Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ele geweldig toch geeft helemaal niks!!! Geniet er lekker van, en kan me goed voorstellen dat het zonder mannetje helemaal niet leuk is.
    Heeft hij binnenkort nog vrij? Misschien als de kraamzorg weg is?

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, ik herken het... Ik kocht ook alle laatste spulletjes pas toen het kamertje er was. Anders kon ik het ook niet kwijt...
    Krijg je een groeiecho? Waarom, al ik vragen mag??

O ja, we gaan ons vandaag inschrijven voor een nieuwbouwhuis op www.optlijfgeschreven.nl kun je voorbeelden zien...

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: Geeft toch helemaal niets.Doe maar lekker ego.:D:D
    Ik weet precies wat je bedoelt als je mannetje weer voor eerst moest werken.Ik was ook echt zo'n emo muts.
    Gelukkig had ik toen de kraamhulp nog 2 dagen, maar toen zij weg was en mijn man er dus ook niet was en er toen helemaal alleen voor stond was echt even heel emo, heb toen ook best even gehuild.Had ook best veel last van kraamtranen.
    Geniet maar lekker van jullie heerlijke mannetje.

Smokey: Dus 2 keer vrij snel achter elkaar, ook nog een echo!!!
    Super leuk!:D:D. Is dat standaard bij jullie een groeiecho?
    Ik heb het ook gehad, maar dan veel later in de zw.schap.

Nijn: wat leuk zeg!!!Hopelijk word het wat.

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Groeiecho denk niet dat het standaard is, dit is ivm met mijn dieet en omdat ik een risico figuur:D ben denk ik. Naarmate het meer tegen het eind loop des te meer moet ik op controle enz komen. Zal wel zijn omdat ik een "speciaal" geval ben.

Nijntje wat leuk een nieuwbouwhuis, ik kan even niet deplaatjes kijken, doe ik vanavond even, maar wij zijn ook met een nieuwbouw huis en een stuk grond bezig allemaal nog in ontwikkelings fase maar erg leuk:)

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hoi allemaal,

Nijntje: je weekendje weg klinkt heel erg leuk, lekker gerelaxed dus.
    Mooie projecten wordt het nieuwbouw, waarom willen jullie eigenlijk verhuizen?

Smokey: Twee keer achter elkaar je kindje zien, super leuk.
    Maar idd waarom een groeiecho, hier niet standaard.
    Kamertje eind mei, dat is al over een week of 6.

Elegance: geniet nog even van je kraamhulp, want straks moet je het echt alleen doen en dat is best heftig. Geniet van je knuffeltijd.

Marleen: Waar ben je?

Yaraah: nog even en dan kun je testen.

Hier goed geslapen, te goed zelf hahah. Voel me wonderbaarlijk goed. Ik heb nu ook zoiets van kindje komt wel en anders weet ik nu dat er een einddatum in zicht is. Lang zal het niet meer duren. Aftellen kan nu beginnen.

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wij hebben nu ook een nieuwbouwhuis, maar dit is in de rij. We willen graag verhuizen naar een 2-kapper, dus vandaar onze verhuisplannen, hihi Gewoon een luxe probleem...

Smokey, een speciaal geval, haha Maar idd logisch dat ze je beter in de gaten houden.
    En eind mei, ja dat schiet al op, ik weet er alles van...

Samantha, wat goed dat je zo goed geslapen hebt. Het einde is idd in zicht. Nog maar max 8 dagen....

7. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Zo, half uur verder maar ik ben bij gelezen hihihi.

Heftig verhaal, ele, maar je zal zien over een paar weken verdwijnt de ervaring naar de achtergrond, had ik tenminste, kan me de pijn nauwelijks nog herinneren (de diclofenac en pcm hebben mij ook onwijs geholpen, ik ben wel heel blij dat de ervaring van uitscheuren mij bespaard is gebleven), alhoewel ik wel de tranen in mn ogen voelde branden bij het lezen, bij het einde toen ie huilend op je buik werd gelegd.
    Ik had het ook dat ik even een sec moest beseffen dat het mijn kind was die huilde en ook mijn vent zat te huilen, ik ook trouwens, het blijft een wonder. Lekker genieten idd nu.

Samantha, bij jou dus spannende momenten maar nog niet gebeurd, ik word op de hoogte gehouden door marianne per sms, dus dat is fijn!

Nijn, lekker aan het genieten van je zwangerschapsverlof?

