hoi, Hier zit de baby nog steeds in me, haha. Vanacht zelf zo goed geslapen dat ik niet eens had gemerkt dat er een lat van het bedbodem is geknapt aan mijn mans kant. Hij was zich namelijk rot geschrokken en ik maar maffen. Moet zo om 10:00 uur de homeopaat bellen, over hoe ik me voel na haar middel die ik gisteravond twee keer heb moeten innemen, heb ook middel 2 in huis en die is om de bevalling op te wekken, maar hoe ik die moet innemen krijg ik zo te horen en hoevaak. Moest eerst een nacht goed slapen, nou dat heb ik dus gedaan. Om 11:00 uur moet ik met Damian naar consultatie bureau en dat zit hier op het plein, dus doe gelijk een paar kleine boodschapjes. Ohja morgen moet ik naar de gyn om 14:05 uur. Deze gaat met me een datum prikken voor het inleiden. Maar hoe wat en wanneer zal ik morgen wel eerst horen, ze zijn niet zo happig erop om het voor de 38 weken te doen, dus dat zal misschien pas eind volgende week zijn. Maar ja dat is pas morgen, eerst vandaag maar eens doorkomen. De homeopaat heeft trouwens ook een naam voor mijn emotionele buien, paniekaanvallen. Mijn hele verhaal komt uiteindelijk op één punt uit en dat is dat ik me gefaald voel met mislukte borstvoeding van Damian. Daar gaat ze me nu in begeleiden. Voelde me na het gesprek eindelijk begrepen en ze zegt ook er zit ook wel dingen van je jeugd, maar dat is niet wat nu het probleem levert en dat pakken we aan na de bevalling, nu eerst in rust de baby krijgen en borstvoeding en dan verder. Zal zo eerst even alles bijlezen nadat we zijn aangekleed.
Jammer Samantha dat het niet heeft doorgezet... Maar wel super dat je zo goed geslapen hebt!! Misschien zijn al die stappen die je nu genomen hebt (HA, psycholoog, homeopaat enz) heel rustgevend voor je. Er wordt naar je probleem geluisterd en er wordt naar oplossingen gezocht. Ik ben inderdaad wel benieuwd wat de gyn morgen zegt, maar misschien is het niet eens meer nodig, want is jullie wonder er al, haha Doe rustig aan vandaag en je weet het.... als er iets is, laat het weten!!
Samantha: Jammer dat het niet heeft doorgezet. Gelukkig heb je heerlijk geslapen......en niets meekrijgen dat er iets kapot gegaan is in bed vanacht...........nou dan sliep je dus echt vast.Super zeg!
Samantha idd jammer dat het niet heeft doorgezet, maar toch wel positief dat je goed geslapen hebt Hier idd nog steeds geen pijl te trekken op mijn domme temp, die is nog verder gezakt... Nu moet ie morgen echt omhoog hoor, anders heb ik totaal geen eitje gehad deze ronde weer... Heb dit wel de vorige keer ook gehad toen ik vmk had, de ronde erna geen ei te vinden
Morgen meiden, Samantha jeetje dacht nog wel te lezen dat jij ook de kleine inmiddels zou hebben. Die heeft het veel te goed bij jou en blijft voorlopig nog zitten En helemaal geweldig dat je zo goed geslapen hebt Buttefly ik weet eigenlijk niet meer hoe groot de kleine precies was haha weet nog wel dat ze voor lag op het groeischema. 3 maanden al weer en lachen wat geweldig dat moet toch super mooi zijn Ele meid hoe gaat ie met jou en de kleine? Ik hoop dat de kleine het goed maakt en dat hij verder geen problemen meer heeft ivm operatie. Ben je lekker aan het genieten Nijntje ook lekker shoppen veel plezier met dit weer heerlijk, ben jaloers haha Hier vannacht super slecht geslapen manlief kon niet slapen en vond het nodig me tot 3x toe wakker te maken nou toen kon ik dus ook de hele nacht niet meer slapen, was hier niet blij mee. Ik schijn nog al behoorlijk zwaar te ademen en af en toe snurken hij werd er gek van. Verder werken vandaag bah geen zin aan met dat weer. Morgen met mijn moeder de rest van de babykamer helemaal leeg opruimen, dan kan manlief aan de klus
