Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Esther is aankomende dinsdag jarig, 20 april!
    Alweer 2 jaar!pfffffff waar blijft de tijd.
    dit is de link van dat tekenspul:
    Ravensburger - 047031 - Aqua Doodle XXL - wehkamp.nl

Ontlasting: Ik kon de eerste tijd helemaal niet naar de wc en had dus ook giga pijn , misschien weten jullie dat nog wel.
    Ben naar de ha geweest en heb toen poeder gekregen en dat werkte na 2 dagen!

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje balen zeg dat je nog niet beter bent, ik vind ook altijd moeilijk om me ziek te melden doe dat ook niet snel, als ik omval dan ga ik naar huis haha anders een paracetamol voordat je gaat misschien dat dat even helpt, suc6.

Samantha jeetje 300 mensen dat zou voor mij ook niet hoefen wij houden het kleinschalig overdag +/- 20 mensen s'avonds denk ik +/- 100 man meer dan genoeg :) Leuk wij slapen in het kasteel en de daggasten slapen in het hotel wat voor bij het kasteel ligt smorgens gaan we ook met zijn allen ontbijten lijkt me erg leuk:)

Ele haha ik had het hier wel verteld, maar dat geeft niet hoor hou het op zw dementie;) afgelopen kerst waren we in Euro Disney en heeft mannetje mij ten huwelijk gevraagd super romantisch met sneeuw disney figuren je kent het wel. Dus volgend jaar 20 mei is de grote dag:)
    Ik had trouwens al wel gelezen dat na de bevalling naar de wc gaan een hel kan zijn, dus klinkt me wel redelijk bekend in de oren. Lijkt me zwaar balen. Hoe gaat het vandaag zonder kraamzorg?

Butterfly 20 april is een gewilde datum ken zoveel mensen die 20 april jarig zijn grappig mijn moeder is dan ook jarig.

3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen meiden,

Hier niet meer stiekem getempt, maar wel testdrang :)

Marleentje balen dat je nog niet beter bent hoor

Smokey, ik ben vorig jaar 15 mei getrouwd... mei is een mooie maand hoor

Butterfly, mijn schoonvader is ook 20 april jarig... alvast gefeliciteerd met de kleine meid haar verjaardag

4. butterfly1984

Yaraah: Dank je wel!

Smokey: Ben je al op zoek naar een jurk?
    Ik ken voor de rest niemand die op de 20e van april jarig is, wel heel veel familie die in april jarig zijn.

Mijn Oma bijvoorbeeld, zij zou vandaag 85 jaar zijn geworden, maar helaas is ze in juli 2007 overleden.

Het is hier super mooi weer, ook bij jullie?

Ik had vorig jaar toch verteld over een wespennest, nou wss zit die er weer.
    Heb al 3 wespen gevonden bij melissa in haar kamer.:$:$
    Ze zijn heel loom en kruipen alleen maar.
    Wss komen ze van zolder en kruipen ze via de verwarmingsbuizen in haar kledingkast.
    Nu hebben we de ongediertebestrijding gebeld en ze zouden er werk van maken, maar ze hebben nog niet weer gebeld.
    Ook hebben we ik weet niet hoeveel vliegen op zolder, heel veel doden en ook veel levenden, plus nog eens die wespen!!!
    Vind het echt heel erg goor!Wie weet ligt er wel een lijk.:$ hahaha

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Marianne: gatver, ik haat vliegende insecten. Zeker wespen en dan bij de kinderen. Bah. Goed dat je insectenbestrijder hebt gebeld, misschien zit er idd wel wat.

Hier echt al zo'n buikpuin, echt om ziek van te worden.
    Ook kots en kots misselijk. Mannetje heeft vk gebeld, zonder dat ik het wist en ze komen vanavond i.p.v dat ik morgenmiddag naar hen toe moet. Ellis komt en dat is mijn lievelings vk en harry heeft haar gevraagd of ze vanavond dan niet de vliezen wil breken en ja ze wil het doen..... alleen wil ze eerst alles met ons doorspreken.

