Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by marleentje26, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Mooie foto's weer marianne, vooral die van esther in de wipstoel.

Hier vanmiddag twee keer ter grootte van een tennisbal slijm met bloed verloren. Ben nu denk ik wel de hele slijmprop kwijt.
    Ook weer veel samentrekkingen en steken in de vagina. Echt zo erg rommelde ik niet bij Damian. Wel iets maar dit is toch wel het toppunt voor mij.

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ik heb het misschien niet meer goed in mijn bovenkamer:):D:D, maar ik vraag het toch: Wie is Olaf?

3. butterfly1984

wel spannend nu zeg!!!!
    Hopelijk zet het echt door, dan hoeft de vk morgen ook niet te strippen!

4. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Hallo meiden,

even heel snel, ik heb alweer te lang gezeten...

samantha, wat vervelend dat het blijft rommelen maar niet doorzet! maar een ding, geniet ervan meid hoe moeilijk het ook is! Hier is levi alweer bijna een week oud en het gaat zo snel!

Alstjeblief lees het niet als je het niet ziet zitten, ik vond het echt horror en zo beschrijf ik het denk ik ook.. dus gewoon zippen ok? ik snap het helemaal! maar wil het wel delen met diegene van jullie die het misschien wel willen weten..

we zaten net ik hou van holland te kijken en vorige week braken toen mijn vliezen en nu lijkt die week zo snel voorbij gegaan te zijn.. ik realiseerde me net dat jullie helemaal nog niks weten, hoe de bevalling was en de operatie etc..
    de operatie wil ik hier niet bekend maken, met de tijd zal ik daar eerst zelf mee moeten handelen want het was echt drama.. ik heb hem de eerste dag zelfs maar 2 keer heel kort vast kunnen houden omdat hij met spoed naar de academisch ziekenhuis ging samen met mijn man.. en ik dus eerst op de verloskamers een uur alleen lag, terwijl ze me nog aan het hechten waren en later op de zh kamer alleen lag, voor ik zelf met de ambulance vervoerd werd.. en toen ik in het ac aankwam, kon ik nog niet naar mijn man en kind omdat ik in bed lag en hun op de afdeling neonatologie waren in afwachting of ze wel of niet gingen opereren..
    ik heb dus de eerste dag als trauma beleefd nadat ik een hel van een bevalling heb gehad..

ik ben ook nu zo op dreef dat ik toch nog probeer even te blijven zitten, ik ben ook zo emo omdat ik precies nu een week geleden in de auto zat naar het zh...

maar goed ik probeer het te typen..

we waren druk, zoals jullie misschien nog weten, wilden we nog de laatste puntjes op de i zetten voordat we zouden ingeleid worden woensdags..
    we besloten de zaterdag af te sluiten met een gourmet, het zou ons laatste weekend samen zijn en wilden ondanks dat we nog veel te doen hadden toch nog even samen genieten, zover dat ging met mijn dikke buik...

als ik het laatste pannetje, echt letterlijk laatste, opeet en daarna ga plassen, besef ik me op de wc dat mijn broek nat is..
    werkelijk, ik dacht dat ik echt incontinent geworden was!
    En zo ging ik nog 2 keer naar de wc.. tot ik echt besefte dat het wel echt veel was en ik toch allang was uitgeplast?

toen ik het mijn man vertelde, ging hij als een razende de gourmet opruimen en de kattenbak doen etc.. en katten eten geven.. en hij wilde het zh bellen..

ik dus niet, ik had al zo vaak gelezen dat het dan nog een dag of wat kon gaan duren.. ik had toch nergens last van! dus relax.. ;)

ik ben naar boven gegaan, heb mijn zh tas compleet gemaakt, tandenborstel erbij.. bed verschoond?? nog even gezogen en tegen de tijd dat mijn man naar boven kwam moest ik toch even gaan ziiten op bed.. ik had teveel gedaan! verdorie, al die tijd rustig geweest en nu zat ik te stressen.. ik had ook geen water meer verloren dus vals alarm!

met dat ik weer op wilde staan voelde ik weer krampen, maar toch iets heftiger.. en mijn man kon ik niet meer overtuigen, hij belde al naar het zh, die hem zeiden dat we meteen moesten komen.. ook al hoorden ze me tegenpruttelen! :)

op weg naar de auto, moest ik in de gang stilstaan, verdorie weer een kramp...

in de auto weet ik dat alles pijn deed en ik heel vaak krampen had.. en toen ik wilde uitstappen in het zh, moest ik weer wachten.. weer kramp.. dit was ongeveer 30 min na het breken van de vliezen.. en toen zegt mijn man, weet je dat je om de 2 -3 min krampen hebt.. toen pas drong het tot me door...

5. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    dit zijn dus echt weeen, ze komen regelmatig en het was misschien toch echt vruchtwater.. en toch verdrong ik het weer, want hoe vaak lees je wel niet dat het vals alarm is!

op de afdeling verloskunde zouden ze gaan kijken of ik vruchtwater verloor en dat was zo.. ik was zo blij.. want dan stelde ik me toch echt niet aan! die krampen waren toch echt pijnlijk en kwamen zo snel achter elkaar!
    ze ging me meteen toucheren en toen ze zei dat ik 3 -4 cm had, schrok ik nog meer! ik was aan het bevallen! ik.. elegance.. was.. nu... aan het bevallen!!!! veel tijd om te denken had ik niet, want daar was de volgende wee alweer..

ik riep gelijk dat ik een ruggenprik wilde, want het deed zo pijn en echt op adem komen tussen de weeen lukte ook al niet meer.. er werd gelijk actie ondernomen..maar jullie kennen mijn angst he.. ik moest een infuus krijgen... paniek! pijn! paniek! pijn! ik besefte door de snelle weeen niet meer dat het infuus ook te maken had met de rruggenprik.. ik kon niet meer liggen en giong dus voortdurend weer zitten.. en iedereen om me heen weer mij overtuigen dat ik toch echt moest gaan liggen.. uitindelijk heeft de gyno het infuus ingebracht en kon ik naar de ok voor de ruggenprik...

en ja hoor, ik kreeg weer 2 spuiten om mijn rug te verdoven.. ik moest op het randje van het bed zitten en dit moest gebeuren tussen de weeen door.. dat ging dus niet, want ze volgenden elkaar zo snel op dat er geen tijd om te ontspannen was.. als iets pijn deed waren het de weeen samen met die verdovingsspuiten.. mijn man dacht echt dat ik van mijn stokje ging.. en voor het eerst in mijn leven zei ik dat ook.. gelukkig ging de ruggenprik zelf sneller dan gedacht want die voelde ik niet meer en toen moest ik weer op mijn rug... en dat ging weer niet want die weeen bleven maar aanwezig..

na 20 min merkte ik opeens dat ik wat kan ontspannen en dat de ruggenprik begon te werken, maar nog steeds bleef het continu drama.. alleen dan de scherpe randjes..

we gingen naar de verloskamers en toen ik werd getoucheerd had ik al 5 -6 cm! en ik was pas 2 uur bezig na het breken van mijn vliezen!

na een uur leek de ruggenprik niet voldoende en schroefden ze de hoeveelheid op en toen ik toen werd getoucheerd had ik 9,5 cm en dat in 3 uur... dit ging wel heel snel...

we waren zo overdonderd.. ik zou toch ingeleid worden en nu komt ie gewoon uitzichzelf 2 weken te vroeg! wat een geweldig nieuws! :) na 15 min had ik 10 cm..

en toen gebeurde het... de weeen die zo heftig aanwezig waren zonder een pauze vielen weg.. niks persweeen.. niks krampen weg..

toen ging ze me weer toucheren en voelde ze dat hij er zo niet uitkon.. euh wat? het is een sterrenkijkertje..
    dus daar ging ik op mijn zij.. wachten tot hij zich zou gaan draaien of dat ik persweeen zou gaan krijge.. zo werd het 2 uur in de nacht..
    3 uur..
    4 uur...
    5 uur......
    en om 6 uur hadden ze toch zoiets van, dit duurt wel heel lang voor je persweeen krijgt en het ziet ernaar uit dat hij zich niet uit zichzelf gaat draaien.. pff.. om half 7 zouden ze starten met weeenopwekkers..
    ze begonnen met een dosis van 12 mg.. dat werd al snel opgeschroeft naar het dubbele en het dubbele en na anderhalf uur was er nog niks.. maar ze zagen op de ctg toen wel dat er weer weeen waren, hele lichte..