Zo redelijk bijgelezen. Wist ze van te voren dat er een operatie moest komen? Ik begrijp hieruit dat alles is goed gegaan gelukkig, ben wel heel nieuwsgierig naar de naam en de fotos..... we wachten af Ik heb nog een weekje zwangerschapsverlof (tot de 14e), maar ik moet echt nog werk zoeken, dus deze week echt ff contact opnemen met uitzendbureaus, want heb wel wat opdrachten staan maar geen vast werk nog. Werd net gebeld door mijn oude baas dat er een collega is overleden plotseling dus dat is wel even heel heftig. Ik ben zelf momenteel ziek, zit aan de antibiotica omdat ik van het weekend bij de tandarts zat en een pulpa ontsteking blijk te hebben (ik en mn tanden) en daar overheen nog een griepje heb gehad, dus niet helemaal lekker. Met de kleine meid gaat het goed, ze drinkt nog steeds veel minder dan gemiddeld maar goed, ze groeit en is blij dus zal wel goed zijn dan. Hoe is het met de overige zwangeren? Samantha, bij jou kan het ook echt elk moment gebeuren he, Nijn en Smokey hoe voelen jullie je? Smokey las dat je een meisje krijgt, laat het roze maar komen hihi!!! Marianne, ziekenboeg al een beetje opgeknapt? Marleen, hoe gaat het daar, bevalt goed het werken?
Dag dames, hier de man van elegance. Elegance komt er nog even niet aan toe om in te loggen en Pb's etc te versturen. Ik zal de naam alsook wat foto's op haar hyves zetten vandaag. Ze kan even niet hier zijn, omdat ze nog veel last heeft van haar hechtingen en kan niet liggen / zitten etc... Verder is ze natuurlijk erg druk met de kleine man en voortdurend aan het borstvoeden! Ze geniet volop zover het gaat! Dus een groet van de gelukkigste mama (en papa natuurlijk)
Bedankt voor het berichtje, man van Ele. Ook jij hartstikke gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! En Ele, neem de tijd. Als jij hier even een tijdje niet bent, vinden we dat helemaal niet erg, alleen moet je daarna de schade natuurlijk wel inhalen!! Samantha, toch lijkt het me dat het niet meer lang gaat duren. Wie weet zet het vandaag toch echt door!! Morgen moest je weer naar de vk, toch? Kan zij misschien nog iets voor je betekenen?? Anouk, Erin groeit en is tevreden, dat is het belangrijkste toch? Maar super hoe het nu gaat. O jee, al weer bijna aan het werk... Wat gaat het toch allemaal snel... Yaraah, hoe kan dat nou? Je ovu test was toch positief?? Misschien dan maar uitgaan van geen eitje deze ronde en wie weet, heb je dan toch goed nieuws over 2 weken... duim, duim, duim Smokey, ja, ik heb vandaag weer veel te veel gekocht. Niks voor mezelf, alleen maar voor de kleine. En dan weten we niet eens wat het wordt... O jee, dat gaat niet meer goed komen, vrees ik.... All, weer terug uit de stad en een aantal dingen (veel te veel weer) gekocht voor kleine. T is echt heerlijk weer, dus ik ben er weer even vandoor...