Dat zou betekenen dat ik voor het weekend al mama weer ben. :$:$:$

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    en hier gaan we weer... heb deze namiddag getest met cb+ en kreeg direct een plusje, maar verticale lijntje is héél dun...

7. butterfly1984

Samantha: Wow wat een goed nieuws zeg!!!
    Wat een lieve man heb je!!!En ook een hele lieve vk, echt 1tje die met je meeleeft.Wat fijn zeg.
    Wat zul jij fijn de bevalling ingaan.
    Wel balen dat je zo gigantisch misselijk bent.
    Hoop echt dat je heel snel weer mama bent.
    Ben heel er benieuwd, laat je me het via sms weten?
    Deze staat dag en nacht aan.
    Als ik je niet weer spreek: Zet hem op meid, je kan het!

Yaraah: Dat is toch wel positief en een licht streepje is toch mogelijk omdat je vroeg test?

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Yaraah, wat super nieuws.... Wie weet is de ronde zonder thermometer ook bij jou een geluksronde!!! Spannend!!

Samantha, ook bij jou heel veel spanning... Vanavond al je vliezen breken... Heel veel succes meid!!

Marianne, Esther al weer 2 jaar, leuk!! Let maar op, voor je het weet is Melissa ook al 2 en gaat Esther al naar school en dan gaat het pas helemaal snel!!

Marleen, balen dat je je nog niet lekker voelt. Vanavond maar lekker vroeg naar bed!!

Ele, ik ben jaloers... Ik wil mini Nijn ook ontmoeten en knuffelen... Kraamzorg weg, logisch dat dat even lastig is. Maar dat komt helemaal goed!!

Smokey, ik had ook gemist dat jullie gingen trouwen. Maar wel super leuk! Ik vond de voorbereidingen al super, maar de dag zelf, die was helemaal te gek! Wij hadden TILT als coverband op onze bruiloft. Zij spelen vanalles (toen zelfs bij Nick en Simon, George Baker en nu geloof ik bij Frans Duijts) Heel gevarieerd dus...

All, nog maar 1 dagje werken!!! Heb er helemaal zin in!!

Smokey, volgende zinnen even niet lezen....
    Gister wel een rot bericht gehad. Een teamgenoot bij mannetje in het voetbalteam, zijn vrouw is met 21 weken bevallen. Het kindje leeft niet meer. Ben er toch wel van geschrokken zeg....

Ben dus ook maar even online vandaag...
    Morgenavond ga ik waarschijnlijk even naar de tennisclub, dus ben ik er maar even denk ik... Even snel kijken of er nieuws is van Samantha....

9. Gerritsen

oh jee ze komt zo, ben ontzettend nerveus. Heb vanmiddag nog even de laatste was gewassen en buiten laten drogen, is inmiddels ook gestreken en ligt weer in de kast.

Misselijkheid is niet zo erg meer, maar buikpijn is nog niet weg.
    pffff mannetje is er niet, die is op mijn verzoek toch nog gaan tennissen en komt om half negen thuis.
    Wilde even dat hij ook zijn stoom kan afblazen heb hem straks hard nodig.
    Heb ook nog even buikfoto laten maken, snik mijn laatste momenten dat ik zwanger ben en aangezien ik geen kindje nr 3 wil, is het dus voor het laatst in mijn leven. pfff

Ga nog gauw even naar de wc en proberen te ontspannen. Ik laat het per sms weten hoe het gaat. Het kan snel gaan maar ook lang duren dus we wachten het af wat mijn lichaam gaat doen.

:$:$:$:$:$:$:$:$

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    spannend, Samantha!

Heel veel succes en ik houd het forum in de gaten!!

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    samantha: he dat is even goed nieuws! Wie weet ben je morgen gewoon al mama! Houd je ons op de hoogte? Wel super van je mannetje en vk dat ze je zo steunen! Gelukkig neemt de misselijkheid af. Geniet nog even van je zwangere buik en het getrappel van binnen want voor je het weet ben je weer mama!

