Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele: Slapen jij!!!:D:D
    Geniet nog maar even van de kraamzorg, je zal haar straks vast nog eens gaan missen.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi hoi,

Hier komt spuit 11 met haar mening...
    Marleen en Marianne, ik denk dat het een goede afspraak is om open en op het forum naar elkaar te reageren. Als iemand ergens geen antwoord op wil geven, dan geeft zij het wel aan.

Yaraah, 36,8 is toch goed?? Ik zou zeggen, alle hoop houden en wij duimen mee!!!

Smokey, de halve dag zit er weer op!!
    Ja, ik heb nog wat gescoord, maar nu voor mezelf; 2 paar sneaker sokjes, deo en shampoo...

Samantha, vele plezier vanmiddag met z'n 2-en in de tuin!! Het is zeker lekker weer!!

Ele, lekker geknuffeld?? Laatste dagje kraamzorg... is je mannetje morgen thuis? Ik ben morgen werken, dus helaas geen steun van mij op zp....

All, lekker op de markt gelopen, al merk ik wel dat het zwaar wordt nu... Nu dus even lekker rusten en dan morgen werken en daarna cup cakes maken voor de kids in de klas voor donderdag.

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Jezus meiden, ben een kwartier aan het bijlezen geweest:$ jammer dat dit weer gebeurd we hebben zon leuke hechte groep. We zijn toch allemaal volwassen kom op zeg.

Maar iedereen mag zijn mening geven daar ben ik het ook mee eens, laat het rusten en laat elkaar in zijn waarde, en mag/licht 1 persoon je niet zo goed nou prima reageer dan niet op elkaar maakt toch ook niet uit, met andere personen heb je misschien weer een betere band. Je kan niet met iedereen even goed door het leven hier niet en prive niet.

En verder wil ik me er helemaal niet mee bemoeien, en doe ik ook niet meer.

Yaraah wie weet omdat je nu wel meer wit verlies hebt dat dat een goed teken is:), of misschien heb je nu wel je vruchtbare periode of kan dat niet?

Samantha moest jij morgen of donderdag nou weer naar de vk/gyn ben even vergeten, en gaan ze dan weer strippen. Of moest je nu wachten tot de 20e, weet even niet meer zw dementie heb ik erg last van haha:)

Ele lekker slapen jij en knuffelen heerlijk:)

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    hoi dames,

ele: geniet van je laatste dagje kraamzorg! Wat vliegt de tijd toch zeg! Sluit je alweer een periode af.

Nijn: lekker zeg even geshopt! Heerlijk. Moet ik binnenkort ook maar eens gaan doen als ik weer helemaal opgeknapt ben.

Smokey: wat schiet het bij jou ook hard op zeg. Alweer bijna 22 weken. Voel je de kleine al lekker druk in je buik?

Hier weer op bed gelegen toch weer koorts en mega snotterig.

Helaas is Jens ook weer erg verkouden en slaapt bijna alleen maar vandaag. Zo zielig heeft ook echt van die waterige oogjes.
    Hopen maar dat hij niet echt ziek word.

Morgen hoop ik dat ik genoeg opgeknapt ben om weer te gaan werken want is zo vervelend om je ziek te melden vind ik altijd bij een nieuwe werkgever.
    Dus vanavond vroeg naar bed en veel vitaminientjes haha

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleen ik voel de kleine wel maar niet echt overdreven, beetje plopjes elke keer in mijn buik maar nog niet echt duidelijk dat als ik mijn hand op mijn buik leg dat ik het dan goed voel. Manlief heeft ook nog niet kunnen voelen, voel het zelf amper met mijn hand, maar dit zal waarschijnlijk hoop ik maar door mijn voorliggende placenta komen.
    Als ik lees bij de aug mama's voelen zei echt al schoppende baby's nou ikke bij lange na niet.
    Maak me daar soms zorgen om maar zal vast wel goed zijn dan pak ik mijn angel sound en ben ik weer gerust gesteld :D
    Bevalt je nieuwe job nog steeds?

Nijntje dat is toch helemaal lekker voor jezelf geshop-t:) zal best wel zwaarder worden jij gaat ook al zo hard.