Man van Ele: Geef haar maar een dikke knuffel! Genieten jullie maar lekker van de kleine man. We zien Ele hier wel weer verschijnen als ze er aan toe is. Ben wel heel erg benieuwd naar de foto's en de naam.
morgen ook niet zo veel kletsen, want dan kan ik het wel bijhouden. Ik weet alleen niet of ik hier nog kom voor het weekend. Morgenavond nl even naar mn oma en mama en vrijdag werken en dan gaan we meteen weekendje weg... Dus waarschijnlijk 'spreek' ik jullie maandag pas weer... Dan is Smokey inmiddels 21 weken, is Samantha hopelijk bevallen en is Yaraah al halverwege haar wachtbank-tijd.
sorry dat ik niet op jullie reageer, ik lees het allemaal wel. Vandaag echt een ongie gevoel en het rommelt lekker, alleen ik wil wel er meer uit slepen, haha wordt toch nu ongeduldig. Maar ja geduld is een schone zaak. Morgen om 11:30 vk en ik ben benieuwd hoe het daar onder het ervoor staat, daarna om 14:00 uur naar gyn. Morgen ochtend Damian naar school, dus ik heb even tijd voor mezelf. Consultatie bureau was goed, Damian is nu 13,3 kg en 92 cm lang Alle testjes zoals voetballen, plaatjes benoemen, was in orde, hij loopt voor op zijn leeftijdgenoten vertelde ze. Dat had ik ook wel door. Ja zegt nu is het een mooi begin om hem zindelijk te maken, ik zeg tegen haar hij is al zindelijk. Kijkt ze gelijk of hij geen luier om heeft, duhh tuurlijk niet. Ze was helemaal verbaasd. Schijnt dat kids tegenwoordig laat zindelijk zijn. Nou ja Damian dus niet. Toch wel heel trots op hem hoor, is toch onze kanjer.
Samantha: Kan me erg goed voorstellen dat je ongeduldig bent!!! Officieel nog 2 weken en 6 dagen, maar ga er niet vanuit dat je nog zolang moet wachten. Denk dat je tussen nu en volgende week wel bevallen bent. Jullie mogen super trots zijn op jullie mannetje Damian! Qua gewicht en lengte goed op schema?? Nijn, Het is hier al een tijdje rustiger als voorheen, dus je zal wel niet veel missen. Weekendje weg?Heb ik iets gemist of over hoofd gelezen? Waar ga je heen? Heel erg veel plezier. Smokey: Hoe gaat het met je? Anouk: Jammer dat het drinken nog niet helemaal optimaal is, maar gelukkig doet jullie meid het er super op en daar draait het allemaal om toch? Auw!!!Wat lijkt me dat pijnlijk wat je hebt met je gebit!!! Hele dikke knuffel! Vandaag wat het weer heerlijk weer en esther is niet weg te slaan van buiten!Ze geniet volop van dit weer! Ze is wel gevallen vandaag en heeft een schaafplek op haar knie!!! Vond het zo zielig, ze had er echt pijn aan!Ze zei steeds au, en dan moesten we er een kusje op geven.Schoonmaken mocht niet, want dat deed erg pijn!(zal ook wel bijten zo'n wond) Vandaag was zo leuk met melissa. Had haar op de arm en ging voor de spiegel staan en toen was ik aan praten! Dus zei in de spiegel kijken naar mij en haarzelf, begint ze keihard te lachen!!!Dus ook mama in een deuk natuurlijk! Ga haar nu lekker eten geven, dan kan mama ook op bed. Mannetje begint vandaag weer met werken en heeft dus 3 nachten!
Goedemorgen meiden, FF snel voor ik naar mijn werk vertrek, mijn temp is iets omhoog vandaag, dus heb ik maar zelf mijn eitje vastgepind in FF en nu steek ik netjes de thermometer achter slot en grendel en wacht ik braafjes af tot mijn NOD (16 april)
Goedemorgen dames, Ele: Super leuke naam meid!!!! Geniet van jullie gezinnetje en we zien je wel weer hier verschijnen als je er klaar voor bent!! Samantha: kan em helemaal voorstellen dat je ongeduldig bent!
