Het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje meer!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marleentje26, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Samantha is vanacht om 02:09 bevallen van een jonge zoon genaamd Yarno Levi Gerritsen!!
    Hij weegt 3160 gram en is 47 cm lang!
    Hij heeft al goed aan de borst gedronken en heeft een mooi bos haar.

Samantha, mannetje en Damian, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon!
    Lekker volop genieten nu.

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    samantha: wow al mama! gefeliciteerd meid! Natuurlijk ook voor je mannetje damian en de andere kids!

Je hebt wel een snelle bevalling gehad als om 21.25 je vliezen zijn gebroken. Geniet ervan meid. En we zien je hier wel weer verschijnen als je er aan toe bent om je verhaal en natuurlijk mooie foto's te zien! Nogmaals gefeliciteerd!

Nijn: nu ben je toch echt de volgende!

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Wauw samantha ik ben er even niet en je bent gewoon bevallen:$:$:$ helemaal te gek.
    En een jongen, wat een super leuke naam ook, van harte gefeliciteerd meid en ook mannetje en Damian natuurlijk:):)
    Doe mij ook zon snelle bevalling jeetje goed gedaan hoop dat alles goed met je gaat en met de kleine man.

Nijntje ja meid je bent echt de volgende :D grappig de band tilt zat ik gisteren op te kijken!!! heb gevraagd of ze nog vrij zijn en wat de kosten zijn dus ben benieuwd samen met nog een band.

Misschien heb ik het dan wel niet verteld hier dat hij me ten huwelijk heeft gevraagd, maar weet bijna wel zeker haha:)

Ele je moet gewoon lekker rustig aan doen hoor dat reageren komt vanzelf op iedereen hoor. Eerst lekker genieten:) Vind al dat je vaak hier bent hoor:)

Hier vandaag weer een weekje verder:) heb wel 2 onzekere dagen voel de kleine nauwelijks en dan maak ik me toch weer zorgen. Geen tijd voor de as gehad vandaag ook geen tijd voor dus morgen maar even proberen.

Yaraah hoe gaat ie meid, doe je vandaag of morgen nog een testje?

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou lees ik het verhaaltje onder mijn banner en daar word ik helemaal niet vrolijk van.... waarom heb ik dat nou niet.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    samantha gefeliciteerd!!!!!
    wat een mooie naam :p!!! :)

en jeetje wat snel! gelukkig kun je nu eindeliijk genieten van je mannetje, en wat is ie klein zeg! vond 49 cm al klein! :)
    hopelijk is alles goed gegaan en ben je gewoon thuis kunnen bevallen.. ben benieuwd naar je verhaal! :) en foto'snatuurlijk!:)

smokey, heel normaal hoor, ik voelde hem voor het eerst pas mer precies 20w op die vrijdag! :) en toen soms niet.. en zelf aan het einde voelde ik hem soms een dag nauwelijks.. en zo is dat eigenlijk altijd geweest.. dan weer 2 weken wel en ineens een dag niet.. dan had ik ook paniek hoor! maar dan luisterde ik naar zijn hartje en was het weer goed :):) gewoon de as erbij nemen :):)

marleen, je maakt me echt blij met 4 voedingen hoor! :):) klinkt als muziek in de oren hihihih :) nu ben ik echt helemaal bek af omdat ienog zovaak komt :):) al ga ik dan weer denken kwam ie maar vaker hahahaha..

de osteopaat, ik kan er nog niet veel van zeggen omdat een keernatuurlijk veel te weinig is en hij zo erg naar een kant draaid dat je het waarchijnlijk nu ook nog niet zou merken.. ik ben dus benieuwd.. dinsdag weer terug..

ga nu mijn ogen ff dichtdoen als het lukt....

6. butterfly1984

Ele: Hoe voel jij je nou?Nog veel last van je bi?
    En hoe ervaar je het zonder de kraamhulp?