6. butterfly1984

meiden, vriendinnetje en haar zoontje zijn weer weg!
    Was heel erg gezellig en we hebben mooie foto's van melissa en har zoontje gemaakt.
    Ze pakten steeds elkaars handje vast, zo lief he!!!

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    smokey, jij gaat ook zo hard hoor!! ;)
    Voor je het weet zit je ook in de 30 weken weken....

Super dat je bevestiging haalt uit je angel sound!! Heb je m toch niet voor niks aangeshaft, hihi

Vanavond naar de pufclub voor de laatste keer... Ben benieuwd of we compleet zijn, want deze week werd er één ingeleid en een andere lag vorige week al in het ziekenhuis... Anders is het maar een klein groepje... 3 stellen....

Tot morgenavond!! Morgenmiddag ga ik nl cupcakes maken voor de kids op school!!

Doeiiii

8. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Smokey: moet donderdag weer naar de vk, daar wordt ik voor de laatste keer gestript ( 4 de keer) en als het weer geen effect heeft dan komt de vk bij ons thuis om mijn vliezen te breken. Dan heb ik 24 uur de tijd om te thuis te bevallen en anders moet ik maandagavond naar het ziekenhuis om verder te bevallen met infuus'.

Weet je de laatste keer dat ik gestript werd, toen aaide ze onze baby over zijn bolletje. Toen zei ik dat mag je niet doen hoor tegen de vk, dat mag alleen de mama doen. Later realiseerde ik me, ahahah ik heb echt een baby in me. hahah

9. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Was ook even aan het bijlezen zeg, jongens, wat een gedoe weer. Waarom? Ik zou zeggen lekker de boel de boel laten en mekaar buiten het forum niet opzoeken, maar dat is mijn mening. (vind het overigens niet gek dat iemand iets prive vraagt als ie ergens mee zit en niet iedereen erin wil betrekken, maar blijkbaar liggen jullie mekaar echt niet dus kan dit maar beter buitenwegen gelaten worden, om het gezellig te houden, bedoel ik :)).
    Al onze babies zijn prachtig en gezond en daar mogen we gewoon al heel blij om zijn!!! Iets meer dan jaar geleden zag onze wereld er nog heel anders uit.

Hoi Ele, heb jij ook zo'n strenge kraamhulp hihi (stiekem met laptop in bed). Hoe gaat ie daar?
    Je moet je banner trouwens nog ff aanpassen, want Herbie is lang en breed aangekomen ;)

Nijn, aftellen is nu dus echt begonnen, je mag dan geen zin meer hebben om te werken (heel logisch) maar afwachten tot de baby zich meldt voelde voor mij ook echt als eeuwen. Lekker veel filmpjes en series scoren is mijn tip!

Smokey, wacht maar over zo'n 8 weken, heb je zoiets van dat het wel wat minder mag met de kleine voetbalster in spe.

Samantha, goed te horen dat je je beter voelt, lekker uitgerust en positief de bevalling ingaan ;), als ik zo onze verhalen lees, kom ik er nog zowat het genadigste af met mn keizersnede, dus jouw bevalling wordt vast een appeltje eitje :D

10. butterfly1984

anouk: hoelang moet erin de maagtabletjes nog gebruiken?
    Ook wel naar he dat ze niet zonder kan, maar gelukkig gaat het nu heel erg goed met haar.
    Wanneer moest je ook alweer naar ht cb?

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    bah.. de kraamzorg is weg....

wat raar...alsof de tijd echt te snel gaat.. te snel voor mij om te verwerken in iedergeval.. ben nog volop met mijn hoofd bij hhet zwanger zijn en hoe denk ik dat ik ga bevallen.. en ik ben al lang en breed bevallen! raar toch of normaal?
    sinds gisteren lijkt mannetje echt heel erg op mijn man.. en vandaag weer iets meer.. zo leuk om te zien.. ik word er echt verliefd door! maar nu de kraamzorg weg is.. echt een emo slik moment zeg....

ik sluit ook weer even af, al zou ik op iedereen willen reageren.. maar ga liever even knuffelen.. nou ja kijken, hij slaapt lekker... even mezelf over het emo moment tillen...

tot later...