Marianne, leuke fotos, lekker meissie ook! gaat het goed daar?

Marleen, hoe gaat het met de kleine man, ga jij ook nog spammen?

Hier gaat het echt lekker, laatst vergeten de wekker te zetten, schrok ik wakker om 8.00 uur, lag mevrouw nog lekker te slapen, dus nu laten we haar wat langer liggen, voor ons ook fijn
    Drinken gaat goed, maar ze moet nog wel maagpillen, die heeft ze ook nog echt nodig, maar ze groeit als kool.
    Vandaag weer heerlijk wezen zwemmen dus geen kind meer aan vandaag hihi.
    Nog geen werk gevonden, wel ben ik druk met mijn toneelgezelschap met de voorstelling, beleidsplan schrijven en subsidieaanvragen ed.
    Wel hoorde ik van ex collega dat ik misschien weer bij hen kan werken, ik zie ze allemaal woensdag voor de uitvaart van een collega (vervelende omstandigheden om iedereen weer voor het eerst na zwangerschap te zien) dus dan zal ik wel horen of er ruimte is.

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Even heel snel, ik moet boodschapjes doen.

Melissa heeft zich keurig gedragen bij het cb.
    Ze sliep al bij me op de arm!
    Ze is echt een sterke meid zegt ze.
    Bij de 1e prik gaf ze geen kik, was volop naar mij aan kijken en luisteren, ze lachte ook naar me.
    Die vrouw keek me aan en zei, huh?voelde ze dat dan niet?:D:D
    Bij de 2e prik huilde ze heel even, maar iets van 5 seconden.
    Daarna was het direct weer lachen, ook tijdens het aankleden lachtte ze, maar dat doet ze altijd.
    Het gewicht is nu 5710gram en lengte is 62cm.:$
    Een halve cm langer als esther.
    Dus alles was gelukkig goed en ze is goed aangekomen des ondanks dat ze ziek is geweest en telkens zoveel liets staan.

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, wat goed van Melissa dat ze zo groed groeit en eigenlijk geen kick gaf bij de prikjes. Hopelijk heeft ze er niet te veel last van...

Anouk, jouw meisje doet het dus ook hartstikke goed! Super zeg!! Wat voor werk zou dat evt zijn. Vervelend idd om je ex-collega's weer te zien op een begrafenis...
    Maar, ik ben nog niet met verlof hoor... Moet deze week nog werken...

10. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ow sorry Nijn, ik dacht dat je vorige week aan het aftellen was met een paar dagen, dus dit is je laatste week?

11. Gerritsen

Anouk: wat fijn dat het drinken nu ook goed gaat. Heerlijk dat babyzwemmen of niet, heb het met Damian ook gedaan vanaf 10 weken tot 27 maanden. Zwemmen vind hij nu dus ook geweldig en pakt heel vaak zijn zwembandjes en zegt dan; mama zwemmen met Damian. Dus dat doe ik nu eigenlijk elke twee weken een keer.

Marianne: wat goed dat ze zo goed is gegroeit ondanks dat ze niet lekker is geweest. Maar ze hebben natuurlijk ook net als ons een kleine reserve. Als ik die foto's zie dan denk ik echt jajajajajaja ik mag binnenkort ook, verlang er gewoon naar.
    Je hebt echt een knappe dame op de wereld gezet.

Nijn: laatste werkweek heerlijk, heb je al plannen wat je in je verlof wilt doen?

Hier de ramen gelapt, laatst ook al gedaan, maar ze waren nu alweer zo smerig. Dat zie je vooral als de zon erop staat. Dus ze maar even gewassen.
    Damian ligt nu te slapen en ik ga ook even plat om wat ontspanningsoefeningen te doen, het leuke daaraan is dat de baby flink van zich laat voelen, ga dan met de handen over de buik heen zoals wiegen en dan volgt hij me.

Tot strakjes

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Maakt niet uit hoor Anouk, ik was vorige week idd aan het aftellen. Toen nog 4x werken, deze week nog 2x werken... woe en do...

Samantha, leuk dat Damian zo'n enthousiaste zwemmer is, misschien wel een nieuwe pieter vd hoogenband, haha
    Welterusten voor zo, want van ontspanningsoefeningen val ik altid in slaap.. haha

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Hier alles goed. Ben vanmorgen ingewerkt op mij 2e werk van dat gastouderbureau. Moet daar over 2 weken nog een middag naartoe en dan begin ik daar officieel 1 mei.