Smokey: je hebt echt wel verteld dat je ten huwelijk bent gevraagd, dat weet ik nog wel.

hier vanmorgen in de tuin geweest, melissa in bad gedaan en boodschappen gedaan.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    heeeeeeerlijk zonder kraamzorg.. niemand die over je schouder meekijkt.. gewoon je eigen ding in huis.. met een mannetje erbij! de Bi wordt nu ook onderdrukt door de medicatie.. helaas kan ik nog niet afbouwen, ik wilde gisteren afbouwen en dat viel niet zo goed.. was er weer helemaal kapot van hoeveel pijn het nu nog doet.. maar vanavond in bad met badedas misschien dat dat weer een beetje helpt..
    en slapen.. mannetje had er geen zin in, denk teveel indrukken vanochtend.. dus ik kon natuurlijk ook niet slapen.. en ben zo moe...
    maar ben zo gelukkig!!!!!!!! dit is zo apart.. zo'n klein mannetje in huis! :):) de wasmachine draait continu hahaha..
    ik ben me ook zo aan het verheugen op morgenmiddag! eindelik mannetje thuis en weekend! :):)

8. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

hoi meiden,

Had na een half uur iets weeen, ben daarna gaan slapen en om 23:00 uur begonnen ze met regelmaat te komen.
    23:30 onder de douche gegaan en 23:50 vk gebeld dat ze moet komen.Had toen 7 cm. Dus nog even doorgaan. Kon ondertussen alleen maar lopen om de weeen goed op te kunnen vangen. Tot 01:47 uur toen had ik echt persweeen en toen ben ik het bed op gegaan. Moest op mijn zij liggen en niet persen omdat het hoofdje er schuin voor lag, via deze kant, konden ze hem bijdraaien, oef dat deed even zeer, Heb je persweeen mag je niet persen. :x
    Daarna is hij na 22 min persen geboren. Ondanks dat het een tweede keer was deed het best af en toe pijn. Heb echt gezegd ik kap ermee. Maar toen hij eenmaal op mijn buik lag, tja dan is alles vergeten. Dus een vlotte thuisbevalling waar ik zo naar uitzag is gelukt.

Hij is 47 cm, niet echt heel groot maar is wel echt een babyformaat, haha, 3160 gram, dus echt netjes.
    Zijn scores een 9 en een 10.
    Hij komt nu zelf om de twee en half uur voor de borst en drinkt echt al heel krachtig, heeft echt een melk mondje.
    Wauw wist niet dat ik voor de 2x zo verliefd kon worden.

Navelstreng zat om zijn hals 2x net als bij damian, maar gleed er zo vanaf en harry heeft hem kunnen knippen.

Verder voel ik me echt beurs aan onderkant en heb twee vriendjes erbij, aardbei en aambei heb ik ze genoemd. Nu zalf voor gekregen.
    Bloed ook flink na, maar is volgens kraam acceptabel voor vandaag.
    Ze blijft tot volgende week donderdag, dus 1 kraamhulp:D

Verder voel ik me echt goed en ik ga nu even proberen te slapen.

9. butterfly1984

samantha: Gelukkig heb je een snelle bevalling gehad en wat ongelooflijk fijn dat alles zo goed gaat, ook met de bv.
    Ben super blij voor jullie.
    Ja, dat is wonderbaarlijk he dat je zo giga verliefd bent op zo'n 2e kleintje.
    Hoe heeft Damian gereageerd?

Ele: Hahaha, lekker he zo met jullie 3tjes en niemand erbij?
    Lekker je eigen ding doen.
    Hoe is de gehoortest gegaan?

Hier lekker druk geweest vandaag.

10. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Samantha gefeliciteerd met je kleine spruit hoor

Hier: nog niet opnieuw getest, ga dat pas morgenochtend doen

Ik voelde iets lopen deze namiddag en dacht ja nu zijn de ongi er toch, dus ik naar de wc, lag daar een kwakje crèmeachtige afscheiding...

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Whaaaaahhh, Samantha super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Yarno!!!
    En zo snel en thuis, precies wat je wilde! En ook al op ZP geweest, maar hier wil ik je voorlopig even niet meer zien. Jij moet nu lekker gaan genieten van je mannetje!!!