12. butterfly1984

Ele: Erg he dat ze dan weggaat en niet weer komt, maar je merkt naarmate de tijd verstrijkt dat je haar dan wel helemaal niet mist en dat je het heerlijk vind om met je mannetje overdag alleen te zijn, je hebt dan toch je eigen ding en niet iemand die constant over de vloer loopt................al is het wel heel heerlijk dat alles aan kant is.:D:D
    Ik vond het ook erg vreemd dat ik voor de uitgerekende datum was bevallen...........elke keer denk je van, nu zou ik zoveel weken zijn.
    Ga maar lekker zwijmelen bij je mannetje............erg leuk dat je je eigen man erin ziet.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat ik ook emo vind.. klinkt stom, maar om mijn banner weg te doen.. zoals jullie weten heb ik deze al vanaf het begin... vorige zwangerschappen wiselde ik nog en ik dat heb ik nu niet gedaan.. bijgeloof? :)
    en op het laatste hokje zit hij he... jeetje.. wat was ik blij dat ik het laatste hokje had bereikt!!!! nu dus eens een nieuwe uitzoeken...

14. butterfly1984

Ele: natuurlijk klinkt dat niet stom.
    Ik vond het toen ook moelijk om mijn banner weg te doen, maar ik vond een nieuwe banner voor melissa wel heel erg fijn!
    Je zal zien dat ook jij dan vind!

Samantha: Hoe voel jij je? Hopelijk slaap je vanacht ook weer erg goed.Dat kun je wel zeer goed gebruiken zo voor de bevalling.
    En hoop dat je de bevalling lekker thuis kan doen.

Ik wou er geen woorden mee aan vuil maken omdat het veel te opgeblazen word.
    Maar het zit me echt heel erg dwars, ik pas er gewoon voor dat ik hier zwart afgeschilderd word.Het doet me dan ook heel erg veel pijn.Ik wou het eerst niet vertellen, omdat ik het voor me wou houden, maar ik heb echt liggen janken hier, omdat het me zo'n pijn doet.Ken jullie helemaal niet persoonlijk en toch trek ik me dit heel erg aan, omdat ik helemaal niet zo ben als ik hier afgeschreven word.
    En dan over mijn dochter beginnen en dat ik haar zie als een competitiewedstrijd doet me nog het meeste pijn!!
    In het dagelijks leven ben ik een verlegen meisje die helemaal niet van zich af durft te bijten en altijd maar in mijn schulp zit en niet voor mezelf durdft op te komen.En hier heb ik het gevoel dat sommigen denken dt ik een slecht persoon ben!

Nogmaals er was totaal niets aan de hand, vroeg me gewoon af wat er aan de hand was.Wist echt niet dat ik hiermee weer een oorlog had geopend.

Ik zal er nog eens over nadenken of ik hier blijf of niet, op deze manier hoeft het van mij niet meer, ondanks dat ik het hier zo fijn vond om mijn hele ziel bloot te leggen.
    Ben echt heel erg verdrietig.

En ele, als je wil (maar daar zijn jullie op tegen) , wil ik best prive met je praten en mijn verhaal doen als je daar behoefte aan hebt.
    Misschien dat je mij dan anders gaat zien.

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Weer een dag op mijn werk :(:( weer geen zin haha nog 1 dag en dan weer 2 halve dagen die overleef ik wel:)

Vraagje misschien weten jullie wel wat, we zijn op zoek naar een leuke vlotte coverband voor onze bruiloft muziek van nu en jaren 80 90 moeten ze kunnen spelen, heeft 1 van jullie een suggestie? Vins het zo moeilijk.

Butterfly, ik kan je geen antwoord geven, wil me ook niet in het verhaal mengen, je moet doen wat je gevoel je ingeeft.Als je het hier niet fijn meer vind om te kletsen en je het niet met rust kan laten zou ik er mee stoppen en anders het een plekje geven en niet meer over hebben en gewoon lekker door blijven kletsen:)

Ele je mag nu echt je banner veranderen hoor het kan echt, en je zult zien hoe fantastisch mooi je die banner gaat vinden:D!

Nijn vandaag weer een dagje werken, veel succes nog 2 dagen maar:)

Samantha hoe gaat ie vandaag? Lekker geslapen ook?

Nou ik ga weer aan het werk:x tot later:)

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    goedemorgen,

Ele: ja word echt tijd om je banner aan te passen! Vond het ook moeilijk je sluit toch een hele mooie periode af. Maar er komt ook weer een hele bijzondere periode aan!