toen heeft de gyno overlegd met een andere en nadat ik een giga dosis van 300 mg had gehad en dat ook niks opleverde wilden ze dat ik zonder persweeen zou gaan persen..
    dat was vaag.. ik voelde wel druk van die lichte weeen, maar meer voelde ik niet.. en toch moest ik alles inde strijd gooien net doen alsof ik moest poepen zonder dat ik moest poepen.. zeg maar..
    dus daar ging ik dan.. me echt afvragend tijdens het persen, is het dit nu? al snel kreeg ik geen lucht meer en kreeg ik ook nog een kapje met zuurstof op.. echt ik dacht nog, dit lees ik nooit!
    al snel merkte ik dat het toch wel iets meer pijn ging doen..
    maar na anderhalf uur persen was het nog niet opgschoten.. en ging de gyno overleggen met nog een andere...

toen de andere gyno erbij kwam werd het wel heel spannend..
    plop hand in mijn onderste en draaipoging 1.. die op niks uitliep.. nou ik geloof dat ik het uitschreeuwde.. maar goed.. dat was niet gelukt dus.. nog een paar keer proberen te persen met nu el heel duidelijke weeen...
    en toen gebeurde weer zoiets waarvan ik dacht... neee niet ik!

de 2 gyno's verloskundige en andere 2 vrouwen gingen allemaal blauwe jassen aandoen! en ik maar roepen en vragen wat ze gingen doen en niemand zei wat! ik had van te voren aangegeven als jullie een knip zetten zeg me niks en laat me ook de schaar niet zien.. dat namen ze nu dus wel erg letterlijk! niemand zei wat!

en toen zag ik ze, de lepels.. en ik riep nog iets van dat ze op zwyoga zeiden dat een tangverlossing nauwelijks nog voorkwam! maar voorik het wist zag ik de gyno knikken naar iedereen en ook naar mijn man, hij schijnt toen aangegeven te hebben van, hou haar echt goed vast, dit gaat ze voelen...

en alsof er niks aan de hand was vroegen ze me weer om te persen.. en ja natuurlijk doe je dat dan he.. ik was zo niet meer met de baby bezig alleen met wat er allemaal gebeurde, ik de angsthaas en paniekvogel!
    en toen voelde ik dat er een spuit in mijn bil werd gezet, natuurlijk vloog ik weer 2 meter boven het bed uit!

bij de volgende perswee voelde ik dat hij de lepels inbracht en voelde ik dat de baby er draaiend uitgetrokken werd.. en echt mijn halve onderkant werd er uitgerukt zo leek het.. ik stopte zelfs met persen omdat ik dacht dat ik doodging...

en toen hoorde ik iedereen schreeuwen, en deed ik maar weer meer en hoor ik mijn man opeens zeggen, daar komt ie, daar komt ie..
    en heel stom, maar ik wist niet eens meer wat hij bedoelde.. ik was zo moe.. ik was onder het persen al bijna in slaap gevallen.. het was ondertussen al paasmorgen.. bijna half 10 en we waren al de hele nacht bezig..

en ja hij werd echt op mijn buik gelegd en ik was zo van de kaart dat ik niet besefte dat het mijn baby was.. en toen ging hij huilen en dacht ik alleen, oh ja baby's huilen.. en toen pas drong het heel langzaam door dat mijn man aan het huilen was en iedereen heel blij was..