En inderdaad.... nu ben ik echt de volgende.... slik....

Yaraah, spannend hoor. Morgen ben ik vrij en meteen posten als je iets weet he??

Ele, wat super dat je je zo goed voelt zonder kraamhulp!! Zie je wel, je kunt het!!
    En inderdaad al bijna weekend en dan weer lekker met z'n 3-en genieten!!

Marianne, hoe gaat het met jou? Lekker in de tuin geweest??

Smokey, balen dat je de kleine nog niet zo heel vaak en duidelijk voelt. Ik snap dat je daar onzeker van wordt. Vandaga nog geprobeerd met de AS?

Marleen, als Jens genoeg heeft an die 4 voedingen zou ik ook zeggen, doen. Maar dat zeg ik nu en het gaat niet over mn eigen kindje... ben benieuwd Nijn over een week of 8...

All, jaaaa, ik heb een super lange baby-vakantie (vond het wel een leuk woord van een collega). Ben erg verwend vandaag. Het is wel een raar idee en het voelt nog niet echt als vakantie. Maar dat komt waarschijnlijk snel genoeg!!
    Vanavond ga ik even naar de tennisclub en dan morgen lekker vrij! Morgenmiddag komt een vriendinnetje en dan dit weekend lekker met z'n 2-en....

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even kort berichtje ben behoorlijk moe, met mijn moeder wezen shoppen toen nog boodschappen gehaald nu kapot. Wel even met de as geluisterd pff toch wel erg fijn dat ik dat ding gekocht heb zeg wat een opluchting:)

Samantha wat super dat het allemaal zo goed gaat:) lekker genieten nu:)

Yaraah klinkt veel belovend!! Ik ben benieuwd morgen, duim weer voor je:)

Ele lekker genieten heerlijk toch straks lekker weekend met zijn 3-en super:)

Nijn babyvakantie jipppie haha:D heerlijk toch?

Ga bankhangen tot morgen.

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, heerlijk uitrusten!! Moet je morgen werken?? Anders morgen ook nog lekker rustig aan doen!
    Nog leuke dingen geshopt??

Baby-vakantie, vond het wel een leuk woord. Een collega noemde het zo...

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ja ik ga dus morgen weer testen met clearblue, want geen tijd gehad om kv binnen te springen... ik probeer de uitslag hier zeker nog te posten voor ik naar mijn werk vertrek...

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijntje, ja ik heb nog leuke spulletjes bij de Hema gekocht rompertjes een leuk pakje mutsje zo schattig!:) Morgen kan ik de maxi cosi ophalen klamboe en dekbedje erg benieuwd leuk weer!!:)

Jeetje yaraah spannend hoor weet precies hoe je je voelt..

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ik hoop maar dat het niet zo uitdraait als de vorige ronde... toen had ik ook creamy afscheiding en vage posi testjes...

nu heb ik wel zo'n rare smaak in de mond, mss is dat een goed teken...

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Doen/deden jullie aan geboortebedankjes?? Ik zie het nut hier niet zo van in.... of is dat raar gedacht van mij?? Heeft het een speciale betekenis?? Weet iemand dat?

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: volgens mij geen echte betekenis.
    Wij hebben het wel gedaan gewoon omdat ik het leuk vond en tijd genoeg had in de zwangerschap doordat ik zo lang thuis zat met BI en ik weinig anders kon dan internetten haha
    Dus vandaar dat we er wel voor gekozen hebben. Moet zeggen krijgen ook allemaal leuke reacties erop! ZOu het nu de volgende keer dus weer doen. ZAL zo proberen nog een foto te plaatsen.

Samantha: echt een super bevalling volgens het boekje. Geniet er nu maar lekker van je mannetje.

Nijn: joepie je hebt babyvakantie!!!! Klinkt erg leuk!

Yaraah: spannend zeg! Wanneer ga je weer testen?

Hoe gaat het met de rest?

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Het bedankje!

20. marleentje26