buuterlfy: ja mag zeker ook prive met mensen kletsen waarom niet. Maar ik snap alleen neit dat je mij uitkiest terwijl we elkaar niet liggen. Daarnaast krijg je niet telkens een trap in je kont van mij. Je moet gewoon eerlijk hier via het forum spelen en niet prive. Dara zit ik niet op te wachten heb dat de vorige keer al duidelijk aangegeven. EN ben er klaar mee. Ik reageer hier gewoon normaal op iedereen ook op jou. Dus daar kan het echt niet aan liggen! Of vinden andere ook dat ik marianne telkens een trap in haar kont geef? Dan hoor ik het graag!!!!!
marianne het gaat er denk ik bij marleen niet om of jij wel of niet hier komt.. het gaat op de manier waarop.. ik kan sommige dingen van marleen begrijpen want soms vind ik ook dat je best bot naar marleen reageer.. en dan bedoel ik niet bot in de zin van bot.. maar eerder beoordelend.. en je vergelijkt jezelf dan al heel snel met marleen alsof het een comepetitie is.. zo lees ik je berichten vaker, en ik vind het dan ook wel eens minder prettig om te lezen.. het heeft niks met in het nauw drijven te maken, maar met eerlijk zijn.. je mag zeggen wat je dwars zit, maar dat mag marleen ook.. en ik kan me voorstellen als ik het zo lees dat het op mij ook raar overkomt als ik zo'n bericht zou ontvangen.. we leven toch in een vrij langd, ik zeg ook altijd wat me dwars zit, een wat een ander er meedoet mag ie zelf weten.. maar je kunt ook om verduidelijking vragen als je iets niet duidelijk is.. maar deze discussie lijkt echt op die van 2 maanden geleden.. en schijnbaar is het toch niet opgelost toen, helaas... misschien marleen gewoon niet meer prive opzoeken?
ele: je verwoord precies wat ik bedoel en hoe ik het voel. Vaak zijn het botte reacties of lijkt het op een competitie vanuit marianne haar kant of haar kids eerder met het een of ander zijn dan jens groter zijn enz enz. Dat is naar mijn idee niet nodig. Elk kins is anders elk kind ontwikkelt zich anders. Beide zijn we trots op onze kids maar die competitie hoeft van absoluut niet. Jens mag zich ontwikkelen zoals hij wil wat een ander kind ook doet.
Elegance: eigenwijs ben je, haha laat de kraamhulp het maar niet zien dat je in bed aan het laptoppen bent.. Kun je al weer een aantal achter elkaar slapen? Hoe is het vanacht gegaan, dus morgen alleen met Herbie?
er is niets aan de hand meiden, maak er niet zo'n drama van! Ele: Het lijkt totaal niet op van 2 maanden terug. Heb haar nergens van beschuldigd, heb haar alleen prive iets gevraagd, gewoon iets onschuldigs waar heel zwaar aan getild word. Ieder mens zit anders in elkaar, en ik maak dingen blijkbaar niet direct openbaar als me wat dwarszit, dat moet maar gerespecteerd worden, zoals ik dat ook bij jullie doe. Vind het dan ook niet eerlijk dat je zegt dat ik nu na dat voorval van laatst nog steeds zo tegen marleen doe.........bot zoals jij dat noemt, dat is absoluut niet waar.
marleen, nu moet je ophouden, heb al heel lang niets meer gezegd over jens en dat ik aan vergelijken ben en al helemaal niet over dat hij langer is!kom op zeg!! Nu word ik echt pissed!sorry dames.
butterfly: het is nu eenmaal zo dat je of op mij vrij bot reageerd of me negeert. Een normaal bericht is al vrij lang geleden en dat vind ik zonde. Het zijn ook maar voorbeelden die ik net gaf!