Ben afgelopen nacht wel heel de nacht ziek geweest had mega diarree en vaak overgegeven ook had ik koorts. Vanochtend ging het wel maar word nu weer misselijk en voel me ellendig.

Ik probeer straks even bij te lezen. en te reageren.
    Ga jens zo ophalen bij de gastouder en dan lekker samen naar bed.

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo kletsmajoren!!

:p

al kletsen jullie niet heel veel, vraag me soms af waar ik de tijd vandaan moet halen om een bladzijde terug te lezen! :)

krijg zo bezoek van broer en schoonzus met kids.. ze zijn pas door de hecktiek vorige week 15 min zonder kids geweest :)

en hij ligt voor het eerst nu in de box..best eng met 3 rondlopende katten :)

samantha, je baby zit dus nog steeds in je buik.. dan heeft hij het ook heel erg naar zijn zin moet je maar denken.. elke dag dat hij blijft zitten is wel goed voor zijn eigen weerstand en als hij er dan echt genoeg van heeft is hij er voor je het weet!
    ik kan me ook niet voorstellen dat ik pas 39w zou zijn hoor! en de tijd gaat nu zo snel dat ik soms zou willen dat de tijd even teruggezet werd en ik alles weer mocht overdoen.. dus probeer zo goed als het jelukt lekker te genieten van het mooiste wonder dat bestaat... een baby in je buik! :)

marleen, jij ook vollop aan het genieten! :) hoe gaat het met jens en het doorslapen? hier zei de kraamzorg dat we tot nu toe geluk hebben gehad.. hij heeft 2 keer 6uur in de nacht geslapen en al 2 keer 5 uur.. en nu pas komt er wat regelmaar en zijn we dus heel benieuwd hoe hij dat gaat doen...

maar ik moett gaan de bel... heb ik nog niet op iedereeen gereageerd...

dikke knuff voor iedereen! en hopelijk tot zo! :)

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hey ff snel laten weten dat alles goed gaat hier hoor, totaal niet meer getempt en dat gaat eigenlijk wel heel erg goed...

Ik moet morgen pas om 16u werken en ga er dan ook werk van maken om bij te lezen

dikke knuffel voor jullie allemaal

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, gezellig gekletst met je broer en schoonzus?? En jezelf natuurlijk lekker laten verwennen...
    Hoe is het eerste dagje alleen gegaan??

Yaraah, niet tempen beviel mij ook erg goed, dus hopelijk snel goed nieuws voor jou!!

Marleen, weer een beetje opgeknapt??

Samantha, hoe gaat het bij jou/jullie?
    En met jou/jullie, Marianne?

All, morgenvroeg ben ik er misschien wel, misschien niet. Ik ga morgen nl weer even lekker naar de markt met mn vriendinnetje.

Fijne avond!

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het met iedereen, sorry geen tijd om terug te lezen. Gisteravond weer bij de yoga geweest dat was wel leuk.

Ele heb jij trouwens nog wat gehad aan de yoga tijdens je bevalling?

Yaraah spannend ben reuze benieuwd duim voor je:)

Samantha hoe gaat ie al verdere ontwikkelingen???

Hier weer aan het werk helaas :( geen zin maar ja moet ook gebeuren.

18. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

Helaas hier nog steeds ziek. Bah wat een ellende zeg.
    Hoop dat ik me snel beter voel. Jens is ook snot verkouden zo zielig!

Ik lees weer bij als ik me beter voel.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Smokey, ik herken het. Ik heb ook helemaal geen zin meer om te werken (en dat begon inderdaad zo rond de 20 weken, na de kerstvakantie)... Succes!!

Marleen, heel veel beterschap ook voor Jens. Dat jullie maar weer snel opknappen!

Hoe is het met de andere meiden?

All, ik ga dadelijk naar de markt, dus ik zal hier vanmiddag pas weer zijn.
    Doeiiii

20. Gerritsen

hoi meiden,

Smokey geen zin om te werken, zou ik ook niet hebben met het mooie weer. Toch veel succes om de dag door te komen.

Nijn: veel plezier op de markt

Marleen: beterschap

Overige meiden: alles goed?

Hier alles goed, lekker geslapen en ben vandaag 38 weken zwanger.
    Ben ondanks alles toch heel blij dat de kleine nu al weer een week langer zit dan ik zelf dacht aan te kunnen.

Deel Deze Pagina