Yaraah: wow he dat klinkt positief meid! Ik duim voor je en brand zometeen een kaarsje voor je! Gewoon morgen met ochtendurine testen met een kv test en dan weet je meer!

Nijn: nog even en dan heb je ook mini nijn in je armen! Nog 1 dagje werken en dan heb je eindelijk verlof! Weer een mijlpaal. En wat een verdrietig nieuws van die kennissen kan me indenken dat dat veel met je doet. Dikke knuffel!

Ele: hoe is je 1e dag alleen bevallen zonder kraamzorg?

Smokey: leuk he die voorbereidingen! Moet zeggen klinkt ook wel als een sprookjes huwelijk zoals je het omschrijft en ook heel bijzonder dat jullie wondertje erbij zal zijn!

Anouk: hoe gaat het bij jullie? Volgende week aan het werk?

Butterfly: ik had op het andere forum al gereageerd op je wespennest.

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier zitten we trouwens al weer 2 dagen op nog maar 4 voedingen per dag. En dat gaat super goed. Jens slaapt van 21.30 tot 's morgesn 07.30-08.00 dus erg lekker haha
    Hij krijgt nu de volgende tijden een fles:
    07.30-08.00
    11.00-11.30
    15.15-15.45
    21.00-21.30

En dit gaat prima.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje marleen wat goed.. maar ik als leek weet het niet he, maar is het niet wat weinig? :S ik dacht dat baby's altijd heel vaak deden drinken en later ook vaak gaan eten.. ik vind het alleen maar super als dat niet zo is hahaha.. dan verheug ik me zeker ook over 3 maanden krijgen we dus veel meer slaap! :):)
    nu is het dus echt nog om de 3 uur, de laatste 2 nachten komt hij om 12.. dan liggen we pas om 1 in bed en om 4 uur meld hij zich weer.. wel jammer want die eerste 2 nachten gingen zo goed!! en ik heb slaap nodig! :):)

vaandaag voor het eerst heel even eruit geweest.. mijn mannie was vroeg thuis en toen zijn we met z'n 3en naar de prenatal gegaan.. moesten nog vanalles :) zoals doosje om melkpoeder in mee te nemen voor onderweg.. en wat was dat raar zeg! maar leuk, hij heeft de hele tijd geslapen!!! :):) wat fijn om even niet thuis te zijn.. maar echt veel te veel was het eigenlijk voor me.. het doet nu weer zo'n pijn en pijnstillers helpen weer niet.. ik hoop echt zo dat het snel over is..

sammie!!!! wat spannend!!!! en idd als de vliezen breken weet je nooit hoe snel het kan gaan.. ik had binnen 3 uur en kwartier 10 cm! dus you go girl, morgen ben je en dubbelmama! :):):)

nijn veel plezier vandaag op de tennis! en heeel veel succes en vooral plezier morgen op je aller alleer aller aller aller laatste werkdag van dit jaar!!! en aller aller aller laatste werkdag als niet mama :p

oh mijn mannie roept..

14. Gerritsen

21:25 zijn de vliezen gebroken. Heb al hele lichte weeen.
    Dus nu afwachten. Vruchtwater was mooi helder. :)
    Meiden ik sluit de pc af.

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat leuk dat jullie al met z'n 3-en op pad geweest zijn!! Lijkt me inderdaad heel speciaal!!

Morgen inderdaad mijn laatste werkdag als niet-mama, oei, dat klinkt ineens raar... En dan dit jaar (2010) nog maar 8x werken, klinkt ook niet heel erg verkeerd, volgens mij, haha

Je bent wel in de war, want ik ga morgenavond even naar het tennissen... Nu ben ik Het Blok aan het kijken en wilde net op bed verder gaan kijken, toen ik bedacht dat de computer nog aan stond.... En dus snel even kijken of er nog nieuws is....

Meiden, ik ben er nu dus echt vandoor. Welterusten en tot morgen, denk ik!! En dan heb ik verlof!!!!!!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Samantha heel veel succes!!

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    samantha: heel veel succes meid! Zet hem op! En ik houd het in de gaten hier!

