldigs. Hoop dat het allemaal mee valt met jullie mannetje want een ok klinkt niet zo geweldig. Maar we horen het hele verhaal vast nog wel. Meid geniet ervan en hoop dat ik snel de naam te horen krijg ben zo nieuwsgierig haha
    En natuurlijk de spam want nu ben jij aan de beurt haha
    Geniet van alles wat komen gaat!!

Nijn: nog even en dan ben jij de volgende. Ik keek net naar je banner en schrok ervan dat je alweer zo ver bent. Wat gaat de tijd ineens super snel sinds jens er is. In de zwangerschap kroop de tijd vooruit maar nu. Geniet nog even van de laatste weken zwangerschap en dan mag ook jij eindelijk genieten van jullie wondertje!!! Je hebt het verdiend!!!!!

Yaraah: spannend dat je je ei niet goed kunt vinden. Hoop dat je hem snel ontdekt want dit word jou ronde!!!

Smokey hoe gaat het met jou ben je al lekker wezen shoppen?

Anouk: hoe gaat het met jullie? Je mag deze week ook weer aan het werk toch?

Butterfly: hoe gaat het met de ziekenboeg alweer wat beter?

Hier gaat alles nog steeds super goed. Jens blijft een super vrolijk mannetje. Maar merk nu steeds meer dat hij tekort heeft aan 180 ml en 6 schepjes voeding. Hij krijgt zelfs volledig forte voor hongerige baby's maar nog haalt hij overdag de 4 uur niet altijd. Hij heeft dan echt honger want als ik dan de fles geef drinkt hij hem in een keer helemaal leeg. De avonden red hij de 4 uur wel super goed. Krijgt om 19.00 en om 23.00 de fles en dan word hij rond 07.30-08.00 wakker en ligt vrolijk in zijn bed te brabbelen tot er iemand komt hij houd dit zelfs wel een half uur vol. Dus dan kan hij makkelijk zonder voeding maar overdag red hij de 4 uur niet altijd. Moet zeggen ben blij dat hij het 's avonds en 's nachts wel trekt. Maar vind het wel typisch. Want hij heeft nu de zwaarste voeding en is nog steeds hongerig haha.

12. Gerritsen

vk is geweest het is nog steeds 2 cm.
    Ze denkt dat het zo gaat afzakken, dus oefenweeen waar ik nog niet mee ga bevallen.

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Samantha jeetje dat is flauw zeg, maar wie weet wat er vannacht gebeurd:) zet hem op meid de laatste loodjes.

Marleentje fijn dat Jens het snachts zo goed doet, hij is gewoon nu al een lekkere bourgondier;)

Butterfly ook lekker wezen shoppen heerlijk en met dat mooie weer, patatjes heerlijk zou ik ook wel willen nu heerlijk:)

Yaraah ik heb echt totaal geen verstand temp, maar begrijp dat er niet echt een peil op te trekken is?

Nijntje fijn dat alles bij de gyn goed was, oh je bent alweer lekker aan de poets, goed bezig:D

Lang leve de angel sound had weer even mijn dipje vandaag ook omdat ik nog steeds niet heel veel voel, maar kon het hartje weer vrij vlot vinden gelukkig:)

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

En Samantha, hoe ben je de nacht doorgekomen? Zijn de weeën inderdaad afgezwakt of is er toch iets begonnen??
    Spannend in ieder geval...
    Succes meid en het zal echt niet meer lang duren!!

Marleen, leuk om weer iets van je te horen. Je hebt het ook zo druk...
    Super dat Jens zo'n tevreden mannetje is, daar teken ik voor, haha

Smokey, fijn dat je het hartje meteen weer gevonden hebt! Toch een ideaal ding dus zo'n AS.
    Hoe gaat het verder met je?

Marianne, ik lust ook wel frietjes!!
    Ook jij lekker geshopt. Het was gister ook zo'n lekker weer!!
    Ik ga zo ook even naar de stad, nog wat (laatste) dingetjes kopen voor mini Nijn.

All, ik lees regelmatig dat mijn banner zo snel gaat, maar dat gaat het bij jullie ook hoor... Al ben ik wel enorm aan het aftellen (nu al).

15. butterfly1984

Smokey: Fijn dat de angelsound je zo geruststelt.
    Hoe groot was de kleine met d 20 weken echo?
    misschien heb je het al verteld en heb ik eroverheen gelezen.

Samantha: Wat balen!!!Hoop dat het toch nog doorgezet heeft.

Marleen: Hoe weet je dat hij zo te kort komt?
    Ik bedoel als melissa erg honger heeft en ze komt eerder dan de 4 uur laat ze zich wel horen, maar aangezien jens nooit huilt, vraag ik me dat gewoon af.
    Ik ben gewoon nieuwschierig hoor, ik bedoel er echt niets mee.
    Dacht dat Jens op 4 flessen zat, maar dat werkte dus niet?
    Melissa krijgt ook forte.

Had ik al verteld dat melissa al een tijdje hardop lacht???:D:D:D
    Zooooooooooo mooi om te zien en horen!!!:D:D
    De 1e keer schrok ze er zelf van en begon er van te huilen, maar daarna ook direct weer lachen.hahahahaha.
    Ze is zo'n gigantisch vrolijk meisje.
    Ze wacht smorgens altijd af wanneer je haar op komt halen, en als je dan komt..........ja hoor, direct lachen!!!:D:D:D
    Af en toe slaapt ze ook nog wel als ik smorgens kom.
    Pfffffff ze is alweer 3 maanden, wat gaat dat snel zeg!
    Gister draaide ze zich op haar zij......:D:D:D
    Ze is echt een lieverd.........ben helemaal verliefd op mijn 2 meiden!
    Esther is ook zo lief, ook heel lief voor melissa.
    Ze wil graag de fles vasthouden en als ze dat dan doet, zie je haar helemaal trots zijn, zo geweldig om die twinkelende oogjes dan te zien.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met je meiden!!
    Ik kan me gewoon nog niet voorstellen dat ik over een paar weekjes ook van zo'n kleintje (al worden ze snel groot) kan genieten...

17. butterfly1984

Nijn: Had ik ook toen ik van esther zwanger was, je kan alleen maar bedenken hoe mooi het zal zijn als je kindje er is.
    Maar het is nog vele malen mooier dan je je kan bedenken.
    Dat je zoveel van je kinderen houd is gewoon ongekend.
    Het klinkt misschien heel raar, maar het is echt zo!:D:D
    En idd, de tijd gaat heeeeel erg snel, soms echt te snel.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    als ik zie hoe snel de kleine van een vriendin groeit, dan ben ik heel blij dat ik ouderschapsverlof opneem t/m december.
    Ik wil echt helemaal genieten van de kleine.

Heb je nog iets gehoord van Samantha? ik begreep nl dat jij haar nummer hebt....

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ze is online zie ik...

20. butterfly1984

Ze heeft mijn nummer wel, maar ik de hare nog niet.:D:D