nou je kunnt het niet eerlijk noemen, ik noem het mijn mening en daar zul je het toch mee moeten doen... als je het niet eerlijk vind zou ik graag jou kant van het verhaal echt horen.. want nu kom ik er geen wijs uit waarom je zulke prive berichten naar marleen stuurt... btw ik meng me er nu ook tussen, omdat ik nog altijd vind dat ik mijn mening mag gevenin een topic waarik mijn ziel en zaligheid blootgeef zolang ik maar eerijk blijf
En vind het erg jammer dat het zo moet. Maar moet zeggen baal er enorm van. Ik vind het kletsen hier erg fijn! Daarom heb ik zelf ook dit topic geopend!!! Maar iedereen kan toch gewoon normaal tegen elkaar doen. Er hoeft toch geen sport gemaakt te worden van welk kind sneller is enz en een normale reactie geven op elkaar is toch niet teveel gevraagd. Dat is het enige dat ik vraag. Dat iedereen gewoon normaal gezellig op elkaar reageert en elkaar niet gaat nergeren!!!
ele: natuurlijk mag je je mening geven, geen probleem. Maar dat wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben. Ik vertel hier ook alles op het forum en ben ook heel erg eerlijk. Sorry dat ik het prive gevraagd heb!!! Ik ben echt niet bot en geef ook geen rare reacties meer.
psies maar ik ga nu ook even lekker dutten en dan lekker knuffelen gewoon geen privegedoe meer en gewoon geen competitie of wat dan ook als je het ergens niet mee eens bent of mee zit gewoon zeggen.. we zijn allemaal mensen.. nou ja vrouwen, met ook nog eens veel te veel hormonen hahahaha... maar nu is het knuffeltijd!!!!! doeii meiden!
En gewoon tussen ons niets meer prive wat ik overigens al heel lang niet doe. Maar gewoon open en bloot. Je mag vragen wat je wil het topic mocht ik er geen antwoord op willen geven dan zeg ik het echt wel.
Meiden, ik wil mij er zeker niet mee bemoeien hoor, maar denk echt dat jullie dit heel goed moeten uitpraten (hier of privé dat is jullie keus) want anders zullen hier altijd spanning blijven...
Meiden, in deze berichten of iemand er wel of niet mee eens is heb ik persoonlijk geen behoefte aan. Tuurlijk mag iedereen zijn mening geven, maar op dit moment trek ik dat nu even niet. Dus ik houd me erbuiten en hoop dat het snel met rust gelaten kan worden zodat het toch weer gezellig wordt.
marleen, heb het niet over de groei gehad!!!en ben ook totaal niet jaloers, kom op zeg!Mijn kinderen staan op 1 en daar ga ik geen sport van maken zoals jij dat zegt. Melissa doet het super goed, meer dan super zelfs. In de buik kon ze niet optimaal groeien doordat navelstreng niet goed gevestigd zat en nu groeit ze volop.Dus waarom zou ik jaloers moeten zijn?Ik heb 2 prachtkinderen!
nou precies!!! Geniet daarvan en laat de rest de boel! Hoop dat het nu weer gewoon eerlijk en open kan dan is er niets aan de hand.
samantha: doe jij maar lekker rustig aan! Ele: knuffelse!!! En marleen: je hebt het teveel opgeblazen en daardoor is er nu weer dit aan de hand. Meer zeg ik er niet over! Het is voor mij basta!!!!! krijg zo visite en ga daar gezellig mee kleppen en onze kindjes showen!!!
Als we gewoon normaal op elkaar gezellig reageren is het goed toch. Ik ben nu eenmaal eerlijk en zeg wat ik ervaar en voel. Dat heb ik nu gedaan en hoop dat je weer normaal op mij kan reageren in het topic. Dan blijf ik dan ook doen. Zoniet dan is het jammer. Maar ik ben tenminste wel open een eerlijk geweest en houd niet van prive gebeuren op deze manier. Met vage berichten van dat weet je wel! Dan moet je gewoon zeggen wat je dwars zit.
Ik zal eerlijk zijn!!! Ben erg boos dat jij en ele zeggen dat ik er een competitie van maak!!!Van mijn dochter!!!!Dat doet me verschrikkelijk veel pijn! Mijn dochter is geen competitie en wil haar voor geen goud ruilen voor en ander kind!!!Mijn dochter doet het zo gigantisch uitstekend, terwijl het bij de geboorte zoveel anders had kunnen aflopen.Hou zo gigantisch veel van haar, en dat doet me gewoon zo'n zeer als jullie daar zo over praten! Een kind is geen wedstrijd!!! Ele: Vind je een schat van een meid, heb ook echt niets tegen je, alleen ik was het met je mening niet eens. Je hebt me op een gevoelige plek geraakt daarmee.