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    na 10 min hoefde ik nog maar 2 keer te persen en kwam de placenta los.. en begonnen ze met hechten.. iedereen die mijn knip ziet, reageert met een, dat is wel een hele grote knip.. hij loopt nml tot op mijn bil! en die hechting is dus ook teruggeschoten en heeft de andere hectingen waarmee hij vastzat, dit was de laatste, ook meegetrokken, dus vandaar dat ik niet kan zitten! gelukkig ben ik gedrogeerd hihihihi :) 1 dicloflenac en om de 6 uur 1000 mg paracetamol en nog een tablet in de morgen, pff weet ff niet hoe die heet.. maar op die manier kom ik nog een beetje leuk de kraamweek door anders kon ik nog niet eens normaal liggen!

maar tijdens het hechten gingen ze hem dus nakijken en toen kwamen ze er dus achter.. en werd hij gelijk meegenomen voor een echo en werd de trein gestart waar we op moesten springen om met de baby naar het ac te gaan.. zoals ik hierboven al vertelde..

ik kon ook de eerste dagen niet reageren.. ik had hem nauwelijks vastgehad en na een voor mij helse bevalling ook nog hectisch daarna.. nu pas zitten we weer in rustig vaarwater en beginnen we langzaam aan het idee te wennen dat we papa en mama zijn..

ik hoop niet dat jullie zich heel erg hebben laten afschrikken voor diegene die nog moeten bevallen, ik weet ook dat ik een paniekvogel ben en het wellicht iets makkelijker was geweest als ik meer relax zou zijn geweest.. mijn man zegt van niet, ik was heel relax maar het ging gewoon heel snel.. in 3 uur en een kwartier volledige ontsluiting.. en daarrna heel lang liggen, wachten en wachten...

maar goed, ons mannetje is er.. ik ben zooooooo trots op hem dat hij alles zo goed doorstaan heeft.. hij doet het super goed, drinkt heel goed zijn fles leeg.. heeft pas een nacht echt gehuild, de andere redelijk doorgeslapen.. en hij is voor ons natuurlijk de mooiste! :):)

meiden ik mis jullie, ik heb nu echt te lang gezeten.. maar wilde het delen.. nu ga ik weer even naar mijn mannetje.. even knuffelen...

7. butterfly1984

SMS van SAMANTHA:

Lig in het ziekenhuis.
    Heb nog net voldoende vruchtwater en bloedverlies.
    CTG was goed, alleen veel weeen.Morgen gaan ze verder beslissen.
    Gr samantha.

Vandaag gaan ze dus verder kijken, dit berichtje kreeg ik net voor middernacht.

8. butterfly1984

Ele: Wat een heftig verhaal zeg!
    Dat klinkt echt heel horror achtig.
    Helemaal gehecht tot aan je bil.
    Had je gister al even gesproken op msn, dus kan niet veel meer toevoegen.
    Doe het lekker rustig aan en geniet volop van je mannetje.
    Gelukkig zijn jullie beide lekker thuis.

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: tjee wat een verhaal zeg! Ook al zo'n ellendige bevalling lijkt wel bij dit topic te horen! Tot nu toe alleen hele zware bevallingen hier. Maar die nu komen gaan krijgen vast een makkelijkere bevalling.
    Gelukkig voel je je nu weer wat beter en kun je steeds meer van je ukkie genieten. Probeer ook de tijd te nemen om je hele bevalling te verwerken het is niet niks! Neem daar de tijd voor. En het belangrijkste geniet dat alles nu goed gaat en dat je eindelijk papa en mama bent geworden. Het mooiste wat er is!!

Samantha: spannend zeg! Zet hem op! Hoop dat jullie ook snel jullie wondertje mogen bewonderen!

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Ele jeetje meid, je zegt van te voren wel niet lezen horor maar ja de niewsgierigheid was te groot bij mij helaas.
    Wat een verhaal zeg lees het met kippenvel en een brok in mijn keel. Wat zal jij in spanning gezeten hebben zeg toen je alleen op de kamer was zonder kind en mannetje.
    Ben zo blij voor je dat het nu zo goed gaat helemaal super, nu echt gaan genieten:)

Van de week las ik een aantal bevallingsverhalen had mezelf voorgenomen dit niet meer te doen:( moet het ook niet meer doen want word er bangig van. Ik lees alleen die van Samantha en Nijn nog en dan echt niet meer...

