Marleen, mag vandaag lekker naar huis met de kleine Jens als het goed is. Helemaal super zeg!! Verder alles goed met de meiden?? Ik moet vanmiddag weer naar de fysio en morgenvroeg weer even naar de gyn. Dat wordt de eerste keer dat mannetje niet meegaat....
Nieuws van Marleen: hoi hoi, even een update vanuit het ziekenhuis! Met Jens gaat alles goed drinkt goed en is heel tevreden. Hij kijkt met grote ogen in het rond. We moeten alleen nog een nachtje blijven omdat ik zelf niet kan plassen. heb sinds gisteren avond een katheter in en die moet tot vanavond blijven zitten dan eruit en kijken of ik zelf kan plassen. Liefs Marleen Marleen, heel veel sterkte en dan morgen naar huis!!
nijn, je was me net voor.hihihi. Marleen, Wat jammer dat je nog een nachtje moet blijven. Heb zelf toen ook een dag een katheter gehad. Gelukkig gaat met Jens alles super! Nijn: Jammer dat mannetje niet mee kan he?Bij de 1e is mannetje altijd mee geweest, bij de 2e niet, dat kon gewoon niet altijd, ook omdat we esther nu hebben en zij soms dus sliep. Hoe gaat het met de rest? Zo de 2 nachten alleen ook weer overleefd........hahahaha. Nu woensdag en donderdag weer.bah! Maar goed, ik moet er maar aan wennen, want hij heeft er gemiddeld 10 in de maand.
oeh dat klinkt pijnlijk, al weet ik niet of het pijnlijk is.. maar jaj.. wel fijn dat het goed gaat met jens wel super dat ze ons zo op de hoogte houdt! ben zooo benieuwd naar de kleine! moet ook zeggen, alle 3 de meiden hebben geen makkelijke bevalling gehad, verdorie.. nu maar hopen dat het de volkgende keer makkelijker gaat Nijn, balen dat mannetje niet meekan.. ik weet dat er veel meiden alleen gaan, maar ik ga ook liever samen.. misschien kun je iemand anders meenemen? ik ben een keer met schoonmoeder geweest, maar was toen ook pas 9 weken en vond het toen nog doodeng moet ik even met je meegaan? super fijn dat je weer naar de fysio kunt gaan, helpen de oefeningen? samantha, ik weet niet of ik op vakantie zou gaan en zo ver zou rijden.. ik ben nu een kleine nog helemaal niet gewend.. mij lijkt wel dat het ook aan de kleine zelf ligt en hoe het tegen die tijd gaat.. als je geen makkelijk kind hebt lijkt het me best moeilijk.. maar dan nog bepaal je zelf en misschien heb je wel eentje die de hele weg slaapt mij lijkt het wel heel leuk om een weekje zeeland ofzo te doen.. mits het weer redelijk is.. maar aangezien ik nu geen werk heb zal er dit jaar waarschijnlijk geen vakantie inzitten helaas.. ik heb vanacht zoveeeeeel gedroomd.. echt om het uur werd ik wakker om te plassen en had ik weer wat anders gedroomd.. alsof ik niks anders te doen heb snachts
goedemorgen marianne, we hadden elkaar ook net gemist haha.. hoe voel je je nu emotioneel trouwens? heb je het idee dat het wel vooruit gaat en je minder emo bent? slaapt esther de hele nacht door ook als melissa huilt?
Mannetje kan wel mee, maar de vorige keer stonden we binnen 5 minuten weer buiten.... We hadden al een beetje afgesproken dat, als de 20 weken echo goed was, hij misschien niet meer elke keer mee zou gaan....Dus dan maar een keer alleen, bevalt het me niet, dan gaat ie de volgende keer weer gewoon mee!! Ik moet nu alleen wel alles goed opschrijven, want anders vergeet ik weer iets te vragen natuurlijk.... Je mag natuurlijk altijd mee, Ele!! Marleen houdt ons inderdaad goed op de hoogte. Ook toen ze naar het ziekenhuis ging. Ze was, tenminste zo leek het, heel relaxed... De volgende 4 bevallingen in dit topic gaan wel voorspoedig verlopen, oke?? Ele, jij hebt echt kl#te nachten zeg... Gelukkig slaap ik wel goed. Wordt maar een paar keer per nacht wakker en hoef dan niet eens altijd te plassen... De oefeningen helpen wel, al heb ik het idee dat het toch weer wat minder gaat.... Straks dus maar weer even overleggen...
