Yaraah: geeft toch niet, het is in idd geval een mooie temp. Hopelijk zet het zich door, zal voor je duimen. Is het bij jullie ook allemaal zo mooi weer? Hier ga ik zo even de tuin in, even bijwerken en even in het zonnetje zitten in het hoekje. Heerlijk zo'n dag zonder iets te hoeven, Damian bij Oma, mannetje is vanochtend aan het werk, die komt tegen 13:30 uur thuis. Zijn we even met z'n tweeen. Heerlijk dus.
Yaraah ik heb totaal geen last van tempen, moet de temp hoger komen nu? Samantha oh heerlijk lekker in de tuin en even het rijk alleen en straks samen met mannetje lekker even genieten met zijn 2en Marleen balen dat je je nog steeds zo verrot voelt, betersschap en een dikke knuffel Ele hoe gaat het met jou en de mannen thuis? Zag nog weer nieuwe foto;s op je hyves gisteren wat een lekker mannetje zeg echt super lief die foto in bed met nijntje dekens Gaan de katten bij jou trouwens niet in de box liggen, daar ben ik bij ons thuis zo bang voor die zoeken altijd een lekker zacht plekkie, kan de klok er op gelijk zetten dat ze natuurlijk daar willen liggen. Nijn heb je nog leuke dingen kunnen scoren op de markt? Hier even pauze houden nu en dan weer verder.
Smokey, temp mag zeker niet lager nu... heb ook last van witverlies (sorry voor de details), heb dit andere rondes ook, maar niet zo veel... Samantha, ja hier ook heerlijk weertje... leuk dat jullie ff tijd hebben voor jullie tweetjes vandaag
smokey: geniet van je pauze en werk ze nog even! Yaraah: spannend!!!! Samantha: lekker even zo'n middag samen geniet ervan! Ele: nog lekker van je ukkie aan het genieten! Nijn: nog 2 dagen werken als ik het goed heb! En dan eindelijk verlof! Butterlfy: wat is er nu allemaal weer aan de hand? We zouden als er iets was gewoon open en eerlijk in het topic plaatsen en niet meer prive berichten sturen!!! Maar blijkbaar weet je dat al niet meer. Ben het echt ontzettend beu te worden. Krijg weer een bericht van je het onderstaande? (van onder naar boven lezen) Als jij het wel weet moet je het zeggen want ik weet het niet. (Dit is het laatste wat ik getypt heb) Oorspronkelijk geplaatst door butterfly1984 dat weet je wel! Oorspronkelijk geplaatst door marleentje26 Hoezo? Oorspronkelijk geplaatst door butterfly1984 Wat is er aan de hand?
Yaraah: Ik had last van veel witverlies toen ik dus het meest vruchtbaar was.Dit was een week voor mijn ongie. Ik blijf voor je duimen. Ele: wat een schattige foto's allemaal zeg, je word er helemaal verliefd op.Wat een knapperd. Hoe gaat het nu met jullie? Wanneer heb je voor laatst kraamzorg? Nijn: Lekker naar de markt geweest? Nog wat leuks gekocht? Samantha: Gefeliciteerd met je 38 weken!!! Wat ontzettend fijn dat je weer beter in je vel zit. Hier is het ook erg mooi weer.zonnetje schijnt volop. Smokey: Werkse nog even. Hier komt straks een vriendin op bezoek met haar zoontje, hij is 20 dagen jonger dan melissa. Heb haar leren kennen toen ik in het ziekenhuis lag de dag voor ik ingeleid werd. We lagen samen op 1 kamer.
Sorry moest dit even kwijt want we zouden open en eerlijk zijn. En nu dit. Baal er echt van want vind het zo echt niet meer gezellig hier!!!
Marleen, er is aan mijn kant helemaal niets aan de hand, daarom gooi ik het hier ook niet neer. Ik heb je al vaak gesmst, maar krijg nooit een reactie van je terug en hier op het forum doe je net of er niets is. Daarom vroeg ik aan je wat er was. Dus niets ernstigs hoor dames. Van mijn kant uit is er niets aan de hand.
butterfly: sorry maar vind het vreemd dat je ook de laatste dagen op iedereen reageerd behalve op mij. En ja sms jes je kunt hier alles van me vinden dus sms en vind ik dan niet nodig. En als je iets wil weten kun je het hier gewoon vragen.
marleen, ik bedoelde het alleen maar goed, ik wilde het je prive vragen omdat ik vond dat dat hier niet hoefde. Maar als je het liever wil dat ik het de volgende keer hier neer zet, dan zal ik dat doen. Maar zoals ik al zei er is van mijn kan absloluut niets aan de hand.