Jeetje Samantha nu jij zet hem op meid, nog even dan heb je je kleintje in je armen:)

11. Gerritsen

Ben weer thuis,
    Vanochtend weer ctg gehad en deze was in orde. Wel nog rommelig.Getoucheerd en de ontsluiting is niet meer geworden dan het al was. Nu moest ik donderdag al terug komen, maar nu gaan ze dan kijken of ik vrijdag al ingeleid wordt of toch de 20e, Hangt af van het vruchtwater. Verder hebben ze de vk gesproken en die gaat me vanavond strippen en zei gaat bepalen hoe we deze aankomende week door gaan komen. Verder heb ik vanacht niet echt geslapen door alle voorweeen, dus toen ik thuis was heb ik nog even geslapen. Voel me nu goed. Hoop echt dat ik snel beval want dan kan ik gewoon thuis bevallen wat ik graag wil en anders wordt het toch ziekenhuis. Dan zij het zo.

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    sorry smokey, dat mijn verhaal je banger maakte, dat was niet de bedoeling, maar ik wilde het zo graag van me aftypen.. en wilde het toch met iemand delen en dan vond ik hier toch de ideale plek..
    maar, eerlijk is eerlijk, ik merk iedere dag dat ik meer van de bevalling vergeet en de baby de overhand neemt en ik dus iedere dag meer ga genieten en dan doet die bevalling er niet meer toe..

samantha, meid wat moet jij een geduld hebben zeg.. succes morgen..

nijn, hopelijk ben je een beetje uitgerust en heb je een leuk weekend gehad..

oef de tel gaat ff opnemen..

13. Gerritsen

Elegance: wat een heftig verhaal zeg, geef je bevalling een goed plekje dat je straks bij een eventuele bevalling niet bang wordt.
    Vind het super knap van je dat je als het ware het over je heen laat komen, zo lees ik het in ieder geval.
    Hoe is het verder met Herbie? Heb je foto's op hyves bekeken, echt een scheetje, ik wil ook zo'n mooi kind.

Marianne, fijn dat ik je mocht smsen, bedankt.
    Hoe is het verder met je? Had trouwens met mijn man over jouw mans werkuren en dat het als plusuren terug komt. Hier zijn wel regels voor wat wel en niet mag. Kijk goed in zijn contract en cao.

Marleen: Hoe is het met Jens? Gaat het nog steeds lekker?

Nijntje: hoop dat je een leuk weekend hebt gehad.

Smokey: hoe voel jij je, nog lichamelijke klachten of iets?

Hier zojuist voor de 3e keer gestript. De verloskundige heeft nu als volgt met ons afgesproken. Gebeurt er niets dan kom ik donderdag gewoon naar spreekuur. Daar wordt dan nog 1 keer gestript. Gebeurt daar niets uit dan komt ze zondag avond om de vliezen te breken, dan heb ik 24 uur de tijd om te bevallen. Wil dit niet dan wordt ik maandagavond opgenomen in het ziekenhuis voor het weeen opwekken aan het infuus.
    Zo krijg ik toch nog een kans om thuis te bevallen.

We gaan nu gewoon dag voor dag leven en zien het wel wat het brengt. Klinkt heel positief van me, maar ben er nu echt klaar mee en gelukkiig hebben we hele lieve geduldige vk praktijk.

Slaap lekker meiden en als er iets gebeurt dan sms ik.
    Anders tot morgen.

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Ele geeft niet hoor meid, je hebt me van te voren gewaarschuwd;)

Samantha ik hoop dat het bij jou ook snel mag doorzetten toi toi toi meid:) Ik voel me de laatste weken wel goed eigenlijk en ook best fit (op vanavond na)

Nijn hoe was je weekend?

Hier hele weekend druk geweest vriendinnen op pad geweest overal heen vliegen pff nu lekker naar bed, en morgen staat er weer een werkweek voor de deur bah bah nog geen zin.

Slaap lekker allemaal en tot morgen

15. butterfly1984

Samantha: Dank je wel!Ik zal het eens na gaan kijken.
    Hopen dat het nu dan toch eens door gaat zetten, kan me best voorstellen dat je er nu helemaal klaar mee bent en dat de kleine nu weleens mag komen.Dat is wel heel erg fijn dat je een lieve vk hebt, dan scheelt ook al een stuk.
    Dus binnen nu en een week ben je weer mama?!:D
    Als je wel zou bevallen op 20april, dan is je kindje tegelijk met esther jarig.Zij word dan 2 jaar.