ja stom he die nachten, en voor de zwangerschap was slapen mijn hobbie.. ik sliep overal doorheen en kon doorslapen als ik me daarop instelde.. maar dit gaat echt nergens over... wat wel heel lief is.. onze kat wordt altijd wakker als ik moet plassen.. dan springt ie op en komt ie naast me zitten op de rond, hij zit zelf dan ook nog te gapen.. maar omdat ik even moet bijkomen enniet zo uit bed kan springen, bekijk ik me zijn ritueel ook grondig en als ik opsta loopt hij me voor naar de wc.. dan komt ie weer naast me zitten gapen en wil hij een kopje en als ik terug naar bed loop loopt hij me voor en gaat hij weer op zijn plekkie liggen.. heel bizar, maar als ik zeg, dat hij dat echt altijd doet snachts, ook al moet ik 6 keer op om te plassen klinkt dat toch echt vaag he.. mannetje wilde het al fimpen dit weekend.. hij staat er ook vanversteld alsof die kat me wil begeleiden en hij weet dat ik moeilijk loop.. ik weet niet wat het is.. maar voel me daardoor wel heel bijzonder
ele: Emotioneel gaat het nu steeds wel beter, de baby blues zijn bijna over..........hahahaha. Zelf ben ik nog wel heel erg moe,maar het zal nog wel even duren voordat ik daar de oude in ben. Ben ook net zo bleek, niet normaal.Maar moet nog keer terug naar de HA voor hb prikken. Esther slaapt de ene keer wel door als melissa huilt en de andere keer niet.Laatst huilde melissa ook een lange tijd, maar Esther werd er niet wakker van. Gelukkig gaat met het huilen van melissa nu een stuk beter nu ze sinds vorige week donderdag 120cc mag hebben van cb ipv 90cc. Ze is dus echt een goede drinkster........hahaha. Je kan wel merken dat ze genoeg krijgt nu, ze krijgt haar wangetjes al mooi wat dikker.
Fijn Marianne, dat het eigenlijk hartstikke goed met Melissa gaat. En ook super fijn dat Esther het goed doet. Wat heb jij toch 2 schatten van meiden!! Balen dat het met jou nog iets minder gaat, maar ook daar zit verbetering in... Je bent ook zo vele bloed verloren tijdens de bevalling, dat moest je ook niet doen Ele, bizar zeg van jullie kat!! Was dat die enge kat? Die bewaakt jou gewoon... hihi
whahhaha nijn, nee niet die enge, maar de liefste en bangste meestal is ie meer met zichzelf bezig dan met ons als er bezoek is komt ie ook niet, maar hij heeft wel een lief koppie zal zo wel een foto plaatsen kijken of je die ook eng vind
Nijn, hahaha nee, was ook niet de bedoeling, maar dit had ik niet in de hand......hahaha!! Ben allang blij dat ik er nog ben en dat ik op dat moment wel in zh was en niet thuis, dan had ik wss niet meer na kunnen vertellen. Ele: ben ook erg benieuwd............... Ik zal nog eens even een foto van melissa plaatsen, heb ik zonet gemaakt toen ze beneden was. Nu liggen beide meiden even op bed, dus heb even gestofzogen, de afwas gedaan, opgeruimd en de was aan gezet. Anouk: jij hebt je kraamhulp tot en met morgen toch? Hoe bevalt zo'n kraamhulp? Gelukkig gaat het met jullie beiden goed, alleen jammer dat ze nog niet aan de borst wil drinken en jij voeding teveel hebt. Gelukkig kun je het dus invriezen.Heb je een grote vriezer....hahaha En ga je al een foto plaatsen van de mooie Erin?
Wat lief zeg.... Gelukkig was je inderdaad in het ziekenhuis, maar niet meer aan denken. Jullie meisje is helemaal gezond!! Ik wacht vol spanning trouwens op de foto van de kat van Ele.... haha Anouk, is lekker aan het genieten. Ben benieuwd naar de eerste foto's....
Nijn: Denk dat de kat bang is en niet op de foto durft............hihihihihi. O ja, Anouk kwam vandaag ook nog op zp!
Je zou inderdaad denken dat de kat niet op de foto durft... haha Ik ben benieuwd naar de verhalen van Anouk.... En natuurlijk de foto's.
oh, ik was helemaal verdiept in mijn scriptie... vanmorgen zat ik op de laptop en kon ik dus geen foto sturen.. en toen ik de pc opstarte wist ik mezelf te overtuigen dat ik echt aan de scriptie moest beginnen.. maar hier komt een foto.. ik begin met een foto van toen ie nog klein was en daarna komt er een van nu
wat een mooie foto's marianne, het is echt een heel mooi meisje.. alle kinderen zijn mooi, maar melissa is wel een echt poppetje, met die haartjes zo en die hele wijze blik
issie zo eng dat iedereen opeens weg is hihihih ik ga maar eens lunchen in mun eentje kennen jullie dat dat je je mannetje opeens heel erg mist? dat heb ik nu! overigens, over genante zwangerschapservaringen gesproken haha.. zaterdag wilden we even tv kijken onder het eten na het klussen en stond er een kinderfilm op.. ( notabene een kinderfim) over een jongen en een hond, misschien heeft iemand hem wel gezien? we schakelden in toen die hond op de operatiekamer lag en het zag net uit alsof ie dood was.. dus ik schrok.. en die beelden leken zo echt, dat ik uit het niks.. begon te brullen.. en dan heb ik het over brullen.. toen bleek dat de hond nog leefde was de film aan het einde en was de jongen groot en ging hij uit huis om te studeren en nam hij afscheid van zijn ouders en hond.. die jongen vertelde toch nog dat de hond zijn leven heeft veranderd etc etc en je zag die hond toen als oude hond en bleek ie kort erna dood te zijn gegaan aan ouderdom.. nou, het brullen was even gestopt en toen ik hoorde dat ie toch nog dood was, begon ik weer.. echt mijn man dacht eerst dat ik een grapje maakte.. ik proeste het uit van het lachen en begon gelijk weer te brullen.. ik schaamde me echt zooo ontzettend.. dit waren toch wel overdreven veel hormonen niet? :S