Hier helaas weer een beroerde nacht gehad. Weer met koortsen en veel wakker. Dus schiet niet echt op. Maar wil toch proberen te gaan werken vanmiddag vidn het zo stom om me ziek te melden. En het is maar voor 4,5 uur.
    Jens begint ook steeds meer te rochelen en hoesten. Dus die is ook niet helemaal lekker helaas.

Butterfly: vervelend dat je het zo ziet. Je moet doen waar jij je het beste bij voelt! Het ging mijn alleen om de toon van je berichtjes (je kunt het ook op een andere manier vragen) en we zouden als er iets was gewoon open in het topic alles benoemen en niet prive dat was zo afgesproken. Dat was mijn punt meer niet. Ik maak er verder geen woorden meer over vuil want dat schiet niet op.
    Ik ga nog even lekker met Jens knuffelen voordat hij zo nog even gaat slapen.

Hoe gaat het verder met de andere meiden?

17. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

goedenmorgen meiden,

Hier wel redelijk goed geslapen, moest alleen vaak naar het toilet.
    Verder heb ik echt een beetje een zeur gevoel in de buik, maar ja dat hoort er inmiddels een beetje bij.

Marleen: balen zeg dat je nog niet beter bent. Soms is het wel beter om je ziek te melden. Anders kom je er straks misschien niet overheen en ben je gauw weer ziek. Dat Jens nu ook rommelt is normaal, kan ook eigenlijk niet anders he. Hij moet nog zoveel weerstand opbouwen.

Smokey: alweer aan het werk, doe het gewoon lekker rustig aan.
    Ken zelf geen leuke band, wij hebben geen band gehad met onze bruiloft. Wij hebben vrienden die muziek hebben gedraaid en daarbij kennen wij zoveel mensen ( ivm eigen winkel en zeer grote familie) dat we uiteindelijk besloten hadden om met familie en echte vrienden uitgebereid te eten. Zo'n 80 man. Echt geselecteerd wie wel mag komen en wie niet, dus ook geen kinderen.
    Anders hadden we een bruiloft gehad met ruim 300 mensen, dat zag ik niet zo zitten. pfff. Mijn man wilde het wel, maar ik vond het veel te heftig. Daarna zijn we met de kinderen op huwelijksreis geweest en hebben wij en de kinderen de huwelijksnacht in een mega luxe hotel doorgebracht. ( aparte kamers hihih) en hebben de dag erna met ouders, ceremonimeesters en getuige uitgebreid ontbeten.

Nijntje: Moest jij vandaag weer werken of morgen?

Yaraah: Nog stiekem getempt?

Elegance: Vandaag voor het eerst zonder je kraamhulp, spannend of niet?

Marianne: Wat heb je nu gekocht voor Esther der verjaardag?
    Hopelijk heb je mooi weer, zoals het er nu uitziet gaat dat helemaal goed komen.

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen! geeeeuw! hahahaha..

Mijn banner.. jajaja.. komt wel denk ik.. hahaha.. misschien vandaag.. of misschien vrijdag bij 40w.. weet niet.. ik moet even over de drempel heen! :)

marianne, ik ga ook liever niet prive hierover, het is toch goed zo als je je ei kwijt kunt :) je hebt gezegd dat je het er moeilijk mee hebt, nou dat is alleen maar fijn toch :) mocht er nu vanuit jou of marleen een bericht in verkeerde aarde vallen, zo zeg je dat toch he? :) dan kan een van jullie dit wel gelijk aangeven zonder dat er grote discussies plaatsvinden :)
    en zoals smokey zegt, kun je het niet naast je neer leggen, moet je stoppen.. maar ook dat is helemaal aan jezelf..

sammie!!!! hoe is het daar? denk je vandaag aan je meldplicht! :)

ik moest trouwens lachen, toen ik het forum teruglas en ik melde me niet op zondag hihihi, jullie heel langzaam op maandag de kriebels kregen waar ik bleef hahaha ;) op zondag werd ik nog niet gemist :) iedereeen dacht natuurlijk die ele is nog aan de eieren :p

smokey, ken geen coverband.. :S maar.. ik heb denk ik echt iets gemist! hoe wat wanneer bruiloft? het enige dat ik weet is dat je mannie je ooit een boek over trouwen heeft gegeven, maar toen was het nog niet officieel!!! hoe is het nu tot stand gekomen? :):)

Bah marleen, jij bent dus niet gaan werken neem ik aan? het is altijd wel balen om je ziek te melden vind ik.. maar als het het beste voor je is, moet je dat gewoon doen he.. en ook de tijd goed benutten om even tot rust te komen enje lichaam te laten herstellen al is het moeilijk met zo;n kleintje die ook nog eens verkouden is.. veel beterschap!