Smokey: Wat fijn dat alles goed gaat en dat je je goed voelt.
    Wanneer mag je weer op controle?

Nijntje: Hoe was je weekendje weg?

Ele: Wat een super leuke foto's zeg!!!
    Echt een super mooi kindje.

Yaraah: Ik duim voor je!!!

Vandaag naar het cb toe met melissa.
    Half 12 er zijn, op zich wel mooie tijd, want om half 11 krijgt ze de fles.

16. butterfly1984

Even spammen nog, vind deze zo geweldig!

17. butterfly1984

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Ele, ik heb je verhaal (ondanks de waarschuwing) gelezen en inderdaad het was niet echt een fijne bevalling (en dat is zachtjes uitgedrukt)... Maar gelukkig gaat het elke dag werr iets beter.
    Nu lekker genieten van jullie mannetje!! Ja, want hij is echt van jullie!! haha

Samantha, je maakt het werl spannend hoor. Maar het gaat nu echt niet meer lang duren!! Nog ff volhouden, je kan het!!

Yaraah, hoe gaat het met jou??

Marleen, wat klinkt je druk... maar wel heel gelukkig! Lekker genieten hoor!

Marianne, ik zou ook de CAO eens goed nakijken, want overuren maken en er niks van terug zien... beetje vreemd

Smokey, jij gaat snel! En al die spulletjes!! Jij bent echt goed bezig. Babykamer al uitgeruimd?? Wanneer komt het kamertje??

All, het weekendje was erg lekker. We hebben lekker gerelaxed, gezwommen, naar de hunnebedden geweest, high tea gehad enz...
    Ik was gisteravond wel ontzettend moe, maar na een nachtje in mn eigen bedje, ben ik weer opgeknapt... En nu dus weer 100% op ZP, haha

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Morgen meiden,

Samantha hoe gaat ie vandaag??

Butterfly 21 april naar de vk en 28 april groeiecho in ziekenhuis dus hoef niet eens zo heel lang te wachten en dan 2x achter elkaar!!:)
    Wederom schattige foto's:)

Yaraah hoe gaat het met je?

Nijntje wat heerlijk dat je het zo fijn gehad hebt! Lekker kunnen genieten. Kamertje komt de laatste week van mei dus schiet al best op. Kamertje is helemaal leeg en vriendlief kan aan de klus, mijn vader komt op het laatste de boel dan schilderen, ben er reuze benieuwd naar, alle verdere kleine spullen wacht ik even mee tot ik het kamertje heb kan het allemaal niet meer kwijt:D

Ele lekker aan het genieten met mannetje??:)

Hier vanndacht goed geslapen alleen vroeg wakker daardoor nu nog een beetje duf:) moet eerlijk bekennen dat ik steeds minder zin heb om te gaan werken blehh helemaal als het zonnetje begint te schijnen:)

20. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    gelukkig hebben we kraamzorg langer ivm de operatie.. anders was ik nu alleen thuis zeg! mannetje is weer voor het eest werken.. echt bleh..
    en stiekem word ik er ook heel emo van, hij zover van ons vandaan.. en zijn hoofd is alleen maar bij ons en hij kan niet knuffelen, vind ik zo zielig he.. en ja ik mis hem ook.. vorige week vloog hij van links naar rechts... echt alles heeft hij geregeld.. de kraamzorg zei het nog.. zo'n man heb ik niet vaak gezien.. tot in de puntjes verzorgd hij jullie.. hij is sneller dan dat ik me kan draaien en hij heeft het al gedaan...

zullen de hormonen wel zijn hihihi

om half 10 is het gelukkig weer knuffeltijd, picalillycircus tijd en flesjes tijd :)
    en vandaag ga ik hem voor het eerst in badje doen! :):)

sorry dat ik even zo ego ben.. ben ook helemaal in de wolken!

Share This Page