nijn: haha ik heb denk ik ook even gemist van je weekendje! Maar alvast veel plezier is denk ik jullie laatste vakantie samen! Anouk: geniet van je laatste weekje verlof! Ik zag dat je een baan aan het zoeken bent. Wat voor iets zoek je? Butterfly: leuk dat moment gisteren met melissa? Het gaat bij jullie dus alweer beter met de ziekenboeg? Hier is Jens gisteren de eerste keer naar de gatsouder geweest. Hij heeft het goed gedaan en heeft gisteren toen hij thuiskwam alleen maar geslapen. En werd vanmorgen weer brabbelend wakker. En heeft goed zijn fles gedronken. Daarna lekker even in de box gespeeld en ligt nu alweer 45 min te slapen. Gelukkig gaat het nu weer beter met zijn voedingen en red hij de 4 uur weer overdag. Ik denk dat het een sprongetje ofzo is geweest. Zo komt mijn moeder nog even langs want die gaat maandag voor 10 misschien 12 weken op vakantie in spanje. Dus die moet Jens een lange tijd missen.
Marianne: Damian zit met gewicht en lengte tussen de onderste en middelste groeilijn, niet spectulair maar gewoon goed. Zelf ben ik ook niet zo lang namelijk 1,67 en mannetje 1,85 . Je man weer aan het werk, vind je het niet zwaar dat hij x aantal nachten in de nachtdienst zit, zelf ben ik echt een schijterd om snachts alleen te zijn. Marleen: Wat fijn dat Jens het zo goed heeft gedaan bij de gastouder, geeft toch een fijn gevoel. Zo dat is lang van je moeder, pfff. Verder ook alles goed met jou? Yaraah: wat goed van je temp, nu wachten. Vreselijk is dat he. Toen ik tempte kon ik het echt niet laten om het weg te leggen. Nijn: Werkse vandaag. Elegance: Mooie naam hoor, mag ik vragen waarom hier de naam niet bekend mag worden? Is dat om een bepaalde reden? Zal gewoon Herbie noemen, haahahha. Hoe gaat de voeding, wil het allemaal? Ben zo benieuwd naar je verhaal. Smokey: Balen dat je mannetje vond dat jij ook wakker moest worden. Snurken hoort er geloof ik bij, mijn man zegt dat ik nu ook heel zwaar adem. Damian is naar school en ik heb boodschappen gedaan, moet alleen nog naar de Aldi maar heb echt geen zin, dus ik stel het nog even uit. Het belangrijkste is in huis. Wat een prut weer he. Wil zon, geen regen. Vanacht weer goed geslapen, werd vanochtend wakker met ongiegevoel en samentrekkingen. Ben benieuwd wat de vk zo gaat doen, ik hoop dat ze vandaag opnieuw wil strippen en niet pas in het weekend. Verder voel ik me nu wel goed uitgerust, dus dat is wel fijn.
Goedemorgen meiden, Heb even geen tijd om terug te lezen dus even snel een berichtje van mij. Heb wel even de naam van herbie gekeken en erg leuk!!! Ele ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat, maar rust eerst inderdaad maar goed uit, en die hechtingen auwie lijken me niet echt prettig om te zitten nee. Samantha ben benieuwd wanneer de kleine bij jullie zich meld Hier vannacht gelukkig beter geslapen, vanmiddag ga ik met mijn moeder kamertje helemaal leeg ruimen, zodat er geklust kan worden. Verder eigenlijk weinig te melden, oh ja vandaag 21 weken alweer!!
Samantha: Ik ben op zich ook wel een schijterd!hahaha Bij elk raar geluidje dat ik hoor, blijf ik doodstil liggen en probeer dan heel goed te luisteren waar het vandaan komt. En dan bedenk ik me dat ik alles echt op slot heb en dat het zeer onwaarschijnlijk is als er hier iemand in huis is. Hoop idd ook dat ze je gaan strippen!Heel veel succes vandaag bij de vk en de gyn. Winkelen bij de aldi, hier ook geen favoriet. Smokey: Heel veel plezier vanmiddag! Ele: Super mooie naam, die hoor je steeds vaker! Echt super! Doet het lekker rustig aan en geniet van elk moment! Hier ligt melissa in de kinderwagen lekker te slapen! Esther is nog bij opa en oma, daar waren melissa en ik net ook.