Marleen: Prima!!!!! Ik reageerde dus niet op je, omdat je ook niet op mij reageerde. Dus je kan mij een trut vinden, maar ik was er niet mee begonnen. En weet je wat...............ik ga hier niet over in discussie! Ik heb geen problemen met je en vind het leuk om af en toe eens te smsen, maar als dat niet op prijs word gesteld..........jammer dan! Einde discussie. Ik vind dit een fijn topic en dat laat ik niet verpesten.
sorry maar je mag gewoon hier op het topic vragen waarom ik denk dat jens te weinig heeft aan zijn flessen dat is niets geks toch! Maar dan nog reageer je niet op mijn berichten hier dat vind ik toch vreemd iedereen komt voorbij behalve ik????
Marleen en marianne: Ik heb jullie steun hard nodig om me voor te bereiden op de bevalling. Wil niet dat ons groepje uiteenvalt, als het uiteenvalt dan pas als alle baby's er zijn.
ik mag me er misschien niet mee bemoeien maar ben het wel met marleen eens.. jullie hebben al eerder problemen gehad en vaak lees ik dat er tussen jullie spanning hangt.. misschien valt het anderen ook op? dat is natuurlijk heel jammer, maar de afspraak was idd dat jullie daarom niet prive op elkaar zouden reageren en dan vind ik het jammer dat het toch gebeurd... en marianne, misschien wil marleen niet reageren en dat is haar goed recht, denk niet dat je iemand kunt dwingen.. sorry als ik misschien wat bemoeierig overkom, maar zo denk ik erover al weet ik natuurlijk niet het hele verhaal, maar marleen probeerd wel open kaart te spelen en dat vind ik wel zo eerlijk... nu reageer ik ook even niet op iedereen, ik moet slapen van de kraamzorg hihihi de laatste dag alweer .. snik snik...
ik heb juist diverse malen op je gereageerd zelfs gevraagd waarom je niet op me reageerde en zelfs dan geen reactie Daar bedoel ik vorieg weekend mee dan was je alleen met 1 iemand want de rest was weg maar yaraah en mij vergat je!
meiden, ik voel me telkens in het nauw gedreven door marleen, alles wat ik prive stuur word openbaar gemaakt, terwijl ik het alleen maar goed bedoelde doordat te doen. Omdat ze niet op mijn smsjes reageerde, heb ik het op deze manier gevraagd. Ik wil gewoon gezellig kletsen en niet dat ik telkens maar weer een trap in mijn kont krijg van haar. Oke de vorige keer zat ik dan fout om het op die manier te doen, maar nu zit ik echt niet fout en zo word het wel weer gebracht. Marleen, als je wil dat ik hier niet meer kom, vertel het me dan, dan blijf ik wel weg! Heb met niemand een probleem en vind het fijn om hier mijn ei kwijt te kunnen en soms ook prive. Nou dat is toch prima lijkt me.
samantha: ik blijf ook echt wel maar baal er soms gewoon van dat het niet open en eerlijk gaat terwijl dat juist is afgesproken!!! En ik blijf altijd gewoon netjes op iedereen reageren tenminste dat probeer ik. Ook op butterlfy. Maar het viel me toch op dat ze zelf op iedereen reageert behalve op mij en dan zeg ik dat gewoon eerlijk.
daarnaast heb ik ook netjes aangegeven dat ik erg druk ben met mijn nieuwe banen en dat ik soms niet overal op kan reageren daardoor. Ben nu zelfs nog steeds ziek dus ben al belabberd.
Wil me er niet mee bemoeien en vind het voor jullie beiden vervelend dat jullie een gevoel over elkaar hebben die voor jullie beiden niet leuk is.
Ele: Jammer dat je er zo over denkt, want ik vind dat sommige dingen best prive gevraagd kan worden. Ik heb al een hele tijd geen gezeur met haar gehad, en er is ook echt geen sprake van spanning. Iig niet van mijn kant. Heb met niemand een probleem. En als ze niet wil smsen, waarom geeft ze dat dan niet direct aan? Heb haar nummer iig gewist, dus niets geen prive meer. Samantha: Het is aan marleen of ze wil dat ik blijf of niet. Ik vind je echt super aardig en kan heel goed met je praten en kan ook veel bij je kwijt. Ik wil je ook zeker blijven steunen, dat weet je!