Ele: nee hoor hij mag het hebben 4 flessen. Het gaat om de ml dat hij die haalt per 24 uur en die haalt hij. Hj krijgt gewoon wat meer per voeding. En geeft het zelf keurig aan als hij honger heeft haha Hij was gewoon de laatste voeding niet meer wakker te krijgen dus nu op 4 voedingen en dat gaat stukken beter.

18. butterfly1984

samantha: heel veel succes!Zet hem op!

Normaal adviezeren ze geen 4 voedingen onder de 4 maand, maar je kent je eigen kindje natuurlijk het beste.
    En daar moet je dan op inspelen.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    spannend sam! misschien ben je zelfs al bevallen! :):) en anders you go girl :)

relaex hoor marleen dat het met 4 voedingen dan lukt.. ik ga je achterna zei ik he..! :) hmmmm duurt alleen even.. vanacht om 12 en om 4 uur was het weer prijs! en om 4 duurde het zolang voor hij ook maar de helft van het flesje op had.. en dan durf ik hem niet terug te leggen meestal valt hem dan een paar minuten later in dat hij het flesje helemaal niet op had! :) en dan kan het cicus dus opnieuw beginnen! :):)
    iemand tips? :)

nijn veel plezier vandaag en ja sorry dat ik zo in de war ben en zo eigenlijk met mezelf bezig ben.. het is ook zo anders nu.. moet nog aan zoveel wennen en wil zo graag ook aan jullie denken, maar merk gewoon dat het soms echt teveel is.. moet nog zoveel mensen terugbellen en mailen en smsen.. pff.. weet niet hoe.. en eigenlijk wil ik alleen maar slapen...
    maar moet nu opstaan, om 9:15 moeten we bij de osteopaat zijn.. had ik dat verteld? ik weet het niet eens meer.. omdat ze hem zo hard eruit gerukt hebben.. ja sorry, zo blijf ik het zien.. en voelen... is zijn nekwervel geblokkeerd ofzoiets.. omdat ze heem dus ook hebben moeten draaien tijdens het eruit trekken.. ivm sterrenkijker.. en daarom moet hij nu naar de osteopaat..
    het enige waar ik nu aan denk is eigenlijk alleen maar slapen :S

nou ja tot zo, ik zie alweer dat ik haast moet maken wil ik alles gefixed hebben voor die tijd, mijn moeder komt ook al om half 9 omdat ik niet kan rijden.. en meneer doet een uur over een flesje..

tot later!!!

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier heb ik overlegd met het cb en die gaven zelf aan dat ik over mocht naar 4 flessen omdat Jens zelf aangeeft de laatste niet nodig te hebben en overdag meer honger heeft en omdat hij boven de bovenste groeicurve uitkomt kon hij het wel hebben met deze leeftijd zeiden ze. Dus de meeste kindjes stappen pas na 4 maanden over op 4 flessen maar soms is het anders.

Ele: is hij dan 's nachts ook echt wakker of slaapt hij nog half? Is het geen zuigbehoefte van hem dat hij met een speen tevreden is? Ik noem maar wat op he haha
    Succes bij de osteopaat! Die kan vaak met 1 a 2 behandelingen veel bereiken bij kleintjes. Ik ben er ook geweest met Jens ivm voorkeurshouding en bult in zijn hals.
    Ben benieuwd hoe je het ervaren hebt!
    Ele je moet gewoon de tijd nemen die je zelf nodig hebt de andere mensen mailen, bellen en afspreken komt vanzelf! Eerst lekker van je gezinnetje genieten en wennen aan het idee dat je echt mama geworden bent!

Nijn: succes en geniet van je laatste dagje werken vandaag! Zal wel een speciale dag worden denk ik in het onderwijs.
    En dan lekker genieten van je lange verlof!

Sam: hoe zou het nu met je zijn? Ben zo benieuwd!

Yaraah: en hoe gaat het met jou? Opnieuw getest?

De rest van de meiden hoe gaat het met jullie?

Deel Deze Pagina