Hier stiekem ook een beroerde nacht gehad hahah.. ons mannetje vergeet gewoon de nacht door te slapen verdorie! :):)
    dat was dus een fles om 21 uur 24 uur 4 uur en nu moet ik hem gaan wakker maken voor de volgende fles! maar die 4 uur fles.. sodeju.. ik werd wakker en dacht echt even dat de wereld gek geworden was.. :):) maar toen ik heb weer zag smolt ik helemaal en vond ik het leuk dat ie wakker was hihihihi.. ben ik dan erg? :) dan ga ik zometene proberen te slapen..

oh ja.. ontzwangeren is ook best gek he, je leest ervrijwel niks over.. maar deze week zweetaanvallen gehad din bed... en rillen.. echt afkicken, voelde als hele hoge koorts.. en toen stond ik op.. echt heel vaag en voor het eerst had ik mijn normale voeten weer terug zonder vocht! gek he allemaal!
    en zo ook mijn borsten, de ergste stuwing is geweest, nu gaan ze weer langzaam terug, soms heb ik er nog moeite mee dat bv niet gelukt is.. maar wat is een flesje heerlijk dat mannie dat ook kan geven!! :):)
    oh ja en het bloeden wordt ietsje minder down under dan he :) de pijn is er wel nog, soms denk ik dat ik op minder medicatie het wel trek endan kon ik daar snel weer van terug :) dat is dan nog wel jammer.. en gisteren voor het eerst 10 minuutjes in bad geweest met badedas.. wat was dat lekker.. maar raar... ik had altijd het idee dat hij in mijn het heerlijk vond in bad.. en nu ben je alleen hahaha.. kon ik wel gelijk het bad vele malen warmer nemen :):)
    kraamtranen, door de spanning niet echt gemerkt,.. wel af en toe moeten huilen ivm bv... en gisteren dan toeen de kraamhulp weg was voelde ik me alsof ik kon huilen.. maar de klap zal misschien nog wel komen.. mij kennende wel..

zo dat was het weer even.. oh en even iets heel ranzigs, een grote boodschap na de bevalling waren jullie ook zo bang? deed het ook zo;n pijn? nu nog zelfs doet het pijn en durf ik niet.. ik lees er dus nergens iets over en verklaar mezelf dan ook voor gek.. daarom vraag ik het hier maar eens, als schaam ik me eigenlijk dood hihihihi...

nu moe tik echt fleske gaan maken voor meneer zich meld :)

tot laters meiden!!

nij werk ze.... nog2 dagen en als je dit leest.. 1.... :)

19. butterfly1984

Samantha: mijn ouders kopen een loopfiets en wij hebben duplo gekocht en zo'n witte doek waar ze op kan tekenen met zo'n pen die je met water moet vullen.Als ze dan tekent word dat blauw en als het is opgedroogd verdwijnt het weer en zo kan ze steeds opnieuw tekenen.

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: haha dat herken ik ook hoor van de ontlasting. Met paniek ging ik naar de wc. Het blijft nog wel even onwennig hoor. En dit lees je inderdaad nergens terug maar hoor het in de omgeving wel vaker dat je daar last van kan hebben na de bevalling.
    Moet zeggen heb vanaf een week of 7 na de bevalling aambeien en die komen en gaan. Kan je zeggen dat is ook geen pretje haha. Kan soms amper zitten en dan als je naar de wc moet staan de tranen in je ogen. Maar dat kan allemaal nog van de bevalling komen.

Butterfly: wanneer is esther ook alweer precies jarig?
    Klinkt erg leuk die cadeautjes. Moet zeggen ken dat niet van die pen die je vult met water. Maar klinkt erg leuk!!

Deel Deze Pagina